o ja, ik heb gisteren de allergoloog gesproken. De uitkomsten waren een beetje dubbel: bloedtest: sterk positief op cashew (vanaf 17,5 'kilo-units per liter' antistoffen is er aanwijzing voor allergie; hij had er 74,1 dus dat liegt er niet om); geen reactie op pistache huidtest: sterk positief op pistache (vlek was groter dan van de controleprik); geen reactie op cashew Haar advies is om hem geen cashew en pistache te geven. Dat de ene test cashew aangaf en de andere pistache deed daar niets aan af; gewoon allebei niet geven. Volgend jaar moeten we dan weer langskomen om te evalueren en opnieuw te testen, mogelijk is hij er dan overheen gegroeid. Pinda mag wel; hij had maar 2,45 kilo-units per liter in zijn bloed en géén reactie op de huidtest. Dat gaan we binnenkort dus weer eens (voorzichtig) proberen.
Wolfje ik zit met Ryan achter de laptop en die zit jou avater en die is dol enthousiast want het zijn Diego en Dora HIHI. Marleen wat een pracht mannetje heb je. En wat fijn dat je jezelf zo goed voelt. Heerlijk genieten van je 3 mannen. Bri nou idd geen pistache en cashew geven. En ik ben benieuwd hoe het gaat met de pindas. Kan hij lekker pindakaas op brood Ik heb vanmorgen die trapkast uitgemest, 3 vuilniszakken in de kliko gegooid. Hihi de nesteldrang zou toch al niet gaan beginnen. Heb er bij Ryan helemaal geen last van gehad, hihi schoonmaken moet dat
Isra...haha nu al nesteldrang. Het kan ook zonder de hormoontjes , ben vanmorgen ook druk bezig geweest kasten op te ruimen en heel veel spullen weg gedaan. Of zou het dan toch ..... Grapje Is Ryan zo dol op dora en diego? Dan moet je volgend jaar maar een keer naar movie park in Bottrop. In het gedeelte Nickland kan hij dan los gaan en Diego en Dora lopen daar ook rond. Bri...aparte uitslag. Maar nu wel duidelijk wat wel/niet mag toch. Kwebbel
kwebbeltje haha begin toch echt te twijfelen bij je hoor HIHI. Maar lekker he weer een schone kast. Iedere keer als ik die kast nu inloop denk ik ZOOOOOOOOO wat opgeruimd. Ja Ryan is helemaal gek van Dora en Diego. Dus denk volgend jaar maar een keer naar Bottrop dat zal hij wel heel leuk vinden. Als hij meisjes ziet met donker haar en een pony zegt hij, kijk mama dat is Dora. Hihi en bedenk me nu ook weer, op vakantie zat ik met hem in de miniclub toen kwam er een klein jongetje binnen met een afgeplakt oogje. Roept hij heel hard, kijk mama daaro is Piet Piraat.
Isra....whahahahaha je hoeft echt niet te twijfelen hoor Zie de zin bij mijn handtekening En wat leuk toch hoe kinderen alles zo associëren met elkaar.....een piet praat .
Ja heerlijk he die eerlijkheid van kinderen. Ze zeggen wat ze denken. Ik zal niet meer twijfelen Kwebbeltje. En er staat me ook iets van bij dat kwebbelman zich heeft laten helpen (of slaat nu mijn zwangerschap vergeetachtigheid ook al de kop op) Die zin in je onderschrift vind ik nog steeds erg mooi en misschien dat ik hem wel van je ga stelen. Ik riep altijd dat ik 5 kinderen wilde, maar daar ben ik toch wel van terug gekomen. Ray en ik heb besloten dat we 2 ook al erg mooi vinden.
Ahh Marleen ik had de foto's nog niet gezien. Echt een plaatje hoor!! En in het echt is hij nog mooier (als dat al kan ). Was gezellig vandaag met de boys!! Bri, goed dat je nu in ieder geval weet wat je wel en niet mag geven.... Opletten dus.... Meiden ik reageer straks even uitgebreid ik vlieg nu even door naar de sportschool .
Marleen mooi kaartje meid isra leuk dat ryan zo fan is van diego en dora sem begint het nu ook leuk te vinden heb een dvd gekocht maar meneer kijkt 10min en is er dan klaar mee... maar hij kijkt nauwelijks...
@Booky: Ja was erg leuk gisteren. Ik zal even een foto neerzetten van Mats en Roel samen: @Isra: Fijn dat de misselijkheid over is. Jullie vakantie klinkt als een succes!
Net terug van de begrafenis. Pfff...vind het altijd zo verdrietig al die huilende mensen Nu even een bakkie thee en dan even lekker een wandeling maken met kids en hond in het bos. Nu tijd voor leuke dingen Kwebbel
@Kwebbel: Nog even lekker kunnen ontspannen in het bos met de kinderen? Na zoiets heftigs is het wel prettig om even in de natuur te zijn om uit te waaien. Hier last van stuwing. Rotgevoel dus ik hoop dat t snel over is. Voor Roel is het momenteel ook een rare tijd. Kraamhulp over de vloer, allemaal cadeautjes, drukte, een broertje erbij natuurlijk. Volgende week gaan we weer het normale ritme op proberen te pakken. Is voor hem ook wel prettig denk ik.
Marleen leuke foto van Mats en Roel in het grote bed. Kwebbeltje zo'n begrafenis is ook niet niks. Hopelijk heeft het bos je even goed gedaan. Marleen kan me voorstellen dat het voor Roel ook even een rare tijd is. De dagelijkse dingen gaan nu opeens zoveel anders dan dat hij gewend is. Hopelijk keert de rust snel weer terug. Heb je wel een leuke kraamverzorgster? Wij gaan vanmiddag weer op vriendenweekend, erg veel zin in. Ik ben benieuwd waar we naar toe gaan en wat we gaan doen.
@Isra: We hebben drie dagen een kraamhulp gehad en vanaf vandaag een andere. Degene die de eerste drie dagen er was vond ik erg leuk. Deze lijkt me ook wel aardig, maar dat is nog even afwachten.
Marleen...heb heerlijk uitgewaaid . Leuke foto van 2 prachtige knullen . Succes met je nieuwe hulp...zal best goed komen. Geef je trouwens Bv of Fv? Isra...fijn weekend. Hier staan de zwemtassen klaar. Gaan naar Heijderbos lekker een dagje zwemmen. Kwebbel
@Kwebbel: ik geef FV (en heb nu heel veel stuwing ) Bij Roel wel BV gegeven, maar dat was één groot drama met 4 maanden pijn bij elke voeding dus nu maar besloten om FV te geven en dat is zoveel relaxter. Nu kan ik echt genieten en dat was bij Roel niet zo.