Ooooh meiden!!! Ik had het al ophyves gezet, maar ik moest vandaag afrijden! En ik ben geslaaaaaaaagd!!!!!!
Ben ook weer in ons koude kikkerlandje. Super vakantie gehad. Alleen wel 3 dagen heel de dag regen gehad. Maar gelukkig was het de andere dagen wel prachtig weer. Heenvlucht ging super. Terugvlucht wat minder. Jochem heeft heel de vakantie slecht gegeten en luisterde ook erg slecht. Alles is 'nee nee en nog eens nee'. Gewoon niet leuk meer. Hopelijk gaat het eten nu thuis wel snel beter. Allereerst een felicitatie voor Marleen, had het wel al op hyves gedaan. Super dat het zo verlopen is, had je vantevoren vast niet durven dromen. Vind het kaartje super mooi! Mams, jij gefeliciteerd met je rijbewijs. Eindelijk heb je het gewilde roze papiertje (hihi... oftewel roze kaartje)
@Mams: Super! Echt goed dat je in één keer geslaagd bent. @Corina: Welcome back Bedankt voor het complimentje over het kaartje. Ik was er zelf ook wel tevreden over. Was even een heel gepuzzel om te kijken hoe ik het nu precies wilde. (heb alles zelf ontworpen en laten drukken en dus geen standaard kaartje) Ik hoop dat Jochem weer snel de oude is, misschien toch wat van slag door een andere omgeving?
Marleen, lijkt me best lastig om het helemaal naar je zin te maken. Maar vind 'm super gelukt! Peter denkt dat Jochem wel wat last van heimwee heeft gehad. We kennen 'm zo helemaal niet. Vooral dat slechte eten niet. En als je 's ochtends vroeg wat we gingen doen, zei hij 'Sool toe, pele en noemde dan alle namen van z'n vriendjes op. Toch had hij het in het zwembad en op 't strand prima naar z'n zin. Had het de laatste dagen ook steeds over thuis.
Op de achterkant van het kaartje staat één van de ballonnen (blauw met witte stippen) en daar de tekst overheen. Ik ga dat alleen niet op internet plaatsen, want anders staan al onze gegevens openbaar op internet.
@corina; welkem terug! een schrale troost voor je hier is ook alles nee! En de oortjes werken ook niet zoals ze zouden moeten doen! Maar dat komt vast wel goed ooit
Nee die oortjes werken niet altijd mee. Op het moment is het helemaal drama met 'm. Komt hopelijk wel goed.
Mams...ook hier nog van harte. Kan je lekker gaan rijden. Corina....komt vast weer goed. Marleen....goede strakke bh aandoen mocht je dat nog niet hebben. Drinken even beperken tot 2 liter. Eventueel koelen met ijscompressen. Je kan maandverband nat maken....in boterhamzakje doen....in vriezer gooien en dan kan je ze zo in een washand doen en op je borsten leggen. Wij gaan zo richting de brabant hallen ......zingen en swingen bij K3 Kwebbel
mams, gefeliciteerd met je rijbewijs!! goed gedaan hoor. marleen, wat ook fijne compressen oplevert, is een boterhamzakje vullen met appelstroop, en dat in de vriezer. blijft een beetje zacht en is toch lekker koud. kun je helemaal naar wens vormen; en na gebruik weer terug in de vriezer leggen voor de volgende keer. sterkte d'r mee, bij mij was de stuwing de 2e keer erger dan de eerste (maar ik gaf beide keren bv, kan niet vergelijken hoe dat is als je niet zelf voedt). hier hele huis in de ziekenboeg. vooral Deane heeft het zwaar te pakken; hoge koorts, waanzinnig dikke klieren in z'n nek en hij loopt als een oud mannetje met z'n hoofd scheef. hij heeft gewoon veel pijn, erg zielig. is alleen weinig aan te doen; paracetamol erin, veel drinken, vertroetelen en uitzieken. gelukkig heeft hij vannacht wel redelijk geslapen; de 2 nachten ervoor was het dik drama. overdag wil hij alleen maar tv kijken, en af en toe een boekje lezen. zo raar, een kindje dat helemaal niet wil spelen.
@Kwebbel: Was het leuk bij K3? (vast wel!) @Bri: De tip van de appelstroopcompressen kende ik nog niet. Klinkt wel handig inderdaad. De stuwing is nu wel te doen, maar is al vanaf de nacht van woensdag op donderdag en ik had de hoop dat het nu onderhand wel over zou zijn. (maar helaas nog niet en nu ik eraan denk en dit zit te typen krijg ik meteen weer meer stuwing ) De nachten zijn hier best even wennen al vind ik het minder wennen dan bij Roel. Het gaat allemaal toch wel een stuk makkelijker. Afgelopen nacht erg weinig geslapen. Luuk slaapt overdag erg veel en 's nachts helaas minder. Ik heb maar 2 uur geslapen vannacht denk ik, maar goed, is even niet anders. Ik akn wel erg genieten van het kleine manneke in mijn armen, zelfs als het midden in de nacht is.
