April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heej wat leuk Mams! Het was me nog niet opgevallen

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wolfje ik heb pas geleden een panasonic gekocht, errug fijn dingetje en mooie foto's (al zeg ik het zelf ;) ).

@kwebbel logisch dat je slapjes bent! goed uitrusten (niet te snel weer volledig voor de kids willen zorgen he, begin anders eerst eens met een paar uurtjes ;) ) en hopelijk ben je met pasen weer helemaal topfit!

@ marleen fijn dat luuk weer lekker mee naar huis mocht. hij wordt wel goed in de gaten gehouden he, is ook wel nodig nu. sterkte en beterschap!

zometeen voor het eerst met Bosch naar de tandarts. ik heb hem een beetje voorbereid dus hopelijk wil hij straks zijn mond open doen!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mielenl;s6 bij de tandarts!
    hopelijk doet hij zijn mond open ja:p
    panasonic is die ook zonder batterijen?

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    er zit wel een accu in, natuurlijk! maar geen batterijen. het is de dmc-zx3. maar misschien kan marleen of isra je ook tips geven, dat zijn tenslotte de beroepsfotografen ;)

bij de tandarts ging het prima, ik had natuurlijk een gaatje maar Bosch gelukkig niet. Eerst ging de tandarts met een tandenborsteltje in zijn mond, maar toen het spiegeltje tevoorschijn kwam, ging zijn mond dicht. nouja, volgende keer beter (hoop ik)

5. Zeepaardje

mielenl; thanks voor de info:):)
    ja nou dus meiden als jullie tips hebbben...:(

Heb nu nog een oude sony cybershot, maar als ik druk, maakt hij na 10 sec eens de foto, tja dan is sem allang weg:(

Wil wel een compact ding hebben... hihi en geen batterijen altijd als ik foto wil maken zijn batterijen leeg:(

6. Zeepaardje

sem houd zijn mond ook stijf dicht bij de tandarts hoor... ach komt vanzelf, bosch raakt er zo wel aan gewend en hij heeft het even toe gelaten!

7. Zeepaardje

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tygho is in oktober voor het eerst naar de tandarts geweest maar deed zn mond ook niet open.
    Morgen moet hij weer, we zullen zien of het dit keer beter gaat...

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb geen verstand van compactcamera's en maar daar ook bijna nooit foto's mee dus kan geen advies geven. Het probleem bij de meeste compactcamera's is dat ze sowieso vrij traag zijn. Misschien is het de laatste tijd wel wat verbetert maar dat weet ik niet.

10. Bri

Bri Niet meer actief

Ik had een olympus mju 720 SW (oud model, waterdicht en shockproof). Erg handig, vooral als je 'm meeneemt op al je uitstapjes. Nu doet alleen het schermpje helemaal niks meer. ik overweeg een nieuwe olympus te kopen en dan een opvolger van dit model (een Tough dus, twijfel nog tussen de 3000 en de 6000 series).
    Die hebben wel een batterij die je in een oplader moet stoppen. Je zou kunnen overwegen een tweede batterij aan te schaffen, zodat de kans groter is dat je er één hebt die niet leeg is.

@mielenl: wat goed zeg, bij de tandarts. Deane heeft z'n tanden al eens laten tellen. Volgende keer gaan we kijken of het spiegeltje er ook in mag. Jammer dat jij een gaatje had...

Goede dag gehad hier. Lekker gewerkt (en nauwelijks op ZP gekeken!). En nu de kindjes ophalen, gezellig.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik baal... :( Net heeft Luuk weer heel veel gespuugd. Gisteren had ie niet gespuugd, maar vandaag dus wel weer helaas. Het was zoveel dat het ook uit zn neus kwam en daardoor was hij helemaal in paniek. Zo zielig. Alles zat er weer onder natuurlijk dus de wasmachine staat weer aan.

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Tsjonge Marleen, wanneer stopt het toch he? Wat een zorgen voor jullie, en voor Luuk. Erg naar om te lezen weer. Beterschap met Luuk!

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Spannend miss! Hopelijk snel weer een zwangere in ons midden! Ik zal het niet zijn haha.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Soms heb ik dat gevoel ook.. Hoeveel moet hij nog mee gaan maken? Hij heeft al zoveel pijn en ellende gehad.. Aan de andere kant voel ik zo'n verbondenheid met Luuk. Een soort oerpower om voor hem te zorgen hem te overladen met liefde en hem zo optimaal mogelijk te stimuleren (even los van zijn virus nu) in de vorm van oefenen met zijn nekje, benen ontspannen e.d.
    Van Roel hou ik uiteraard ook ontzettend veel, maar daar was het allemaal zo "vanzelfsprekend" en dan besef je niet goed wat je een rijkdom je hebt. door Luuk word je met beide benen op de grond gezet.
    *jeetje wat een zware tekst ;)*

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marleen al leven we heel erg met jullie mee, ik denk niet dat we kunnen bevatten wat jullie allemaal doormaken. en het is goed om soms even te beseffen dat je heel dankbaar mag zijn als je kindjes gezond zijn. wat naar dat luuk nou weer zo moest spugen, juist nu het de goede kant op leek te gaan.....arm ventje.....hopelijk was dit dan voorlopig de laatste keer!

@ wolfje Digital Cameras: Digital Photography Review, News, Reviews, Forums, FAQ
    op deze site staan reviews van alle mogelijke camera's met testfoto's enzo. vond ik heel nuttig om te vergelijken ;)

@ nikita ja, zou leuk zijn, weer eens een zwangere in ons midden :D :D

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Maar meiden, Chelleke en Isra zijn toch zwanger:p

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En eigelijk gunnen we Mielenl en Wolfje die eer ook!:p

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

Lees wel af en toe mee maar heb ontzettend drukke weken, ook op het werk, dus minder energie om te reageren. Maar doe nu ff een korte poging..

Kwebbel: beterschap! Hopelijk knap je snel weer op.

Marleen, hele dikke knuffel voor jullie! Hopelijk is het virus snel over.

Mams, Mielen, Wolfje, hopelijk zijn jullie straks gewoon alledrie gelijk zwanger! Iemand moet het stokje toch overnemen van Chelleke en Isra..

Corina, gefeliciteerd met de 1e plek van de boluscompetitie (las het op hyves)! Een hele opsteker na de oliebollen-ellende...

19. Zeepaardje

@tandarts; van sem was alweer bijna een jr geleden, zal wel weer zo moeten...pff ben er zoo bang voor altijd...

@mielenl; thanks voor die site, ga er zo gelijk kijken;)

@marleen; knuffel, sorry meid weet gewoon niet goed wat te zeggen...

@boni/mams; thanks, ik hoop idd dat degene die zwanger willen worden het allemaal snel mogen zijn!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    chelleke zwanger? heb ik even gemist? GEFELICITEERD!!!

en onze H25 is ook zwangerrrrrt he ;)

@ wolfje ik was ook altijd bang voor de tandarts, maar ik heb nu zo'n fijne! Zonde dat je zo ver weg woont ;)

@ corina gefeliciteerd met de bolus-trofee! misschien moet ik er maar eens eentje komen halen dan. want ik heb nog nooit een lekkere bolus gegeten!

@ missC succes bij de tandarts vandaag!

Deel Deze Pagina