Tja, in de eerste plaats heb ik de film Cars inmiddels zelf ook al tig keer gezien. En verder staat het altijd op de verpakkingen, dus voor de auto's waarvan het niet duidelijk is hoe ze heten, kun je het daarop zien. Verder beetje speuren met google. Alles bij elkaar zijn we er zo wel achter gekomen hoe ze nu eigenlijk heten.
Dames...bedankt voor de beterschaps wensen. Vandaag onze lieve Eva 7 jaar geworden. Gisteravond hebben we hier op bed met z'n allen de traktatie voor school gemaakt. Foto volgt wel een keer. Eva was er in ieder geval hardstikke trots op Als kwebbelman ze vanmiddag uit school haalt en opa en oma komen Tijn terug brengen gaan we met z'n allen boven taart eten en ze wil graag op bed haar kado's uitpakken. Dus dat wordt geregeld! Voor het eten heeft ze gekozen voor een broodje hamburger. Dus ik zei al vanmorgen tegen kwebbelman.....successie
Kwebbeltje; ten eerste van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat rot dat je dan juist op zo'n dag ziek bent dan he?! Fijn dat ze wel lekker boven komen, zodat jij toch mee kan genieten!
Deane, gefeliciteerd met je verjaardag! Kwebbel gefeliciteerd met je grote dochter! (en beterschap!) Pfff ik ben ook niks te fit. Ongesteld en niet zo'n beetje ook niet. Heb al 4 dagen onwijze kramp in mn buik Gelukkig is de kleine man rustig. Hij zegt: Mama ik is grote jongen, ik wilt niet naar bed. Ik zeg: Nou dat is goed maar je gaat wel eventjes rusten, school was al druk genoeg. Resultaat: Meneer ligt op de bank te slapen....Grote jongen, jaja
@ bri gefeliciteerd met Deane! @ wolfje schande dat je die film nog nooit hebt mee gekeken! hij is zoooooo leuk! (Bosch was het na een halfuurtje beu maar Siemens en ik hebben hem helemaal af gekeken ) @ kwebbel gefeliciteerd met Eva en hopelijk knap je gauw weer een beetje op! @ marleen wat een toestand weer met Luuk. Hoe is het nu? Mocht hij weer mee naar huis of moest hij blijven? @ missC heeeej een bannerrrrt? spannend!
Kwebbeltje gefeliciteerd met Eva. Was het leuk cadeautjes op bed?? En heeft papa lekkere broodje hamburgers gemaakt Bri jij ook gefeliciteerd met Deane. Mams hee wat spannend zeg, gestopt met de pil. Succes! Mielen heb de film ook nog nooit gezien ~schaam~ weet gelijk een leuk cadeau voor Ryan zijn verjaardag.
Dank voor de felicitaties! We hadden het zondag al gevierd met familie, en gisteren mocht Deane het dan op het kdv vieren. Voor zijn gevoel was hij dus op zondag jarig, met een 'toetje' op maandag. We hadden samen cupcakes gebakken en dan van die tubetjes van dr. oetker erbij, met (natuurlijke) kleurstof / suiker, waarmee de juffies of de kindjes er nog wat op konden maken. Leek ons leuk, om ze nog even aan het knutselen te zetten voor de snoeperij. Geen verantwoorde tractatie, ik weet het, maar tot nu toe hebben we ook altijd een uitdeelcadeautje gedaan ipv iets lekkers. mams136: wat spannend!! je lijf laat je nog wel even goed weten dat je nu aan de eerste ronde begint, met die heftige ongesteldheid. succes! mielenl: voor mij is het idd ook totaal geen straf om naar Cars e.d. te kijken. Ik had al een la vol met Disney en Pixar dvd's voordat er ook maar sprake was van kindertjes hier. Ben zelf gewoon een grote fan. isra: hoe is 't? nog een beetje vol te houden met het vocht? voetjes omhoog he, laat je goed verwennen! en nu ga ik aan het werk. heb mezelf opgelegd nu écht minder te zp'en.
@ bri sterkte met afkicken en hier ook een enorme disney/pixar fan. ik heb tijdens mijn studie ook een blok rendering (animatie) gehad, dan bekijk je die films ineens met hele andere ogen!
