Nog geen meld van Boni ? Wat leuk om samen een week op vakantie te gaan. Kunnen jullie Texel onveilig maken... Isra...fijn dat je heelhuids terug bent. En begrijpelijk dat je kleine man gister niet bij je weg te slaan was. Mielen...lekker vooruitzicht hoor. Mams...ahh die kleine Tygho op dansen. Zie het al voor me Bri..hier ook veel rondjes totdat hij zo dizzy is en scheef gaat lopen of vallen. Wij zitten alweer volop in de carnavalssfeer. Gisteren optocht wezen kijken bij mijn ouders. En vanaf donderdag gaat het hier los Kwebbel
Nou we zijn echt serieus op huizenjacht hahahaha. Woensdagmiddag gaan we een koopwoning bezichtingen en morgen is de loting voor een andere woning (koop via de woningbouw en een echt opknappertje) Vanmiddag gaan we naar de bank, kijken wat onze opties zijn. We hebben natuurlijk maar 1 vast inkomen+koopsubsidie waar we het van moeten doen. Maar mn vader heeft al gezegd, als jullie daarom alleen maar bouwvallen kunnen kopen om zelf nog op te knappen dan informeer maar eens naar een generatiehypotheek en dan gaan wij er bij in totdat jullie 2 inkomens hebben(2011-2012) Erg lief! Dus we gaan ons goed laten informeren.
Goedemiddag, @ Mams, ja aan die generatiehypotheek zat ik bij jullie ook al aan te denken. Daar zie je momenteel op tv ook best veel over. Tenminste, op de zondag is zo'n programma, waarin het onderwerp bijna wekelijks wel voorbij komt. Als dat jullie kans is om toch een leuke woning te kopen.. Ik heb idd nog geen melding van Boni gezien vandaag. Ja ik heb de afgelopen dagen niet veel geschreven, wel gelezen hoor.. Best een paar drukke dagen gehad eigenlijk.. Verder hier weinig nieuws.. Oja, toch wel.. We gaan waarschijnlijk deze week de box weghalen. Die staat op wieltjes, en Wayne heeft inmiddels door hoe hij met box en al de hele kamer doorkan.. Dus dan heeft de box ook weinig nut meer.
Bri gefeliciteerd met Briman! Het lijkt wel alsof je het over Mats hebt i.p.v. Deane. Ook hier een nachtelijke zeehond en overdag een vrolijk mannetje met Shrek uit zijn neus . Mams, klinkt erg leuk dat dansen. Hier is WAWAWA ook favoriet (tjoetjoewa), voor de tong uitsteken. Zo jullie hebben toch wel haast heh met een ander huis? Leuk hoor, heb je een link van het huis waar jullie gaan kijken? Leuk Kwebbel helemaal in carnavalsfeer. Heb voor Mats van de week een piratenpakje gekocht. Hier leeft het niet zo (minder dan in Zevenaar, geen optocht e.d.) maar op het kdv mogen ze wel verkleed komen. Dus Mats gaat 2 dagen als piraat .
Booky ik zal even een link zoeken naar funda. Nou opzich hebben we geen haast maar omdat onze financiele situatie gewoon keihard kan verbeteren als we gaan kopen, is het wel een aantrekkelijke optie. Harmen wil de buitendienst weer in en dat levert erg veel op en dat kost ons onze toeslagen nu...Ok met kopen heb je hogere lasten, maar als hij 200-300 euro extra binnenbrengt elke maand is dat ook geen punt Huis te koop: Bilderdijkstraat 50 7121 VM Aalten [funda]
las dat jullie bezorgd om me waren. Vanmorgen controle bij de gyn en ben opgenomen ivm verhoogde bloeddruk en eiwit id urine.. ze hebben een veter ingebracht om de ontsluiting op gang te brengen.Maar zal ws niet eerder dan morgen wat gebeuren verder, gellukkig hebben ze tegenwoordig gratis internet hier
@ boni spannennnnnnd! succes meis, ik denk aan je! @ carnaval.....jakkiedakkie hoe dichterbij het komt, hoe erger ik het vind. Godzijdank hier op vrijdag carnaval op het kdv (=mijn vrije dag dus dan hoeven we er niet heen YESSSS!)....ik wil er gewoon zo lang mogelijk van genieten dat ik er NIET aan mee hoef te doen. vrees dat ik er over 1 (hopelijk 2) jaar niet meer onderuit kan.....alhoewel.....ik kan het natuurlijk aan mijn man delegeren....HIJ is ten slotte de Brabander ghe ghe ghe @ mams suc6. altijd spannend, op huizenjacht
Boni heel veel succes ! ik hoop dat het nu niet lang meer duurt en dat jullie snel mogen genieten van jullie 2e wondertje!
Bri..nog gefeliciteerd met je grote man Boni...oehhh spannend. Ben je al aan het rommelen op de veter? Mocht het vandaag niets worden dan hopelijk morgenvroeg de vliezen breken en bevallen. Owww 09-02 wordt jullie dag! Toi toi meid. Kwebbel
Oh jee Boni dat is wel een tegenvaller. Maar hopelijk komt de bevalling snel op gang en hebben jullie snel jullie 2e wondertje.
bedankt allemaal. moet later nog weer aan het ctg dus dan weten we meer. boniman is nu even thuis wat dingenn voor jasmijn en de hond regelen..