Corina, gefeliciteerd! Moeten we toch een keer een uitstapje naar het Zeeuwse maken, want nu wil ik 'm graag komen proeven. Klopt, er zijn nog best wat zwangeren in ons kluppie. Maar daar kunnen er zeker nog een paar bij (3 toch; mielenl, wolfje en mams - of heb ik een klusser gemist?). En net als nikita: ik zal het niet zijn. Marleen, wat sneu weer zeg, dat hij zó moest spugen. Betti kon daar ook wat van, spugen via d'r neus. Die paniek in d'r oogjes, ik weet het nog goed. En dan was zij verder gewoon dik in orde. Ik snap heel goed wat je zegt, dat het met Roel allemaal zo vanzelfsprekend was en is, terwijl je met Luuk overal voor moet knokken. Ik hoop dat jullie een goede nacht gehad hebben en toch weer met frisse moed een nieuwe dag kunnen beginnen. Vanmiddag ga ik met Deane naar het CB, voor de befaamde ogentest. Ik ben benieuwd. Niet zozeer over de uitkomst (die jongen ziet écht alles) maar wel over hoe hij het gaat doen. En natuurlijk ook wel naar z'n lengte. Voor mijn idee is hij flink gegroeid, als ik zo naar zijn kleding kijk en ook als ik zie waar hij nu ineens allemaal al bij kan.
Nou het ging perfect bij de tandarts!! MEneer deed zn mond netjes open en de tandarts mocht kijken, ook met het spiegeltje. Hij heeft een stuiterbal gekregen en een tandenborstel om zn voortandjes mee te poetsen (hij heeft hetzelfde als ik, de voortanden tegen elkaar aan waardoor dat makkelijk gaatjes ontstaan)
* applaus voor tygho! * knap hoor! @ bri jeetje jij ook al niet zwanger. nou dan bied ik me vrijwillig aan voor de titel "bejaard & zwanger" hier nog helemaal geen uitnodiging gehad voor het cb. raar hoor. nouja ik ga er ook niet om vragen hahaha!
Pff, net een mail gehad van mijn werkgever. Nog maar een paar weken en dan denk ik dat ik geen baan meer heb. Ik heb recht op 3 dagen calamiteitenverlof en 4 dagen kortdurend zorgverlof. Ik heb nu al 9 dagen verbruikt dus zit daar al overheen. Dan kan ik nog langdurend zorgverlof opnemen (onbetaald) en dat is 12 dagen. In totaal heb ik dus 19 dagen dus nog 10 dagen (ik werk 1 dag per week dus nog 10 weken) en dan zijn de verlofmogelijkheden op. Ik moet nu ook nog salaris terugbetalen ook, omdat ik vol salaris heb ontvangen, maar kortdurend zorgverlof is 70%. Ach... ze doen maar.. Ik heb wel belangrijkere dingen aan mn hoofd en mn mannetje gaat toch echt voor!
Och jee, marleen, dat is ook niet fijn zeg. Heb je uberhaupt nog rechtstreeks contact gehad met je werkgever? Ik vind het anders wel wat lomp om je alleen per mail e.e.a. mede te delen. Is het niks voor jou om ouderschapsverlof aan te vragen? Balen hoor, dit komt wel rauw op je dak zo. @mielenl; hahaha, zwangere bejaarde, lijkt me een mooie eretitel. zó gek he, ik ervaar het bijna nooit alsof ik een oude(re) moeder ben. maar eind dit jaar word ik toch echt al 40 (slik...)
@ marleen jee dat kon je er ook nog wel bij hebben. wat bot om dat via de e-mail aan je mede te delen. het is wat je zegt, luuk is veel belangrijker maar het blijft toch door je hoofd spoken, lijkt me. @ bri IRL voel ik me ook helemaal niet oud hoor, ik word ook meestal veel jonger geschat. maar hier op het forum zijn de a.s. moeders soms nog zo jong, dan voel ik me zo af en toe wel een bejaarde hoor!
