Isra, fijn dat je een goed gesprek gehad hebt met de gyn. Is wel zo prettig als je een beetje weet waar je aan toe bent Marleen, wat goed van Luuk!!!
Hé Corina, je bent al vroeg op gang! Maar dat moet ook wel, met een jarig ventje in huis. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jochem. Maak er wat gezelligs van!
Corina....gefeliciteerd met jullie kleine man. Een hele fijne dag vandaag. Isra....fijn dat de gyn het allemaal serieus neemt. Mielen...beterschap voor Bosch. Marleen....super van Luuk dat hij zich omdraait. Weer een mijlpaal. Hier wil het nog niet zo. Begon vanmorgen alweer met 38 en dacht zo ga ik het weekend niet in. Huisarts direct om 08.00 gebeld en kon gelijk komen. Verteld over het vele hoesten (vannacht tot 04.00)...koude rillingen...niet lekker zijn...oververmoeid van het hoesten etc. Wat blijkt...ik heb een bacteriële luchtweginfectie en zit nu dus aan de doxicycline. Daarnaast moet ik van de huisarts toch de codeïne blijven gebruiken om zo een beetje rust te kunnen pakken. Dus kids vandaag weer uitbesteed en ik duik zo mijn bed weer in. Eva wordt maandag 7 en dat zouden we zondag vieren. Ga dat dus annuleren. Vieren we op 2e paasdag gewoon tijn en eva's verjaardag
@Kwebbel: Goed dat je toch naar de HA bent geweest. Hopelijk knap je nu snel op. Wel vervelend dat je de verjaardag nu uit moet stellen, maar is niet anders he.. Denk je niet dat je snel op gaat knappen met de medicatie?
HIEPERDEPIEP HOERA lieve Jochem va harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Maak er een super leuke dag van. Hey Karin, leuk om hier even wat van je te lezen. Echt geweldig om die kleine Noëlle te volgen via hyves, wat een lekker ding is het . Wolfje, wat goed zeg dat Sem droog blijft!! Misschien moet hij maar eens met Mats gaan praten . Mats voelt het allemaal wel aankomen maar zolang hij een luier aan heeft vindt hij het volgens mij wel prima.... Misschien zijn we er zelf momenteel ook wel te lui in... Jeetje Kwebbel, je hebt het flink te pakken zo te lezen.. Heel veel beterschap en probeer zoveel mogelijk je rust te pakken! Oh Bri, ook al flink aan het hoesten . Ook voor jou een heleboel beterschap!!! Ingrid, mooi relaxed dat je een nieuwe eethoek van je ouders hebt gekregen. Dat zijn de leukere cadeautjes . Isra, idd heel anders heh een tweede kindje... Wij hadden tot op het moment van geboorte nog geen jongensnaam vast staan. Wij dachten dat we nog wel een paar dagen zouden hebben . Marleen, zoals ik je gister ook al zei toch fijn dat er niks verontrustends gevonden is bijhet chromosomen onderzoek. Al hebben jullie nu nog geen duidelijkheid, deze hobbel is in ieder geval genomen. Hoop dat het spugen trouwens snel minder wordt, arm moppie. Wat een kanjer dat Luuk zich omdraaide. Kan me voorstellen dat je daaar super trots op bent. TE GEK LUUK!! Isra, fijn om te horen dat er nu duidelijkheid is rondom de bevalling. Goed om te horen dat ze geen risicos nemen.
@booky; tja ik geloof er niet zo in dat je zelf daarin te lui zou zijn... sem gaf het gewoon zelf 1 op de andere dag aan... dus tja... heb er zelf nauwelijk wat aan gedaan... @corina; gefeliciteerd met de 3de verjaardag van je zoon! @kwebbel heel veel beterschap @marleen; super dat luuk zich omdraait!
