@Mielenl: Je hebt er niet veel aan, maar ik blijf met je meeleven en mee hopen! Net is er weer een flinke hoeveelheid bloed afgenomen bij Luuk. Dit is voor het chromosomenonderzoek. Hij was helemaal overstuur natuurlijk, maar is nu langzaam in slaap aan het vallen. Gisteren had hij een tweede tijdelijke sonde erbij gekregen in zijn andere neusgat voor een PH-meting. Die is er net weer uit gehaald dus dat is fijn. Voor de rest nog steeds niks bekend. Wel vandaag wéér afgevallen en dat blijf ik verontrustend vinden.Gisteren is de hoeveelheid voeding ook iets verhoogd en nu maar hopen dat ie toch kan groeien. Ontlasting moet nu 72uur opgevangen worden om te kijken of er niet teveel vetten afgevoerd worden waardoor hij niet kan groeien. Morgen zijn we al weer 2 weken in het UMC. Het leven gaat helemaal langs me heen volgens mij.
@mielenl; alleen boven spelen? ag gossie wat lief, nou dat doet sem echt niet haha die speelt alleen beneden boven slaapt hij alleen... vraagt er ook niet naar trouwens... Ik blijft voor je duimen meid! @marleen; knuffel meid, fijn dat 1 neussonde er weer uit is en dat hij nu even lekker slaapt... en maar afvallen dat ventje, vervelend meid, sterkte voor jullie! @all; sem zit nu de dvd cars te kijken is hij helemaal op verzot evenals thomas
Isra....superknap van Ryan. Zit trouwens nog steeds te wachten op buik-spam Mielen....heb je zelf goede hoop? En klinkt inderdaad als een heerlijk dagje. Here my fingers crossed! Marleen.....fijn dat de sonde voor de ph-meting er weer uit is. Wat een onderzoeken hé. Heb even gegoogeld wat betreft het vetonderzoek in ontlasting. Daaruit blijkt maar weer dat ze het echt heel breed aanpakken. Dat Luuk weer is afgevallen baart mij ook de nodige zorgen, laat staan voor jullie. Het zijn hele lange dagen voor jullie en er zullen nog lange dagen volgen. Kom je wel zelf een beetje aan je rust toe tussen alle bedrijven door? En Manlief....trekt hij het ook een beetje? We blijven hier aan jullie denken...elke dag weer!
pff marleen logisch dat het allemaal een beetje langs jullie heen gaat. ik hoop dat die kleine man nu eindelijk wat gaat aankomen. en lief dat je met ons meeleeft. het doet me erg goed om dat te lezen @ kwebbel ik durf niet goed te hopen.....helemaal omdat we geen clomid hebben gebruikt, en ik niet zeker weet wanneer ik een eisprong heb gehad, als ik er al een heb gehad. Ik dacht zelf op 17 februari, en als dat zo is dan had ik al lang ongi moeten zijn...
Hi, Marleen ah wat sneu toch allemaal weer voor Luuk. hopelijk geeft het bloed snel uitsluitsel en vrijdag wordt ook wel even spannend zeg, is dit het onderzoek dat hij onder narcose moet? Wolfje ook goed hoor van Sem. Mielen duimen draaien overuren voor je meid! Heb je bewust nog gewacht met testen? Kwebbel ja die buikspam moet idd echt even snel komen... Hier is Ryan vandaag met zijn onderbroekje aan naar de PSZ geweest en ook helemaal goed gegaan. Ik verbaas me er echt over hoe makkelijk het hem afgaat. Hij geeft het echt goed aan maar af en toe als hij heel geconcentreerd aan het spelen is wil hij het wel vergeten, maar geen drama schone onder en spijkerbroek aan en we gaan weer verder met spelen! Zondag op maandagnacht is er trouwens een filiaal van ons reisbureau afgebrand echt wel even schrikken zeg. Hoe en wat is ook nog niet bekend.....
@ isra ik heb nog niet getest omdat mijn eerste gedachte nog steeds is dat mijn ei dan wel later zal zijn geweest. verder heb ik een dag of 6/7 bloedverlies gehad, geen ongi maar wel flinke vegen. in elk geval, ik heb mezelf donderdag een testje beloofd mocht ik dan nog steeds niet ongi zijn......
