April mama's 2008 deel2

Discussion in 'De mama's' started by Mams136, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen....fijn dat de echo prima was.

Marleen...jee wat een onderzoeken staat jullie te wachten. Eeg en ph-metrie hier toen ook gehad. Heavy allemaal hoor. Maar denk ook dat het allemaal niet anders kan. Hoe is Luuk er zelf dan onder.
    Fontanel zit inderdaad vroeg dicht. Heeft dit nog bepaalde consequenties?
    Zit het hier even tegen kwebbelman te vertellen en hij wordt er stil van.
    In welk ziekenhuis ligt hij dan? Dicht in de buurt?

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Luuk ligt in het ziekenhuis in Gorinchem. Dat is vlak bij gelukkig, 4 kilometer verderop. Ze weten echt niet zo goed wat het kan zijn, daarom een heel breed onderzoek. Het is sowieso de vraag of de MRI gaat lukken, want Luuk moet stil liggen en dat wordt dus niks.

Qua fontanel is het even afwachten. Het hoeft geen consequenties te hebben. Ze gaan het goed in de gaten houden.

3. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ marleen succes weer met alle onderzoeken vandaag! Gelukkig ligt hij in een zkh vlakbij. Hoe gaat het intussen met Roel? Snapt hij een beetje wat er allemaal aan de hand is? Geef hem ook maar een dikke knuff namens mij!

4. Bri

Bri Niet meer actief

Wat een medische batterij waar dat kleine mannetje al doorheen moet... :(
    Maar je wordt in elk geval niet afgescheept, maar echt serieus onderzocht. Succes! en een dikke knuffel voor jullie.

5. Isra

Isra Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    4,230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vrienden van ons en hun dochtertje heeft ook een MRI gehad, maar die hebben ze in slaap gebracht, ook doordat ze anders niet stil zou liggen. Dus misschien dat ze dat bij Luuk ook wel gaan doen.

Succes vandaag weer!

6. Isra

Isra Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    4,230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbeltje las dat Eva nu ziek is, beterschap voor je klein meid.

Boni gefeliciteerd met je meisje, wat gaat die tijd toch snel zeg!

7. Bri

Bri Niet meer actief

O ja zeg, gefeliciteerd!!!! Wat een mijlpaal, ongelooflijk hoe snel alles gaat. Hier nog maar één maand tot de eerste verjaardag.

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Boni....gefeliciteerd met Mirthe. Een hele fijne dag.

Bri...lekker gelucht gister? Was Briman verrast?

Marleen....succes vandaag.

Isra...buikfoto?:D

Hier inderdaad Eva thuis. Had vanmorgen 38.7 en klaagde gister al over keelpijn. Dus daar zal de koorts wel vandaag komen.
    Ze wilde zelf wel naar school,maar van mij mocht ze niet.
    Ze is er niet heel ziek van. Koorts is overigens nu weer wat aan het zakken.
    Ik wil echt dat alle virussen nu eens verdwijnen.....ben er een beetje klaar mee.
    Het positieve ervan......kan lekker met mijn grote meid veel knuffelen ;)

9. Bri

Bri Niet meer actief

beterschap, en knuffel-ze!

lunch was lekker en gezellig (en het luchten ook :)). er was nog een restaurant hier in de buurt waar we nog nooit geweest waren, dus die was aan de beurt.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Vandaag een hele zware dag gehad en vooral ook voor Luuk. Hij heeft vanmorgen een echo van de nieren gehad (echo buik zijn ze vergeten dus moet waarschijnlijk morgen nog een keer). Vanmiddag EEG en daarvan was hij zo overstuur. Hij heeft alleen maar gehuild. Toen hij terug kwam kreeg hij meteen een slangetje door zijn neus in de slokdarm voor een PH-meting. Die zou pas maandag zijn, maar dat hebben ze vervroegd. Toen meteen richting rontgen om te kijken of het slangetje goed zat. Hij moest nog 1,5 cm dieper dus de pleisters weer van zn gezichtje af, slangetje er dieper in, weer pleister erop Hij moest ook weer zo huilen... Tussendoor is de logopediste nog geweest om te zien hoe hij drinkt. Ze denkt dat hij veel lucht mee slikt en daar kan hij ook veel last van hebben. Toen we weg gingen lag hij gelukkig wel lekker te slapen. Ik vond het vandaag ook een zware dag doordat je ziet dat je kindje het zo zwaar heeft, zo verdrietig is en zo moe is van alles...

