Boni en Boniman van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochtertje. Jasmijn gefeliciteerd met je kleine zusje. Hopelijk is alles goed gegaan. Het genieten kan beginnen!
jaaaaaaaaaaa hoera hoera!!!!!gefeliciteerd boni en boniman!!!en natuurlijk grote grote zus!!!!wat een prachtige naam!geniet ervan
Hi, Marleen heb gisteren niet tot laat achter de laptop gezeten. Ben lekker vroeg naast Ray op het bankie gaan liggen. Heb geloof ik nog wat bij te slapen Boni, boniman en Jasmijn van harte gefeliciteerd met Mirthe! Je hebt het er lekker opzitten, heerlijk hoor! Nu lekker genieten van je meisjes en boniman. En je eigen uiteraard lekker laten verwennen.
Hi Jaja, tis gebeurt hoor. Ik heb definitief afscheid genomen van het babytijdperk van Wayne.. Ik heb vanmiddag toen hij op bed lag, de box eruit gehaald. En op die plek waar zijn box stond, heb ik nu zijn Doomoo seat weer neergezet... Wayne vond het eerst een beetje raar, maar hij vind het nu wel leuk geloof ik..
Ja Boni!! Ik kreeg vanmorgen al een SMSje van Booky dus was al wat eerder op de hoogte, maar was op mn werk dus kon niet eerder reageren. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Hartstikke leuk!
Hiep hiep Hoera. Boni, Boniman en Jasmijn gefeliciteerd met jullie 2e dochter en zusje Mirthe. Hoop dat alles is goed gegaan. Heel veel geluk met z'n 4-tjes. Kwebbel
de box heeft nog goed lang gestaan zeg bij jullie, Ingrid! maar idd...weer iets wat je afsluit dan he...
Boni, Boniman en Jasmijn, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Mirthe, welkom op de wereld en bij jouw papa, mama en zus. Ik had sinds gisterochtend niet ingelogd en heb de hele spanning gemist... sorry boni! Gelukkig is ze snel gekomen en ik hoop dat het met jou natuurlijk ook goed gaat. We horen nog wel hoe het je is vergaan he, sinds je opname. oh jee, nu ben ik de volgende.... controle was goed; bloeddruk 120/60, buik zakt ietsjes, hoofdje zit een stukje in het bekken maar nog niet vast. Het mag van mij nog een week of 3 of 4 duren, maar je weet het niet... mams, dat zijn mooie ontwikkelingen met jullie verkenningen op de koophuizenmarkt. hoop dat er over niet al te lange tijd een mooi huisje voor jullie bij zit.
@ bri foei! @ ingrid ja dan wordt je kleine jongetje ineens groot he! Moest je nou vandaag beginnen bij je nieuwe baan? En hoe is het met je moeder? ik was eens even benieuwd.....hebben jullie kindjes al een voorkeur bij het vasthouden van een potlood/pen/vork/lepel? Hier wisselt het nog wel vaak, maar ik begin te vermoeden dat hij (net als zijn mamma) linkshandig is. Hij houdt zijn potlood gewoon veel normaler vast met links, het ziet er veel minder onhandig uit dan met rechts. Hoe is dat bij jullie?
@mielenl: Deane doet nog allebei. Het lijkt wel alsof hij met rechts iets handiger is, maar hij schrijft en eet net zoveel met links. Mama is echt rechtshandig, papa kan eigenlijk met allebei de kanten wel 'uit de voeten' al is hij rechts iets handiger dan links. @ingrid: succes met je eerste werkdag! mielenl heeft het volgens mij goed onthouden dat het vandaag was. Hier staat de box nog, maar meer voor beeb2 dan voor Deane. Al wil hij er soms nog heel even in, maar dat is meer een spelletje dan dat hij er echt graag in wil... Inmiddels sneeuwt het hier ook goed, het kwam langzaam op gang (CS was al helemaal dichtgesneeuwd en hier hadden we alleen heel kleine vlokjes) maar nu volop dikke sneeuwvlokken. Ben blij dat ik er niet uit hoef, hahaha!
