April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier is ophalen tussen kwart over 11 en half 12 en de school gaat uit om kwart voor 12..Dus dat is prima te doen. (voor later dan he ;))

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dat is nu ook nog zo. Tijn ophalen om half 12 en de meiden zijn om 11.45 klaar. "s-Middags ook 15 minuten ertussen. Maar dat is anders dan een half uur wachten.

Maar geen man over boord hoor ;) We bedenken wel wat. Gelukkig speelt hij elke dag al met z'n zussen en leert hij ook wat delen is :D

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat scheelt idd al een heleboel Kwebbel!!

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mielen ik kan me je boosheid/teleurstelling/verdriet goed voorstellen. Je wilt het zo graag en wil iedere kans zo goed mogelijk benutten en dan is het gewoon verschrikkelijk balen dat Mielen Man er niet is…… Dikke knuf.

Marleen wat ontzettend zielig dat hij ontroostbaar was bij de fysio, lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo ongelukkig te moeten zien. Ik hoop zo voor je dat er morgen actie wordt ondernomen. Ik weet helemaal niet of dat kan maar ik had het er met Ray over en die zei tegen mij en ik had daar toevallig ook een keer eerder over nagedacht. Maar kan er ook nog een verband zijn dat hij zo slecht groeide tijdens je zwangerschap en de reflux/huilen etc van nu, of staat dit helemaal los van elkaar??

Mams wat goed van Tygho zeg.

Kwebbel ik zou de tijden idd ook aankaarten, misschien zijn er nog meerder moeders die hier tegenaan lopen en kunnen zet het toch weer terug draaien.

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Isra, dacht daar inderdaad ook al aan.

Gaat het met jou ook weer een beetje?
    Lukt het om het wat rustiger aan te doen?

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Corina ik probeer mijn best te doen om het wat rustiger aan te doen, ik zit nu ook lekker op het bankie en klap straks lekker mijn laptoppie dicht.

Ik zie in je onderschrift dat je al 17 kilo bent afgevallen, goed hoor! Gaat het nog steeds goed?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb het wel genoemd hoe de hele voorgeschiedenis is geweest qua zwangerschap. Ik weet niet of het verband kan hebben met elkaar.

Goed Corina dat je al zoveel afgevallen bent!

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Denk dat het morgen zelfs 17,5/18 kg is.
    Moet morgen weer trainen.

Lekker hoor ff op de bank zitten

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@mielenl; jeej meid wat ontzetten frustrerend dat je man net weg is rond jouw ei! Hele dikke meid meid, ondanks dat dit weer een verloren maand is hoop ik dat je de rust kan vinden om na deze maand er weer een topmaand van te maken! knuffel meid!

@marleen; oh meid ik hoop dat je snel weet wat er met je manneke aan de hand is, knuf

@ mams; super goed van je ventje!

@ corina wat goed dat je zo doorzet met afvallen!

10. Bri

Bri Niet meer actief

@mielenl, wat is dat nou rot! je wilt zo graag je kansen benutten en dan kan het niet.... dan sta je toch een beetje machteloos he. dikke knuf en ik blijf duimen voor een klein groot wonder voor jou!

@corina, wat super, dat het afvallen zó goed gaat! lijkt me wel een heerlijk gevoel.

@marleen, je hebt wel echt een heel lieve, toegewijde fysio getroffen. maar je kunt nu ook wel alle hulp gebruiken die je krijgen kunt; mensen die zich er iets van aantrekken dat het zo beroerd gaat met luuk. er zijn gelukkig ook wel lichtpuntjes (weer 2 flessen er goed in vannacht, mooi zo!) maar al met al is het toch geen goed beeld.

@mams: wat leuk dat tygho er ineens zelf over begon. mag ik proberen? de schat... en dat het dan ook nog lukt, de 2e keer al. deane ligt ook altijd helemaal in een deuk als hij een scheet laat op de wc.

gisteren zijn we lekker naar artis geweest, voor het eerst ik alleen met de 2 kids. ging hartstikke goed en het was erg leuk. alleen de filmvoorstelling in het planetarium was een beetje too much. deane begon binnen 2 minuten keihard te huilen dat hij het eng vond en dat hij naar buiten wilde. no problem, wij naar buiten en gauw weer bij de aapjes kijken. betti vond vooral de katachtigen leuk; bij de lynx en de jaguar moest ze enorm lachen en zat ze naar hen te gillen (zelfde reactie die ze geeft als ze de kat bij opa&oma ziet).

vanavond ga ik met Briman naar ajax; vriend van ons heeft 2 seizoenkaarten maar kon vanavond niet. opa&oma komen bij ons thuis oppassen, dus dat wordt gezellig!

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Bri: Leuk dat jullie naar de dierentuin zijn geweest. Het was best lekker weer gisteren he?

