Kwebbel, Tygho krijgt idd altijd drinken mee. De fles halen wij weg als we naar bed gaan en dan vullen we de beker drinken aan met water. Toen hij snachts zo slecht sliep kregen we als tip om hem drinken mee naar bed te geven en dat hielp. Behalve wanneer de beker leeg is Maar dat doen we nog steeds want wanneer hij een x geen drinken mee heeft issie gelijk midden in de nacht weer wakker! En achja, als mama een fles drinken op het nachtkastje heeft voor nachtelijke dorst/droge keel....waarom dan niet he
Wat goed dat Tygho slaapt in zn nieuwe bed! Hij ligt wel erg lief zo... Net naar die Haïti-show gekeken. Wat een ellende toch allemaal.. Als ik dan al die kleine kindjes zie. Heel erg...
Jaa, heb ons weer gevonden. Had ik zomaar de "eer" om het laatste berichtje in ons vorige topic te plaatsen. Mooi kamertje Mams, leuk dat Tygho het zo mooi vind. En super, hij slaapt! Go Tygho! Isra, beterschap! En heb je al reactie op de mail naar je werk? Ingrid, ook beterschap! Het heerst idd wel zeg. Kwebbel, lekker dat de scholingsdag goed ging. Tearke, hier idd nog een spijlenbedje voor Jasmijn.. Hé Booky! Hoe gaat ie? Zag mooie foto's op hyves voorbij komen.
Goedemorgen, @ Mams, wat goed dat Tygho zo braaf ging slapen. Is het de hele nacht goed gegaan? Hij ligt er wel lekker ontspannen bij. Ach ja, wie weet is het wel net zo'n kindje als ik, ik kon er vroeger ook niet tegen om "opgesloten" te zitten. Ik was ook al vroeg uit een spijlenbedje, omdat ik daarin niet sliep. Nou ik ben hier alweer een stukje verder opgeknapt. Heb alleen nog weinig energy, en ga nog erg makkelijk naar de wc, omdat maar even netjes te zeggen. Zometeen komt Ingman even thuis voor pauze, en dan ga ik ff snel naar de winkel. Wayne kan niet mee, want die is snipverkouden sinds gister. Arme ziel.
Nou meiden hij heeft de hele nacht doorgeslapen! Echt geweldig! Ik hoorde tegen 2uur een paar knallen tegen de muur dus ik dacht ff kijken, lag meneer te drinken en ging daarna lekker weer verder slapen. Echt super! Ben benieuwd of het vanmiddag ook zo goed gaat! Nu zo eerst ff goed aankleden en lekker een eindje wandelen.
Geweldig dat Tygho zo goed heeft geslapen op zijn nieuwe kamer! Ingrid, hoop dat je snel weer helemaal opknapt en ook beterschap voor Wayne. Hier rustig dagje vandaag. Jasmijn is naar het kdv. Ben zelf een beetje aan het rommelen in huis (ziekenhuistas inpakken, zo nog even een "logeertas" voor Jasmijn maken met spullen voor het campingbedje en pyjama e.d.). Heerlijk rustig dus... Net kwam boniman nog even koffiedrinken, die had het niet zo druk op zijn werk en moest nog iets naar huis brengen dus heeft een uurtje vrijgenomen (luxe hè). Dus ik vermaak me wel!
@ Mams, goed hoor dat Tygho zo lekker geslapen heeft!! Knap hoor.. @ Boni, lekker toch, zo'n rustig dagje.. Nou ik ben net ff snel heen en weer geraced voor wat boodschappen, maar geloof me, het zweet staat me nu op de rug, en op mijn voorhoofd, nu voel ik dat ik nog niet fit ben. Maarja.. Soms moet je he. Het is nu allemaal binnen. Hoef ik er vandaag niet meer uit. Wij gaan trouwens komende zomer naar Centerparcs, een daar gaan we Wayne op een "gewoon" bedje leggen. Kijken we hoe het gaat, gaat het goed, zetten we thuis ook meteen zijn grote bedje op. Gisteravond besloten dat we net zo'n bedje kopen als Tygho heeft, alleen dan de grenen versie. Dus toch ff anders. hihi.. Omdat we in het vakantiehuisje toch matrassen over zullen hebben, leggen we er eentje half onder het bed op de grond, dat mocht Wayne eruit vallen, dat hij zacht valt.
