@ marleen weer allemaal goede uitslagen, gelukkig! (al weet je nog steeds niet wat hem nou precies mankeert) Ik duim voor je dat hij dit weekend lekker in zijn eigen bedje kan slapen! Grappig trouwens dat je schreef dat jullie een leuke dag met Roel hadden beleefd. Ik stond op het punt om te vragen hoe het met Roel ging. Het lijkt me zo heftig ook voor hem. Hier zoooo trots op mijn ventje. De juf van het kdv vertelde dat hij met de auto's aan het spelen, en ineens ging hij ze uit zichzelf opruimen, en toen hij klaar was, vroeg hij of hij met iets anders mocht spelen! Hij helpt thuis ook altijd wel met opruimen hoor, maar meestal moet je toch echt wel een paar keer zeggen dat hij eerst moet opruimen voordat hij iets anders tevoorschijn haalt.
@ mielenl; jeej wat goed van je ventje zeg, hier thuis ziet het er altijd uit alsof er 30kids gespeeld hebben, alles op de kop... sem kiept ook altijd alles om en speelt vervolgens nergens mee...pff @isra; mooi foto's meid! @marleen; al ben al allemaal goed nieuws dat jullie ventje lekker thuis komt op de plek waar hij hoort, alleen nog geen duidelijkheid, knuf @kwebbeltje; fijn dat jullie lekker genoten hebben dit weekend @all; knuffel sem wil echt geen luier om, zo trots haha, maar ja mag ook wel toch? Helaas was hij alleen eind van de dag te laat bij zijn potje om te poepen, was aan de diaree... zo sneu dan... maar hij doet het echt goed
@ bri van harte gefeliciteerd met de grote kleine meid!!! is ze goed verwend??? @ wolfje hier wordt ook vaak heel veel uit de kast getrokken, maar zo af en toe - vind ik - moet er ook even opgeruimd worden en dan helpt hij meestal ook wel mee, nagenoeg zonder tegenstribbelen, hahaha!
Marleen....ben (ondanks dat nog niet bekend is wat er aan de hand is) toch blij voor jullie. Want eindelijk...na 5 lange weken....komt Luuk morgen weer thuis.
Mielen...hoe is het bij jou dan? Las elders ->) dat je weer veel last van je ongi hebt. Ik blijf hoop houden dat jullie binnekort een super geweldig 'plakkertje' mogen behouden. Dikke knuffel! Kwebbel
@ kwebbel ja het was weer een heftige. gelukkig het ergste alweer voorbij.....ik hoopte ook anders natuurlijk, maar ik verwachtte eigenlijk wel ongi te worden. Ik heb ten slotte ook geen clomid genomen de vorige cyclus. Nu wel weer trouwens, want dankzij de langere cyclus, zal mijn ei vermoedelijk ruim na mijn skitripje zijn Ennuh schaam je niet hoor, ik wil jullie er niet elke keer mee lastig vallen
Mielen....je valt ons echt niet lastig meid,maar ik begrijp ook dat je je eigen reden daarvoor hebt. Vandaar dat ik je af en toe stalk Lekker hoor dat je gaat skieen. Was vorig jaar niet voor het eerst? Dus nu de smaak te pakken. Geniet er van meid.
Bri, van harte gefeliciteerd met Betti! Marleen, wat superfijn dat Luuk morgen mee naar huis mag. Geen leeg bedje meer. Hopelijk gaat het vanaf nu in ieder geval bergopwaarts met zijn gewicht. Moet je nu poliklinisch terugkomen als ze nog onderzoeken doen? En wat is het verdere plan of moet je afwachten op de uitkomsten van het dna-onderzoek? Mielen, balen van je ongi. Ik blijf duimen voor jullie! Verder: Jasmijn vandaag opgegeven voor school (was wel leuk, mijn moeder was bij ons dus die is meegeweest en heeft meteen de school even bekeken). En vanmorgen druk geshopt bij de H&M toen we mijn moeder hadden opgehaald van de trein. Leuke dingetjes gescoord voor de dames!
Dank voor de felicitaties! Ik zal morgen wat foto's plaatsen van Betti op haar bakfiets. We vieren het pas écht op zaterdag. Kom net thuis van de Arena; Ajax-Spartak Moskou. Wedstrijd was best leuk en spannend, maar o wat jammer dat ze verloren hebben (en zoooooo onterecht). Nu wel tijd om naar bed te gaan, maar ik moet eerst nog even Betti's uitdeelcadeautjes inpakken.... had ik vanavond willen doen, maar Briman was niet lekker en dus 'moest' ik in zijn plaats naar het stadion. marleen, fijn dat Luuk z'n ogen in orde zijn. Heerlijk idee dat hij (waarschijnlijk) morgen naar huis mag! Ben erg blij voor jullie. mielenl, wie weet wat deze ronde voor moois gaat brengen... ik hoop het zó voor jullie!