Zo, daar was ik weer. Drukke week gehad, dus heb af en toe wel bijgelezen maar weinig tijd om te reageren. Kwebbel, ik zag de foto's van K3 op hyves, zag er super uit. Marleen, hoop dat de stuwing snel over is. En super dat je zo geniet van je ventje. Supermooi kaartje trouwens! Bri, beterschap voor jullie allemaal. Mams, ook hier gefeliciteerd met je rijbewijs! Super zeg, in 1x geslaagd. Corina, lekker zo'n vakantie. Maar die nee-fase die kennen wij hier ook, soms heeft ze van die dagen... dan is niets goed (wil je in bed? Nee! Wil je uit bed? Nee!). Heb niet verder teruggelezen, moet ook nog leren... dinsdag examen (voor het werk, wij moeten elk jaar "onderhoudscursussen" doen om de kennis bij te houden). Maar zal wel goed komen.
Boni...succes met leren en je examen. Bri...beterschap voor jullie allen. En wat klinkt het vreselijk zoals Deane erbij loopt. Arm ventje. Hopelijk zijn jullie snel opgeknapt. K3 was zeer zeker weer een succes. Had het ook al op hyves gezet, maar de meiden zijn über-gelukkig Eva mocht samen met karen bij het laatste nummer in de microfoon zingen en Isa heeft zowel Kristel als Josje een hand mogen geven. Het leek wel of ze VIPS waren Kwebbel
Kwebbel, zag idd op hyves al dat het erg geslaagd was bij K3! Vast een superervaring voor de meiden Marleen, jammer van de korte nachten maar die heerlijke kids van je zullen het met hun aanwezigheid alleen al, al wel helemaal goed maken. Boni, succes met leren!Komt vast goed. Corina, welkom terug! Hier alles ok Kleine man is lekker rebels overdag en slaapt snachts als een roosje. Moest vanmiddag nog wel om hem lachen. We hadden gegeten en ik probeerde een monatoetje uit het bakje te krijgen. Dit lukte niet dus ik was met grof geweld dat bakkie op een bordje aan het slaan.Wat zegt die kleine donder: Komop mama, je kunt het bel!!! (de w kan hij niet zo goed zeggen) Nu ligtie net in bed en ga ik zo ff douchen(manlief kijkt voetbal....*zucht*) en daarna lekker bankhangen en SYTYCD kijken. Morgen naar het gemeentehuis om mijn roze pasje aan te vragen Ben zoooooo blij! Vandaag ook met mn mams afgesproken dat we 14nov naar Legally Blonde gaan En dan gaat deze mevrouw dus rijden!
@Kwebbel: Wat leuk dat je kids het zo naar hun zin hadden bij K3! Ik zag op Hyves erg leuke foto's voorbij komen! (trouwens nog bedankt voor je SMSje van van de week, ik zag het pas later omdat het naar onze gewone telefoon verzonden was en niet naar mn mobiele nummer) @Boni: Succes met leren! @Bri: Wat rot voor Deane... Beterschap voor jullie allemaal! Vandaag is de kraamhulp voor t laatst geweest. Morgen moeten we het weer zelf gaan doen. Gaat helemaal goedkomen. Ik heb alleen zelf heel erge buikpijn sinds vanmiddag. Ik denk dat t mn darmen zijn. Ik heb de VK net gebeld en moet het even aankijken en in de gaten houden dat ik geen koorts krijg.
jeee marleen, wat gaat het snel! nu al weer laatste dag kraamhulp... maar dat is toch wel erg kort; je hebt toch nog geen 8 dagen gehad? balen dat je zo'n buikpijn hebt. en natúúrlijk gaat het allemaal lukken, maar ik had bij Betti echt een heel fijne kraamhulp. een beetje een kletstante (daar had ik na een paar dagen wel genoeg van) maar wat maakte die altijd een superlekkere fruitsalades voor me! dat vond ik echt wel genieten. morgen ga ik de ha maar weer bellen; we zijn vrijdag al geweest en toen was het nog: het ziet eruit als een virusinfectie, daar is hij wel goed ziek van, maar er is eigenlijk niets aan te doen. maar als hij maandag nog steeds koorts heeft (dan heeft hij al 5 dagen koorts in totaal), moet je weer langskomen. vandaag had hij nog 39.3 dus ik verwacht niet dat het morgenochtend over is. hij jammert bijna de hele tijd en voelt zich duidelijk errug rot. jammer genoeg is oma ook ziek, dus ik heb geen oppas (in elk geval geen oppas bij wie ik hem ziek wil achterlaten), dus 's morgens blijf ik bij hem en 's middags Briman. lekker handig met het werk, maar daar kan hij niets aan doen... kwebbel, dat lijkt me wel een superuitje naar K3!
@Bri: Verstandig dat je morgen weer naar de dokter gaat. Het is ook hoge koorts zie ik en zeker niet goed dat Deane zich zo rot voelt.. Arm mannetje.. Kraamzorg is hier maar 7 dagen. Ik heb 1,5 dag in t ziekenhuis gelegen en 5,5 dag thuis hulp gehad. (8 uur per dag) Ik vind het ook wel goed zo. Ik heb twee verschillende kraamhulpen gehad die allebei erg aardig waren.