Vanmorgen belde mijn werkgever eerst dat hij een mail zou sturen met de "mogelijkheden". Ik heb nu al ouderschapsverlof. Ik werk normaal 2 dagen per week en nu 1 dag per week. Anders zou ik nog veel eerder door mijn dagen heen zijn geweest. Gelukkig ben ik niet financieel afhankelijk van mijn werk dus ik lig er niet wakker van. Maar ik had wel verwacht dat ik langer onbetaald verlof op zou kunnen nemen. Misschien kan het in overleg nog wel. Maar eerst maar eens kijken of er nog uitslagen komen binnenkort. Ik ben overigens wel op zaterdag aan het fotograferen, want dan is man thuis en dat kan ik dan wel doen.
nou meiden ik heb deze gekocht: Breng alles dichterbij. Met de 15x superzoom lukt dit gemakkelijk. - WB650 - high zoom - Compact | SAMSUNG# knuffel en zwaai
Thanks meiden voor de felicitatie's, zowel hier als op hyves. We hadden het niet verwacht, natuurlijk hoop je het wel iedere keer. Maar het was echt een grote verrassing. Toen Peter me belde heb ik wel 3x gevraagd of hij me nu voor de gek hield. Is wel een beetje 'n gekkenhuis nu. Allerlei media over de vloer en telefoontjes. Morgen staan we waarschijnlijk in de Telegraaf. Jeetje Marleen op zo'n mailtje zit je nu ook niet echt te wachten. Zeker omdat het nog steeds niet lekker gaat met Luuk. Wel balen dat je nu bijna niets meer op kan nemen. Kwebbel alweer een beetje opgeknapt? Mams, super goed van Tygho. Hier eentje die alleen z'n mond open deed als hij bij mij op schoot lag. We moeten nu half mei weer. Wolfje, camera ziet er goed uit. Al wat testfoto's kunnen maken?
@Bri nou het is vandaag weer erg met het vocht, lijk echt op een varkentje. Je ziet heel me enkels niet meer .. MAAAAAAAAAAR het einde is in zicht (moet van mezelf postief blijven ) @Kwebbel, ja nog steeds op slippers. Een deze dagen maar een goed excuus om nieuwe te gaan kopen En een leuk vooruitzicht om met pasen de verjaardagen wat groter te vieren. Ik hoop voor je op lekker weer. @wolfje ik ben zelf helemaal Canon-fan. En ik heb ook een Canon compact camera een IXUS en die bevalt me erg goed. Hij is wel met een batterij, waarvan ik vind dat hij heel lang mee gaat. En ik heb er 2 batterijen voor, dus als er 1 op is, gaat die direct in de oplader en dan gaat de andere erin. @Mielen ach volgende keer beter met Bosch bij de tandarts. @marleen nou ik begrijp je volledig hoor wat betreft Luuk en Roel. Ik hoop voor jullie als gezinnetje dat jullie ondertussen de zwaarste tijd gehad hebben en gewoon nu is ongestoord kunnen genieten van jullie gezinnetje. Oh wist ook niet dat Chelleke weer zwanger was, wat leuk. Iemand idee hoever ze is? @Corina ja wat super zeg dat jullie 1ste zijn geworden met de Bolussen. Nou je had het er laatst nog over dat je het zo jammer vond dat we nooit een meeting hadden gehad met de april mamas. Ik stel voor om dat nu toch maar eens te gaan doen en dat jij dan voor die lekkere bolussen zorgt??!! Goed idee dames?? @Bri en hoe was de ogentest?? Ik heb vandaag ook geoefend met Ryan, en hij wist gewoon de theepot (komt misschien omdat oma er nog 1 heeft) alleen de sleutel wist hij niet, maar weet ook even niet meer wat hij daarvan maakte. @Mams goed hoor van Tygho dat het zo goed ging bij de tandarts @Marleen vind het niet echt begripvol vanuit je werk. Daar heb je dan jaren voor klaargestaan en altijd alles voor gedaan. Nou ik begrijp je standpunt volledig je hebt wel belangrijkere dingen aan je hoofd nu en qua financiën gezien hoef je gelukkig ook niet. @wolfje nou ik zie dat je er al uit bent qua camera betreft
@isra; ja idd morgne eens kijken hoe en wat, maar in de winkel vond ik hem superheb ook een 2de batterij erbij gekocht... dus ben nu aan het opladen...via camera, moet alleen een oplader erbij kopen en een doosje voor de 2de batterij eens kijken waar die in kan...
chelleke is geloof ik ruim over de 20 weken nu. Ik weet wel dat Damian een klein zusje krijgt Isra, vervelend zeg dat vocht Nog ffetjes doorbijten meid!!
