April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Boni....mooi stel meiden heb je hoor.

Hier een paar dagen weinig actief geweest. Werd vrijdagavond ineens honds-beroerd en moest veel spugen. Zaterdag nog veel in bed doorgebracht, maar voelde me wel weer langzaam opknappen.
    Kwebbelman is de hele zondag niet lekker geweest.....en gelukkig tot nu toe de kids nergens last van. Dus wat het geweest is???
    Voel me nu alleen nog wat slapjes.....als ik de trap op loop lijkt het wel of de benen vol met lood zitten.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

kwebbeltje; hopelijk voelen jullie je snel weer topfit:)

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Komt goed meid. :D

Tijn loopt hier in z'n boxer rond. Hahaha....hij vraagt steeds waar is mijn luier :):) Heb gezegd dat die voor baby's zijn :):)...krijg ik als antwoord....je bent zelf een baby :cool:

4. Zeepaardje

kwebbeltje; whahahah dat is ook een goede:)

nee sem wil echt geen luier om, vanmorgen weer gevraagd; nhee mama, dat doe ik niet... sem is grote jonge hihi

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wolfje....heel knap van Sem hoor.

6. Zeepaardje

kwebbeltje; ja sta er ook echt van te kijken...

maar gaat goed hoor, vandaag ook weer nog geen ongelukje:)

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier in een half uur al drie plasjes in het potje. :D:D En de boxer nog droog. Merk wel dat ik heel vaak roep....plassen op het potje hé ;)

8. Zeepaardje

haha nou een reminder is ook goed:)

ik ook hoor soms (vooral als we de deur uit zijn) moet je plassen...
    zeggen tegen mama he?!! ja mama hihi
    (2tellen later) moet je plassen...

nee mama, sleur hem dus toch de wc op haha, maar ja der komt toch niks want hij hoeft niet hiih

maar goed komt wel goed:)

9. Zeepaardje

sem kan trouwens wel zo een uur/ anderhalf wachtne tot hij plassen gaat... vind ik best lang...

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Moeten vertrouwen krijgen hé ;) Kan me niet heugen dat ik dit ook zo deed bij de meiden....
    En intussen zit meneer weer op de pot....hahahahahahahaha.......en jawel hoor weer een plas!

11. Zeepaardje

goed van hem zeg:D applaus:)

denk dat het voor mij veel spannender is dan voor sem haha

nou ik ga eten koken/zwemmen en dan komt er iemand om de belasting in te vullen...

fijne dag nog allen!

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zwem en kook ze...hier ook aan het koken ;)

13. Zeepaardje

ja moet ook gebeuren he:)
    ach vind het niet erg...

zwemmen was weer heerlijk:)

net belasting ingevuld en nu ff relaxen:)

14. Goedemiddag,

@ Boni, wat wordt Jasmijn ook alweer groot. Mooie spam hoor!!

@ Kwebbel, wat goed van Tijn dat hij zo keurig op het potje plast..

Als Wayne in zijn blote kontje loopt, en het potje staat in de kamer, dan gaat hij keurig voor elk plasje op het potje.
    Laatst met een boxer(tje) aan ging eigenlijk ook best goed. Maar zo gauw ik er dan een gewone broek bij aandoe, dan gaat het mis.. Dan "vergeet" hij dat hij moet plassen, en laat het dan lopen. Hij vind het daarna wel vies, en zegt dan ook echt ohow nat.. Maarja, dan is het al te laat..

Verder is Wayne de laatste tijd erg vroeg wakker.. We sturen hem wel steeds terug, en gister en vandaag konden we het rekken tot half zeven. Heb vanmiddag een oude wekker opgezocht, en ik wil hem gaan leren dat hij op zijn kamertje blijft tot zijn wekkertje afgaat.. Hoop dat hij het gaat snappen..
    Nu zet ik zijn wekkertje op ongeveer half zeven, en als hij het snapt, dan ga ik hem langzaam verlaten. Naar zeven uur.

Hier verder weinig nieuws. Ben eindelijk opgeknapt van de voorhoofdholteonsteking die ik vorige week had. Manman wat had ik een hoofdpijn. Was vorige week ook niet echt blij met de zon.. En nu? Nu wil ik zon, en is de zon hier ver te zoeken.. Helaas.. Maarja..

Nou ja, zal naar de keuken gaan.. Beslag maken, Wayne wil pannekoeken eten vanavond...

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ingrid....fijn dat het weer beter gaat. Zat ook niet mee hé! Hopelijk gaat de wekker helpen.
    Tijn heeft ook een periode gehad dat hij vroeg wakker was...(lees rond de klok van half 3 :$)....hier de methode van naast zitten gebruikt en niets zeggen.....na ruim een week sliep hij weer prima door. Ik en kwebbeman geraadbraakt, maarja, kleine dingen houd je toch ;)

Hier vanmiddag heerlijk met een boek in de zon uit de wind gezeten.....heerlijk genieten zeg. Ben gewoon wat verkleurd in het gezicht :)

16. Zeepaardje

Ingrid; gelukkig voel je je wat beter!

sem moet ik echt om 9.30/10.00uur wakker maken...
    (net zijn moeder :p)

kwebbeltje; was heerlijk weer vandaag he? Sem veel buiten gespeeld, moet alleen een haak op de schutting maken, want die krijgt hij nu zelf open, en ja dan wordt het gevaarlijk he?!
    ben met sem lekker gaan fietsen, heerlijk!

