Boni...foto's volgen zo snel mogelijk op hyves Wat een lieve foto zeg... Simone en Mams...beterschap. Ben benieuwd of het de waterpokken zijn.... Mielen...vandaag naar de gyn toch? Succes! Kwebbel
Mams, zag dat ik het nog niet officieel gedaan had, dus: gefeliciteerd met jullie ondertrouw! En beterschap voor Tygho! Simone, vervelend dat Luna zo slecht te pas is. Zal dan toch wel iets aan zitten te komen zo te lezen, hoop dat ze snel weer opknapt. Mielen, succes bij de gyn. Kwebbel, ben benieuwd naar de spam
Oh ja, en rugbyhouding voeden gisteravond ging erg goed, Mirthe kon veel rustiger drinken en spuugde niet meer, mama dus erg blij!
Boni, fijn dat die houding goed ging(ik ben een flesmama dus zou je kunnen uitleggen wat dat precies inhoud: rugbyhouding?)
Ja hoor! Dit is de traditionele houding waarin ik Mirthe eerst voedde, alleen vanwege mijn cup "groot" moest ik haar neusje dan echt vrijhouden zodat ze kon ademen en dronk ze wat onrustig... Bekijk bijlage 52659
En dit is de rugbyhouding. Bekijk bijlage 52660 Deze raden ze aan na een keizersnee, vandaar dat ik deze houding bij Jasmijn veel gebruikte. Maar ze ligt dan op het voedingskussen naast me en haar neusje is vanzelf vrij. Nog ff geknipt en geplakt van internet: Zittende houding Dit is de traditionele houding. U hebt meer overzicht en kunt iets beter sturen dan bij de liggende houding. Het lichaam van uw kind ligt voorlangs op uw buik. De baby ligt in een rechte lijn tegen u aan en het hoofdje iets naar achter zodat het gemakkelijk kan ademhalen. Baker/Rugbyhouding Deze houding wordt aanbevolen bij een prematuur (te vroeg) geboren kindje of na een keizersnede. U houdt uw kind onder de arm, laat het lijfje in uw zij liggen en ondersteunt het hoofdje (schouders). De baby ligt op een groot kussen.
Volgens mij is het een combinatie van mijn grote cup en veel melk wat het probleem was in de zittende houding. Ben iig blij dat ik er nu achter ben!
Ooooh ok Ja ik heb er dus geen malle moer verstand van Fijn dat het zo beter gaat! Tygho ligt in bed, vanmiddag met hem naar de dokter. Hij is nu al 2 weken vol met slijm en ipv dat het eens een x beter word nu ook nog die koorts erbij...Kijken wat de dok zegt.
nou Luna ligt in bedje... lijkt wel of er meer rode plekjes komen. het lijken pukkeltjes, maar ja waaar dat ineens vandaan komt dan?
ik heb zitten googlen en kwam toen ook uit bij waterpokken, maar dat zijn blaasjes. Maar nu las ik net dat da begint met rode bultjes en daarna worden het pas blaasjes. Heb wel de dokter even gebeld. Ik dnek zo net voor t weekend. Het zou idd mogenlijk zijn maar ze zegt ook, je hoeft er niet voor langs te komen zolang ze geen koorts krijgt of suf wordt. Is het maandag niet minder geworden even afspraak maken. En krijgt ze koorts vt weekend dan ha.post bellen Dus dan wachten we t maar af....
We komen net bij de dokter vandaan. Tygho heeft een dubbele oorontsteking. Dus we hebben antibiotica gekregen voor hem. Hopelijk gaat het dabn snel beter
Beterschap voor Luna en Tygho! Bri, tja, de meldplicht schuift nu door naar jou Fijn dat alles goed was bij de VK. Hoe voel je je, gaat alles nog goed? En slaap je nog een beetje?
hi boni, wat een heerlijke zussenfoto zag ik van jouw meiden! wat is jasmijn ineens groot he, met zo'n klein zusje erbij. fijn dat het zo goed gaat met het voeden! inderdaad, die verschillende houdingen... ik vond zelf de 'traditionele' of madonnahouding toch het fijnst, maar in het begin heb ik die andere ook wel geprobeerd. en misschien verschilt het nog per kindje ook, wat prettig voedt. mielenl, hoe was 't bij de gyn? ik hoop zo hard voor jullie dat het gaat lukken in 2010!!! zieke kindjes: beterschap! deane zit ook weer aan de antibiotica (ammiotica! lekker!) omdat de ha dacht dat hij een chronisch ontstoken neusamandel heeft. het gaat nu wel iets beter, dus blijkbaar slaat de AB aan. met mij gaat het redelijk, alleen ben ik nu dus echt snotverkouden. vooral 's nachts krijg ik daar veel keelpijn van en echt lekker slapen is er dus niet bij. ik merk wel dat dit de laatste loodjes zijn... ik ben nu ongeveer 16-17 kilo aangekomen (met deane uiteindelijk 18 kilo) en dat begin ik wel te voelen in m'n rug en bekken. om eerlijk te zijn: ik wil van die verkoudheid af, dan nog een paar daagjes rust en dan mag onze 2e peanut wel komen! maar ja, het kan ook nog rustig 3 weken (of zelfs iets langer) duren... geduld dus. vk controle: 100/70, sterk hartje, mooi op schema qua groei, hoofdje ligt in de bekkeningang maar niet vast, dus als de vliezen breken moet ik nog steeds meteen bellen.
Oh spannend Bri! Wel vervelend dat je nu zo verkouden bent. Beterschap voor Tygho en Luna! Leuke foto's Boni, van de twee zusjes. Heeft Jasmijn nu een ander kapsel? Ze ziet er zo anders uit!