Dank je wel hoor kwebbel. We nemen zeker nog tot morgen felicitaties in ontvangst. Gisteren hebben we het thuis met z'n viertjes gevierd en op bezoek bij mijn moeder, vandaag viert ze het op het kdv, en morgen nog eens thuis met allemaal visite. Zo genieten we er éxtra van! Ze vond de bakfiets erg leuk, Deane trouwens ook. Heb er superschattige foto's van, dat de ene op het zadel zit en de andere in de bak (en andersom). Maar camera ligt nu op het kdv, met de foto's nog op het kaartje, dus ik kan ze nog niet plaatsen. Ga ik heel gauw doen (in elk geval of FB en Hyves). Marleen, vandaag mogen jullie je mannetje weer mee naar huis nemen. Geef hem maar een enorm dikke knuffel! Zal wel weer wennen zijn voor hem, om op zijn vertrouwde eigen plekje terug te komen na zo lange tijd.
Goedemorgen, @Bri, nog gefeliciteerd met Betti! Ook alweer 1 jaar... Wat vliegt de tijd toch. @ Marleen, fijn dat Luuk mee naar huis mag. Alhoewel ik wel blijf hopen voor jullie dat er snel duidelijkheid komt over alles.. Hier nog altijd weinig nieuws onder de zon. Gaat allemaal zijn gangetje.. Alleen klaagt Wayne de laatste dagen over buikpijn. En het rare is, hij kan het ook precies aanwijzen. Tis niet zijn hele buikje, maar hij wijst dan rechts naast zijn naveltje.. Gisteravond voor het naar bed brengen ook weer.. Maar nu is er weer niks aan de hand.. Vanmorgen had hij wel een hele dikke volle poepluier, en de afgelopen dagen was het ook vaster dan normaal bij hem. Dus wellicht dat dat dwars heeft gezeten.. Maar gisteravond vond ik het serieus best lastig.. We houden het in de gaten.. Morgenavond ga ik met mijn moeder naar Gooise Vrouwen.. Zin in.. Ben gek op de serie dus de film lijkt me ook geweldig.. Oei als die maar niet tegenvalt. Hihi.. Nou ja.. Prettig weekend alvast..
Ik heb net een paar van de verjaardagsfoto's op FB en Hyves gezet; die stonden al op een USB stickje. De foto's met kindje in de bak heb ik niet, maar het bakfietsje (met Betti erop) kun je al wel bekijken. Hier eentje, als voorproef... Bekijk bijlage 136569
Oh ik ben ook te laat. Alsnog van harte met Betti, Bri! Wat een leuke foto met bakfiets! Rot dat Wayne een zere buik heeft. Ik hoop dat het eenmalig was. Luuk is weer THUIS! Heerlijk om ons mannetje weer dichtbij ons te hebben. Man is nog erg voorzichtig merk ik. Hij vindt het lastig om er vertrouwen in te hebben en ziet de sondevoeding ook niet zo zitten. Komt vanzelf wel goed. Nu eerst lekker genieten met zn vieren.
@marleen; super dat luuk weer thuis is! @bri; nog van harte meid! @mielenl; tja is ook, maar ik laat nu overdag alles de boel de boel en als sem op bed ligt ruim ik alles op... anders blijf ik bezig hihi @ingrid; s6 met je zoons buikpijn, vervelend! @all; zo net lange wandeling naar bloemist gemaakt, sem daar aan het spelen in speelhoekje... komt hij ineens naar me toe, mama, moet plassen! zo super van hem! nou wat een heerlijk weertje zeg, super zo!
Bri gefeliciteerd met Betti, 1 jaar alweer ik weet nog wel dat ik vorig jaar op wintersport was dat Marleen smsde dat jullie meisje werd geboren en nu alweer 1 jaar. Ahhh en die bakfiets is echt heel leuk! Wolfje wat goed van Sem dat hij zo goed aangeeft dat hij moet plassen! Marleen heerlijk om Luuk weer thuis te hebben. lekker van genieten met zijn 4tjes! Vandaag gewerkt nog 2 weekjes en dan lekker verlof! Morgen mijn laatste foto opdracht en dan stop ik daar ook even mee zodat ik lekker kan gaan genieten van mijn welverdiende verlof en natuurlijk van mijn kindjes!
Wat heerlijk dat je bijna verlof hebt! Even niks en alleen maar genieten van Ryan en straks ook van beebje. Ik ga voorlopig ook nog even niet werken, want mijn moeder ziet het niet zitten om sondevoeding te geven. Beetje lastig te regelen dus nu. Ik weet niet hoe het gaat lopen, maar anders ga ik denk ik onbetaald verlof opnemen. Er staan in mei/juni veel bruiloften. Man moet dan maar wat vaker thuisblijven.