@ marleen ik hoop dat de medicijnen snel helpen, kan me voorstellen dat je erg ongerust bent zolang hij nog zo slecht drinkt
@marleen; hopelijk werken de medicijnen snel en voelt luuk zich beter! @all; zwaluwhoeve was geweldig!!! Alleen vannacht wakker geworden van kiespijn (die vorige maand geboord is) dus moet straks naar weekendtandarts... zo bang dat ik ben nu... pff
marleen: ik hoop ook dat de medicijnen goed gaan aanslaan, en dat ze nu eindelijk hebben ontdekt wat er aan de hand is met Luuk. Dikke knuff... al is die natuurlijk nooit zo fijn als een knuffel van je grote kleine man. wolfje, sterkte! komt goed bij de tandarts. Betti is nog steeds ziek. Vandaag geen koorts meer, maar ze heeft ergens veel last van. Huilt veel, slaapt nu slecht (vannacht ben ik 2 of 3 uur met haar in de weer geweest, arm kindje was aan het gillen...). Ik vermoed dat het tandjes zijn; er zijn er net 2 door, ze zit de hele tijd met haar handjes in haar mond en wil nauwelijks eten. Een paar happen en dan heeft ze er zat van. HOewel: ze heeft ook na een half flesje melk genoeg, en gaat huilen. Dus misschien is het wel haar buikje. Pfff, eigenlijk heb ik geen idee waar ze zoveel last van heeft. Aan de andere kant gaat het beter; hiervoor had ze dus veel koorts en sliep bijna de hele dag. Nu wil ze wel een beetje spelen tussendoor. Tot ze weer moet huilen.
@Bri: Ah arme Betti... zo lastig dat ze niet kunnen zeggen wat er is he? Het is nog moeilijk te zeggen of de medicatie aanslaat bij Luuk. Het goede nieuws is wel dat hij net zijn fles leeg heeft gedronken dus dat is even een fijn moment. De vorige fles heeft hij grotendeels leeg gedronken, maar dat ging wel erg moeizaam. Na twee slokken stoppen, huilen en dan weer verder drinken. De laatste fles ging wel heel relaxed. Afwachten maar weer.
@Wolfje: Hoe is het nu met je kiespijn? Heeft de tandarts iets kunnen doen? @Mams: Helemaal gewend in je nieuwe huis? @Mielenl: Hoe is het nu met jullie? Alle gebeurtenissen een plekje kunnen geven of niet helemaal? @Isra: Hoe is het met jou? Voel je je nog oke? Slaapt Ryan goed in zijn nieuwe bed? @Corina: Leuk weekend gehad? Nog een restaurant gevonden in Utrecht?
fijn dat Luuk nu een paar keer wel goed heeft gedronken. hopelijk is dit het begin van de weg omhoog... ooh, deane staat te roepen, hij is klaar met slapen. doeg!
Marleen, geeft je toch een goed gevoel als Luuk dan een hele fles leeg drinkt. Maar het blijft toch even afwachten hoe het verder gaat. Wolfje, dat is minder met kiespijn. We hebben een heerlijk weekend gehad. We zijn niet meer uit eten geweest, je eet toch wat later en snoept nog wat. Dus hebben maar een lekkere puntzak patat gedaan. Was ook erg lekker! Musical is echt een aanrader voor iedereen
Ja, nu wil ie weer helemaal niet drinken en huilt alleen maar heel hard... Het is echt zo wisselend allemaal..
Wolfje...ging het goed bij de tandarts? Bri...Betti weer wat opgeknapt? Corina....lees dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad. Leuk! Marleen...hoe is het gisteravond gegaan?
@Kwebbel: De laatste drie voedingen heeft Luuk vrijwel helemaal op (1x135cc en 2x 120cc) Er lijkt dus verbetering in te zitten en we krijgen weer een beetje hoop
Marleen, fijn dat de laatste paar voedingen goed zijn gegaan meid. Wolfje, hoe was het bij de tandarts? Bri, hoe is het met Betti? Corina, weekendje weg geweest lees ik? Welke musical zijn jullie geweest?? Nou ff snel nog Heb nog iets meer dan een uur om hier in huis wat aan kant te krijgen voordat ik Tygho weer moet ophalen. Ben vanmorgen met de hond lekker even naar het bos geweest. Lang niet gedaan omdat het met hond en Tygho gewoon geen doen is in mn eentje. Nu dus gebruik van gemaakt. Tygho was alweer helemaal blij dattie naar school mocht. Wou me niet uitzwaaien want hij was veeeeeeel te druk met kralen rijgen en hamertje tik. Een kusje kreeg ik nog wel. Dag mama!!! En toen kon ik zo weglopen. Er waren een paar kindjes zo hartverscheurend aan het huilen toen de mama's weg gingen..Ben toch zo blij dat Tygho dat niet doet. Nou ik ga snel aan de gang!!
