April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Een paar dagen later was het zo

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    #4262 kwebbeltje, 16 feb 2011
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
    En gisteravond is kwebbelman weer een stuk verder gekomen.....aan de achterkant moet nog een plaat op het dak en dan is het gaatjes dichtsmeren....schuren....voorstrijken en verven:):) We gebruiken de originele kleuren. Met de tijd komt er dan iets van foto-bosbehang (of iets in die geest) op de muur.

Jullie zien dat de houten planken niet even recht/lang zijn.....is bij de origineel ook niet ;)

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wordt vervolgd...

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow ziet er al gaaf uit Kwebbel!

5. Bri

Bri Niet meer actief

wow kwebbel(man), goed bezig! Mooi werk hoor.

Betti is weer door de apk bij het cb heen, en ook de prikken heeft ze goed doorstaan. Ze moest maar heel eventjes huilen van de 2e prik, maar dat was zo over.
    75 cm is ze en (volgens mij) 9,5 kilo - weet het niet meer zeker en haar boekje ligt nu in de wandelwagen bij het kdv. In elk geval net iets boven de gemiddelde lijn, ze volgt hem heel netjes.
    Haar boventanden komen nu echt door; er zitten twee heel dikke bobbels in d'r kaak boven. En de 3e en 4e ondertand zijn al met een streepje zichtbaar. geen wonder dat ze eergisteren pijn had met eten... alles komt nu tegelijk. Gisteren ging het weer iets beter, vooral de stukjes kibbeling vond ze enorm lekker. verder is ze dol op sinaasappel en peer, en ook tortellini gaat er erg goed in. Qua vlees eet ze het liefste kip.

Ik ben nu bezig een stoeltje voor achterop de fiets uit te zoeken voor Deane; hij past echt niet meer in het voorstoeltje, en bovendien moet Betti daarin. Nu het weer iets lekkerder wordt, verheug ik me er erg op weer lekker te gaan fietsen. Al vind ik het wel een beetje spannend, met 2 kindjes tegelijk op de fiets.

Heb op Marleen d'r hyves gelezen dat het allemaal moeilijk blijft gaan met Luuk. Hij moet nu naar een UMC, maar het Sofia heeft pas maandag plek. Ze kijken nu naar pijnbestrijding voor hem. Arme arme jongen toch, dit moet toch niet in zo'n jong leven... Ben er erg van onder de indruk en weet allang niet meer wat ik nog kan zeggen om ze op te beuren. :(

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    #4266 kwebbeltje, 16 feb 2011
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
    Corina en Bri....thanks.

Bri....heerlijk dat betti het zo goed doet. En succes met stoelenjacht :D Heb hier Tijn ook meestal achterop. Heel soms prop ik hem nog voorin, als ik wat verder ga fietsen met de meiden dan zit isa achter.

Hoop dat Luuk vandaag over kan naar een ander UMC waar wel plek is. Ik vind het te zot voor woorden dat ze hem laten wachten. Hoop dat ze snel weten waar de klachten vandaan komen zodat er ook echt gericht behandeld kan worden. Maak me toch echt zorgen omdat hij ondanks sondevoeding blijft afvallen :(
    Wordt er steeds verdrietig van.

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@kwebbel; ziet er stoer uit:D

@marleen; knuffel voor jullie!

@bri; fijn dat betti het zo goed doet, sem zit nu bijna een jr achterop de fiets, ik kreeg hem niet meer voorin gepropt...

@all; vanmorgen met sem ouder kind zwemmen meneer vond de spelletjes leuk, maar vertikte het om te luisteren, helaas dus maar 1malig:(

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wolfje....jammer dat het ouder&kind zwemmen anders ging als verwacht.
    Maar ik denk zelf dat het juist belangrijk is omjuist wel te blijven gaan. Sem moet de kans krijgen om het te leren. Als je direct stopt leert hij het niet. Maar dat is mijn mening ;)

9. Zeepaardje

kwebbeltje; zwem al alle avonden met hem, hihi dus vind dat wel voldoende, leek me gewoon wel leuk met andere kindjes...
    maar ja hij dus niet en hij luisterd gewoon niet en aangezien ik geen zin heb om 6,50 te betalen voor een half uur les waar sem toch niet luisterd... hihi probeer het over een half jaar wel weer...

