April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ simone jammer dat de carnaval in het water is gevallen....zielig voor luna dat ze zo'n last heeft van d'r billetjes. Hopelijk gaat het nu wat beter.

@ ingrid gefeliciteerd met de promotie/vaste aanstelling van ingman! Fijn hoor, vastigheid EN ook nog opslag :D en werkze morgen!

@ missC jammer van het huis. maar idd vochtproblemen, daar kun je beter niet aan beginnen. schud dan je portemonnee maar leeg!

@ isra wat leuk dat Ryan zo'n lol had met sleëen! Hier ook echt een buitenkind. Is het liefst de hele dag in de sneeuw (of in de plassen, of gewoon in de speeltuin) aan het ravotten.

Wij zijn zondag alleen even naar de optocht geweest, was wel grappig. Nu weer aan het werk (lekker rustig op de weg! wat dat betreft mag het van mij wel het hele jaar carnaval blijven hahaha!)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd erg jammer van het huis.
    We trokken de bank en de kast van de muur en het wasd zeker tot 50cm hoog zeikenat!Buurvrouw gevraagd: Sinds dat ze van de woningbouw(dit is de enige koopwoning in het blok) nieuwe isolatie in de muur hebben gespoten is het mis.
    De muren zijn altijd vochtig en in de zomer zeikenat.
    Wonigbouw had er al meerdere keren naar gekeken maar konden het niet oplossen.
    Ja dan gaat het over natuurlijk.
    Wil wel een droge en gezonde leefomgeving voor'm'n gezinnetje.
    Al was de locatie nog zo mooi.

Ingrid, dat zijn lekkere berichten zeg, promotie!

Simone,Arme Luna...Pff je weet van jezelf al wel hoe vervelend het is om aan de diarree te zijn, kwestie van een paar uur voordat het al pijnlijk word.Moet je nagaan als het meerdere dagen is.
    Beterschap!

Mielenl, Bosch is dus echt een buitenmens.
    Tygho ook maar dan moet er geen sneeuw liggen hahaha.
    Hij wil niet naar buiten als het wit is.
    Ronde 12 alweer...Zie dat je vrijdag een afspraak hebt bij de gyn.succes!
    Succes!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Hi, ik meld me even. Alles goed en rustig, behalve dat ik me een beetje ziek voel - brakke nacht gehad met heel verkouden Deane. Ga nu even bijlezen en klets dan wat meer bij.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Nou, ik ben weer bij.
    Simone, beterschap voor Luna! Hopelijk is ze al een beetje opgeknapt.
    Mams, jammer van het huis, maar vocht moet je inderdaad niet hebben. Zeker als ze al hebben geprobeerd het op te lossen maar het is niet gelukt...
    Marleen: Briman heeft al ruim 10 jaar een eigen zaak, hij is zzp'er als consultant. Maar nu wil hij dus voor het eerst een 'echt bedrijf' opzetten, met als idee dat het in een paar jaar internationaal kan gaan en met meerdere mensen in dienst. In de reisbranche (jawel). Het is de bedoeling om een veel breder aanbod op de markt te krijgen, door rechtstreeks zaken te doen met lokale agenten en operators. Denk aan landen als Zuid-Afrika, Vietnam, Indonesie en zo. Verre reizen dus.
    Ingewikkeld verhaal, maar als het 'live' gaat laat ik wel weten dat het zijn zaak is...

Deane is vanmorgen wel naar het kdv gegaan (ik moest echt nog een paar uur kunnen slapen, voel me nog steeds niet goed maar het is al beter dan vanmorgen), maar vanmiddag heb ik een afspraak voor hem bij de ha. Misschien heeft hij toch een oorontsteking, of iets aan zijn keel. Hij is al een paar weken verkouden en het lijkt iedere keer iets beter te gaan, maar een of twee dagen later is het weer helemaal mis. En dan slapen we dus allemaal niet meer goed... :( Kortom: 3 chagrijnige mensen hier in huis...

Afgelopen weekend was wel schrikken hier... weet niet of jullie iets hebben meegekregen van het familiedrama in A'dam, maar dat is hier dus pal om de hoek. Ik heb de sirenes gehoord en dacht al: zozo, die gaan tekeer zo 's morgens vroeg. En Deane stond hier te springen van: "tatu-tatu kijken! politieauto kijken!"
    Lees je later dat het gaat om een vader die zichzelf en zijn dochtertje heeft willen doden. (hij is overleden, meisje ligt stabiel in het zkh.) Ik kende ze niet, maar loop wel iedere dag langs dat huis en nu is dat dus afgeplakt met politietape. Bizar idee, word er een beetje naar van.

