Doordeweeks vind ik ook prima. Zaterdag wordt lastig i.v.m. fotoshoots en de vrijdagen staan al bijna allemaal vol met bruiloften, maar voor de rest kan ik meestal wel volgens mij.
Doordeweeks vind ik ook prima, dan wel liefst een woensdag(A) Dinsdags en donderdags werk ik en maandag en vrijdag zit tygho op de peuterzaal(al is een dagje snipperen ook geen ramp)
Ik zou het liefst in een weekend willen. Maar als de meerderheid door de weeks kan dan gaat mij voorkeur naar een dinsdag of donderdag uit. Is hier het handigst met de schooltijden. Marleen....wat fijn dat banaan zo goed ging Ga nu voor het eerst weer even lekker naar buiten sinds bijna 2 weken. Even lekker in de zon. 'S-avonds blijft de temp steeds rond de 38 hangen. Ben er helemaal klaar mee. Als dat vandaag en morgen nog steeds zo is dan ga ik maandan terug naar de HA.
Hier ook voorstander van het weekend. Maar doordeweeks ('s middags) moet ook wel te doen zijn hoor! @ kwebbel geniet van het zonnetje! en hopelijk gaat die koorts ook eindelijk weg!
Dank jullie wel! Ja het is weer een schitterende dag! De kleine man voelt zich helemaal jarig echt leuk hoe bewust ze er nu van zijn! Hihi hij vroeg gisteren nog wel voordat hij ging slapen of er morgen ook een kerstboom op zijn verjaardag was waar alle cadeautjes onder zouden liggen hihi hem uitgelegd dat dat alleen met kerst gebeurd cadeautjes onder een boom echt zo schattig! Ik ga nu nog even een klein tukkie doen zodat ik vanmiddag helemaal uitgerust en klaar ben voor het grote feest! Enne Marleen tot vanmiddag
Even snel.... Meeting doordeweeks het liefst op een maandag of donderdag of evt. Vrijdagmiddag... Weekenden zijn hier ook geen probleem leuk!,, Ryan gefeliciteerd! Maak er een super leuke dag van! Alle kindjes die ik vergeten ben te feliciteren in de tussenliggende tijd, SORRY. Hoop dat jullie allemaal een SUPER verjaardag hebben gehad met een heleboel cadeautjes.
Ryan, gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Wij gaan vanmiddag ook op verjaarsvisite; de kinderen van mijn zus zijn jarig (nou ja, de oudste is vandaag 6 geworden en de jongste gisteren 3, maar ze vieren dat logischerwijs samen). Meeten: ik heb maar één vaste dag in de week dat ik écht niet kan, en dat is maandag. Voor de andere dagen kan ik vast wat regelen. Donderdag is het allerhandigst.
Was een leuk feestje bij Ryan! Heerlijk weer, lekker buiten gezeten. Roel kijkt altijd de kat op de boom en tegen de tijd dat we naar huis gingen wilde hij niet meer weg, omdat hij net de kraan had ontdekt en wilde daar mee rondrijden
Ryan......gefeliciteerd! 3 jaar alweer. Ook paps en mams van harte. Hopelijk ben je lekker verwend en hebben jullie een hele fijne dag gehad.
hi, Ja we hebben een heerlijke dag gehad. En wat hebben we het toch weer getroffen met het weer! En wat is hij toch verwend. Maar op een gegeven moment was Ryan zelf wel klaar met alle visite en wilde lekker met zijn nieuwe speelgoed gaan spelen, dus die heeft zich afgezonderd van iedereen en is lekker boven gaan spelen. Je ziet en merkt dan toch aan hem dat hij het in ene keer zat is en het hem even teveel wordt en hij zich het liefst even terug trekt. En gelukkig heeft hij een hele hele hele lieve tante die boven met hem is gaan spelen. Zo nu kruip ik ook lekker mijn bedje in en morgen lekker met het kleine menneke spelen en al zijn nieuwe speelgoed. Wat betreft de meeting zoals ik een snel georiënteerd heb, zal voor iedereen de donderdag wel haalbaar zijn, alleen voor Mams niet.... Mams is het voor jou haalbaar om een keer een dag te wijzigingen qua werk?? En eventueel hemelvaart donderdag 2 juni, maar ik kan me dan ook wel weer voorstellen dat als dan alle mannen thuis zijn, dat jullie er dan ook niet op zitten te wachten....
Ryan, nog van harte gefeliciteerd! Ben druk de laatste tijd, dus minder te vinden hier. Maar ik hou de meeting in de gaten.. donderdag is voor mij ook een goede dag (alleen Hemelvaart niet, dan gaan we fietsen met vrienden -> traditie).