Goedemiddag, @ Mielen, ja je hebt goed onthouden dat vandaag mijn eerste werkdag was. Nou ja.... dag.. Ik ben om 9uur begonnen en was om 12uur klaar. Is me prima bevallen. Heb een leuke cliënt. Lief. Alle grote schoonmaakwerkzaamheden laat ze door haar kinderen doen. Dus ik hoef alleen maar de reguliere dingen te doen. Stoffen en stofzuigen, en uiteraard de badkamer en het toilet. Wayne is naar het KDV geweest. Hij heeft daar geknutseld voor Valentijnsdag. Zo lief. Een kaartje met zijn fotootje, en daarin had een van de juffen een lieve tekst geschreven. Toen ik die hierthuis las, moest ik zowat huilen. Lekkere emo muts die ik ben.. Nou ja. En Wayne ligt nu op bed, die is moe. En mama zit op de bank. Ben ook best moe nu. Niet heel erg, maar voel wel ff dat ik wat gedaan heb.. Weet wel, met dit werk heb ik geen fitness meer nodig. Hahaha.. @ Bri, ja jij bent nu de volgende. Dus alle ogen gaan nu op jou richten!! Hihi.. (grapje)
Oja, nog even over mijn moeder.. Als het goed is mag ze vandaag naar huis. Heb haar vandaag nog niet gesproken. Wil haar ook nog niet bellen nu, omdat er een redelijke kans is, dat ze nu ligt te slapen.. Het gaat verder prima met haar. De operatie is meegevallen. Ze hebben niet de hele heup hoeven vervangen, alleen de heupkom. En daardoor had ze ook geen donorcement nodig. En dus gaat het allemaal wat sneller dan in eerste instantie gedacht werd. Maar beter zo, dan andersom.. Toch?
Ik kwam vanmorgen met Roel in de schuur. Hoor ik gemiauw.... Een ander geluid dan van de twee katten die we hebben (die mijn ouders eigenlijk hebben) Ik kijk en ik zie een heel lief klein poesje...*smelt* Hij/zij kwam meteen naar me toe om te knuffelen en om kopjes te geven en Roel vond het ook prachtig! Ik denk dat ie van niemand is. In de hele omgeving alleen maar boerderijen en die kijken niet om naar de katten. Of iemand moet m gedumpt hebben bij ons.
Ah wat lief Marleen! Mielenl, hier een duidelijke linkse voorkeur. Niet gek met een linkshandige papa en mama! Ingrid, wat lief dat hij al wat gemaakt heeft voor Valentijn. Fijn dat je eerste dagje goed is gegaan
Kom even kort langs, vandaag uit het zkh thuisgekomen. Moest 24 uur ter observatie blijven omdat ik voor de bevalling hoge bloeddruk en eiwit in de urine had (= beginnende zwangerschapsvergiftiging). Maar alles goed, meteen na de bevalling ging de bloeddruk weer omlaag. Verder is het alleen maar weer genieten! Wat een rijkdom, twee van die meiden. Jasmijn moet duidelijk wel even wennen, maar dat komt vanzelf. Borstvoeding komt ook goed op gang (beter als na de keizersnee van Jasmijn). We moeten morgen even afwachten hoe het gaat met het gewicht (Mirthe is weer een lichtgewicht, 2730 gram bij de geboorte) maar anders moet ze worden bijgevoed, heb de voeding al in huis. Maar kolf nu ook al na de voeding om het allemaal te helpen. Kom snel spammen, maar ga nu eerst lekker ff slapen tussen de voedingen door!
Leuk om even van je te horen boni! lekker dat je weer thuis bent! Idd Mirthe is weer geen zware baby maar komt vast allemaal goed! Ja kan me voorstelle dat Jasmijn wel ff moet wenne hoor....
hier vanmiddag naar de kindercarnavals middag geweest, was heel gezellig! Alleen toen we naar huis wilden rijden konden we niet weg komen met de auto..... heel roosendaal stond vast. ze hadden ipv strooizout pekel met water vermenkt om mee te strooien en dat is dus aangevroren... heel roosendaal een spiegeltje! dus we moesten te voet naar huis, 3 kwartier over gedaan.... Zal morgen wel ff spammen
Heey Boni, Leuk om even wat van je te horen. Lekker genieten idd van die 2 mooie dames. Wat een rijkdom heh . Kan me voorstellen dat het even wennen is voor Jasmijn. Maar ze zal zo gewend zijn aan d'r zusje. Geniet lekker van je kraamweek!!
wat een rust hier zeg! En wat een weer buiten! haha er ligt hier zeker 25 cm sneeuw. gelukkig hoef ik vandaag niet te werken dus kan de auto laten staan. Corné kon vanochtend ook niet naar t werk, uiteindelijk is hij om half 12 opgehaald. dus alsnog gaan werken. Esmee vindt het weer geweldig dat ze met de slee naar school kan. Luna vindt de slee niet meer zo leuk lijkt het... dus toch maar in de wagen dan! Maar de wegen zijn nog steeds niet erg best hier hoor....je glibberd alle kanten op! Hoe is het bij de rest?