Ja zeker genieten. Roel is inderdaad een enorme reus. Voorheen was ie ons kleine mannetje en nu is ie zó groot in vergelijking met Luuk. Die billen van Roel als je m verschoont! En die handen en voeten lijken ook enorm. Gek dat je dat nu ineens zo ziet he.
Corina wat jammer dat Jochem niet helemaal zich zelf was op vakantie. Misschien toch een andere omgeving etc. Hier eet Ryan ook heel slecht op vakantie. Neem zelf al pindakaas en hagelslag mee voor op brood omdat ik weet dat hij dat echt super lekker vind. Maar verder heel veel patatjes op op vakantie. Gaat het eten nu thuis weer beter?? En luistert hij weer beter? Bri van het boterhamzakje met appelstroop had ik ook nog nooit gehoord. Hier had de VK ook nat maandverband in de vriezer gelegd, maar heb het gelukkig niet nodig gehad. Hoe gaat het nu met je Marleen, hopelijk over of iig een stuk minder. Bri wat sneu dat Deane zo ziek is. Ben je al bij de HA geweest. Beterschap. Marleen heerlijk hoor dat je ook al is het midden in de nacht zo genieten kan van Luuk. Fijn dat hij het ook zo goed doet. Vind je het nu makkelijker snachts doordat je flesvoeding geeft en niet de pijn van de BV hebt? Boni succes morgen met je examen. Kwebbeltje super dat het zo leuk was bij K3, daar zullen die meiden nog wel lang over napraten. Mams haha heerlijk he die opmerkingen van die kleine mannetjes. Marleen hoe gaat het met je buikpijn? Wij zijn van het weekend op vriendenweekend geweest, was erg gezellig. En een vriendin is ook zwanger nu 9 weken echt leuk schelen maar 5 weekjes.
Bri, hoe is het nu met Deane, al wat opgeknapt? Marleen, nog last van buikpijn of is het weg getrokken? Kan me voorstellen dat Roel dan ineens een reus is vergeleken bij Luuk. Isra, leuk samen met een vriendin zwanger zijn. Jochem had ook steeds pindakaas, maar dat ging zelfs vervelen. Gaat nu wel weer beter met 'm. Zijn zaterdag expres niet weg geweest zodat hij even tot rust kon komen in z'n eigen omgeving. Eten gaat ook al stukken beter. Tja... en dat genee zijn gelukkig maar buien meer
Buikpijn gaat nu wel weer beter (is nog wat gevoelig), stuwing is nog steeds flink aanwezig (zeker als Luuk of Roel huilt, dan stroomt het meteen weer vol lijkt het). Duurt wel lang, maar goed, ik zal geduld moeten hebben. Ik kan inderdaad veel meer genieten nu ik FV geef. Ik geef voornamelijk de flesjes 's nachts en man verschoont Luuk en haalt m uit bed. Dan een heerlijk kroelmomentje met mijn kleine kereltje. Roel heeft net getrakteerd op de peuterspeelzaal omdat ie grote broer geworden is. Helemaal trots natuurlijk! @Isra: Wat leuk dat je tegelijk met je vriendin zwanger bent. @Corina: Fijn dat Jochem weer wat meer in het ritme zit.
Kan me voorstellen dat jij nu meer geniet Marleen met de FV. Je weet toch hoe slecht en getob het met de BV was bij Roel. Oh leuk dat ie mocht trakteren op de psz. Had je wat speciaals gedaan of niet?
We hebben plakken cake in vieren gesneden en daar slagroom op met wat muisjes om te trakteren. Niks bijzonders dus, maar de kindjes vonden het wel lekker volgens mij.
Deane is nog steeds goed ziek. Vanmiddag (16 uur) mag hij even naar de waarnemend HA. Ik heb echt met hem te doen, hij ziet er zo ellendig uit. Ben alleen bang dat hij het gewoon moet uitzieken... (en ik dus ook )
Balen Bri en jij bent ook niet echt fit begrijp ik. Marleen, dat is het belangrijkste hè wat de kids er van vinden
Bri...arm ventje. Ben benieuwd wat de HA straks zegt. Isra...wat leuk voor je vriendin. kunnen jullie gezellig samen zwijmelen over de zwangerschap. Waar zijn jullie nou geweest van het weekend? Marleen...leuk dat Roel getrakteerd heeft. Vinden kids altijd fijn. Fijn dat de buikpijn weer minder is. Corina....gelukkig voelt Jochem zich weer wat happy-er. Het is natuurlijk ook niet niets voor zulke kleintjes om op vakantie te gaan.
@marleen je geeft toch de fles? ik heb toen tabletjes gevraagd bij de ha met een dag was alles stopgezet dus niks meer last van borsten... @bri beterschap met deane! @isra; wat leuk samen met vriendin zwanger, geniet er samen lekker van!