Degene die de Cars film nog niet gezien hebben, echt een keer kijken hoor. Is echt super leuk. Jochem heeft ook die toons van Takel is ook super. En natuurlijk in juni naar de 2e film van Cars in de bios
haha nou ik zou er best naar toe willen maar ik vrees dat dat kleine wurm echt niet zo lang stil blijft zitten
Mams...spannend hoor. Waren jullie van Tygho vlot zwanger? Bri....even checken wanneer je weer komt Zp-en Isra....nu het wat minder warm is hopelijk ook wat minder last van vocht? Of loop je nog steeds op je slippers. Marleen....hoe gaat het nu bij jullie? Gisteren is het feestje van Eva grotendeels aan me voorbij gegaan. We hebben hier samen de kado's uitgepakt. WII-Party wilde ze heel graag en een 2e remote zodat ze ook echt met z'n tweetjes kunnen spelen, een springtouw, horloge. Opa en oma kwamen nog even en die hadden de kadootjes ook bij zich. Daarna is de hele bups naar beneden gegaan want ik vond het te druk en werd er helemaal zweterig van Enne Isra...de hamburgers waren geslaagd volgens de kids. Had zelf nog geen trek. Hopelijk donderdag op Kwebbelmans verjaardag dat ik me wat fitter voel. De koorts is wel aan het zakken. Maar ik merk dat ik nog erg futloos en slapjes ben. Kan me nu al verheugen op 2e paasdag. We vieren dan Tijns en natuurlijk Eva's verjaardag dubbel zo groot en bij een beetje mooi weer doen we de BQ erbij aan. Wil dan evt bij de buren (hebben een springkussenverhuur bedrijf) een klein springkussen voor de kids regelen. Wil vanaf morgen wel weer zelf voor de kids zorgen. Vind het maar niets dat ze steeds zulke lange dagen weg zijn. Tijn zei vanmorgen al: nu bij mama blijven hé. Kan daar dan diep ontroerd van worden.
Wat zijn jullie scherp zeg We zijn idd met de pil gestopt en gaan voor een 2e wondertje. Van Tygho had ik na 2,5 maand een positieve test(2e cyclus) Maar nu zal het wel wat langer duren verwacht ik. Aangezien Harmen doordeweeks nooit thuis is. En idd... Mn lijf laat goed weten dat we zijn begonnen, de krampen zijn nog niet over!! Bah!
mams; heel veel succes met zwanger worden! All; ik zou echt niet met sem naar de bios durven die blijft echt niet zitten, doet hij thuis nog niet eens! haha nou ben op zoek naar een andere fotocamera, gewoon zo'n compact ding... wil ik eigenlijk hebben voor sem zijn verjaardag maar ben daar denk ik te laat voor denk ik...
@Wolfje: Als je m bij bol.com bestelt dan heb je m zeker voor Sem's verjaardag binnen. @Kwebbel: Wat rot dat je je nog helemaal niet goed voelt... Lief he, als je merkt dat ze je zo missen als je niet voor ze kunt zorgen. Ook nog gefeliciteerd met je meisje. @Mams: Spannend zeg! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. @Bri: Oeps, ik ben te laat! Maar alsnog van harte met Deane. Roel is nu met opa mee appels kopen bij de appelboer, daarna nog bij een kennis kijken bij de lammetjes en daarna naar de markt om vis te halen dus die is wel even onderweg. Ik heb dus even tijd om te forummen. Met Luuk lijkt het wel iets beter te gaan, al heeft hij nog wel diarree. Hij heeft gisteren niet meer gespuugd en vandaag ook nog niet. Ik hoop dat de diarree ook snel over is. Ik zet de pomp heel langzaam en dat scheelt wel denk ik tegen het spugen. Ik wissel nu voeding af met ORS. Vanmorgen was hij wel heel vrolijk gelukkig. Nu maar kijken hoe de rest van de dag zal verlopen. Ik was wel heel blij dat hij niet in Utrecht hoefde te blijven en lekker mee naar huis mocht.
marleen; ja maar weet niet welke ik wil, haha moet eerst nog kijken welke ik nou wil... in ieder geval geen batterijen, maar goed, dat zie je er vaak niet bijstaan, morgen denk ik ff naar mediamarkt toe kijken... roel vermaakt zich dus wel fijn dat luuk vrolijk is.... en thuis! sterkte meid !