Ogentest ging heel goed. Hij liet het brilletje goed opzetten en ging braaf zeggen wat wat was. Alles ging goed, behalve de onderste regel. Het huis herkende hij daar nog, de eend zag hij steeds aan voor de sleutel en van de rest zei hij: die zijn een beetje te klein. Maar de onderste regel hoeven ze ook niet te kunnen zien, dus hij is helemaal goedgekeurd. Gewicht precies gemiddeld, 15,2 kilo. Lengte stukje onder gemiddeld, 95 cm. BMI zit keurig binnen de bandbreedte (daar kijken ze nu ook voor het eerst naar). Dus alles in orde met onze brave vent. de Vplk gaf nog een compliment, dat hij zo'n coöperatief kereltje was en lekker zat te kletsen. (en zo duidelijk!) Daarna heb ik de rest van de middag met hem in het speeltuintje gezeten, gezellig dus.
O ja, wat mij opviel: de theepot, de sleutel en de waterkan wees ze niet één keer aan. blijkbaar gaan die bij zo veel kindjes niet goed, dat ze die maar buiten beschouwing laten.
Dat was bij ons ook. Ze had dat ook al van tevoren gezegd dat het een beetje rare plaatjes zijn en dat ze die daarom niet doen. Fijn dat ie weer goedgekeurd is!
Isra...balen dat je zoveel last van vocht heb. Nog eventjes meid...en dan kunnen jullie gaan genieten van de baby Marleen....het is vaak hetzelfde liedje bij de werkgevers. Je kan als werknemer altijd klaar staan etc etc, maar als puntje bij paaltje komt denken ze (vaak) alleen aan zichzelf en de regeltjes. Natuurlijk komt je gezin op de eerste plaats en heb je voor nu genoeg andere zorgen. Hoe gaat het nu met Luuk? En met jullie? Wolfje....leuk een nieuwe camera. Ziet er mooi uit. Vandaag al goed uitgeprobeerd? Bri....mooi dat de apk van Deane weer prima was. Hier voor Tijn ooknog geen oproep gehad. Mams....stoer van Tygho dat het bij de tandarts zo goed ging. Booky....bij jullie ook alles goed? Corina....ik wil ook wel zo'n bolus proeven.....dus i'm in for the meeting Hier vandaag weer feest. Dit keer is kwebbelman jarig. Zodra ik weer helemaal beter ben gaan we op zoek naar een mooie lounge set. Vanmorgen urine weg gebracht en straks gebeld voor de uitslag. ....schoon...!! Eindelijk!!! Nu nog volledig koortsvrij worden en aansterken en Kwebbel is back. Volgens de HA moet midden volgende week de temp ook niet meer oplopen. Anders weer terug. Kan ook nog van mijn luchtweginfectie afkomen zei ze. Omdat ik nu geen kado had voor kwebbelman heb ik voor vanavond eten geregeld voor ons allen. Hier in ons dorp zit een kei goed restaurant met geweldig lekker eten( griek/yougoslavisch) en die heb ik gebeld. De situatie uitgelegd en rond de klok van half 6 wordt er hier aan de deur een maaltijd voor ons allen afgeleverd. Dus we eten vanaaf thuis en een beetje restaurant Ben benieuwd naar z'n reactie.
Hihi.... dat heb je slim bekeken Kwebbel. Is met kinderen misschien ook wel fijner. Eet smakelijk alvast. Hopelijk ben je nu echt weer aan de beterende hand, duurt al zo lang hè. Als er een meeting komt, zorg ik voor bolussen meiden, bij dezen afgesproken!!
Voel me echt weer een stukje beter, maar ik wil wel alles te snel. En dat gaat gewoon nog niet. Maar ik laat me straks zeker het eten smaken
@kwebbeltje; ja heb hem zeker uitgeprobeerd en oh ben er zo blij mee echt mooie foto's kleuren ook stuk mooier en scherm goed zichtbaar, zelf in de zon! en alles kun je erg dichtbij halen echt gaaf! gefeliciteerd met je man! wat een leuk idee van restaurant! bri; fijn dat de ogentest goed was! @all; over deze ronde weer slecht gevoel, maar morgen moet ik met sem ogentest, ben benieuwd!