Goeiemiddag meiden. Wij hebben vanacht ook OS gezien Wat ontzettend goed zeg! Tygho knapt alweer lekker op, de AB slaat echt goed aan. H25, leuk je weer te lezen!! Leuke foto's van je grote meid zeg Pfff het is hier echt zo'n saaie zondag Verveel me dood!
Ik merk dat Tijn ook weer een grotere woordenschat heeft gekregen. Hij heeft nu in de mode om steeds te zeggen als ik bv thuis kom: "Hallo mama, kuhus...Tijn weer spelen". Er volgen steeds langere zinnen. Ook gaat hij nu elke dag met een leesboek naar Eva...(lees, ze kruipen dan samen met z'n 2-tjes op de bank en meneer zegt: "Eva, nuhu lezen ") en samen gaan ze volledig op in het boek. Zo schattig! ** krijg direct kriebels in de buik als ik bovenstaande terug lees ** Kwebbel
Leuk dat praten hè Kwebbel. Hier nog geen zinnetjes maar ze zegt nu steeds meer woordjes na. En natuurlijk de nieuwe favoriet: hoe heet je zusje? Mirthe! (mitte) Wat doet Mirthe soms? Huilen! (uijjen) En wat doet Mirthe bij mama? Drinken (tinke)
ben ik weer, nog steeds alles rustig hier. m'n verkoudheid gaat de goede kant op dus ik slaap weer wat beter. heb zaterdag m'n wekker om 1.15 gezet, Briman bleef gewoon op voor het schaatsen. heb me om 1.15 nog even omgedraaid en werd pas om 2.55 weer wakker, net op tijd om de laatste rit nog te zien en een dolgelukkige Mark Tuitert. Was wel de moeite waard om daarvoor nog even op te staan! vannacht hebben we ons er niet aan gewaagd, maar de verrassing was wel groot toen we vanmorgen op het radiojournaal hoorden dat Ireen Wust ook goud had gewonnen! leuk begin van je dag.... Deane zit weer lekkerder in z'n velletje. Hij slaapt weer super door, eet alleen weinig (maar z'n neusje zit ook nog steeds een beetje dicht, waardoor eten natuurlijk moeilijk en vermoeiend is). Af en toe doet hij nog enorm stout, maar niet meer de hele dag door. Hij is weer wat beter voor rede vatbaar, je kunt echt rustig met hem praten en uitleggen wat er wel en niet mag en waarom dan. Meestal is het dan snel gedaan met de huil- en schreeuwbuien. Hij is trouwens al helemaal gek van de AH-voetbalplaatjes.... Kaartjes! roept hij dan. Briman is heel trots: Deane weet precies welke Ajax zijn en welke niet. Hij herkent het logo, knap he! En hij kan al mooi juichen: Ajax! Ajax! Ajax! Ben benieuwd wanneer hij voor het eerst mee mag naar het stadion H25, leuk dat je weer even langskomt! En ja, ook Alyshia wordt al groot he... het gaat toch hard met die aprilkindjes van 2008.
O ja, Deane z'n favoriete zinnetje nu: Deane even pakken doen! En mijn favoriete zinnetje van de afgelopen week: mama is echt lief... (daarna kan hij toch helemaal niets meer fout doen, toch?)
Goedenavond!! Zo al een paar dagen niet geweest.. @ Bri, fijn dat alles goed gaat! Leuk dat Deane al zo goed Ajax weet te herkennen. @ H25 leuk dat je weer even langskomt. Ja het gaat hard met de kindjes.. Nou hier vandaag weer een telefoontje gehad van mijn werkgever. Krijg er miv volgende week maandag weer 1 cliënt bij. Is voor 2 uurtjes. Dus dat is toch 2 uurtjes per week extra.. Lekker hoor. Verder gaat het hier eigenlijk heel goed. Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst zelf Wayne zijn haartjes geknipt. Nou ja met de tondeuse gedaan. En het is goed gelukt! Heb ik ons ff 15 euro bespaard. Fijne avond allemaal!!
Ahh Kwebbel wat schattig! Kan me voorstellen dat je smelt van die kids van jullie! Bri, fijn dat je weer wat opknapt! Wat leuk dat Deane zo weg is van de kaartjes. Wel een beetje jammer van de club hoor, maarja dat kan niet anders als je in A'dam woont heh . Boni, wat schattig hoe Jasmijn Mirthe zegt . Ingrid, TOP zeg die extra uurtje. Wel relaxed ze de haren knippen van de kleine man. Dit vraagt natuurlijk wel op SPAM SPAM . Hier alles goed met de mannetjes. Mats is echt heerlijk aan het doerakken en er komen met de dag nieuwe woordjes bij. Ook Nils doet het erg goed. Sinds een weekje rolt hij van rug naar buik, pff wat gaat het snel...
