Bri hier hoest Ryan ook heel wat snot op. Ook vooral snachts, zo zielig. Mams wat leuk zeg dat je met Tygho bij ouder kind dansen bent geweest. Kwebbel leuk he carnaval, heerlijk dat je alweer in dat sfeertje zit. Ik heb er ook zin in. Maar dit jaar ga ik alleen op zaterdag. Moet nog op pad voor een pak ben ik erg laat mee dit jaar. Hoe ga jij? Mams hoe is het vandaag afgelopen bij de bank? Boni wat spannend meid. Je bent iig op de juiste plek nu. Toi toi toi! Moest vandaag werken bij Keyzer Reizen. Wij doen mee met het reisbureau van het jaar. En zijn inmiddels doorgedrongen tot de beste 3 van de provincie Utrecht. Nu kwam er iemand en die wilde een gesprek met de baas, de manager en een reisagent. Dus ik moest ook naar kantoor komen. Echt super spannend nu, 26 februari krijgen we te horen of we door zijn naar de volgende ronde. Vorig jaar zijn we in deze ronde afgevallen en hij gaf al te kennen dat hij ons erg gegroeid van tov vorig jaar. Het wordt spannend!
Het ging goed bij de bank. We kunnen al flink wat meer ten opzichte van 2 jaar terug. Er zijn iig genoeg opties Morgen is de loting voor 1 huis van de woningbouw, woensdag kijken we bij het huis dat in het topic in de lounge staat. En als dat beide niks is, dan is het nog weer ff wachten tot er weer wat interessants is voor ons.
@Mams: Oh dus je doet ook nog wel mee met de loting voor een huis. Ik dacht dat je plannen misschien nu helemaal op kopen waren gericht. @Isra: Spannend! Zou leuk zijn als het reisbureau nu beste zou worden! @Boni: Ik moet steeds aan je denken. Ik vind het echt spannend!!
Marleen, het is ook een koophuis. Maar omdat het een huis van de woningbouw is gaat het via loting. Er is ook geen mogelijkheid tot afdingen oid. De woningbouw vraagt een bedrag, ben je bereid dat te betalen dan loot je mee. Huurders en mensen die nog geen eigen huis hebben gaan voor in de loting. De nummer 1 mag gaan kijken en beslist, ja of nee. Nee? nummer 2 gaat kijken en beslist...enz
@Mams: Aha! Dat had ik even niet begrepen. Ik dacht dat dit een loting was voor een huurhuis, maar deze constructie kan natuurlijk ook.
HOERA BONIBABY NIEUWS!!! **** Hoera, Jasmijn is grote zus. Vannacht om 01.08 is Mirthe geboren. 47 cm lang en 2730 gram. Moet nog 1 dag in het ziekenhuis blijven. Alles gaat verder prima *****
Boni, Boniman en Jasmijn, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Lekker genieten nu met z'n viertjes!!! (erg mooie naam!!)
waaaah wat gaaf! Toch nog snel gegaan dan! En inderdaad een meisje, ik wist het haha Boni en boniman gefeliciteerd met jullie 2e dochtertje! En jasmijn gefeliciteerd met je kleine zusje! Mooie naam hebben jullie haar gegeven, ben benieuwd naar je hele verhaal!
Boni en Boniman van harte met de geboorte van jullie 2e dochter!! En Jasmijn, Je bent nu grote zus!!! Hoe gaaf is dat! Geniet lekker van je kleine zusje
jaaaaaa ze is er!!! Boni en boniman gefeliciteerd met jullie dochter Mirthe! Leuke naam zeg En Jasmijn, gefeliciteerd met je kleine zusje. Vanaf nu ben jij Grote Zus, spannend he! Leuk bericht zo op de vroege morgen @ mams suc6 weer met de loting. wanneer hoor je of je uitgeloot bent?
Hiep Hiep Hoera! Jasmijn heeft een zusje!!!! Heel erg gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Mirthe!!!! Geniet lekker van elkaar en de komende tijd!!!
Boni, Boniman en Jasmijn, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Wat een mooie naam ook!