hi isra, ondanks het weer lijkt het me toch een heerlijke vakantie! fijn dat jullie er zo van genoten hebben. enne... wel goed lezen he kwebbel en nog een kindje, wel ja! hoe is het met jou, nog misselijk geweest of hebben de medicijnen hun werk goed gedaan?
Bri nee ben helemaal van mijn misselijkheid af gelukkig. Op de dag dat ik naar de vk moest voelde ik me al stukken beter dus had met haar overlegd dat als het weer zou komen ik wat bij de apotheek kon ophalen maar vanaf die dag niet meer misselijk geweest gelukkig. Raar hè die dag ervoor nog zo misselijk als wat dan opeens over. Gelukkig maar!
Isra.....maak me gek . Hier komt echt geen vierde grapjas...ben helemaal über-gelukkig met mijn 3 hartediefjes. Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. Klein beetje jammer van het weer, maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Wat fijn dat de misselijkheid weg is. Lekker genieten meid. Wat jullie straks gaan krijgen daar ben ik nog niet over uit . Willen jullie straks weten met de echo wat het gaat worden? Ben vanmiddag poosje bij mijn vriendin geweest. Veel over haar moeder gesproken. Ging gepaard met een lach en een traan, maar het voelt goed. Morgen avondwake en donderdag de begrafenis. Vrijdag gaan we met de kids wat leuks doen. Heb net bij Heijderbos kaartjes gereserveerd om daar lekker de hele dag te gaan zwemmen. Zaterdag met de meiden naar K3. En Tijn gaat dan met schoonzus en zwager een dagje burgers ZOO doen als het weer mee zit.
Ja onze vakantie was heerlijk. Idd een beetje jammer van het weer, maar het heeft de pret idd niet mogen drukken en het was nog 25 graden, dus mag eigenlijk helemaal niet klagen. Maar als je dan zo'n laatste dag heerlijk het zonnetje hebt en geen wolkje aan de lucht is dat toch wel een perfecte afsluiter. Kwebbeltje nee we willen niet weten wat het gaat worden. Bij Ryan wisten we het ook niet en willen het nu weer niet weten. Ik heb zelf een voorgevoel voor een meisje, maar over ongeveer 27 weken weten we het
Even een berichtje van mij. Bedankt voor jullie felicitaties! We zijn inmiddels weer thuis. Het gewicht van Luuk viel inderdaad erg mee en helemaal dat hij niet in de couveuse hoefde. We waren daar wel op voorbereid. De bevalling was erg heftig door het inleiden. De weeen waren ontzettend krachtig. Ik ben in een kwartier van 6 naar 10 cm gegaan. De weeen begonnen om half 9. Ze waren eerst vrij rustig, maar als snel werden ze steeds heftiger en uiteindelijk zat er maar een halve minuut tussen. Luuk is geboren om iets voor 11 uur en ik heb er dus in totaal minder dan 2,5 uur over gedaan. Het persen ging helemaal supersnel. Met 2 keer persen was hij er in nog geen 5 minuten. De bloedsuikerspiegel van Luuk was eerst aan de lage kant. Daarom hebben ze 24 uur lang om de 3 uur geprikt om te zien hoe het zich ontwikkelde. Gelukkig herstelde dat snel en mochten we vandaag naar huis. Heerlijk. Wie had dat kunnen denken. Wij in ieder geval niet! Het is echt een sterk kereltje. Hij heeft een sterk nekje en drinkt als een trein. Het is echt genieten met zo'n klein mannetje. Roel vindt het ook erg leuk. Hij heeft hem net een aantal kusjes gegeven (heel voorzichtig). Mooi om te zien.
Marleen heerlijk hoor om met zijn 4tjes nu thuis te zijn. Na zo'n ontzettende onzekere zwangerschap mag het ook is mee zitten, dus super dat Luuk ook al lekker thuis is. Wat een sterk mannetje zeg. En wat lief dat Roel hem al een paar kusjes heeft gegeven.
Marleen...heftige bevalling zo te lezen. Maar nu heerlijk genieten. En zoals Isra ook al zei....laat het nu maar eens voor heel lang meezitten Hele fijne kraamtijd en nogmaals veel geluk voor jullie. Kwebbel
@kwebbeltje; heerlijk dagje zwemmen daar, doen wij ook regelmatig! @marleen; meid wat fijn dat jullie nu lekker met jullie 4tjes kunnen genieten en het nieuwe gezinslid kunnen leren kennen! Klinkt idd als een heftige bevalling, maar je hebt het er weer op zitten meid Wat lief dat Luuk lekker gekust wordt door zijn grote broer! Geniet van je 3mannen in huis!
En de laatste. Hij heeft een beetje klem gezeten met zn gezichtje in mijn buik omdat ie al zo vroeg ingedaald was. Daarom een beetje een scheef neusje, maar dat trekt nog wel bij.
Ik voel me zelf eigenlijk heel goed. Gisteren niet duizelig toen ik ging douchen na de bevalling. Vandaag zelf gedoucht ook zonder problemen en vanavond gewoon aan tafel (beneden gegeten) en nog een tijdje beneden gezeten. Bij Roel was ik steeds heel duizelig (veel bloed verloren), maar nu gaat t prima! Een paar kleine hechtingen, maar ook weinig last van. Ik mag dus echt niet klagen.
marleen, wat een heerlijk ventje! je ziet er zelf ook goed uit, blijkbaar ben je er goed doorheen gekomen. ben heel blij voor jullie dat jullie allemaal al weer thuis zijn. het was ook mijn ervaring dat het fysieke herstel na de 2e bevalling veel sneller ging dan na de 1e. alleen die naweeën, dat was wat minder. wat heerlijk dat Luuk al zo goed kan drinken, en mooi dat Roel hem ook al kusjes wilde geven. isra, fijn dat je van de misselijkheid af bent! en dat wordt dus straks weer een verrassing. als je het écht niet wilt weten, moet je het ook niet aan mielenl vragen wat zij denkt, want zij heeft het toch wel erg vaak goed kwebbel, leuk met de meiden naar K3.