April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    De arts van het CB kan je door verwijzen maar dan moet je altijd nog toestemming van de huisarts hebben. Tenminste zo was het bij ons met Jochem wel.

2. Bri

Bri Niet meer actief

Zo te lezen, toch even via de ha. Ik heb geen ervaring met doorverwijzen door het CB (dan wel de arts en niet de vpl; maar die kan de arts er meestal wel even bij roepen!) en weet het dus ook niet precies.
    Maar wat ontzettend raar dat een van de ha's niet in Luuk z'n keeltje wilde kijken, ook al vroeg jij erom... Kleine moeite, lijkt me. Sterkte, Marleen!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, dat begreep ik ook niet. Volgens haar kon er niks met zijn keeltje zijn terwijl de wijkverpleegkundige die ik aan de lijn had van het CB zei dat het zou kunnen dat er veel slijm in zn keel zit of rode amandelen. Volgens de HA kon dat niet?? Maar ze keek dus ook niet..

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Jeetje Marleen, wat rot allemaal zeg! Arme luuk, arme jullie. Doet me een klein beetje denken aan onze refluxtijd met Jari (geen idee hoor, of Luuk zoiets zou kunnen hebben, maar ik bedoel qua machteloosheid). Ik kan me goed voorstellen dat je een potje hebt meegehuild. Ik zou erop staan dat ze hem bij de kinderarts gaan onderzoeken.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Och jeetje Marleen wat een gedoe op deze manier :(. Kan me voorstellen dat het voeden voor jullie allemaal niet leuk is zo. En wat een vreemde reactie van de HA :(. Lijkt me een kleine moeite om even in zn keeltje te kijken. Als de verpleegkundige van het cb het hier niet vertrouwd dan kun je direct langs de arts. Ze drukken je dan gewoon tussen de andere afspraken. Hoop dat jullie snel verder geholpen worden en dan die kleine man lekker gaat drinken.

Wat heerlijk al die vooruitzichten. Hier nog geen plannen en ook nog geen idee wanneer we gaan. Wordt waarschijnlijk wel iets met de zee en het strand ;). We zijn deze vakantie op wintersport geweest, maar Mats bleef maar vragen wanneer we nou naar het strand gingen. Ook vroeg ie een aantal keer waar zn grote vriend Roel was ;).

Ooh ja heb Mats van de week nog even op de weegschaal gezet voor de statistieken ;). Hij weegt nu 14,4 kilo.

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Marleen, wat vervelend dat het nog steeds niet lekker gaat. Heel veel succes morgen op het CB en ik hoop dat ze je gewoon kunnen helpen en doorverwijzen naar een KA.

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Booky: Ah, wat lief dat Mats naar Roel vroeg. Roel had het vandaag ook nog over Mats. Ik vroeg wie zijn vrienden zijn op school en toen zei ie ook Mats :D

Vanavond heeft Luuk weer heel slecht gedronken, nu maar 65cc. Ben benieuwd hoe de laatste voeding zal gaan. Ik ben blij dat we morgen naar het CB kunnen. Even kijken hoeveel ie nu weegt. Misschien valt het nog wel mee. Ik heb ook echt het idee dat ie ergens pijn heeft.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hij plast en poept nog wel goed Marleen?

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, dat gaat nog wel. Hij is niet uitgedroogd volgens mij.

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Och menneke toch..... Dikke knuffel voor jullie!!

Ahh wat schattig het zijn echte vriendjes ;). Binnenkort maar weer eens afspreken ;).

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

marleen; heel veel sterkte met luuk, wat sneu voor je ventje en voor jullie!!! knuf

all; sorry me hoofd knapt zowat uiteen... knuff

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marleen jeetje wat zullen jullie gefrustreerd zijn......ik hoop dat jullie gauw een oorzaak kunnen vinden. Lijkt me zo erg om te zien dat je kindje pijn heeft (al is het een vermoeden) en de professionals willen niet naar je luisteren.......* knuff * en sterkte!

hier van de week een nieuw bed voor Bosch gekocht. Hij sliep nog steeds in zijn ledikantje en dat werd nu toch echt te krap (vooral omdat er altijd een leger aan knuffels mee naar bed moet ;) ). Dus nu een peuterbedje gekocht, en gisteren samen in elkaar gezet.
    Ik liet zijn kleine bedje nog even staan voor het geval hij het toch te eng vond, maar toen riep hij heel verontwaardigd dat hij wel in zijn grote bed wilde slapen!
    Hij heeft ook echt niet meer omgekeken naar zijn oude bedje, heeft heerlijk in zijn nieuwe bed geslapen..... * zucht * ......kleine jongetjes worden groot :D :D

13. Bri

Bri Niet meer actief

Goed gedaan, Bosch, slapen in je Grote Bed! Het zijn echt dat soort stappen he, waardoor je je gaat realiseren hoe groot ze alweer worden.

Vannacht redelijk nachtje gehad; Betti werd wel wakker om 22 uur en om 3 uur, maar beide keren vond ze het genoeg om even geaaid of geknuffeld te worden, dus géén extra voeding deze keer. 's Morgens kon het bordje pap dus niet snel genoeg gelepeld worden, madame had nu dus echt HONGERRRR! :)
    Ik hoop dat we via deze tussenstap (geen voeding 's nachts) snel naar het echte doel kunnen: niet meer wakker worden 's nachts...

