Ik ga haar even PB-en. Misschien heeft zij nog tips en die kan ik dan ook voorleggen aan de huisarts.
Owww bah! Hoe je het omschrijft (gele korsten en stinkt) doet me denken aan ontsteking. Dit heeft echt speciale wondzorg nodig door iemand die er verstand van heeft. Dat is het enige advies wat ik je hierbij kan geven. Wat zegt de wijkzorg er dan van? Zij hebben toch ook mensen in dienst die speciale wondzorg doen? Wacht er aub niet te lang mee. Arm ventje en arme jullie. Hebben jullie al weer wat uitslagen gehad?
Je hebt gelijk Kwebbel. Ik ben vanmiddag naar de huisarts geweest en Luuk heeft een bacteriele ontsteking op zn gezichtje. Zo zielig... Fucidin voorgeschreven gekregen. Als het niet verbeterd dan krijgt hij een AB-kuur. Inderdaad misschien wel verstandig om de wijkverpleging nog eens te bellen i.v.m. wondverzorging. De pleisters blijven nu bijna helemaal niet meer zitten. ik heb vandaag al 3 keer nieuwe moeten plakken en nu liggen ze er weer bijna af.
@ wolfje gefeliciteerd met je verjaardag! heb je een leuke dag gehad? @ marleen he wat een getob weer met jullie kleine ventje! hopelijk helpen de meds goed want het klinkt inderdaad akelig. Drinkt hij nou ook gewoon uit een fles of leeft hij al die weken op sondevoeding? Sterkte er weer mee!
Hij drinkt soms uit de fles, maar nooit een hele fles leeg. We geven hem dus elke voeding ook door de sonde. @Mielenl: Wat een avontuur in Oostenrijk. Niet leuk voor jou! Gelukkig heb je zelf geen ernstige verwondingen.
Marleen...zou het niet verstandig zijn om de sonde in het andere neusgat in te brengen zodat de pleister op de andere wang komt? Zo kan de aangedane wang herstellen. Mielen...wat een gedoe zeg. Ga je even drie dagen skieën,.
De sonde zit nu een week op deze wang. Ze zouden hem op 20 april komen vervangen (mits ie er niet eerder uit is). Dat is sowieso veel te lang. Ik denk inderdaad dat ik even aan ga kijken hoe het gaat met de zalf. De sonde heb ik nu lager geplakt dus kan de zalf wel smeren. Als het morgen of overmorgen nog zo slecht eruit ziet dan ga ik vragen of ze m in het andere neusgat doen.
Marleen wat vervelend dat Luuk dit er ook nog is bij moet krijgen. Hopelijk geneest het allemaal snel. Mielen volgens mij heb ik iets gemist?? Is het niet helemaal goed gegaan in de sneeuw?? Wolfje gefeliciteerd. Hier vandaag weer lekker genoten van het zonnetje. Vanochtend even een stukje gewandeld met Ryan op zijn traptrekker en de hond. En vanmiddag toen hij naar de PSZ was heb ik heerlijk met een boek in de tuin gezeten.
met mij is het redelijk goed gegaan hoor. twee keer flink gevallen, de eerste keer 1 duim * krak * en de tweede keer allebei * krak * (misschien is een cursusje vallen ook een goed idee hahaha) Niets gebroken maar wel twee pijnlijke duimen nu. Heel onhandig. De rest staat op mn Hyves. Daar wil ik liever niet her en der over schrijven zolang het onderzoek nog loopt.
Ieuw dat is wel pijnlijk zeg. Ik heb jou niet eens op Hyves volgens mij, dus zal je is even opzoeken want ben ook wel nieuwsgierig.....
En ik maar denken dat jullie gewoon zo rustig waren...Was blijkbaar mn abbo hier verdwenen. Eens kijken hoever ik terug moet lezen(A)
Pfff ik ben te duf om al die pagina's door te lezen en alles op te slaan!! MAar mn abbo doet nu weer hoop ik dus nu ga ik het ook weer bijhouden. Slaap lekker dalijk meiden.
mielenl, dat is wel knap zeg, beide duimen breken op wintersport. waardeloos hoor.... beterschap! marleen, sterkte met luuk z'n ontsteking. hopelijk geneest het snel! ik heb net bij de HA weer m'n normale inhaler (symbicort) gehaald en een neusspray (flixonase); ik loop al een half jaar vreselijk te hoesten. nu ik helemaal gestopt ben met BV kan ik deze medicatie eindelijk weer gerust gebruiken. hopelijk is het ook gauw over met de hoest!
godzijdank niet gebroken, alleen gekneusd. Ze zijn dik en blauw en pijnlijk maar zoals je merkt kan ik gewoon spaties typen
Bedankt voor de felicitaties meiden! Heb een gezellige dag gehad en lekker verwend; bloemen, geurtjes, kleren, badpak en een mooie tekening van Sem! Van het gekregen geld heb ik vandaag allemaal plantjes gekocht, dus morgen weer wat te doen! Sorry meiden, heb niet bijgelezen... liefs van mij!
@ wolfje fijn dat je zo lekker verwend bent! @ bri hopelijk is de hoest snel over! Hoe lang heb je dan bv gegeven? daar was ik me helemaal niet van bewust, dat je bv gaf! Gisteren ben ik gevraagd om in te vallen bij een bandje voor een optreden op koninginnedag hier in de stad! Vorig jaar hadden ze me ook gevraagd maar toen waren we op vakantie. Ik vind het zo gaaf, want ik speel nog helemaal niet lang en toch vragen ze me voor zoiets! En ook nog op tenorsax, terwijl ik eigenlijk altsax en sinds een paar maandjes baritonsax speel, haha!
Mielenl wat gaaf dat je daarvoor gevraagd bent!! Wolfje, nog gefeliciteerd! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Boni, las dat jij vroeg hoe het met de horecaplannen ging. Ik heb inmiddels de boeken thuis en ben vol goede moed weer begonnen. Ik vraag me nu serieus af waarom ik toen tijdens het examen zo'n blackout heb gehad, want moeilijk is het niet!