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Helemaal prima hoor :D Maar misschien is dat juist nu wel goed voor hem met andere kindjes samen spelen/zwemmen. Ook dat moeten ze echt leren. Haha.....waar bemoei ik me mee;)

11. Zeepaardje

kwebbeltje; haha nee snap het wel, maar vind dat zonde van me geld om het dan daar te doen hiih, ga dan liever naar zo'n overdekt speeltuin gebeuren, haha

scheelt ook, heb thuis vaak 2 oppaskids,1 van 3jr en 1 van 4,5jr...
    maar sem speelt er wel mee, maar als ze druk doen, gaat sem ergens anders apart spelen, die houd niet van drukte en gekkigheid;)

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Weet niet of Marleen zin en puf heeft om ook hier nog te komen, maar lees net dat de kleine lieverd nu in het WKZ in Utrecht ligt.

13. Zeepaardje

@marleen; pff wat een gedoe meid, heel veel sterkte gewenst in deze tijd!

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ben wel blij dat Luuk nu al is overgeplaatst; dágen wachten is toch ook niks? En het WKZ lijkt mij een uitstekend ziekenhuis! Ik hoop dat ze gauw vooruit komen, en niet alles weer dunnetjes over moeten doen.

15. Zeepaardje

ff ego bericht;

sem heeft net weer helemaal uit zichzelf op het potje gepoept:)

gaat de goede kant op:D

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh kijk dat is wel fijn. Hopelijk gaan de onderzoeken bij de kleine Luuk daar snel verder. En komen ze achter een oorzaak

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja ik ben er weer even! Zo lief dat jullie allemaal meeleven!

Luuk is inderdaad vanmiddag naar het WKZ gegaan. Ik heb het vandaag aan de kinderarts voorgelegd dat ik me echt zorgen maak en dat ik maandag veel te lang vindt duren en of ze het WKZ wilde bellen. Dat begreep ze en ze zag ook dat ik me écht zorgen maak. Zij zei ook wel dat ze Luuk als een urgent geval ziet, want ik had gezegd dat ik de indruk kreeg dat ze hem niet echt als een spoedgeval zagen. Al snel kwam ze zeggen dat ze teruggebeld zou worden door het WKZ en toen ging het ineens heel snel. Er was plaats en hij mocht meteen komen. Papieren in orde gemaakt en naar Utrecht. Nu maar afwachten hoe het daar zal gaan, maar we zijn weer een stap in de goede richting. Spannend! Het drinken daar ging ook weer helemaal niet goed, veel huilen, ook tijdens de sondevoeding. De arts was er bij en heeft het meteen gezien. Hij moest trouwens ook weer een nieuwe sonde, want in Utrecht hebben ze een andere aankoppelingssysteem dus dat paste niet. Morgen vroeg weer richting Utrecht. Ik heb voorlopig besloten heen en weer te rijden (ik ben overdag wel de hele dag daar) zodat ik energie hou. Hij zal daar waarschijnlijk nog wel even liggen.

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbeltje het blijft een leuk bed en applaus voor kwebbelman zeg. Ryan vind zijn nieuwe bed ook nog steeds super. Hij vraagt nog steeds iedere avond, mama mag ik in mijn nieuwe bed :D

Bri fijn dat Betti ook weer door de APK is.
    Ryan zit hier ook al achterop op de fiets, voorin ging ook echt niet meer.
    Heerlijk hoor om straks met je 2 moppies te gaan fietsen!

Marleen fijn dat Luuk nu in het WKZ ligt. Ik weet gewoon echt even niet meer wat ik moet zeggen. Ik heb zo ontzettend met jullie te doen en wij continu aan jullie denken. Het eerste wat Ray vandaag vroeg toen hij uit zijn werk kwam of ik al meer wist over Luuk... Ik hoop zo dat er nu echt snel positief bericht komt.
    Hele dikke knuffels van ons 3tjes!

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Marleen, ik ben blij dat jullie toch vandaag al terecht konden in een ander zkh. Hopelijk komen ze er hier snel achter wat er nu aan scheelt. Hele dikke knuf!

Kwebbel, gaaf bed zeg!

Wolfje, super van Sem!

Ga hier zo op tijd naar bed, we hebben weer een paar nachten slecht geslapen door een spokende Mirthe, maar afgelopen nacht ging het geloof ik wel beter (volgens mij is ze wel een keer wakker geweest maar was zo slaperig dat ik niet zo goed meer weet hoe laat dat was, erg hè). Maar goed, dat valt allemaal in het niet bij jouw problemen Marleen.

20. kili

kili Niet meer actief

@ marleen: Heel veel sterkte met Luuk.
    Ik zag dat je wilde heen en weer gaan rijden. Evt. het ronald mc donald huis is daar ook. En uit ervaring weet ik dat het een supergoed alternatief is !

@ wolfje, welk zwembad ben je geweest ?
    Ben ook eens met andy een tijdje geleden gaan zwemmen en gewoon zwemmen vond meneer prachtig, alleen het spelletjes doen, niet zo...

Deel Deze Pagina