Corina oei dat is jammer dat de pindakaas zelfs ging vervelen. Fijn dat het eten nu alweer beter gaat. Wij hebben vorige week ook alleen maar groente gegeten, weer even gezond voor het mannetje en natuurlijk ook voor ons. Tja en dat genee dat zijn ook idd fases. Marleen wat vervelend zeg dat je nog steeds last hebt van die stuwing. En heerlijk hoor dat je ook zo kunt genieten van flesvoeding. Ahhh en wat lief dat Roel heeft uitgedeeld op de PSZ. Hij zal wel trots zijn. Simpele maar wel een hele leuke traktatie. Bri ach wat sneu dat Deane nog steeds zo ziek is. Misschien krijg je weel een kuurtje mee. Beterschap. Kwebbel we zijn in het plaatsje Noorden geweest en daar in een groepsaccommodatie gezeten. Erg gezellig. Vrijdagavond hadden Ranking de Friends (Stars) gedaan. Erg leuk de organisatie had hier een eigen variant op gemaakt. En zaterdag zijn we wezen poldersporten, helaas is dit door het weer wat in het water gevallen, maar gelukkig waren er nog binnen activiteiten en we zouden ook nog gaan boerengolfen, maar dat hebben we niet meer gedaan omdat de regen echt met bakken uit de lucht kwam vallen. En savonds zijn we lekker uit eten geweest en daarna nog even een kroegje in gedoken en eind van de avond weer gezellig in onze accommodatie. En zondag na het ontbijt schoonmaken en naar huis. En Ryan heeft vanmorgen op eigen initiatief zijn tut in de prullenbak gegooid. Ik zei al de hele week, je wordt echt al een grote jongen. Zullen we je tutje maar weggooien. Maar dat wilde hij nog niet en gisteren zag ik dat hij een beetje kapot was. Dus ik vertelde hem dat als dat tutje helemaal stuk was hij moest stoppen met tutten. En vanochtend zei hij ineens mama ik word grote jongen ik mijn tutje in de prulbak gooien. Dus ik hem de hemel in geprezen en verteld dat ik dat heel goed van hem vond. Maar ik dacht voordat hij hem eruit vist moeten we hem maar even kapot knippen. Dus we hebben hem samen kapot geknipt en hij heeft hem in de prullenbak gegooid. Dus ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb een lijstje gemaakt en hem beloofd dat als hij 7 nachtjes zonder tutje slaapt hij een nieuwe trekker mag uitzoeken. En hoop/verwacht dat hij er na die 7 nachtjes wel doorheen is.
Isra; kapot geknipt, ah! ik heb sem zijn knuf bewaard in een doosje! en sem slaapt inmiddels met 3 knuffels in bed, ach nou ja maakt me ook niks uit! dus over 7nachtjes een beloning leuk!
Met zijn knuffie mag hij gewoon in bed blijven liggen. Maar vond het nu wel tijd worden om zijn tut (speen) weg te doen.
Hihi...moest wel lachen om wolfjes reactie. Zag Isra de knuffel al verknippen Klinkt als een hardstikke gezellig weekend Isra. Wolfje...jij zult toendertijd wel dostinex hebben gehad .
Isra; oh sorry dom van me!!! oh nee dan snap ik het hoor meid en anders het is alsnog je eigen keus! sem had al geen speen dus dat scheelt! hopelijk gaat het goed en krijgt hij straks een beloning!
whaha ja blond he?! zag het idd al voor me hihi dostinex geen idee, je kunt me alles wijsmaken wat dat betreft, maar het hielp wel! wou bv geven, maar sem spuugde alles gewoon uit en trok een vies gezicht... dus toen fv gehaald en meneer dronk en was tevree... (toen was het al een draak!) maar me borsten deden echt zo'n pijn dus tabletten gekregen en die werkten gelukkig!
Nou, de ha kon er eigenlijk ook niks van maken. Geen zichtbare ontstekingen, maar toch maar een AB-kuur meegegeven omdat het niet normaal is dat hij al 5 dagen koorts heeft van een virusje. Hopelijk gaat het helpen... Ben zelf idd ook niet fit; ook een beetje aan het kwakkelen (eind vorige week waren Betti en Briman ook ziek, samen met Deane) en bovendien al een paar nachten héél slecht geslapen omdat Deane steeds wakker werd. Hij is ook helemaal total loss, bleek snoetje, paarse kringen om z'n ogen. HOpelijk slaapt hij vannacht wel door. hahaha, Isra die de knuffel zou doorknippen... dat zou ik wel bruut vinden hoor. Deane heeft nu nog maar 3 knuffels in bed, wel z'n halve cars-verzameling. de rest van de knuffels staat naast het bed en af en toe kiest hij eens een andere uit om mee naar bed te nemen. Maar het Nijntje-knuffeldoekje is écht zijn knuffel, hij heeft er één thuis en één op het kdv. Van mij mag hij knuffelen zo lang als hij wil; vind het wel schattig. Speentjes zijn een ander verhaal he, zou mooi zijn als Ryan daar nu echt vanaf is. Vaak gaat het beter als ze er zelf afscheid van nemen, dus mooi dat hij 'm zelf heeft weggegooid.