hoi meiden ben er donderdag weer! mams; alvast gefeliciteerd met je ventje morgen en voor degene die ik vergeten ben ook gefeliciteerd!
Booky gefeliciteerd! Isra, het wordt wel spannend nu bij jou zeg! Marleen: Ik ben heel benieuwd of je de juiste hulp gaat krijgen, fijn dat het bestaat!
Hihi meldplicht!!! Nog alles rustig hier hoor, maarja dat kan soms in ene keer veranderen! Oh echt leuk meiden dat die meeting er nu echt van gaat komen! Booky gefeliciteerd, ben je verwend door al je mannen?
Kwebbel bij 41+1 En de gyn had al gezegd dat ik een hele goed werkende placenta heb en een flinke plons vruchtwater dus ze wel verwachte dat ik weer richting de 40/41 weken zal gaan. Dus daar ga ik ook maar weer vanuit dan valt het alleen maar mee mocht het toch eerder komen!
Wie weet een kleine paasbaby. Hoewel pasen elk jaar weer anders valt Of een bevalling met een oranje tintje
Eigenlijk hoop ik daar niet op koninginnennacht of dag! Maar ook als dat niet anders is, is het niet anders! Vind Pasen eigenlijk wel leuk zo'n 2 weken na Ryan zijn verjaardag. Maar ben wel weer benieuwd hoor, vooral als ik naar bed ga, dan denk ik oh misschien begint het vannacht wel, gek eigenlijk dat ik er helemaal vanuit ga dat het wel weer s'nachts zou beginnen!
Isra...blijft toch spannend. Wij wachten hier met z'n allen geduldig (nouja geduldig.....) af. Ben ook benieuwd hoe Ryan straks op z'n broertje/zusje zal reageren.
Hieper de piep hoera, ROEL & TYGHO van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Maak er een super leuke dag van, met natuurlijk heel veel cadeautjes . Meiden ook nog allemaal bedankt voor de felicitaties. Heb het gister nog niet echt gevierd. Maar ik voelde me wel helemaal jarig hoor. Zeker toen ik de super mooie knutselwerkjes van de mannentje kreeg. Fijne dag allemaal!!
@ booky nog gefeliciteerd met je verjaardag! @ roel en tygho van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, maak er een leuke dag van!
Hey meiden we zitten aan de 500 pagina's dus tijd voor een nieuw topic!! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/269571-april-mamas-2008-deel-3-a.html#post9683807.. Pff verveel me kapot hier. Leerlingen zijn bezig met 1 of ander project en ik hoef niks te doen..... Denk dat ik jullie maar een beetje ga vervelen vandaag