Meer heb ik niet echt om bij te kletsen. Vrijdag weer naar de vk.
    O ja, de bedverhogers zijn gisteren gebracht en die passen dus niet onder ons bed.... Nu gaan we zelf iets met tuintegels doen; daar hebben we er heel wat van liggen op het terras bij de slaapkamer. En we hebben maar 15 cm nodig. Lekker handig dus, maar niet heus.

5. Bri

Bri Niet meer actief

o ja, mams, ik zie nu dat morgen voor jullie een grote dag is... alvast gefeliciteerd met je ondertrouw, mocht ik voor die tijd niet meer inloggen!

6. nou net weer een lekkere volle luier maar gelukkig was het al ietsjes minder dun.... maar nog wel hele rode billen....

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bri beterschap! hier ook erg verkouden geweest, nu gelukkig weer iets minder aan het worden. Het familiedrama heb ik over gelezen, brrrr, dan komt het wel HEEL dichtbij!

@ mams ja na de laatste 2 rondes heb ik toch maar besloten om een afspraak te maken. Plus dat we na dit jaar ermee stoppen, dus ik begin een beetje nerveus te worden, hahaha!

@ simone gelukkig iets minder dun.......dan houdt ze in elk geval een beetje vocht binnen :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri, bah wat een drama en dat zo dichtbij :(
    Kan me voorstellen dat dat je geen prettig gevoel geeft.
    En bedankt voor de felicitatie.
    Toch wel spannend hoor...

Mielenl, dus als dit jaar geen brusje geeft, dan geeft het echt geen brusje meer??? :(Heb je goed dat je dan een afspraak hebt gemaakt!
    Duimen draaien voor jullie overuren!

Simone, gelukkig is de poep minder dun maar nog niet prettig lijkt me :(
    Arme meid.

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams ja daar komt het wel op neer. daar kan ik wel vrede mee hebben, maar tot die tijd blijf ik hopen op een 2e wondertje :D ......

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi,

Ingrid gefeliciteerd met Ingman zijn promotie en vaste aanstelling.

Mams goed dat jullie een aankoop makelaar in handen hebben genomen en op deze gebreken zijn gestuit. Anders had je echt een grote miskoop gedaan zeg. De vocht in je huis is echt ziekmakend.

Mielen Ryan is ook echt graag buiten. Dat is de plassen stampen herken ik ook bij Ryan. Zodra hij een plas ziet trekt hij een sprintje :D . Ik kijk ook wel uit naar de zomer dat hij heerlijk buiten in de achtertuin kan spelen.

Balen Bri dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk knap je snel weer op.
    Wat goed zeg om een internationaal bedrijf te willen gaan opzetten. Succes met alle voorbereidingen etc.
    Kan me goed voorstellen dat het schrikken was dat het familie drama om de hoek bij je afspeelt. Pfff verschrikkelijk dit soort dingen zeg.
    En wat betreft de bed verhogers. Toen ik zwanger was van Ryan heeft mijn vader er houten blokken onder gezet.

Mielen spannend hoor naar de Gyn. Geef je groot gelijk dat je een afspraak gemaakt hebt. De tijd begint toch wel te dringen. Hoop voor je dat het snel lukken mag.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo daar ben ik weer even. Hier alles prima, Mirthe doet het goed. Ze zit alweer ruim boven haar geboortegewicht, ze was de laatste twee dagen flink aangekomen.

Isra, mijn bevallingsverhaal staat wel bij de februari mama's. In het kort gezegd: Snel maar heftig, maar wel blij hoe het gelopen is. Heb geen last gehad van de wond van de keizersnee gelukkig.

Bri, ben benieuwd wanneer bribeeb zich laat zien. Beterschap voor Deane!
    En bah, dan komt zo'n familiedrama idd dichtbij..

Sab, wat een mooie aardbei heb jij! Geweldige outfit..

Mams, las dat dit huis het niet is geworden, jammer. Maar goed, beter dat je er nu achter komt als na de aankoop.
    En gefeliciteerd met je neefje! Ook een leuke dag gewenst morgen.

Simone, hoop dat Luna snel opknapt. Jammer dat ze nu net met de carnaval ziek is.

Ingrid, super dat Ingman zo'n mooi contract heeft gekregen!

Mielen, succes bij de gyn, hoop dat hij iets voor je kan betekenen.

12. Joehoeeeee.....

sinds een week weer de 1e keer dat Luna zonder poepluier uit bed komt!
    En dr billetjes knappen goed op....

Ga nu weer aan de poets, de meiden zijn ff met de buuf mee naar de stad.

Corné zn nicht is gister avond bevallen van een dochtertje Novi
    dus zijn ze een kaart kopen!

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mams....gefeliciteerd met jullie ondertrouw vandaag.

Bri...niet ziek worden he! Wat zei de HA betreft Deane?

Isra...jij 1 dagje carnaval gevierd? Leuk he :D. Hier is sneeuw ook favo.

Simone...fijn dat Luna weer opknapt.

Mielen...goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Ook spannend zeg.

