Ik geloof dat ik eruit ben wat ik Harmen ga voorstellen. Om met onze trouwdag lekker in Frankrijk te zitten. Mei is wel een mooie maand dus dat zou mooi zijn Kost precies hetzelfde als in maart...
Weer terug van CB en huisarts met Luuk Luuk huilde alleen maar op het CB (hij heeft de hele middag alleen maar gehuild trouwens). Hij was 430 gram gegroeid in 1 maand. Ook niet echt geweldig dus. Ze vonden hem er ongelukkig uit zien. De arts is er bij geroepen en die vond ook dat het tijd werd dat Luuk door de kinderarts gezien wordt. Zij mogen alleen geen verwijzing geven, maar alleen de huisarts.. Ik belde dus bij thuiskomst meteen de huisarts. De assistente zei dat ik eerst langs moet komen voor een verwijzing Ik kon vrijdagmorgen wel terecht. Wat?? Vrijdag?? Nou ik dacht het niet! Ik zei dat ik er door zat en dat ik echt niet tot vrijdag ga wachten. Nou, dan kon ik binnen een kwartier terecht. Er zat een vervanger en die dacht dat het allemaal wel meeviel. Hij was best goed gegroeid (terwijl ze op het CB zagen dat de lijn afbuigt naar beneden) volgens haar en ik moest me niet zo'n zorgen maken. Ik zei dat ik me niet weer af laat schepen en dat ik wil dat er nu eens serieus naar gekeken gaat worden, want hij zit gewoon niet goed in zn vel! Bij de huisarts huilde hij ook alleen maar (en zn mama ook toen die dokter zo moeilijk ging doen ). Toen is ze de kinderarts gaan bellen en nu kunnen we dinsdag op de poli terecht. Eindelijk gaan ze nu eens echt kijken. Ben benieuwd. Misschien komt er wel niks uit, maar dan weten we dat ook.
Fijn om te horen Marleen dat je nu eindelijk een verwijzing hebt gekregen, al ging het nog met veel moeite. Ben benieuwd wat er dinsdag uit komt.
Belachelijk Marleen dat ze zo weinig moeite doen bij de HA voor hun patienten. Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden. Hopelijk komt er dinsdag duidelijkheid over wat er nou aan de hand is met jullie ventje.
Normaal ben ik altijd erg te spreken over onze twee huisartsen, maar nu gaat het allemaal niet zo soepel. Ik moet wel zeggen dat er nu een vervangster zat.
Kwebbel, wij waren idd ook erg onder de indruk van het park. Het ziet er allemaal zo mooi en nieuw uit. Maar ben er al achter waarom.. Het park is 21 mei 2010 pas geopend Heb er zin in...Een verlate huwelijksreis om onze 1e trouwdag te vieren. Nu eerst lid worden van de anwb en onze auto helemaal na laten kijken
Marleen....je bent een topper dat je voet bij stuk hebt gehouden. Mams.....heerlijk hé dat voorgenieten.
@ mams; klink goed hoor @ marleen; wat balen dat je zo veel moeite moet doen voor een verwijzing! heel veel s6 dinsdag! @voorleesuurtje sem vond het leuk, van een afstandje, waren stuk of 10/12 kids en dat is sem te druk, die is net als ik houd niet van groepen dan gaat hij zich afzonderen... maar hij heeft wel genoten... @all; me laptopadapter is stuk kan dus niet op me laptop... ben overdag dus niet op zp, maar hoop dat me pa hem morgen maken kan truste
@ marleen fijn dat je dan nu toch een afspraak hebt bij de KA. Wat frustrerend zeg, dat ze die in eerste instantie niet wilde geven. Hopelijk komt er iets uit dat goed is aan te pakken. Eindelijk een beetje rust in de tent! @ iedereen wat heerlijk, al die vakantie plannen! @ wolfje sterkte met de laptop! @ kwebbel, hoe gaat het bij tijn met dat loopfietsje? Bosch heeft ook zo'n fietsje (z'n brommer, zoals hij hem noemt) en dat gaat toch HARD! Gelukkig zijn er sinds kort een stuk of 20 fantasie-stoplichten in het dorp, die altijd op rood staan, anders hou ik hem echt niet meer bij, haha!
