April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Leuk dat je er weer even was Boni! Lekker thuis en je nu goed laten verwennen in de kraamdagen!

@Simone: Hier valt het wel mee met de sneeuwoverlast gelukkig. Er ligt wel wat, maar niet extreem veel en ze strooien hier nog wel goed.

@Sab: Ik zie op hyves dat je een draagdoeken-webwinkel start. Wat leuk!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni, fijn van je te horen!
    We wachten (on)geduldig op spam :D;)

Simone, hier is niet zo'n pak gevallen als bij jullie maar het is hier ook wit een gevaarlijk glad.

Wou ook nog ff melden dat de woning die we gister hebben bekeken misschien wel ons nieuwe huis word!
    Een paar kleine minpuntjes(vooral dat het hele huis geel van de nicotine is...bah) maar overal erg veel pluspunten!
    Heb al naar de makelaar gebeld, morgen neemt onze aankoopmakelaar contact met ons op en gaan we nog een x bezichtigen en alles bespreken en dan moet er gehandeld worden.
    Vind het echt heel erg spannend...1e koophuis!
    Heb nu al zin om al die vieze troep van de muren te trekken en dat huis van ons te maken hahahahaha :D *ik draaf door..I know, doe ik altijd;)*

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Welke woning was dat nou Mams? Die via de woningbouw of die andere?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee die andere Marleen, die van funda.

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh oke, nou spannend! Ik had ook even op Funda gekeken. Zag het er binnen ook redelijk uit? Ik zag geen foto's van de binnenkant staan.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    De binnenkant is compleet verrookt(ook de slaapkamers), heel donker(bruine schotten op het plafond enzo) Alleen de keuken en badkamer zijn vrij goed nog, dus foto's plaatsen zou geen meerwaarde hebben.
    Maar het is een ruim huis, met een voorraadkelder,stenen schuur in de diepe tuin..En dan kijk ik graag door al die vieze nicotine aanslag heen. Het huis heeft erg veel potentie.

Maargoed het is ons alwel duidelijk dat ze met de vraagprijs hoog in hebben gezet, dus we gaan er wel flink onderzitten...kunnen altijd nog iets hoger bieden als ze weigeren.

7. spannend hoor mams!

8. Goedemiddag,

@ Boni, fijn dat jullie weer thuis zijn. Is Myrthe idd een fijn poppetje.. Geniet maar lekker van jullie 2 prinsesjes!!

@ Mams, spannend hoor. Wel jammer van de nicotine aanslag, maar ja. Tegenwoordig bestaat er goed spul om het weg te krijgen. En idd, lekker fris nieuw behangetje erop.

Nou hier net terug van mijn ouders. Mijn moeder is dus gistermorgen weer thuisgekomen. Het gaat eigenlijk best goed. Ja ze is nog zwak, maarja ze is tijdens de operatie ff 4 liter bloed verloren.. Ze moet verder nog aansterken, maar ze geeft aan nu al haast geen pijn meer te hebben dat is fijn..

Euhm, en verder ja vanmorgen gewoon wezen zwemmen met Wayne. Voor die tijd ff bij de GGD de 1e hepatitis B vaccinatie gehaald. Mijn rechterbovenarm voelt nu een beetje stijf aan, maar verder geen last..

Verder hier eigenlijk geen nieuws..

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, fijn dat het goed gaat met je moeder.
    Maar 4 liter bloed verliezen is wel heel erg veel.
    Beterschap voor haar!

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, kom me weer eens melden en ff bijlezen..

Allereerst allemaal bedankt voor de felicitaties! Het gaat hier super, Mirthe doet het prima. De bv komt goed op gang (heb last van stuwing haha) en ze drinkt erg goed. Jasmijn is ook erg lief met haar zusje, nog wel een beetje onbenullig af en toe maar goed, dat moet je gewoon een beetje in de gaten houden.
    Gewicht vandaag was goed, dus bijvoeding is in de kast blijven staan. Temperatuur kan ze ook steeds beter constant houden.
    Met mezelf gaat het ook goed, wat een verschil als na de keizersnee van Jasmijn. Maar probeer in ieder geval wel tussen de middag goed te rusten, anders trek ik de hele dag niet. Maar dat zal vanzelf wel weer komen.

Jeetje, wat een sneeuw bij jullie Simone. Hier is wel wat gevallen maar niet zoveel als bij jullie.

Mams, wat enorm spannend met dat huis! Joehoe, hoop dat het door kan gaan! En die nicotine, een verfje doet heel wat natuurlijk.

Ingrid, fijn dat het met je moeder weer goed gaat.

En dan de spam natuurlijk!