Hier nog aan het bijkomen van de carnaval :D Was alle dagen reauze gezellig. Volgend jaar willen we met de groep (incl. alle kids) weer mee doen aan de optocht.
    Nu fijn samen met de kids vrij. Ze hebben hier nu vakantie:)

Kwebbel

14. Goedemiddag,

@ Mams, gefeliciteerd met jullie ondertrouw vandaag!!

@ Boni, fijn te lezen dat het goed gaat met Mirthe. Hoe voel jij je? En hoe vind Jasmijn haar kleine zusje?

@ Simone, fijn te lezen dat het beter gaat met de billetjes van Luna.. Ik hoorde op het KDV vanmorgen dat het heel erg rond gaat bij die kleintjes.

Nou mijn werkweek zit er alweer op. HIhi.. werkweek. Haha
    Maar ging weer lekker vanmorgen. Was lekker optijd klaar, dus het laatste half uurtje lekker met mevrouw koffie gedronken en gekletst. Jaja, koffie drinken behoort ook tot mijn taken. Hahaha.. Serieus hoor. Als cliënten dat fijn vinden, om samen koffie of thee te drinken, dan mag dat gewoon..
    Eigenlijk best relaxed werk wat ik nu heb.. En de tijd vliegt voorbij. Maarja, 3 uurtjes stellen ook niet zoveel voor.
    Ben wel benieuwd wanneer ik meer uren ga krijgen.. Denk na mijn proeftijd, maar we zullen zien..

Staks nog maar even met Wayne naar buiten, tis hier super lekker weer! De zon schijnt volop. Tis wel koud, maar lekker koud..

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams (sorry, beetje druk gisteren dus een dag te laat) gefeliciteerd met de ondertrouw! hoe gaat het met de voorbereidingen? EN gefeliciteerd met je neefje!

@ ing wat een luizenbaantje, betaald koffie leuten ;)

@ kwebbel fijne vakantie nog een paar dagen! nog leuke dingen op de planning? Of gewoon bijkomen van de carnaval?

@ boni wat fijn dat het zo goed gaat. En de bv ook goed op gang, helemaal geweldig voor je.

@ simone hoe gaat het met luna?

@ rest * zwaai *

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedeavond! Hier eindelijk weer eens een rustig avondje zonder kraamvisite. Meiden liggen beiden in bed, Mirthe moet zo nog wel een late voeding maar dat is meestal pas tegen 10/11 uur. Dus nu lekker rustig aan..

Simone, fijn dat Luna weer is opgeknapt. Waren het nu tandjes/kiezen of niet?

Kwebbel, heb je nog carnavalfoto's?

Ingrid, lekker dat het werken zo goed gaat. Hoop dat je snel meer uren krijgt, alles is meegenomen toch!

Hier gaat alles goed! Jasmijn is heel lief voor haar zusje, heb vandaag foto's van hun samen gemaakt en ze ging er echt voor zitten, heel lief.
    De bv gaat idd goed, wel spuugt Mirthe soms na de laatste voeding, was dat bij Jasmijn helemaal niet gewend. Maar denk dat ze dan te onrustig drinkt en te veel lucht binnenkrijgt, wil vanavond eens een andere voedingshouding proberen (rugby), kijken of dat beter werkt.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bekijk bijlage 52556

Jasmijn en Mirthe (let vooral op Jasmijn's "grote zus"-broche, heeft mijn schoonzus voor haar gemaakt).

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Super lieve foto Boni

19. @Mams: ook hier nog van harte met jullie ondertrouw!

@boni: wat een schattige foto

Hier gister n dagje naar de huishoudbeurs geweest, en woensdag had Esmee een kinderfeestje van dr beste vriendinnetje en toen mocht ik mee, we gingen sleetje rijden bij de ski-dome. Echt heel erg leuk.
    Dus ff lekker druk gehad.

En nu Luna....wat er allemaal weer is weet ik niet maar ze krijst al 2 nachten alles aan elkaar en wil niet in dr bedje.
    Heb ze vanacht van ellende om 3u maar bij ons gelegd zodat ik toch nog 3 uurtjes heb kunnen slapen.
    Dr luiers zijn nog steeds niet zoals hoort, maar niet meer zo dun.

Net ging ik dr aankleden en ontdekte in dr gezicht ineens allemaal rode pukkeltjes...
    Ben benieuwd wat dat gaat worden...mss waterpokken ofzo?
    (Esmee heeft die nog niet gehad dus heb geen idee) maar het lijken niet echt blaasjes....

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni, lieve foto!!

Simone, Beterschap met de kleine meid.

Tygho is ook ziek.
    Al 2 weken flink snotterig en sinds gister koorts erbij.
    Krijst bij vlagen de hele boel bij elkaar en is dan echt gloeiend heet:(

Deel Deze Pagina