@ bri; wat sneu zo van je meissje zeg, gelukkig geen koorst meer... @ marleen; wat goed dat luuk een fles leeg gedronken heeft! @ corina; fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben!! @ mams; oh klinkt heerlijk dat bos, wij hebben geen huisdieren, maar probeer altijd wel 3x per maand ff lekker in het bos rond te lopen, gedachtne op 0, heerlijk! @tandarts; nou heb liggen trillen in die stoel niet normaal, puur van angst... nou me kies moest getrokken worden... gelukkig hebben we dat gehad, nu weer opknappen... alleen me kaak doet nu zeer...dus ff paracetamol genomen...
Zo, nog eventjes 15minuutjes zitten. Heb de woonkamer en de keuken weer helemaal schoon Moet zeggen dat ik het wel stil vind in huis nu tygho naar "school" gaat, maar het eventjes ongestuurd kunnen poetsen is ook wel erg prettig. En het gaat veel sneller ook! Wolfje, Oei, getrokken...Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me geen pretje!Sterkte ermee.
@ wolfje getver, je kies eruit. dan zou ik ook bibberen hoor @ mams fijn dat Tygho het zo naar zn zin heeft op school. hier gelukkig ook nooit problemen met wegbrengen. Zo heel af en toe heeft hij er moeite mee (en ik ook in dat geval ) @ marleen fijn dat het de goede kant op gaat met Luuk! Hier gaat het prima - lief dat je het vraagt, met al jouw sores - zo af en toe is het heel confronterend maar dat hoort erbij. Ik probeer me te richten op de positieve dingen, dat bevalt goed @ corina een puntzak friet is inderdaad ook heel lekker fijn dat jullie zo genoten hebben! @ kwebbel heeft tijn het ook nog steeds zo naar zijn zin op school? En had jij nu twee weken vakantie of heb ik dat helemaal mis? Naar hoor @ bri hoe gaat het nu met betti? is ze weer een beetje opgeknapt? Hier ook een snotverkouden jochie. Hij hoest - vooral in bed en als hij er net uit komt - verschrikkelijk, dus zometeen maar even bisolvon halen. Ik heb niet het idee dat hij er heel veel last van heeft, behalve dat slijm dat hij elke keer ophoest. Ik moet zelf eigenlijk even naar de HA maar geen tijd * of misschien zit ik het wel expres uit te stellen *.....ik heb ineens een soort van moedervlek op mijn buik gekregen, dacht eerst dat het een blauwe plek was maar het is toch echt bruin, zit me toch een beetje zorgen te maken.....maar geen idee eigenlijk of het kwaad kan.
Mielen.....geen vakantie hoor. Maar wel lekker een weekje vrij geroosterd. Ik merk dat er bij mij ook steeds meer pigment/moedervlekken bij komen. Zolang ik ze er niet raar uit vind zien doe ik er niets mee. Maar als ik twijfel zou ik even naar de HA gaan. Dus rare vorm, dikke vlek etc
Marleen, fijn dat het gisteren weer heel goed is gegaan met de voedingen. Gaat dan toch wel de goede kant op Mams, we zijn naar We will rock you geweest. Mooie musical en een heerlijke weekend.
Luuk drinkt nog steeds best goed dus dat is erg fijn. Ik twijfel alleen heel erg over het ene medicijn. Als hij dat niet krijgt dan huilt hij niet na de voeding en als ik het hem wel geef (doe ik om de voeding) dan huilt hij nu heel hard na de voeding. Het lijkt wel of hij er niet goed tegen kan. Morgen maar overleggen met de KA of het mogelijk is dat hij zo reageert op dat spul.
