April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

mielenl; dat scheelt dan weer, dat je nog gewoon spaties kan typen. maakt je teksten lekker leesbaar ;) en leuk man, spelen op koninginnedag.
    ik heb Betti de laatste BV gegeven toen ze 11 maanden was, dus ik ben nu een paar weken helemaal gestopt. Ik gaf al langer een combi van BV en FV, dus ik ben geen purist. Maar ben blij dat het ook met haar weer zo supergoed is gegaan.

wolfje: nog gefeliciteerd (geloof dat ik het vergeten was...). Je bent lekker verwend met je cadeautjes. mag ook wel he..

ik heb de kindjes net in bed liggen. ochtend naar Artis geweest, Deane was écht heel stoer op de grote glijbanen. soms denk je dat het een speeltuin is met toevallig een paar beesten erin. Betti keek haar ogen uit, ook op de kinderboerderij en op het lemureneiland (die halfaapjes lopen daar gewoon los). Ze is totaal niet bang voor wat voor beest dan ook - terwijl Deane dan ineens wel heeeeel graag dichtbij je wil lopen.
    Het was waanzinnig lekker weer, en dan realiseer je je ineens: hmmm, ze zijn nu al een paar uur buiten en ik heb ze helemaal niet ingesmeerd. De zon heeft al veel kracht, echt genieten! Maar misschien wel weer bijna tijd om zonnebrand aan te gaan schaffen...

mams: gewoon rustig blijven he, dan hoeven die blackouts ook niet. goed dat je nu ziet dat je het prima kunt!

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    heeeeeey meiden

goh daar ben ik weer inderdaad terug van een tijdje weggeweest, en waar moet je beginnen allereerst de kinderen met hun gaat het goed nagéamo is echt een kerel geworden inmiddels bijna net zo groot als zijn zus destiney die gewoon een ukkie blijft, en inmiddels sinds 8 maanden geemigreerd naar Turkije hier een prachtig huis gekocht en wij zijn ontzettend gelukkig hier, de rust het leven, de natuur prachtig, ik had nooit verwacht dat kinderen zo snel konden wennen maar dat kan dus duidelijk wel, inmiddels ook een nieuwe vriend ontzettend lieve man die ook tevens heel gek is op de kinderen, het verdriet om hun vader is inmiddels eigenlijk verdwenen al hebben ze het nog wel heel veel over hem en zijn ze hem gelukkig duidelijk niet vergeten en ook nagéamo weet precies zijn papa aan te wijzen op een foto :)

moet weer even wennen aan het forum dus maar in elk geval ben ik weer terug harstikke gezellig

@ bri dank je voor je welkom

liefs nathalie

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nathalie, welkom terug meid!!
    Fijn dat je zo lekker op je pootjes terecht gekomen bent!!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey als ik het goed heb onthouden cynthia :) bedankt en zeker ook ik ben blij dat alles weer goed is gekomen

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ nathalie welkom terug! Fijn te lezen dat jullie je geluk weer hebben gevonden :)

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Mielen hee we zijn ook vriendjes en ben nu ook van alles op de hoogte. Fijn dat je goed bericht hebt ontvangen. Toch wel een geruststelling.
    Leuk ook dat je met koninginnedag mag mee spelen met de band.

Bri wat leuk dat je "even" een ochtend in Artis bent geweest.

Nathalie wat leuk om weer wat van je te horen en wat een veranderingen zeg. Fijn dat je je geluk weer hebt gevonden.

Vandaag ontzettend van het lekkere weer genoten. Echt de hele dag buiten gezeten met de kleine man.

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nathalie, ook hier even : leuk dat je terug bent en super om te horen dat het zo goed gaat!

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Sorry meiden, heb soms even geen energie om overal op te reageren. Komt wel weer.

En toen..... toen kwam er ineens zoveel verdriet omhoog... :( Luuk heeft vanavond 2 uur aan één stuk gehuild, was weer zo overstuur, voeding gegeven, maar hij weigerde te drinken. Via de sonde gegeven, maar hij gaf zoveel tegendruk dat dat heel moeizaam ging. Daarna spuugde hij drie enorme golven met een boog. Alles zat er onder. Naarmate hij ouder wordt ga ik ook steeds meer en meer zien dat er dingen zijn die niet goed zijn. Zijn nekje is zo slap en zijn benen zo gespannen en ik ga me nu echt zorgen maken. Ik dacht steeds dat het misschien allemaal wel mee zou vallen en ik had hoop, maar ik vrees nu toch dat dat niet zo is en dat er echt dingen niet goed zijn qua ontwikkeling. De onzekerheid is zo slopend en ik word er nu echt even heel erg verdrietig van :(

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Pffff jeetje heftig Marleen. Kan me goed voorstellen dat je jezelf nu echt zorgen gaat maken. Al die dingen dat hoort gewoon niet. Het is gewoon een slopende onzekerheid. Wanneer zou je definitief wat horen? Dikke knuffel meis.

Hier vanochtend drie uurtjes naar het strand geweest met z'n tweetjes. Was echt heerlijk. Lekker gespeeld en voor het strand zwom steeds een zeehond die zich geregeld liet zien, geweldig!

