Wat dachten jullie van een leuke kraammeeting bij Isra zodra ze helemaal hersteld is van de bevalling? Of zeg ik nu iets heel raars?
meiden ben met sem naar cb geweest... 16,1kg en 100cm... Alleen de ogentest vertikte hij; sem wil niet, sem doet het niet... Dus mag terug!
Ja, als Isra alles weer helemaal op de rit heeft lijkt me Maar dat moet zij tegen die tijd dan maar aangeven.
Ja hoor, ik ben ook in voor die kraammeeting. Lijkt me toch een fijner plan voor Isra als we komen ná de bevalling, dan tijdens @reading: ik hecht daar geen waarde aan. Wolfje, ik hoop oprecht dat je er hoop uit put. Het is je enorm gegund, om nog een keer zwanger te mogen worden en een kindje op de wereld te mogen zetten. Maar klamp je niet vast aan de verkeerde dingen.... Ik weet niet of ik het zo goed verwoord; ik wil je niet voor het hoofd stoten. Lekker eigenwijsje, die jongen van je. Hij is wel ff een stukkie langer dan Deane (wie niet?). Heb je gelijk een nieuwe afspraak voor de ogentest?
Kraammeeting lijkt me leuk. Beschuit icm bolussen....jummie Wolfje....hopelijk heb je wat aan de reading. Moet wel een beetje lachen dat Sem de ogentest niet wilde.....haha hoezo eigenwijs
Je moeder zal ook wel even moeten lachen als ze het hoort. Zo van: die krijgt mooi haar trekken thuis! alles wat ze met jou heeft gehad (kind wil geen ogentestje doen) krijg je nu zelf ook nog op je bord. hihihi! JOngens, wat een mooi weertje hebben we! En het weekend ziet er echt lekker uit. Nu nog even bedenken wat we gaan doen. Zondagmiddag verjaardag van m'n neefjes (3 en 6 jaar), voor de rest staat alles nog open!
bri; idd me moeder lacht zich kapot--> nou ik niet schaamde me dood bij cb zondag middag uit eten ivm verjaardag sem... morgen weet ik nog niet wat te doen
Hihi.... dan bolussen met muisjes erop hè Bri, is zeker super weer. Mag van mij wel even zo blijven. Zondagochtend hebben we een brunch maar dat is op de boulevard, dus zullen daarna nog wel ff over het strand gaan lopen
Ik ben ZÓ blij! Net Luuk voor het eerst banaan gegeven en hij vond het heerlijk. Dit is weer echt een bijzonder moment voor ons. Doordat hij natuurlijk nauwelijks wil drinken was het de vraag hoe het met fruit en groente zou gaan. Hij deed het beter dan Roel destijds. Helemaal niet knoeien, maar hij zoog het bijna naar binnen. (*wilde ik ff met jullie delen *)
HIHIHIHI moet lachen om jullie....... Maarre vind het wel een heel leuk plan. Dus wat mij betreft zouden we wel een datum in juni kunnen prikken. Ik heb lekker verlof dus ik zou alle dagen van de week kunnen, maar ik denk dat (de meeste van) jullie een voorkeur hebben van een weekend en dat vind ik ook prima hoor. Oh leuk zal het er nu dan toch een keer van komen Marleen wow wat super zeg dat Luuk de banaan zo lekker vond. Lijkt me ook een heerlijk moment dat hij nu iets eet wat hij lekker vind.
Moeten we even kijken welke dagen handiger zijn. Voor mij juist liever doordeweeks, maar goed kijken wat de meerderheid het makkelijkst vind.