April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hij zit wel vol met snot en heeft een naar hoestje. Woensdag is ie getest op RS en toen was het negatief, maar toen wel op de afdeling geweest waar het vol ligt met RS kindjes dus ik hoop maar dat ie dat niet op heeft gepikt.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh nee dat is zeker niet te hopen. Arm mannetje.
    Jochem heeft het volgens mij ook, want die knapt echt heel langzaam op. Vol snot, lelijk hoesten dat ie bijna er in stikt.
    Gelukkig heeft ie wel een kuur gekregen. Maar heb liever dat ie weer helemaal fit is. Sterkte voor straks

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi allemaal...
    Vandaag gezellig dagje gehad, zijn naar nijhof geweest, vlak bij amersfoort...
    Daar hebben ze van alles; leuke crocs weer voor sem gekocht, nieuwe washandjes en voor onszelf nieuwe theeglazen, wij hebben gewoon nog van die glazen met oren eraan, nu 2 gekocht zonder oren die moeten dan niet warm worden aan de buitenkant ben benieuwd...zo maar ff proberen:)
    Ook waren we bij de verlichting aan het kijken en aangezien sem overal aan zit, legt hij zijn hand op een lamp; brullen krijsen moord en brand! Heeft hij zijn hele handje gelijk verbrand... pff gelijk naar de wc gelopen en water er op laten stromen, zit nu een dikke blaar op... iemand een idee of en wat ik er op moet smeren, heb er vanmiddag ff wat bepathen opgedaan om het te verzachten, pff...zo zielig dit!
    Daarna zijn we gaan winkelen in amersfoort; daar heb ik een zadelhoes en fietszitjekusses gekocht die bijpassen bij de fietstassen die ik in dec gekregen had! Ook heb ik weer een pakje etos zwanger worden capsules gekocht... waren bijna op...
    Zo me kleine grote man naar bed brengen en lekker met manlief thee drinken, dan de hele avond gtst kijken, want heb de hele week gemist!

@ marleen; jeej meid, luuk idd nog maar 3 maandjes maar al zoveel ellende, sterkte meid!

@ bri fijn dat ze nu goed doorslaapt en wat bv betreft; ik denk zelf dat de kindjes het wel aan zullen geven ja als ze er klaar mee zijn...
    wou het zelf ook graag geven deed het ook alleen sem spuugde mijn voeding uit en bleef huilen door honger, dan breekt je moederhart...

@

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Marleen, hopelijk is Luuk snel weer opgeknapt, wat zeiden ze bij de HAP? En dikke knuf, ik duim echt met jullie mee dat hij nu niets erbij krijgt.

Wolfje, misschien even de HAP bellen of morgen naar de HA, dochter van vrienden heeft ook een keer handje gebrand aan de verwarming en die kreeg toch speciale zalf daarvoor.

Corina bij jullie ook nog beterschap voor Jochem!

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Weer terug van de HAP. Longen zijn schoon, ook geen oorontsteking en hij kon verder niks vinden dus het is ws. een virusje. Goed in de gaten houden en uitzieken.

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wolfje: Ah arme Sem.. :(

@Boni: Jij ook bedankt voor je lieve woorden.

7. Zeepaardje

@ boni; thanks meid; zojuist hadden we ons ook voorgenomen morgen ff de ha te bellen...

@ marleen; ja is het ook, hij wil niks aanpakken met het handje..pff is ook flink geschrokken!

heel veel beterschap voor luuk!

8. Bri

Bri Niet meer actief

Och sem toch, lampjes moet je niet pakken mannetje! (maar ze zijn ook zó mooi). Ik zou er zelf niets op smeren, vooral niet als het open is, maar daar even een ha naar laten kijken. Sterkte!
    wolfje; je onderschrift maakt me een beetje nieuwsgierig; vanwaar een pauze vanaf juli? ik hoop dat het niet nodig zal zijn, omdat je dan al op een roze wolkje zit...

Gelukkig heeft Luuk schone longen en oren; hopelijk knapt hij gauw op. Het zal idd wel 'een virusje' zijn, maar die arme jongen heeft zijn portie narigheid voorlopig wel gehad (en papa&mama dus ook).

