Goeiemorgen meiden. Simone hoe is het met Luna?? Tygho is momenteel koortsvrij en begint alweer praatjes te krijgen.Het neemt de AB zonder protesteren dus dat gaat erg goed. Ik heb vanmiddag eindelijk m'n AED instructies om de kinder-ehbo compleet te maken.
Jasmijn heeft geen ander kapsel maar ze is de laatste tijd wel wat voller in haar gezicht geworden, misschien zie je dat? Fijn dat Tygho weer opknapt. Bri, ben benieuwd wanneer bribeeb2 zich aandient!
Hier alles prima, zit nu met Mirthe in de draagdoek achter de laptop. Ideaal, zo hou ik de handen vrij voor Jasmijn. Mirthe wou vanmorgen niet meer in bed slapen, haha, zal het wel veel te gezellig vinden beneden. En verder nieuws: sinds gisteren weer de gewone spijkerbroek aan, heerlijk! Ben ook al 10 kilo van de 12,5 kwijt, dus gaat de goede kant weer op.
Zo Mieden, Long time no see. Heb even teruggelezen. Kijken of ik het nog een beetje weet. Allereerst Boni, Boniman en Jasmijn. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter en zusje. geniet maar lekker van elkaar. wat fijn ook dat het bij jullie zo goed gaat. Mielen, Alyshia heeft echt een rechtsvoorkeur. Lees we stimuleren rechts omdat dat veel beter gaat. Ze is links zo onhandig dat het eten al van de vork is gevallen voordat de vork in haar mond zit. Ingrid gefeliciteerd met je baan. Lekker voor je dat je weer wat om handen hebt. Fijn dat de operatie van je moeder zo goed is gegaan. Sab, gefeliciteerd met je eigen webwinkel. Wat leuk om zoiets op te starten met een vriendin was het toch. Loopt het al een beetje? Bri, hoe is het daar? Alles nog rustig? Las dat dat drama in Amsterdam bij jouw om de hoek was.... Verschrikkelijk zeg en dan zo dichtbij.... Mams gefeliciteerd met je ondertrouw. Nu op naar de grote dag. Jammer dat het huis niks is geworden. Met zoveel gebreken is het maar beter misschien ook. Hoop dat jullie snel iets anders kunnen vinden. Hoe is het nu met Thygo? Beterschapjes. Simone hoe is het nu met Luna? Sneu van die rode billen zeg. Ik zat zelf toen ik je berichten las ook aan de waterpokken te denken. Alyshia heeft ze ook gehad net voor de kerst. Ook mega ziek van geweest. Hopelijk knapt ze snel weer op. Jullie ook beterschap. Nou ik heb mijn best gedaan (met behulp van een briefje) Ga nu even mijn meisje aandacht geven voordat ze d'r bedje opzoekt. Tot later.
met Luna gaat het wel redelijk... wel wat meer plekjes bijgekomen maar het zijn nog geen blaasjes. Dus wat het nou precies is. Het poepen is beperkt tot 2 keer vandaag, maar nog geen echte vaste poep zoals altijd. heb vandaag gewerkt en nu lekker weekend. heb wel de visite afgezegd voor t weekend ivm Luna, wil anderen niet aansteken ofzo. vanacht weer schaatsen kijken om 1u. dus zometeen nog even wat voor slapen
Simone....kan Luna niet de 5e ziekte hebben? Jij dus ook een schaatsfan Ik moet nog 1 nachtje werken dus zit vannacht (mits de patienten het toelaten) ook voor de tv.....spannend! Mams...fijn dat de AB aanslaat. H25..leuk weer van je te horen. Kwebbel
Hier gaat het prima hoor. Ben vanaf december weer voledig aan het werk en dat gaat goed. Alyshia wordt echt heel groot nu ze gaat met sprongen vooruit. Het is een hele lieve slimme meid die heel erg goed weet wat ze wil. Ik noem haar dan ook nog wel regelmatig een draakje maargoed er moet wat in zitten he. Verder kan ik wel een boek schrijven zoveel als ik wil vertellen (ben ook veel te lang niet geweest) maar dat komt in de loop van de tijd wel weer. Als ik nog weet hoe het moet en als het lukt zal ik er wat Alyshia spam door doen.
Jee Simone wat het nu dan toch kan zijn. Misschien inderdaad wel de 5 de ziekte. Even afwachten nog. In ieder geval fijn dat de poepbroeken beperkt blijven kan haar kontje tenminste helen. Werkse (ik hoop voor jouw televisie kijk ze) Kwebbel.
Nou ja waar het aan ligt weet ik niet maar goed dan maar de linkjes. Ik zal eens even kijken waarom het niet meer goed lukt. In ieder geval ga ik lekker voor de buis. Fijne avond allemaal.
Fijn dat het weer zo goed gaat! Ben benieuwd naar je spam.. edit: zie de spam al, leuke foto's! (stond net op de volgende pagina haha)
Goedenmorgen allemaal, Hier vandaag een druk dagje. Manlief heeft straks een halve marathon te lopen dus we moeten om 10.00 uur in de auto zitten. Begin van de avond ook nog verjaardag dus ik hoop dat ik het allemaal nog in elkaar kan passen. Iedereen een fijne dag toegewenst.
@Kwebbel... heb je ook genoten vanacht???? Die Mark...wat super! Of lieten de patienten het niet toe? Ja ik dacht zelf idd ook 5e ziekte, had al zitten googlen. Maar snap die diaree er niet bij.
Hoop dat ze snel weer opknapt! Super hè van Mark Tuitert! Wij hadden de tv aangezet net nadat hij had gewonnen (rond 3 uur.. moest toch voeden haha) maar was mooi om te zien hoe blij hij was! Helga, jij ook een fijne (maar drukke) dag gewenst! Corina, hoe gaat het met je schoonvader?
Simoon....Jaaaaaa heb het vannacht ook gezien. Echt GE-WEL-DIG! Was niet druk dus heb veel OS gezien Krijgt jullie kleine dame geen kiezen erbij? Kwebbel