Wij gaan straks naar het ziekenhuis, om 11.00 uur een afspraak. Nu ligt Luuk weer hard te huilen in bed (eigenlijk huilt ie alweer vanaf de voeding van 8.00uur. Ik ben zo blij dat we zo naar het ziekenhuis kunnen. Vannacht heb ik wel bij kunnen tanken, want man heeft de late voeding en de nachtvoeding gedaan dus dat was erg fijn.

12. Bri

Bri Niet meer actief

Succes in het zkh!!
    Goed dat jij even hebt kunnen bijtanken, dan ben je tenminste een beetje scherp zometeen. Mijn tip? Schrijf alles wat ze zeggen op, want ik vergeet altijd de helft als ik weer buiten de spreekkamer sta....
    Dikke knuffel voor Luuk... lief jochie toch...

Gisteren was idd erg lekker weer. En we hebben een jaarkaart, dus ik kan zo vaak gaan als ik maar wil. Vanaf april moet ik voor Deane ook betalen; tot 3 jaar is gratis maar daarna niet meer. Gelukkig is het met zo'n jaarkaart niet zo heel duur.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Bri: Ik heb nu ook een lijstje gemaakt met vragen (waarom nog geen bloed geprikt? etc..)

Ideaal een jaarkaart! Wij wonen niet in de buurt van een dierentuin, anders had ik er denk ik ook wel één gekocht.

Nu maar weer naar boven om te kijken of ik Luuk toch op de één andere manier weer stil kan krijgen.. :(

14. Bri

Bri Niet meer actief

Weet je, ook als je hem niet stil krijgt, het doet hem ongetwijfeld goed om dicht bij je te zijn.

Toen Deane 11 weken oud was, heeft hij een paar dagen in het zkh gelegen met hoge koorts en veel pijn. Hij lag o.a. aan de monitor en je kon zien dat zijn hartslag meteen zo'n 20 slagen daalde als hij tegen mij aan lag. Hij huilde dan nog steeds, en had nog steeds pijn, maar dat was wel een heel duidelijk teken dat hij zich bij mij fijner voelde.
    Nou kun je hem natuurlijk niet 24/7 knuffelen (al zou je dat nog zo graag willen), maar denk niet dat je niets voor hem kunt betekenen. Als mama ben je nooit helemaal machteloos, toch?

Nogmaals, veel succes. Ik hoop dat ze nu iets kunnen dóen voor jullie.

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even snel...

Luuk is opgenomen in het ziekenhuis en dat zal waarschijnlijk voor wat langere tijd zijn. Hij ligt in een kamertje apart zodat hij goed geobserveerd kan worden. Het drinken gaat ging ook niet goed, dus ze hebben meteen kunnen zien hoe het gaat. Ook was hij weer afgevallen en weegt nu 4650 gram (vorige week 4690 gram). De kans zit er dus in dat hij een sonde gaat krijgen. We hoeven er niet dag en nacht bij te zijn dus we kunnen nu zelf ook een beetje bij gaan tanken (ze hebben zelfs liever dat we er niet bij slapen zodat zij de nachtvoedingen kunnen doen en dan ook kunnen observeren). Ik ben heel benieuwd hoe de komende tijd zal gaan. Voor nu is het voornamelijk een opluchting voor ons, ondanks dat het wel vervelend is dat je kindje opgenomen is natuurlijk. Eindelijk wordt er actie ondernomen!

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Bri, veel plezier vanavond.

Marleen, heb al gereageerd op hyves.
    Maar wil je van hieruit ook nog even heel veel sterkte toe wensen. Hopelijk krijgen jullie straks een hele andere Luuk mee naar huis

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bri...veel plezier. Ikhoop een klein beetje dat de graafschap gaat winnen ;) (Maar dat zal wel niet)

Marleen...ik denk aan jullie. Zal je morgen even een mail sturen

Hier de knollen op. Lange dag gehad...dus nu met de beentjes hoog en even lekker niets.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen, fijn dat je luuk met een goed gevoel achter hebt kunnen laten. Kunnen jullie bijtanken en hopelijk komen de artsen erachter wat jullie kleine. Boef mankeert.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen eindelijk gaan ze nou is echt serieus kijken naar jullie kleine mannetje. Fijn dat hij is opgenomen maar ook dat is natuurlijk erg dubbel want het liefst heb je hem zo dicht mogelijk bij je maar je wilt niks liever weten wat er nu echt met hem aan de hand is! Heel veel sterkte en probeer zelf ook een beetje tot rust te komen! Dikke knuf!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@marleen; ik hoop dat de artsen snel ontdekken wat er met jullie mannetje mankeert en hem goed kunnen behandelen!
    Laat de artsen goed voor hem zorgen en verwen je zelf maar met extra rust! hoe moeilijk ook om je ventje achter te laten, tis helaas het beste op dit moment! knuffel....

Deel Deze Pagina