@isra; jeej wat schrikken! Wat knap van Ryan! Ik durf sem nog niet mee te nemen zonder luier... thuis gaat het super maar onderweg doe ik hem luier om en dan gaat het mis... @mielenl; denk aan je meid, en mijn duimen draaien voor jou!
Mielen mijn duimen draaien hier voor jullie. Ik hoop zo dat het voor jullie nu eindelijk ook zo ver is. Marleen wat rot dat Luuk nog steeds blijft afvallen. Hopen dat met meer voeding hij wel gaat aankomen. Ik blijf ook hopen dat ze nu eindelijk eens vinden wat jullie mannetje mankeerd. Isra wat knap van Ryan zeg. Op de psz ook zo goed gegaan. Fijn dat het zo snel ook lukt. Hier drukke werkdagen waar ik nu middenin zit. We hebben deze week op het kdv opa en oma week. We krijgen verdeeld over 5 dagen 136 opa's en oma's op visite. Vandaag de topdag van 31 opa's en oma's dus ben aardig gesloopt. Morgen nog een dagje en dan heb ik mijn werkweek weer overleefd. Pfff.. ben toch ook wel moe dus vertrek lekker richting bed.
lief dat jullie allemaal zo meeleven. ik heb het gevoel dat ik elke maand zo nerveus ben....jullie zullen wel gek van me worden @ marleen hoe is het daar? nog nieuwe ontwikkelingen? @ h25 succes met zoveel opa's en oma's
mielenl, ik kan me nog eerder voorstellen dat jij gek van ons wordt dan andersom hoor. ik hoop dat het helpt, dat er zo veel dames met je meehopen en meeduimen, dan moet er toch ergens iemand zijn die daar naar wil luisteren.... marleen, als je kindje ziek is, gaat het leven idd langs je heen. en dan heb ik het nog nooit zo heftig meegemaakt als jullie nu met Luuk. ik ben helemaal niet zo'n fan van daphne deckers, maar wat ik haar een keer heb horen zeggen is zó waar: wie een gezond kind heeft, heeft wel duizend wensen voor hem. maar wie een ziek kind heeft, heeft maar één wens... ook voor jou een dikke knuffel. h25: ik was vergeten dat jij in een kdv werkt. wat leuk, zo'n opa&oma week, maar ook wel heeeeel erg druk! op wat voor groep werk jij? Deane gaat ook in onderbroek naar het kdv, dat gaat vaak helemaal goed. Soms gaat hij alleen niet helemaal goed op de wc zitten en dan plast hij over z'n broek heen... Boodschappen doen we nu ook zonder luier, en een half uurtje in de auto ook. Maar als we naar artis gaan of dat soort uitstapjes, dan doen we dat nog wel met luier. Vooral omdat je dan niet meteen bij een wc bent als hij moet. Want hij geeft het wel steeds beter aan, maar als hij eenmaal moet, dan moet hij ook wel snel!
is dat niet een beetje koud?!?! (sorry ik kon het niet laten hahaha) ennuh die quote van Daphne Deckers.....helemaal waar! Laat ik dan 999 wensen voor mn eigen kind doen en eentje voor Luuk!
Grappenmaker.... Als het aan hem zou liggen, zou hij het nog zo doen ook. Hij heeft een grote voorkeur voor blote beentjes.
Bosch is het liefste helemaal bloot. Ik moet hem echt afremmen als hij op de wc gaat plassen. "Trui ook uit?" "Hemd ook uit?" En als hij dan een keer alles uit mag trekken, dan rent hij het hele huis door "HELEMAAL BLOOT!!!!" Laatst had hij beneden geplast, liep hij (van onderen bloot) langs de voordeur, ziet hij de buurjongen (van 10 jaar) en begint driftig op het raam te kloppen en te zwaaien.....buurjongen wist niet waar hij moest kijken, buurvrouw stond ernaast en lag helemaal in een deuk!