Zoooo ben ff met Tygho naar het dorp gelopen. Meneer aan de hand meegenomen en dat ging super! Netjes mama's hand vast gehouden. Alleen ben ik nu 2,50 armer dan de bedoeling was en meneer weer een DAtje rijker
Haha Ingrid ook gezwicht Ze hebben er zulke leuke bedjes. Maar omdat wij Tygho graag een hele nieuwe kamer wilden geven(alle meubels waren van mijn oude kinderkamer) hebben we besloten voor wit te gaan. Met rood en blauw valt zo moeilijk te combineren
mams, wat een heerlijk jochie is Tygho. En zo groot al, zoals hij z'n nieuwe bed in gebruik heeft genomen. Wij willen Deane laten overstappen voordat de nieuwe baby in het ledikantje gaat (dat zal over een maandje of 3 zijn, schat ik). Ik denk dat het tegen die tijd wel goed zal gaan. Gisteren was ik helemaal kapot... Schoonmama was bij ons om te helpen met opruimen en schoonmaken en blijkbaar doe ik dan toch nét te veel. 's Middags heb ik een dutje gedaan (toen Deane ging slapen) en daarna was het echt gedaan met me. Weer rugpijn, moemoemoe... Gelukkig vannacht redelijk geslapen - werd 'pas' om 4 uur wakker om vervolgens niet meer in slaap te komen. Maar de nachten ervoor werd ik iedere 1,5 uur wakker omdat Deane moest huilen, dus dit was een hele verbetering. Op het werk is het nog even afzien. Degene die mijn werk zou waarnemen heeft maandag laten weten het tóch niet te gaan doen. Hij had een weekje proefgedraaid (dwz alles wat ik normaal deed, ving hij op) en vrijdag kwam hij tot de conclusie dat hij er wel erg gestresst van raakte en dat het gewoon te veel was. Komt ook doordat hij niet al zijn eigen werkzaamheden mocht neerleggen, dus echt kwalijk kan ik het hem niet nemen. Dat betekende wel dat alles wat ik aan hem had overgedragen, met een U-bocht weer op mijn bord terecht kwam.... Nu is de knoop doorgehakt: de algemeen directeur neemt het waar voor mij, in elk geval de 1e maand. Daarna huurt hij een externe in, tot ik weer terug ben. Ben wel opgelucht dat het nu toch geregeld is en ik wéér kan overdragen. Nu nog één weekje werken en dan kan ik met verlof!! Verder gaat het redelijk hoor, 'maartje' is lekker druk in m'n buik, geen rare verschijnselen meer gehad, dus we gaan vol vertrouwen verder! Nou, m'n abonnementje is weer geregeld, kunnen we lekker hier de hele boel volkletsen.
@ Mams, ik vind sowieso dat ze leuke betaalbare spulletjes hebben bij Ikea. Zeker voor dat kleine spul. Wij nemen een grenen bedje voor Wayne omdat zijn kast en commode ook grenen zijn. Dus dat past wel. Wij zouden eigenlijk voor een ander bedje gaan bij Ikea, staat ook op de site voor 39,95. Maar ik vind het bedje wat jullie hebben, en wat wij nu willen, gezelliger. Dat goedkopere bedje is zo kaal.. En het moet toch ook een beetje gezellig zijn..
Idd gezelligheid is ook belangrijk. Ik had dat andere bedje ook gezien maar vond em in de eerst plaats al niet zo mooi. Ik heb Tygho net naar bed gebracht. Eerst lekker een boterham gegeten en toen uitkleden,slaapzak aan en naar bed. Hij is meteen gaan slapen! Geweldig! Hij was er dus echt klaar voor
Mams....wat goed van je kanjer zeg. Nu is hij helemaal een grote vent Bri....goed naar je lichaam luisteren meid. Fijn dat het werk toch alsnog geregeld is. Nu de laatste dagen werk maar snel aftellen. Ingrid...CP altijd leuk. Kwebbel
Ingrid idd betaalbare spullen. Ik heb nu dus z'n hele kamer gedaan voor 266 euro(dekbed en kussen hadden we al) 2 kasten,een bed met bodem,een matras,beddengoed,lamp... Nou werkelijk geen geld! Je moet overigens wel opletten met het bed, op de site staat 69,94...Het bed kost 59,95 en de lattenbodem 9,99. Ik had het dus niet gezien en ging de lattenbodem halen en dacht HUH die was toch inbegrepen??? Maar het klopte wel hahahahaah.
Oh Bri lees helemaal over je heen meid! Fijn dat het allemaal goedkomt met je werk. En bijna verlof! Lekker meid, lekker gaan genieten van die laatste weken zwangerschap en jullie mooie 2e wondertje straks!
Mams, was echt benieuwd hoe de nacht bij jullie was verlopen. Gelukkig alles goed gegaan. Echt een super binkie! Bri, lekker nog een weekje werken dan kan je ook lekker genieten. Boni, schiet nu echt op bij jou hè. ingrid, super leuk CP Wij hebben toevallig gisteren een midweek geboekt voor maart in de Eemhof