Ik moet nu naar een afspraak toe. Fijne dag dames!

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen wat ontzettend sneu zeg voor luuk dat hij zo verdrietig is en niet genoeg wil drinken, hopelijk vandaag bij het cb meer duidelijkheid en een doorverwijzing naar een ka jullie zijn nu al lang genoeg aan het tobben. Zat er laatst nog aan te denken dat je bij Roel ook in het begin zo hebt zitten tobben met de borstvoeding ontstekingen etc en nu dit weer met de kleine Luuk, heb echt met jullie te doen sterkte!

Booky leuk dat jullie op wintersport zijn geweest, waar zijn jullie geweest??

Mielen wat goed zeg dat Bosch ook op een groot bedje heeft
    geslapen, het gaat hard allemaal nog even en dan zijn ze gewoon alweer 3!

Hier ook bewust gekozen om Ryan naar de psz te d

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Euhm verkeerde toets op mijn iPhone en was nog niet klaar met mijn berichtje.

Maar wij dus ook bewust gekozen om Ryan naar de psz te doen! Hij zit niet op het kdv heeft wel eens contact met de kindjes van vrienden maar dat is niet regelmatig en in thuis situaties dus vind het wel goed dat hij leert met andere te spelen en ook naar iemand anders te luisteren dan naar zijn papa en mama of opa's en oma's en dan komt er ook nog is bij dat ik het een goede voorbereiding vind op de kleuterschool! En Ryan vind het helemaal leuk hij is nu 3 keer geweest en vind het heel leuk. Gisteren wilde ik nog even iets aan zijn juf vraag zegt hij, mama jij moet nu weg dan kunnen we kussen door het kusraam hihi dat vind hij dus erg leuk! Ik heb nog geen werkjes van hem gezien maar hij heeft me al verteld dat hij een blauwe jurk voor mij heeft gemaakt en gisteren een zwaan gever

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Weer verkeerd knopje....... Ik ga er mee stoppen schiet niet op zo,

Maar hij had een zwaan geverfd :)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen mieden.

Marleen, voet bij stuk houden meid! Het is toch belachelijk dat jij zorgelijke punten aangeeft en de HA daar niet naar wil kijken.
    Ik hoop echt dat er snel een oplossing word gevonden.

Bri, lekker hoor dat de nachten beter lijken te gaan :D

Mielenl, knap van Bosch dat hij zo vastbesloten was in zn grote bed te slapen!! Wat worden ze groot he!

Kwebbel, lekker vooruitzichten zeg!
    Wij hadden iets moois op het oog, maar twijfelen nog.
    We willen zowieso niet in de zomervakantie gaan, is gewoon veel te duur.
    We hadden een mooi park van center parcs gezien in frankrijk.
    5uurtjes rijden is nog wel te doen. Ook voor een midweekje wel.
    Dus we twijfelen nog een beetje.
    Of we gaan in maart een mysteriepark doen van CP of we gaan een midweekje naar Frankrijk.

Zag op hyves dat Esjuh maandag bevallen is van haar 2e zoon.
    Jeetje er zijn echt al heel veel meiden hier die na onze april kanjers er alweer een kindje bij hebben gekregen!

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen....knap van Bosch dat hij zo in 1x in zijn nieuwe bed heeft geslapen.
    Is Tijn één van de weinige die nog in zijn ledikant slaapt? (Bed is in aanmaak :D)

Bri....dat klinkt al als betere nachten.

Marleen....ben benieuwd wat ze op het Cb zeiden.

Isra....alles oké met buikkie?

wolfje...beterschap

Mams....voor jullie ook een heerlijk vooruitzicht om even met je gezinnetje weg te gaan.Zo'n midweekje Frankrijk zou mij wel trekken. Misschien kan je in plopsa de panne nog een tussenstop maken.

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Isra, geweldig hè als ze wat voor je knutselen. Heb een jaar geleden speciaal daarvoor een prikbord aangeschaft voor in de keuken. Was zo trots op al die werkjes van m'n kleine man!

Marleen, dikke knuf voor jou.
    Hopelijk word je nu wel serieus genomen en door verwezen.

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ mielenl; hier keek sem ook helemaal niet om naar zijn ledikantje vind het 1persoonsbed helemaal geweldig komt er ook niet uit als hij wakker is, blijft gewoon rustig liggen tot ik hem op kom halen:) zo lief... maar als ik hem voor 9.30uur wakker maak heb ik ruzie;)

@ bri; fijn dat ze snachts niet perse eten wil:) nu doorslapen meid;)

@kwebbeltje; dank je wel...

@isra; leuk dat geknutsel. sem wil niet knutselen tekenen is al een drama:(

@ all; ga zo met sem naar de bieb; voorlees halfuurtje... eens kijken hoe hij dat vind samen met andere kindjes naar iemand luisteren die een verhaal verteld, en nemen we gelijk weer boekjes mee:)

@ zomervakantie; hele mooie camping gezien in palamos (costa brava) heb nu mail contact moet wel weten of onze grote caravan er kan staan, dat is altijd weer een ramp:( hopelijk gaat het door...400mter van strand en van dorp:)

xxx fijne dag allen!

Deel Deze Pagina