Mielen.....het loopfietsje van Tijn staat even geparkeerd in de gang. Hij is er één keer flink mee gevallen en nu zegt hij steeds fiets Tijn kapot Volgende week maar weer eens proberen of hij wil. Hahahaha.....de rode stoplichten Maar toen Tijn erop zat ging ook hij als een speer. Te hard soms! Wolfje....leuk dat Sem heeft genoten van het voorlees-uurtje. Hier doen we standaard elke avond thuis ook met z'n allen boekjes lezen. Tijn wordt meestal voorgelezen door grote zus en momenteel is isa aan het leren lezen dus daar zit ik of kwebbelman mee woordjes te hakken Hier zijn ze ook alledrie lid van de bieb. Tijn heeft z'n tweede schooldag er weer op zitten. Ging prima. Zijn eerste werkje van school (een mega grote verftekening) hangt hier aan de deur.
Oh geweldig Kwebbel dat je de eerste verftekening al hebt om mee te pronken. Jochem heeft zo'n loopfietsje van Woezel en Pip, kon er in het najaar nog niet op. Straks ook maar eens proberen. Maar z'n driewieler is echt favoriet.
Kwebbeltje; dat is voordeel van grote zussen he leuk zeg, sem is momenteel helemaal fan van de boekjes van bobbi... na 2 keer lezen, leest hij mij voor, en dan ook echt woord voor woord zo mooi Hier geen loopfietsjes alleen fiets, maar die ga ik in voorjaar weer proberen... laptop; heb nieuwe adapter...
Luuk gaat met de dag minder drinken.. Gisteravond bij de late voeding een filmpje gemaakt, want hij ging weer zo krijsen dat ik het vast wilde leggen voor de arts. Anders denken ze misschien dat het allemaal wel meevalt. Hij heeft gisteren maar 540 op. dat is 200cc minder dan twee weken geleden. Het gekke is dat hij toch wel genoeg lijkt te hebben aan de hoeveelheid, want hij heeft tot kwart voor 7 geslapen. (wel met een paracetamol) Het duurt nog lang voordat het dinsdag is en we bij de KA terecht kunnen..
@Kwebbel: Fijn dat het zo goed gaat met Tijn op de PSZ. Leuk, die werkjes he. Roel brengt ook steeds leuke dingen mee.
Sterkte marleen, het duurt idd nog even voordat het dinsdag is, maar die afspraak staat in elk geval. Je hebt groot gelijk dat je hebt doorgedrukt hoor. Ik vind van alles van mijn huisartsen (over het algemeen ben ik tevreden hoor, maar er is wel eens wat) maar zodra het over kleine kindjes gaat zijn ze liever te voorzichtig dan dat ze je met niks afschepen... Gelukkig slaapt Luuk wel, dan kom jij nog een beetje aan rust toe en kun je het overdag waarschijnlijk ook wat beter aan. Wat naar om je kindje zo beroerd in z'n vel te zien zitten he.... Betti is ziek, sinds gisteren. Ik denk dat het griep is: hoesten, veel slijm, en sinds gisteren ook koorts. Vanmorgen vroeg had ze zelfs 39.6. We gaan vanmiddag dus even langs de HA. Ik denk dat ze het gewoon kan uitzieken, want ze is wel hangerig maar ze drinkt in elk geval goed. En (rare meid) ze slaapt nu dus wel door.... Dat heeft ze al eerder gehad; iedere nacht wakker, behalve als ze ziekig is. Ik denk dat ze ook van die typische koortspijn heeft, want zodra ze gaat staan of een stapje probeert te zetten zie je haar vertrekken van de pijn. Nou ja, ze ligt nu lekker te slapen. Hopelijk knapt ze daar van op.
Zo weer naar de huisarts. Hij huilt alleen maar en drinkt weer zo slecht. Ik belde naar de assistente en die wil dat ik langs kom, dus zo de auto weer in. Beterschap voor Betti, Bri!