Thanks meiden voor de felicitatie's. Haha Bri, inderdaad met een jarige ben je wel vroeg. En zeker omdat ie ook naar het kdv moest. Hij vond het trakteren helemaal geweldig en zat dan ook apetrots op de verjaardagstoel (boven op tafel) Hij heeft echt genoten. Net bij het ophalen vroeg hij 'Mama ik straks thuis ook nog jarig?' Haha... hij was bang dat het na vanochtend al klaar was
Corina....wat lief die uitspraak van Jochem. Marleen...ik mag het toch hopen Maar op z'n vroegst gaat de AB morgen de koorts verslaan dus zou dan net een dag koortsvrij zijn en dan zondag alle druktes weer. Dat zie ik niet zitten. Wil eerst weer helemaal fit zijn, niet meer moe, koortsvrij en zeker hoestvrij. Vanmiddag heerlijk geslapen. Nu is de temp weer stijgende. Dus douchen en bed weer in.
Ilse, had ik ook. Heb ook ongeveer twee van tevoren de uitnodigingen verstuurd. Oh jee balen Kwebbel, beterschap. Je kan beter maar even goed uitzieken. Hier net een uurtje buiten geweest zodat Jochem z'n nieuwe trampoline uit kon proberen. Hij vind het helemaal geweldig
@ corina wat een leuk kado! zoiets zou hier ook wel in de smaak vallen denk ik! @ kwebbel beterschap! jammer dat je nu de verjaardag van eva moet uitstellen, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat even niet trekt. @ isra fijn zo'n gesprek met de gyn. is wel belangrijk dat jullie op 1 lijn zitten he! Het begint wel spannend te worden nu! Hier kwam trouwens gisteren Bosch bij mijn bed verhaaltjes voorlezen....zoooo schattig! Het ging nog best goed ook! Hij leest natuurlijk niet echt, maar hij onthoudt echt de verhaaltjes. kon het op dat moment niet echt waarderen, zo beroerd was ik. maar achteraf wel natuurlijk
Mielenl, ja is nu echt hartstikke leuk voor ze. Hier ook eentje die regelmatig voor komt lezen en dan inderdaad ook alles grotendeels onthoudt. Wel super lief dat hij het voor z'n zieke mama kwam doen.
@Corina: Ook hier nog een keer: Gefeliciteerd met jullie grote man! Trampoline is een groot succes zie ik. Welke afmeting hadden jullie nu gekocht? Wij hebben m vandaag opgehaald (3,65m). Nu nog in elkaar zetten, maar dat doen we vlak van tevoren. @Mielenl: Leuk he, die verhaaltjes die de kids nu vertellen. Het verbaast mij ook altijd hoeveel ze onthouden. @Kwebbel: Hoe is het nu met je? Vanmiddag naar het WKZ geweest met Luuk. De KA schrok van Luuk's huid en heeft meteen de huidarts erbij gehaald. Zijn eczeem was nu nog niet eens zo erg als van de week. Het is wel uitgebreid naar benen, oksels, nek etc.. We moeten nu weer dagelijks gaan smeren met hormoonzalf. Uiteindelijk zijn we een uur binnen geweest bij de KA. Wel fijn dat ze zo de tijd voor ons heeft genomen. Ze gaat nadenken over een PEG, maar was er in eerste instantie niet zo erg voor kreeg ik het gevoel. Verder waren er weer eiwitten in de ontlasting gevonden dus nu weer een nieuwe kweek wegbrengen. Als er de volgende keer weer eiwitten in zitten dan gaan ze nog een maag/darmonderzoek doen, onder narcose tegelijk met de MRI. Ze vond hem nog steeds erg alert, goed kijken en fijn dat hij al zelf draait. Wat ze minder vond was nog steeds de slapte in de nek en de enorme spanning in de benen.
Wij hebben de afmeting 3.05 m. Is echt een joekel. Het in elkaar zetten was vrij snel gebeurt met z'n tweetjes. Dat hebben we eind de ochtend gedaan, vlak voordat ik Jochem op gingen halen bij het kdv. Fijn dat de ka ruim de tijd voor jullie heeft genomen. Wat zou dat dan in kunnen houden als er eiwit in z'n ontlasting zit? (misschien meer een vraag voor Kwebbel) Het blijft echt gewoon nog erg onzeker hè wat betreft Luuk.