@mielenl; haha ja dat scheel die kleintjes echt niks he @bri; ja als ze moeten moeten zo ook! daarom durf ik ook het niet aan, stel je voor dat die moet en er is niks, pff haha ach een keer durf ik het wel aan
Hoi meiden Vanmorgen om 10.30uur had ik een gesprek voor Sem op mijn oude basisshool Nou we waren precies op tijd en toen we binnen kwamen (me ma was mee), me oude meester zag ons en kwam ons meteen zoenen Daarna bijgepraat en daar kwam de mevr aan met wie we gesprek hebben... Eerst door de kleuterklassen gelopen en sem keek eerst de kat uit de boom en toen vond hij het geweldig! Daarna naar de gymzaal gegaan, waar sem meteen mee deed met de andere kids zo lief en mooi! Toen naar boven gelopen en ze zegt; ik weet niet wat ik zeggen moet... ik kan tegen jullie niet het standaard riedeltje opzeggen dus vraag maar... nou veel vragen had ik niet, alleen de groepsgrote, maar dat viel nu mee omdat ze allemaal dubbele klassen hebben... Voor de rest lekker gekletst en Sem liep ook bij de bovenbouw naar binnen, juffrouw herkende ons en sem kreeg een mooie sticker op zijn hand, dank je zei sem, al die kids; aahhhh Het was echt super om weer eens in mijn oude basisschool rond te lopen Over 2 wk heb ik nog gesprek met andere school, maar weet nu al dat deze hem gewoon wordt
Wolfje....fijn dat deze school voor Sem ook goed voelt. Bri # Mielen.....haha zie kleine Deane al voor me in z'n stoere boxer voor de schooldeur staan Marleen...hoe ging die vandaag met jullie en Luuk? Is hij weer wat gegroeid? Las over de evt zweettest wat ze willen doen ivm CF. Heb dat hier vorige week ook al eens laten vallen bij kwebbelman. Ik blijf meehopen dat veel dingen worden uitgesloten zodat het voor Luuk en jullie uiteindelijk mee valt. En dat jullie spoedig ook eens zekerheid gaan krijgen. Hier doet de verbinding van internet raar :x Gisteravond was ik even met de veiligheid van de laptop bezig en veranderde ergens het woord open in WPA2.....daarna direct weer alles terug gedraaid en sindsdien is het hopeloos. Hij kan niet meer uit zichzelf verbinding maken en ik moet steeds opnieuw handmatig verbinding vragen:x:x Ik weet eigen schuld.....maar dit is echt ^%$$^&%$ Heb al van alles geprobeert, maar het juiste nog niet gevonden. Kwebbelman zegt dat hij vanavond er even voor gaat zitten. Hopelijk heeft hij meer geluk.
Haha...maar goed dat ik bovenstaand bericht gekopierd had want hij lag er weer uit na de 1e poging verzenden
wolfje fijn dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad. wat bijzonder dat sem naar dezelfde school gaat als jij! hier van de week gebeld (wij hebben maar 1 school in het dorp, dat gaat hem ook zeker worden wat Bosch zit daar nu al naar volle tevredenheid op het kdv). We hadden nl van de gemeente een brief gehad dat we hem voor 1 maart moesten inschrijven. Nou, ik mocht na de zomervakantie terugbellen want dat vonden ze zo'n onzin! Tsja.....dat heb je als je in een klein dorp woont he.... @ kwebbel vervelend dat je internet verbinding niet mee wil werken.....wij hadden een tijdje geleden problemen met ons kastje dat hij de fabrieksinstellingen terugzette, waardoor ons wireless netwerk wagenwijd open stond. Na een paar keer vloeken en schelden (ja, die router configureren, alle mac adressen van alle pc's, laptops en telefoons er weer in zetten, en dat twee keer want er zit ook nog een repeater tussen) heb ik eindelijk een keer een goeie backup van de configuratie gemaakt, waar ik pas geleden dankbaar gebruik van heb gemaakt Wij zijn net even op de fiets naar de bieb geweest. Ik was al lang van plan om hem in te schrijven, maar het kwam er maar niet van. En gelijk een puzzel en een paar boekjes meegenomen, alleen meneer is nu lekker buiten aan het spelen, hahaha!