April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@marleen; hoe vind luuk het thuis in zijn eigen bedje?
    Wat een geregel brengt dit dan met zich mee zeg! s6 met alles!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk is erg vrolijk! Ik merk dat hij wel wat last heeft van de rust nu hij in zijn eigen bedje ligt. In het ziekenhuis is altijd wel geluid en het lijkt dat hij nu niet goed in slaap kan komen soms omdat het zo rustig is. Daar zal hij ook wel weer aan wennen. Ik ben zelf erg benieuwd naar de komende nacht.

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen kan je het zorgverlof niet verlengen of kan dit niet omdat Luuk nu thuis is? Wel fijn als M. thuis kan blijven als jij bruiloften hebt. Snap ook wel van je moeder dat ze het niet zo ziet zitten het is natuurlijk ook wel heel intensief en spannend die sonde voeding. Misschien als ze het een paar keer gedaan heeft dat ze het dan toch wel mee vindt vallen!

4. Zeepaardje

@marleen; tja na zoveel weken ga je natuurlijk de geluiden om je heen helemaal eigen maken, maar hoop dat je ventje snel went aan de rust en hoop op een goede nacht!

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra....dadelijk lekker genieten van je welverdiende verlof.

Marleen...fijn dat Luuk thuis is. Kan het wel van je moeder begrijpen. Het is toch intensieve zorg wat je verleend.
    Krijg je wel medewerking van je werk? Soms hoor je wel eens dat je denkt.....onvoorstelbaar dat werk zo moeilijk doet.

Allen......zwaai

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Tot nu toe doen ze niet echt moeilijk. Zodra ze dat wel gaan doen dan is het ook meteen klaar en stop ik er mee. Ik zit niet om mn werk te springen en met de fotografie gaat het zo goed dat het ook niet erg is als ik mijn andere werk niet meer heb. Fotografie kan ik veel op zaterdag doen als man thuis is dus dan heb ik doordeweeks ook geen oppas nodig.

Pff... net anderhalf uur gedaan over voeding en sondevoeding. We moeten er denk ik nog wat routine in krijgen. Doordat Luuk zo gevoelig is moeten we de pomp voor de sondevoeding langzaam zetten en dan ben je erg lang bezig.. Ik hoop dat het vannacht wat beter gaat. Hij had nu heel weinig zelf gedronken en daardoor duurde het ook extra lang.

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat is rustig hier! Allemaal gezellig weekend aan het vieren?

Luuk doet het heel goed vandaag. We zijn vandaag over gegaan naar vijf voedingen en nu lijkt hij meer honger te hebben. Hij laat nu bijna niks meer over van zijn flessen dus nu kan ik het restant van de voeding hevelen en hoeft het niet via de pomp. Ook lekker gewandeld dus dat was fijn. Vanmorgen trok hij alleen de sonde er uit dus de wijkverpleegkundige is langs geweest om een nieuwe sonde erin te doen.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Fijn dat jullie gisteren zo'n goede dag hadden Marleen. En heerlijk dat je weer een beetje je eigen dag kunt indelen. Lekker wandelen en zo. Niet meer wachten op de arts.

Hier bezig met ontbijt op bed voor manlief, die was vorige week jarig. En was ondertussen het dagboekje van Mirthe aan het bijwerken. Hou ik voor beide kinderen nog steeds bij, alhoewel het meer een maand- of kwartaalboekje is ;).

9. Zeepaardje

wat leuk boni dat je dat doet:)

marleen hier idd erg druk haha

nou vandaag met sem zonder luier weggeweest en dat ging goed...alleen uiteindelijk thuis in de broek geplast...waren thuis hij ging spelen... en wij spullen opruimen... tja dan heb je er de aandacht niet bij...

maar goed verder ging het goed:)

10. Bri

Bri Niet meer actief

Marleen, gefeliciteerd met de thuiskomst van Luuk! En wat heerlijk dat hij zo goed gedronken had, dat scheelt dan weer t.o.v. de pomp. Jullie vinden je routine wel weer (en nét als je die hebt, gaat het vast ineens weer anders...)

Isra, wat heerlijk dat je verlof gauw komt. En leuk om te lezen dat je vorig jaar gesms'd bent over Betti's geboorte. Doet me toch wel iets, dat er zo is meegeleefd.

Wolfje, een ongelukje is zo gebeurd he.... Maar hij doet het echt supergoed!

Kindjes wilden vandaag vroeg naar bed. Deane wilde 's avonds niet eens eten, maar zat maar te gapen en zei zelfs: ik wil nú naar bed, ik ben zo moe... Dus meteen toen we klaar waren is hij naar bed gegaan. Uurtje later lag hij trouwens nog wel in bed te spelen met z'n nachtlampje aan, maar hij is verder wel stil. Ze zullen vast moe zijn geweest van het feestje gisteren, het was erg gezellig en precies druk genoeg met iets van 15 volwassenen en 7 kindjes.
    Betti had het trouwens erg leuk gedaan met haar taart! Ik had een stuk afgesneden van iets van 4 cm dik (rozecake-slagroom-rol), in de verwachting dat ze er een heerlijke kliederboel van zou maken. Deed ze ook, maar bijna alles ging nog naar binnen ook! Was niet de bedoeling, maar afpakken vond ik nou ook weer zo wat.... Nou ja, voor één keertje mag het wel; je wordt maar één keer 1 jaar oud, toch.

Ben zelf erg moe. Denk dat ik zo maar even in bad ga liggen en dan naar bed; het wordt weer een drukke week. Moet dinsdag a.s. met mijn moeder mee naar het zkh, ze heeft dan allerlei onderzoeken die mogelijk de hele dag gaan duren. Werk haal ik een andere keer wel in, sommige dingen gaan nu eenmaal voor.

'trusten alvast!

11. Zeepaardje

bri; dat had sem gister... kwam gewoon bij mij; mama wil naar bed toe...

jij ook slaap lekker

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bri, haha, dat ze zelf naar bed wilden. Komt hier ook niet zo vaak voor, alleen bij hele drukke dagen. Maar feestje was geslaagd dus!
    En succes met de onderzoeken van je moeder!

Wolfje, jeetje, Sem is goed bezig. En dat het dan een keertje misgaat, tja, liever thuis dan onderweg toch!

Hier nog ff spam:

Bekijk bijlage 137127

Met haar nieuwe kleren!

13. Zeepaardje

boni; wat een grote meid en leuke stoeren meisjeskleren!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh en een fantasie tegenwoordig. De rups op de foto was haar broertje haha.

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ga nog lekker ff een spelletje doen en dan slapen, tot morgen!

17. Zeepaardje

boni; waar en wat voor spel; veel plezier!

leuk dat ze nu optrekt tot ze staat!

18. Bri

Bri Niet meer actief

Heerlijke spam boni! En onze peuters worden echt al heel erg groot he, kan je ook goed zien aan Jasmijn. Mirthe is ook een liefie, zo te zien. :)

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gewoon een simpel spelletje op hyves, niet veel bijzonders. Lekker even het hoofd leegmaken..

20. Zeepaardje

ik ben ook spel verslaafd haha

hyves soms dat pacman ofzo...
    en op playtopia... haha

Deel Deze Pagina