Boni kan me voorstellen dat je het wel gezien hebt. 39+2...Mooie zwangerschapsduur beebje! KOM MAAR!!!
@mams: ik duim voor jullie hoor voor het huis, zou wel mooi zijn! @Kwebbel: alvast veel sterkte voor morgen op de begrafenis @Boni en Bri: goede meldplicht hoor! Verder weet ik t al nie meer(sorry) wat een pokke weer zeg, bah bah bah vanochtend toen ik Esmee naar school had gebracht begon het so te gieten dat een moeder van een meisje uit dr klas zei kom ff mee naar mij(woont om de hoek van school) en daar heb ik dus de hele ochtend gezeten, het was niet bekwaam er door heen te gaan! Nu ligt Luna net op bed, weer op t potje geplast van te vore. Hoor ik ze door de babyfoon zeggen: luna plas en dan gaat ze klappen!!!!!
Knap hoor Simone!! Hier is het ook druilweer, sneeuw regen ijzel, alles valt tegelijk met onwijze wind!
Euhm.... Iemand nog nieuwsgierig naar het weer hier?? @ Simone, knap van Luna, plassen op het potje... @ Mams, duimen draaien weer!!
Mielen in dit geval zal ik inderdaad ook niet meer gaan als ik jou man was. Haha ja ja ik heb Mams leren traplopen Mams hoop voor je dat dit huisje wat gaat worden. Veel succes! Mielen geen ervaring met snowblades. Ik snowboard al 8 jaar en heb vorig jaar maart voor de eerste keer geskied! Oh ik sta morgen al in de sneeuw, jullie willen niet weten hoeveel zin ik er in heb! En skieeen leer je heel snel hoor. Aan het eind van de dag ski jij een berg af hoor! En aan het eind van de vakantie gaat het al veel gemakkelijker! Bri heerlijk hoor dat je verlof is begonnen. Hoop dat je het ook allemaal kan laten rusten. Lekker genieten van het zwanger zijn en je kleine ondeugende moppie. Haha moest hier even hardop lachen door zijn reactie, nee morgen! Mocht vanochtend als bij Maud komen kijken alleen Ryan heeft verhoging en is snotterig dus durfde het niet aan. Zal niet op mijn geweten willen hebben dat hij het kleine moppie aansteekt. Maar nu moet ik dus wachten tot ik terug ben van de vakantie! Kwebbel alvast veel sterkte voor morgen. Zal wel weer een verschrikkelijke verdrietige dag worden! Knuf! Boni spannend hoor. Marleen wil jij mij even op de hoogte houden als bonibaby 2 geboren wordt als ik op vakantie ben.
Nou, ga zo eerst maar eens koken, heb zo'n stoofschotelpasta van Honig gehaald en die moet 50 minuten opstaan zag ik... Dat is wel het voordeel van verlof, kan lekkere dingen halen bij de supermarkt als ik er zin in heb. Oooh en liep er ook langs de rosbief, paté, biefstuk, kan er nu al weer trek in hebben. Straks mag het allemaal weer, behalve dan alcohol ivm de borstvoeding, maar ben toch geen stevige drinker . Heb al sinds ik zwanger werd van Jasmijn niets meer gehad, eerst ivm zwangerschap, toen borstvoeding en toen ik daar mee stopte was ik in no time weer zwanger. Maar weet nu al dat ik in de eerste week al heerlijk een biefstukje bestel bij manlief!
Hihi Boni nog even en je kunt idd weer een biefstukje eten . De kraamverzorgster heeft hier heel wat broodjes filet american gesmeerd .
nou kan me voorstellen dat je daar al weer zin in hebt hoor Boni... is ook wel heel erg lekker he een lekker biefstukje of broodje filet american!!! Nog even volhouden
Kwebbel nee vliegen heen vanaf Rotterdam op Salzburg, vertrek morgenochtend om 10.50. en terug met de auto. Er zijn daar 22 vrienden die we gaan opzoeken en die hadden terug nog een plekje over! Maar geen idee waar we de grens over gaan. Maar als je zorgt dat de koffie klaar staat komen we voorbij rijden HAHA en uiteraard zelf gebakken appeltaart! Ja boni wil uiteraard op de hoogte gehouden worden als Bonibaby 2 geboren wordt. Mocht het gebeuren in de aankomende 4/5 dagen TOI TOI TOI. Veel succes! Ja meiden ik was het dit jaar wel van plan om zonder breuken thuis te komen. Heb iig polsbeschermers dus neem al mijn voorzorgsmaatregelen.
Nou ook voor deze woning niet ingeloot Erg jammer. Nu is het weer wachten totdat er weer wat beschikbaar is.
Isra, denk niet dat je dit nog leest maar veel plezier! Mams, jammer idd! Hoop dat er snel weer wat beschikbaar komt. Zag op de hyves dat er erg veel aanmeldingen waren, jammer dat er niet meer starterswoningen beschikbaar zijn bij jullie.
Zo, en meteen de meldplicht! Hier alles rustig, boniman is vandaag ook thuis dus dat is wel heel lekker. Hij is nu even naar buiten met Jasmijn op de slee. Dus mama kan even rustig aan doen achter de laptop.
@ mams jammer hoor, had zo hard voor je geduimd! @ boni Jasmijn op de slee?!?! hier is gisteren echt ALLE sneeuw weg geregend (het was toch al vieze prut dus was er niet rouwig om) hier nog steeds niet ongesteld geworden.....rare cyclus, bah. was net zo blij dat het zo regelmatig was de hele tijd...
Boni...lekker even tijd voor jezelf. Mams....jammer Next time better. Mielen...balen dat je cyclus nog niet op gang is. Hier ook weer veel sneeuw gevallen gisteravond en vannacht. Net ook met Tijn wezen sleeen. Onder sneeuw ligt wel wat ijs dus dat is minder. Vanmiddag begrafenis. De vraag was om 1 bloem mee te nemen, dus die zo even halen. Kwebbel
Idd erg jammer. Maandag gaan we naar de bank, kijken of en hoeveel we aan hypotheek kunnen krijgen. Helpt niet echt mee dat ik maar zo weinig binnenbreng en dat het niet zomaar mee genomen mag worden in de berekening. Maar goed, eventjes onze opties bekijken. Kwebbel heel veel sterkte vanmiddag. Hier een dunne witte deken, niet genoeg voor de slee. Maargoed Tygho ligt ook alweer een poosje in bed. Hij voelde wat warm aan en had ook verhoging, dus lekker kalm aan doen. Ga vanmiddag dan ook niet naar mn poetsadresje. Misschien vrijdag.