Marleen, wat goed om te horen dat Luuk nu wel beter drinkt. Wel weer gek dat hij nu zo lijkt te reageren op het medicijn. Ben benieuwd wat de ka morgen zegt.. Knuffel voor jullie (ik lees later ff bij en reageer dan )
Och, wat een gevoelig mannetje is Luuk.... Gelukkig is er ook goed nieuws, namelijk dat hij een paar keer goed gedronken heeft. Goed zo jochie, je hebt het zo hard nodig. Wel vreemd van dat medicijn. maar dan is het fijn dat je morgen alweer bij de KA bent, kun je dat meteen vragen. corina, lekker weekendje Utrecht gehad dus. fijn zo! haha, zul je altijd zien, bedenk je van tevoren van alles, maar dan blijken er toch niet zo veel uren in een dag te zitten. maar lekker genoten, zo te lezen. wolfje, och jee, kies trekken is niet fijn. maar dan weet je wel zeker dat je niet voor niks naar de tandarts was; ze trekken alleen als het écht nodig is. heb er geen ervaring mee (wel met uitbikken van verstandskiezen, jakkes!) maar het lijkt me echt geen pretje. sterkte met de napijn! Betti is nog niet helemaal in orde. Ze drinkt en eet overdag vrij slecht, hooguit een halve portie van alles en dan weigert ze verder. Dan wordt ze 's nachts wakker en wil echt wat drinken. Uit de borst komt niet veel meer (ik ben nog niet 100% gestopt, maar veel meer dan een paar slokken voor de troost maak ik niet meer), dus dan maar een flesje. Dat dronk ze vannacht wel, voor 3/4 op. Maar vervolgens spuugde ze de helft weer uit. Volgens mij is ze niet misselijk, maar komt het puur van het hoesten. Moest ik dus haar verschonen, en haar bed verschonen. Toch nog maar wat te drinken aangeboden, na 2 slokken wilde ze niet meer. En daarna begon het gillen.... Uiteindelijk ben ik met haar aan de borst in het logeerbed gaan liggen, en daar heeft ze een uur of zo aan gesabbeld. toen ze uiteindelijk losliet (ik was dus in slaap gevallen) begon ze meteen weer te huilen. Ik ben echt helemaal kapot, en weet eigenlijk niet meer wat ik met haar aan moet... overdag gaat het zo-zo, en ik heb haar toch maar naar het kdv gebracht. Ze was wel mekkerig, maar niet ziek, dus ze kon gewoon blijven. Ben net terug van m'n werk, Briman haalt zometeen de kindjes uit het kdv, dus ik heb een paar minuten voordat ik moet gaan koken. Heb een paracetamol en grote kop thee genomen tegen de hoofdpijn, hopelijk red ik het daarmee door de nacht. Morgen hele dag interviews doen voor m'n werk - hopelijk blijf ik een beetje fit... genoeg geklaagd; jullie hebben allemaal ook je eigen sores dus wie zit hier nou op te wachten Verder nog in grote afwachting... vandaag is m'n nichtje uitgerekend. Kindje is al een tijdje helemaal ingedaald en ze heeft sinds een week flinke voorweeën. Hoop voor haar dat het nu gauw gaat gebeuren.
Hi meiden, Bri wat zielig voor je kleine meisje, ik snap dat je even met je handen in het haar zit! Misschien het CB bellen misschien dat zij je een advies kunnen geven wat betreft het niet door willen slapen s'nachts! Enne meid jij mag ook je hart bijnons luchten hoor ik zie het echt niet als klagen! Mamac heerlijk even met de hond naar het bos even uitwaaien! Marleen hoelaat heb je je telefonische afspraak bij de KA? Ik hoop zo voor je dat er verbetering in de situatie van Luuk komt! Ik heb me trouwens ook opgegeven de 12de bij Jos sus kunnen gezellig samen gaan! Vanmiddag mag Ryan weer naar de psz, hij vindt het echt heel leuk! Morgen ben ik jarig dus ik ben erg benieuwd of hij iets voor me gaat knutselen, ik moest vorige week namelijk opgeven wanneer wij jarig zijn! Verder met mijn buikie gaat het goed, de baby groeit volgens mij goed! Maar voel me af en toe niet happy, heb mijn hormonen niet in bedwang en daar baal ik van! Ik ben echt een onuitstaanbare vrouw voor ray en heb het idee dat ik de hele dag wel kan janken s'nachts slaap ik heel slecht doordat de baby heel erg in de weer is en ik er al zo'n 4 x uit moet om te plassen...... Sorry meiden ik weet dat ik me de gelukkigste vrouw van de wereld moet voelen, maar zo voelt het gewoon even niet! Ik zal blij zijn wanneer ik gewoon weer mijn oude ikkie ben...... De gezellige vrouw, de lieve mama, de fijne collega etc.... Nou meiden dit was even mijn klaagzang!