Bekijk bijlage 50837

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Boni wat een plaatje!! Echt weer een mooi meisje zeg :D. Aahh zo klein *smelt*.

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    *smelt* wat een schatje Boni!
    Fijn dat alles zo goed gaat! En inderdaad zoveel mogelijk rusten, want je bent natuurlijk wel net bevallen he ;) wel fijn dat je op je verjaardag nu lekker met zijn 4tjes bent, fijne dag alvast! En natuurlijk nog lekker genieten van je kraamtijd !

Marleen, we zijn inderdaad (ik doe het samen met een vriendin) vandaag een webwinkel gestart , dank je wel! :)

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mielen hier heeft Ryan nog niet echt een voorkeur. Hij houdt alles net zo goed met links als rechts vast. De ene keer denk ik meer links maar de andere keer weer meer rechts.

Ingrid wat leuk dat je 1ste werkdag zo goed is bevallen. Ook leuk dat Wayne op het KDV zo lekker geknutseld heeft.

Marleen wat schattig zo’n klein poesje. Weet je al wat je ermee gaat doen.

Boni wat leuk om wat van je te horen. Fijn dat het goed gaat en dat de BV ook lekker op gang komt. Is je bevalling ook goed gegaan? Nog last gehad van de KS tijdens de weeen/persen.

Simone geen doordachte actie zeg om zo te gaan strooien.

Mams spannend hoor een koophuis. En aan die nicotine aanslag is wel wat te doen. Een likkie verf of een nieuw behangetje doet al wonderen. Ik vind het ook wel ranzig hoor, zelfs op de slaapkamer bah bah.

Ray is vanmorgen om 4 uur weg gegaan en komt pas zaterdag weer thuis. Hij moest naar Groningen en zit in de kost. Vind het maar niks alleen thuis.

14. goeiemorgen allemaal!

@Boni: wat een schatje zeg jullie Mirthe!
    en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

@Isra: zou ik ook niks vinden hoor zo alleen thuis...

@Sab: gefeliciteerd met je webwinkeltje, heel veel succes ermee!

@Mams: al meer bekend over t huis?

@ingrid: jeetje 4 lieter bloed verloren...dan is het niet gek dat je moeder wat slapjes is.
    Beterschap voor haar!

@marleen: hoe is het met het poesje? wat ga je er mee doen?

Ik ben lekker vrij, althans...overdag.
    Moet vanaaf werken.
    Maar ik had vrij genomen voor de optocht van Esmee dr school.
    maar er is geen optocht. dus nu zit ik hier...Luna op kdv en Esmee op school aan t carnavallen!
    Maar goed, vermaak me wel hoor!

De wegen zijn hier ngo steeds erg slecht begaanbaar en de sneeuw verdwijnt ook niet zo met die vorst, dus alles rijdt hier nog stapvoets.
    Ben benieuwd hoelang ik er over doe naar mn werk straks.

Gister naar een kinderkledingparty geweest van Kiddo,
    Een super leuk tuniekje met legging gekocht voor allebei de meiden.
    En ze hadden gister van opa en oma allebei weer 2 leuke stelletjes gekregen en voor allebei een bikini.
    Dus ze zijn al weer een beetje aangekleed voor de vakantie in mei!

Morgen lekker vrij, optocht kijken als het weer t toelaat.
    En dan de rest vd carnaval weet ik het nog niet...

Ow ja sab: wat de meiden aan hadden met de carnaval:
    Luna een duiveltjes jurkje en Esmee een heksenjurk

Op de site vd meiden staat al een foto!

15. Bri

Bri Niet meer actief

boni, wat een mooi moppie is Mirthe! en mooie kleur groen ook op de foto, staat haar goed. fijn om te lezen dat het goed gaat met voeden en dat jij je beter voelt dan na de ks. lekker om weer thuis te zijn, denk ik...

ingrid, dat is wel een meevaller voor je moeder (niet van die 4 liter bloed, maar dat ze geen hele nieuwe heup hoefde en het herstel nu wat sneller gaat). leuk, nu al een valentijnsverrassing.

sab, gefeliciteerd met je webwinkel! je timmert lekker aan de weg. sowieso zijn de aprilmama's wel ondernemend, misschien wordt het eens tijd dat ik daar ook aan ga beginnen. Wie weet: Briman heeft nu een afspraak met een mogelijke investeerder voor een business plan dat hij heeft uitgewerkt. ik hoop dat het binnenkort gaat lukken om de financiering daarvoor rond te krijgen, dan kan hij een mooie onderneming starten (na ruim 10 jaar als zzp'er te hebben gewerkt) en ik hoop daar ook mijn steentje in bij te kunnen dragen...

mams, ik hoop het voor jullie dat dit huis doorgaat! nicotinevlekken zijn vies, maar met goede ontvetter en dan een nieuw behang of verf is het huis zó weer helemaal fris. bovendien heb je dan echt eer van je werk als je aan de slag gaat, je zult het verschil goed kunnen zien.