@Isra: Het schijnt dat ze in dit ziekenhuis kindjes geen narcose geven voor een MRI. Hij zou dan naar een ander ziekenhuis moeten zei de neuroloog. Afwachten hoe het gaat vrijdag.

11. Corina

Corina Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    4,881
    0
    0
    Jeetje heb het echt met je te doen Marleen.
    Kan me voorstellen dat het een heftige vermoeiende dag voor je is geweest als je ziet dat het kleine mannetje het ook zwaar heeft. Hele dikke knuffel voor jullie

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ik vond het bij de EEG vooral moeilijk vandaag. Hij was zo overstuur, helemaal bezweet omdat hij zich zo druk maakte en daardoor gingen die plakkers weer los op sommige plekken. Hij kreeg een kapje op dat ook niet zo goed bleef zitten dus helemaal vastgeplakt met pleisters en ik vond het zo zielig.. Hij bleef zich maar overstrekken en huilen, huilen, huilen.. Dan duurt 20 minuten zo lang.. Ik heb steeds geprobeerd hem rustig te krijgen, maar het lukte gewoon niet.

En dan daarna die rotslang in zn keel. Hij moest daar ook echt aan wennen en in het begin vond ik het gewoon eng omdat het soms net leek of hij erin stikte. Later ging dat gelukkig wel iets beter en hij dronk ook redelijk.

13. Isra

Isra Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    4,230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen wat een ontzettende zware dag hebben jullie achter de rug meid. En wat vermoeiend ook voor Luuk, lijkt me echt verschrikkelijk om te moeten aanzien.

Hopelijk gaat de MRI beter, is het gepland rondom zijn slaaptijd.

Sterkte en dikke knuffels!

14. Corina

Corina Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    4,881
    0
    0
    Arme Luuk. Ja als ze dan zo lang aan één stuk zo huilen, dan breek je zelf ook gewoon. Hebben het ook meegemaakt met Jochem bij de eerste osteopaat, daar krijste hij ook aan één stuk door. Dat gaat gewoon door merg en been

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zware dagen voor jullie allemaal marleen. Zo vreselijk om je kleine man zo te moeten zien. Voor je gevoel sta je dan even zo machteloos :(:(
    Hoop dat de onderzoeken verder goed gaan en dat uitslagen vlot mogen volgen.

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@marleen; denk aan jullie!

@all; sem heeft zojuist voor het eerst op de wc geplast krukje ervoor en richten maar:D geweldig!

En van de week voor het eerst op het potje gepoept, zo trots!

Ben al aal het kijken naar schoolkeus maar wat moeilijk zeg...
    heb er 3 op het oog, maar 1 heeft verplicht overblijven en dat vind ik eigenlijk niks, pff moeilijk!

17. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Zo, was ik weer. Gisteren werd Mirthe 1, we hebben een drukke dag gehad. Moest 's ochtends eerst de taart ophalen en nog een paar boodschappen, ik was amper terug en toen kwam de eerste visite al. Tussen de middag kon ik snel even hapjes maken en eten, toen kwam de middagvisite al. En 's avonds kwamen mijn schoonouders nog en een stel vrienden. Die laatsten gingen om 23:00 uur weg. Dus druk, maar wel gezellig dagje.
    Nog bedankt voor alle felicitaties!

Wolfje, dat snap je toch niet, dat iemand een graf vernield. Je zou ze..pff.
    En schoolkeuze, idd moeilijk. Zaterdag gaan we bij een open dag kijken van de school hier vlakbij, ben benieuwd.

Marleen, hele dikke knuf. Ik hoop dat alle onderzoeken resultaat opleveren en ze er achter komen waarom hij zoveel huilt. Zwaar idd als je hem zo ongelukkig/met pijn ziet.

Kwebbel, beterschap voor Eva.

Corina, hoe is het nu eigenlijk met Jochem's rug, hebben jullie daar al meer over gehoord.

18. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
  19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wolfje....goed van Sem.

Tijn is sinds gister ook weer actief aan het plassen en poepen op.........jawel........het potje :$:$
    Eerst wilde hij er niets van weten en nu lijkt het wel zijn beste vriend :D Gister over de hele dag 1 plasje in de luier. Zelfs een grote poep in het potje.....iets ernaast...hahahahaha
    Vanmorgen op school ook steeds op wc geplast en kwam hij weer met een droge luier thuis.
    Eva voelt zich alweer een heel stuk beter. Gaat morgen weer naar school.

20. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    View attachment 128814

Met mijn door mama geknutselde verjaardagsmuts in mijn door mama genaaide verjaardagsjurk en met mijn door mama gemaakte verjaardagsbutton :D

Share This Page