En alwéér een goede nacht gehad, wat een luxe! Betti zit echt lekker in d'r velletje; ze eet goed, loopt de hele dag de kamer rond en 'kletst' wat af.
    Ze heeft sinds zaterdag shoesme babyproofs, in principe als slofje voor op het kdv, maar als ze met droog weer een stukje buiten wil lopen kan het ook op die schoentjes. Was erg leuk om schoenen te passen met haar; zo'n heel klein smurfje in de schoenenwinkel (enige klantje dat vanuit de maxicosi schoenen kwam passen hahaha). De dames in de winkel waren verrast dat ze al zo goed kon lopen.

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Marleen hoe is het nu met Luuk, ik snap dat je er zo onderhand klaar mee bent wanneer mag je mannetje nou is gewoon baby zijn en niet aldoor pijn te hebben! Dikke knuf voor jullie!

Bri Betti is echt een vlotte tante zeg! En wat fijn dat jullie al 3 nachten ongestoord hebben kunnen slapen, heerlijk hoor dat doet een mens echt goed!

Kwebbel wat een nare gebeurtenis toch weer op je werk, pffff echt wel heftig!

Boni ja leuk hè die kleine kletskoppies, vind het ook zo gezellig en gewoon heerlijk dat ze nu gewoon kunnen zeggen wat ze willen!

Echt rustiger aan doen is nog niet echt gelukt wel ben ik iedere avond even lekker op de bank gaan liggen en deze week heb ik minder verplichtingen dus wil nu wel echt proberen om 's middags ook even rustig te gaan zitten in hoeverre dit natuurlijk gaat met een rond rennende peuter!

En meiden we komen maar niet uit een jongensnaam.... Ray en ik liggen niet op 1 lijn dus alle suggesties zijn welkom!

10. Bri

Bri Niet meer actief

Isra, dat is heel herkenbaar.
    De meisjesnaam hadden we al eerder dan de naam Deane. Die bedachten we toen een maand of zo voor de geboorte.
    De tweede keer was nog erger. De meisjesnaam (Betti) vonden we nog steeds geweldig, dus die hielden we. De jongensnaam hadden we nu pas 2 weken van tevoren. Als zij een jongetje was geweest, hadden we hem Evyn genoemd. Dat is een heel oud-engelse naam, dus niet iets wat we zelf verzonnen hadden. Evan hoor je wel vaker, Evyn is daar een oudere versie van. Ik vind het ook wel mooi bij Ryan passen... Hier komen geen kindjes meer, dus voel je vrij om de naam te nemen ;)
    Z'n tweede naam zou trouwens Bryan zijn geweest, maar dat combineert weer niet zo lekker bij jullie.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Ik denk toch dat het dan Guus moet gaan worden als het een jongen is :D In ieder geval goed dat je wel op de bank bent gaan liggen. Je hebt nu vast al een hele grote buik. In november vond ik je buik al erg groot dus dat zal nu helemaal wel zo zijn.

De koorts is aardig gezakt bij Luuk. Hij ligt nu net in bed. Hij huilt nog behoorlijk dus ik hoop wel dat ie zo in slaap gaat vallen. Roel ligt ook in bed. Slapen jullie kindjes nog tussen de middag? Roel nog vrijwel elke middag.

12. Bri

Bri Niet meer actief

ja hoor, Deane is een echte slaapkop die z'n middagslaap hard nodig heeft. Meestal slaapt hij van 13 tot 15 uur (op het kdv vaak korter) maar gisteren heeft hij thuis van 13 tot 15.30 geslapen. Heel soms slaat hij het over, maar dan is hij 's middags toch wel chagrijnig en vervelend hoor.
    Hij vindt het ook bijna nooit vervelend om naar bed te gaan, hij vindt het wel lekker om te gaan slapen.

13. Zeepaardje

@slapen; sem slaapt vanaf 6wk al niet overdag, hij vertikt het gewoon... heeft er ook geen gehoefte aan (gehad)...