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Och lieverd maar je bent ook helemaal niet verplicht om op ons te reageren.

Ik schrik ontzettend van je berichtje. Ik had ook weer zo'n goede hoop over Luuk, maar wel heel erg dat je nu zelf ook onder ogen gaat zien dat er iets niet goed is....... Ik had zo gehoopt dat dit niet het geval zal zijn en het allemaal goed zal komen dat het alleen wat meer tijd nodig had.....

Hele dikke knuffel voor jou en je gezinnetje!

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Volgende week vrijdag hebben we weer een afspraak met de KA. Ik dacht dat de uitslagen van de andere onderzoeken en pas rond eind mei zullen zijn. (dan wilden ze een afspraak inplannen met klinisch geneticus). De uitslagen van de stofwisselingsziekten komen via de KA maar dat duurt ook nog wel een tijd denk ik. Als er toch snel iets gevonden wordt dan horen we dat wel meteen, maar ze zijn vast nog volop bezig.

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gewoon vreselijk dat wachten. Niets is erger dan dat, vooral als het dan ook nog om je eigen kind gaat

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hè Marleen, ik wil je vooral een dikke knuffel geven! Kan me voorstellen dat de onzekerheid erg moeilijk is. Ik hoop zo dat jullie snel wat horen!

Ik zou willen dat ik wat anders kon zeggen en doen maar kan alleen maar zeggen dat ik veel aan jullie denk en dat mijn duimen (nog steeds) heel hard draaien voor Luuk en jullie gezin!

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @mielen dank je we hebben zeker ons geluk gevonden

@ isra bedankt en jij gefeliciteerd met de nieuwe kleine op komst

@ boni bedankt meid harstikke leuk om weer terug te zijn

@ marleen even een knuffel voor jou en de kleine luuk hoop toch echt wel dat er sneller nieuws is want zo in onzekerheid blijven zitten is ook niets pff ik weet even niets te zeggen verder sorry :(:(

15. Bri

Bri Niet meer actief

16. Goedemorgen..

@ Marleen.. Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt.. Ook hiervandaan een knuff!!

@ Nathalie. Fijn weer wat van je te lezen. En zeker om te lezen dat het goed met jullie gaat!!

@ Isra, begint nu ook lekker op te schieten!! Hoe voel je je?

Wij zijn gistermiddag met zijn drie-en naar de dierentuin geweest. Het was prachtig weer, en het was echt superrustig in het park.. Waardoor we alles goed konden zien. En doordat het nog niet zo heel warm is, waren de beesten ook lekker actief..

Ben me nog rotgeschrokken van een van de tijgers. Wayne en Ingman waren al boven wezen kijken, en aan de reactie van Wayne te horen, wist ik dat een van de tijgers boven goed te zien was.
    Dus toen hun terug waren, ben ik ook boven gaan kijken. En met dat ik dus bij het raam wilde gaan kijken, stond daar dus die grote tijger al. Ja er zit wel dik glas tussen, maar als je ineens oog in oog staat met dat grote beest. Haha.. Ik schrok echt ff..
    Maar verder vind ik het prachtige beesten, en het is natuurlijk supermooi om hem dan van zo dichtbij te zien.

Verder gaat hier alles lekker zijn gangetje..

Fijn weekend alvast allemaal!!

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@Nathalie; welkom terug...

@marleen; jeej meid wat heftig, vreselijk die onzekerheid, dikke knuf!

@ingrid; lijkt me ook super leuk dierentuin, vind alleen de prijzen te gek, maar gaan het toch eens doen denk ik...

@all; ga vanmiddag ff de stad in, kijken of er al zomerschoentjes voor sem zijn.. alles wij jongens is vaak dicht en dat lijkt me niks voor de zomer...

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marleen even een hele dikke knuff vanaf hier. Ik weet ook even niets anders te schrijven dan dat ik veel aan jullie denk en met jullie meeleef. Het lijkt me zo moeilijk om te zien dat er * iets * aan de hand is met je kindje, maar niemand kan je vertellen wat. Ik hoop ontzettend dat je gauw duidelijkheid hebt.

wij vertrekken vanmiddag voor een weekendje naar mijn ouders, heb ik erg veel zin in. Gisteren een beetje te veel gedaan en daardoor weer erg veel last van mijn duimen. Het doet niet heel veel pijn, maar op een gegeven moment dan word je er gewoon een beetje naar van.....tenminste, ik wel ;)

Allemaal alvast een fijn weekend!

19. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Even een kort berichtje vanaf hier.

Marleen dikke knuffel. Wat rot die onzekerheid.

Nathalie wat leuk dat je vanuit Turkije weer meedoet. Welkom terug.

Ik probeer elke keer bij te lezen maar heb best veel pijn waardoor laptop gebruik nou niet mijn hoogste prioriteit heeft.

Woensdag heeft de fysiotherapeut bekkeninstabiliteit vastgesteld en ik moet een stapje teug. Ben nu voor 8 uur (van de 27) ziek gemeld en we bekijken het per week hoe het gaat.

Deel Deze Pagina