Hier is alles lekker rustig. Deane is nog enorm aan het snotteren (hij zegt ook al zelf snottebel als zijn neus gepoetst moet worden) maar hij eet en slaapt weer een stuk beter. Ik zelf slaap niet zo goed, maar dat hoort er bij he.... "even" omdraaien doe je niet zo makkelijk meer in dit stadium.
    Kleine puk maakt het goed, laat zich een stuk duidelijker voelen nu, maar dat is ook wel logisch omdat het een beetje krapper zal worden daarbinnen. Ik kan echt merken dat hij/zij een stukkie is ingedaald, heb meer lucht en voel meer druk op mijn blaas en schaambot.

Vandaag beetje opruimen en zo, vanavond hebben we verjaardagsborrel van Briman. Gezellig!

Maandag en dinsdag mag Deane verkleed naar het kdv. Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen verkleedpakje voor hem heb.... vorig jaar hebben we hem een lifeguard-surfpak aangetrokken over een romper heen, maar ik denk dat dit nu te krap zal zitten. Vind het een beetje onzin om apart iets te gaan kopen... (westerling hier, ik doe zelf helemaal niks aan carnaval... 't is dat de manager van dit kdv uit brabant komt, anders zouden ze er volgens mij ook niet veel aandacht aan besteden). Maar er zit hier in de straat een winkel waar ze veel verkleedkleren verkopen, zal vanmiddag of morgen nog even gaan kijken. Morgen gaat er ook een nieuwe kinderkledingzaak open - we hebben dus weer wat meer keuze!

Nog een paar dagen maar, en dan zit ik op de magische 37 weken... Maar ik hou het erop dat het zeker maart wordt voordat we deze kleine kunnen zien. Word onderhand wel heel nieuwsgierig, ook of het nu .... of ..... is! (jajajajaja, we zijn eruit hoor met de namen. lekker op tijd!)

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Mielenl Daimy doet al wel echt bijna alles met rechts, dus ik denk wel dat dat ook zo blijft.

Ing lekker joh dat je nu weer aan de slag bent! en dat het goed bevalt! Hopelijk hersteld je moeder snel.

Isra kan me voorstellen dat je het maar niets vind zonder je mannetje thuis ;) hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij.

Simone lekker hoor dat de meiden weer zo goed verwend zijn :D altijd leuk! Zal zo even op je site kijken naar de carnavalspam, leuk!

Bri lekker dat jullie uit de namen zijn! mooi op tijd :D Ben heel erg benieuwd, ook wanneer hij/zij zich laat zien!
    En leuk toch carnaval! als je niets wilt kopen kun je natuurlijk zelf iets maken :D

ik heb voor Daimy zelf een aardbei outfit gemaakt ;)
    hebben jullie wel eens zo'n blije aardbei gezien? :D

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ze vond het zelf ook superleuk:)

18. super leuke kleertjes sab voor jullie daimy!

19. Bri

Bri Niet meer actief

Wat ziet zij er weer geweldig uit!!! Verkoop je die outfitjes ook in je webwinkel?

Tja, zelf maken... niet helemaal mijn optie ben ik bang. we verzinnen wel weer iets. Hij heeft ook nog een kerstmannenpak gekregen met kerst, maar dat was toen al te klein. Hij wilde het wel graag even aan, maar hij kon niet eens dicht in het kruis. Dat is meer iets voor ukkie2 volgend jaar.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni, wat een prachtmeis is Mirthe zeg!
    En wat fijn dat jij je beter voelt dan na de ks.

Bri, idd ik zie het echt als een project.
    M'n vader vind dat ik het te positief bekijkt(maar die bekijkt alles een beetje zwartgallig;))
    Maandag gaan we met de aankoopmakelaar naar het huis toe.
    We willen weten in wat voor staat de houten vloer is, en waar er asbest zit of kan zitten want dat staat in de brochure.
    Blijkbaar zit dat hier in zo'n beetje alle huizen uit die bouwjaren.
    En dan gaan bieden.
    Ik heb zo'n zin om eerst lekker alle agressie en stress af te reageren op dat vieze smerige behang :p hahahahahah
    En alles schoonmaken en lekker fris en mooi en vooral eigen maken.

Sab wat een schattig en blij aardbeitje heb je daar!

Deel Deze Pagina