@all;nou Sem is nu ruim een week zonder luier overdag ne het gaat zooo goed... vanmorgne ook hij was buiten spelen en kwam naar binnen, omdat hij poepen moest... heel de dag (zelfs met fietsen) is het goed gegaan:)

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat goed, al die zindelijke kindjes!
    Roel is echt nog niet zo ver. Ik merk dat hij sowieso niet vlot is met dingen. Hij kan bijv. ook nog steeds niet zelf trappen op zijn tractor of op een driewieler. Ik heb zondag weer een poging gedaan om dat te oefenen, maar geen succes. :D Ik was zelf ook niet handig met dat soort dingen ;)

@Kwebbel: Klinkt goed, lekker in de zon zitten!

@Isra: Hoe is het met je en met het buikje?

@Boni: Leuke foto. Wat is Jasmijn al groot. Echt een dametje.

Vanmiddag weer naar het WKZ geweest met Luuk. Pff... wat een middag... Eerst POS en dat liep ruim een half uur uit, daarna gehoortesten, maar daarvoor moest hij slapen. Eén oor lukte, daarna was hij klaar wakker. Dat oor is dus niet gelukt. We zijn er uiteindelijk 1,5 uur mee bezig geweest. Op de terugweg stond er file en Luuk was zo overstuur dat hij een uur lang alleen maar gekrijsd heeft. Dat gaat behoorlijk op je zenuwen werken als je in een kleine ruimte (auto) zit. Ook moest ik zn hand steeds vasthouden, omdat ik anders bang was dat hij de sonde eruit zou trekken in zijn huilbui. Hij was helemaal doorweekt toen hij uit de auto kwam. Ik heb hem maar meteen verkleed. Kon zijn kleertjes uitwringen zo druk had hij zich gemaakt.

18. Zeepaardje

@marleen; sem kan wel fietsen om zijn tractor (naar vaak achteruit getrapt te hebben)...maar op zijn fiets wil het niet die gaat veel te stroef...
    en kwa oefenen, tja ben zo ongeduldig, dus is meestal 15min op een dag en dan ben ik er klaar mee, shame on me!

Ach wat sneu van Luuk zo... van dat ene oortje; was de hoortest daar wel goed van? knuffel

19. Bri

Bri Niet meer actief

Slapen is nu een groot probleem met Deane. Hij gaat om z'n normale tijd naar bed (19.15, 19.30). Gewone ritueel (tandenpoetsen, plassen, pyjama aan, nog even boekje lezen, instoppen, liedje zingen). Maar daarna begint het...
    meneer staat dan ineens bovenaan de trap te roepen. Blijkt dat hij aan het spelen was, met alle lichten aan. Nee ik wil niet slapen, ik ben niet moe. Gewoon terugleggen dus, lichten uit, weer instoppen. kwartier later: weer kabaal boven.
    En zo gaat dat dan even door, soms wel tot 21.30! Op een gegeven moment is het dan stil en als je eventjes gaat kijken ligt meneer lekker te slapen, met het licht aan.
    Afgelopen nacht werd hij dan ook nog 2x gillend wakker.
    Hij zal wel ergens bang voor zijn, denk ik. Of dat hij wat moeite heeft met het verwerken van bepaalde indrukken. Maar het is zó vermoeiend... Ik vind het soms niet eens leuk meer om hem naar bed te brengen, omdat hij dan ook nog zo vreselijk dwars kan doen. Terwijl het voorheen altijd zo'n gezellig halfuurtje was, het hele naar-bed-breng-ritueel.
    Het zal wel weer een keer beter gaan, maar ik moest 't even kwijt...

Gisteren hele dag met m'n moeder in het zkh geweest voor onderzoek en vooral: tussendoor heeeeeel lang wachten. Uitslagen waren gelukkig goed; zij heeft een paar weken geleden een TIA gehad maar verder niks, er is ook geen schade zichtbaar aan de hersenen. Ze moet nu nóg een bloedverdunner gaan slikken en krijgt ook weer een cholesterolverlager, waar ze de vorige keer mee is gestopt ivm vervelende bijwerkingen. Hopelijk gaat het deze keer beter. En anders mag ze er weer mee stoppen. Was een lange, lange dag, maar ook wel gezellig zo met z'n tweetjes.

wolfje: 15 min oefenen per dag is toch ook lang zat? Daarna zal Sem het misschien ook wel beu zijn.

marleen; wat een narigheid, vooral die autorit kan dan zooooo lang duren. arm jochie, arme jullie.

isra: mag je al met verlof?!

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...arme jullie. Blijven de voedingen een beetje goed gaan thuis?
    En hier ooknog lang niet zindelijk hoor. Soms heb ik het idee dat Tijn op het potje plast zoals het hem uit komt....de boef! Maar of hij er al echt aan toe is ?? Tijd voor de zomer....

Bri...wat een frustratie kan het naar bed brengen dan worden hé. Hier helpt soms om duidelijk van te voren af te spreken de lamp blijf een half uur aan en daarna doet mama hem weer uit. Meestal gaat dat goed. Anders blijft hij toch dwars om te roepen dat de lamp aan moet. Maar blijf in je achterhoofd houden het gaat weer over ;)
    Fijn dat de uitslagen van je moeder goed zijn.

Ben hier druk aan het rond kijken voor een leuke jongensfiets voor Tijn.
    We vinden deze 2 wel erg leuk

Deel Deze Pagina