@plassen; sem plast nu op het potje, alleen doet hij nu telkens zijn piemeltje express omhoog zodat hij alles onderplast, tips?

@marleen fijn dat de koorts gezakt is!

@ bri; fijn dat je weer een goede nacht gehad hebt!
    we zijn nu een jr beizg en ik wil graag naar de ha manlief niet en ik heb het gevoel niet zomaar zwanger te worden... vandaar de pauze we gaan dan kijken of we nog verder gaan of niet...

@mielenl; ik mis haar al een tijdje...:(

@isra; s6 met het zoeken naar een jongensnaam!

14. Bri

Bri Niet meer actief

wat betreft dat plassen niet echt tips. ik laat meestal de onderbroek en broek van Deane om z'n enkels zitten en als hij niet goed in de wc mikt, worden die dus nat. dat vindt hij héél vervelend, dus hij let er wel op. verder laat ik hem zijn handjes op zijn knieën zetten, of juist naast zich op het wc-brilletje. dan weet hij in elk geval wat hij wél moet doen, ipv piemeltje pakken en omhoog mikken. maar ik moet ook zeggen dat hij het zelden probeert; misschien niet in hem opgekomen?

lijkt me moeilijk hoor, als jij wel naar de ha (en het circuit?) in wilt en je man niet. hopelijk heb je ongelijk, en word je het wel vanzelf!

heb mielenl ook al even niet gezien.... ik hoop dat het goed met 'r gaat!

15. Zeepaardje

@bri; tja op de wc wil sem dus absoluut niet, zo ineens sinds gisteren kijk mama ik plas omhoog... en dan speciaal naar beneden, zodat de grond kast zijn kleren en alles nat wordt! maakt niet uit wat je zegt hij vind het geweldig, heb hem ook al een keer in de natte kleren laten lopen, boeit hem ook niet!

vind het idd erg moeilijk dat hij niet wil, maar goed... kan er niks aan veranderen... hoop idd dat me gevoel ongelijk heeft!

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Bri vind Evyn ook wel een echte leuke naam en past ook wel goed bij Ryan, ik ga hem hier gelijk in de groep gooien als Ray thuis komt. Ik had zelfs Deane al voorgesteld aan hem vond dat namelijk ook erg leuk staan bij Ryan! De meisjesnaam hebben wij ook nog van bij Ryan ik vind die naam ook nog steeds heel mooi!

Marleen nee Guus gaat het niet worden, ik vind het zo'n leuke naam maarja dat past ook niet bij Ryan hè en Ray vind het niks....
    Fijn dat de koorts is gezakt bij Luuk. Wanneer moesten jullie weer naar de Manuel therapeut?

Wolfje moet stiekem een beetje lachen om Sem, zie dat koppie helemaal voor me. Maar het is idd helemaal niet leuk want als het Ryan zou betreffen zou ik het helemaal om te lachen vinden!

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Bri het gaat geen Evyn worden. Dus nog steeds zijn alle suggesties welkom.

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wolfje...arme sem. Gaat het nu goed met z'n hand?

Isra...wil buikie zien :D Lastig als jullie (nog) niet samen uit de jongens-naam komen. Ik neem aan weer iets engels? Of hoeft dit niet persé voor jullie.

Inderdaad Mielen al even niet gespot hier.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbeltje zal binnenkort weer even mijn buikie spammen!

Ja dat is wel waarin we zoekende zijn, maar als het iets anders is wat heel leuk bij Ryan past vinden we het ook goed!

Ik ga nu lekker naar de yoga, helemaal zin in. Doegie!

20. Zeepaardje

Isra; veel plezier bij yoga!

Kwebbeltje ja gaat goed, af en toe komt hij naar me toe; mama ik heb auw. als ik vraag waar; ja daar op het witte...

isra; ja ik moet ook goed me best doen niet te laten merken aan sem dat het er wel grappig uit ziet, pff

hij krijgt nu alleen telkens uitslag als hij op het potje plast, tja bij een meisje veeg je het af, bij een jongen niet, moet hem leren te wiebelen na het plassen met zijn piemeltje maar;)

Deel Deze Pagina