Booky...wauw, Nils aan het omrollen alweer. en wat worden onze jongens groot he Heerlijk dat Mats lekker aan het doerakken is. De ondeugd zelf Bri...fijn dat je je beter voelt. Wat knap van Deane dat hij de plaatjes al zo goed herkend. Hier zegt Tijn ook vaak Ajax , en ik maar De Graafschap met hem oefenen zonder resultaat...hahahaha (Tijn heeft 3 ooms die fanatiek Ajax-supporter zijn, dan weer een ajax-shirt, dan weer sokken etc etc) Ingrid...lekker hoor 2 uur erbij. Boni..ach wat lief van Jasmijn hoe ze Mirthe uitspreekt. Voelt ze zich ook echt grote zus? Ik kom net terug van een Tom-Du party. Kennen jullie dat kleding merk? Erg leuk spul, maar wel altijd prijzig helaas. Toch voor de meiden een leuke halterjurk gescoord (voor beiden dezelfde) en voor onze boef een leuk shirt. Kwebbel
Jasmijn voelt zich echt grote zus zo te horen.. vanochtend had boniman met haar beneden een boterham gegeten en daarna kwam ze weer boven waar ik Mirthe aan het voeden was. Al op de trap begon ze: Mitte! Mitte! Echt superlief om te horen. En ze moet ook altijd even in de wieg of box kijken, Mirthe aaien en kusjes geven. Kortom, het gaat tot nu toe heel goed met die twee. Scheelt ook dat Mirthe meestal 's ochtends slaapt na de voeding tot 11 uur/half 12. Heb ik alle tijd voor Jasmijn.
hey wat lief dat jullie aan me hebben gedacht Ik was afgelopen weekend bij mijn ouders op bezoek, dus vandaar mijn late reaktie.... Vrijdag naar de gyn geweest, en verteld van mijn 2 afgelopen rondes, dat ik mijn ei had gevoeld maar niet zoals gebruikelijk 12 dagen daarna ongesteld was. Hij bleef gewoon volhouden dat ik dan mijn eisprong wel later gehad zal hebben. Nou heb ik heel toevallig vorige week woensdag mijn eisprong gevoeld (en net zoals de afgelopen 2 rondes een beetje bloedverlies daarna), dus ik mag donderdag gaan bloedprikken, dan kunnen ze controleren of ik echt een goede eisprong heb gehad. Mocht dat zo zijn, dan kunnen ze helaas niet zoveel voor ons betekenen. Dat betekent dat mijn lijf het doet, het spul van siemens is vorig jaar nog goedgekeurd, dus dan moeten we gewoon blijven proberen. (en als ik echt een vmk heb gehad, dan is dat alleen maar een teken dat we het wel kunnen!) Daar moeten we ons dan maar aan vast houden. Ik heb 19 maart nog een vervolg afspraak om de uitslag van het bloed te bespreken, en ik hou er maar rekening mee dat we dan weer afscheid kunnen nemen van de gyn. En eigenlijk klinkt dat vervelender dan het is
Ajax...de Graafschap....Beetje jammer hoor dames Twente is OK ole ole (Ofnie Chelleke) Hahahahahahaah Booky, wat word Nils alweer groot zeg! Omrollen alweer. De tijd gaat hard. Fijn dat het met Matseman ook goed gaat Hard gaat het nu ineens he met de woordjes. Mielenl, spannende tijden dus voor jullie. Uiteraard duim ik dat alles goed werkt en jullie het zonder hulp van de gyn kunnen! Boni, wat fijn dat Jasmijn het zo leuk vind met Mitte Je hoort soms dat het ook heel anders kan gaan! Kwebbel, ik ben niet bekend met Tom-Du. hebben die een website ofzo?? Tygho heeft geloof ik al bijna geen last meer van z'n oren. Heel soms prutst hij er nog een beetje aan maar geen drama's meer. Vanmorgen zat meneer van boven tot onder vol met poep. Ik hoorde het gewoon gelanceerd worden haahhaha. Dus al lekker ff gedoucht. Ff een vraagje...tandenpoetsen, hoe gaat dat met jullie kleintjes? Hier is het echt een drama van jewelste. Hij vind het vreselijk en krijst zich een ongeluk, slaat om zich heen en gaat bijten.
Hier gaat het tandenpoetsen wel goed. We poetsen altijd eerst zelf en daarna mag Jasmijn ff napoetsen en zelf drinken. Dus met dat vooruitzicht blijft ze netjes zitten als wij poetsen
En hier ook geen Ajax, de Graafschap of PSV haha. Zulke grote supporters zijn we ook niet maar we volgen het wel meer nu Twente het zo goed doet. Nog 1 keer winnen terwijl PSV verliest....
@ missC ja het blijft spannend. Tandenpoetsen gaat hier redelijk goed, dat wil zeggen dat hij soms meewerkt, en soms totaal niet. Hij mag ook zelf altijd even poetsen "TAPATA" roept hij dan. Ik doe altijd op het einde even zijn tong, dan weet hij wanneer het klaar is. En dan mag hij zelf even poetsen (nouja, sabbelen/kauwen ) Van het weekend trouwens gelachen. Als hij zich pijn doet, dan roept hij "AU" en wijst hij naar wat er zeer doet. Dan moet hij daar een kus (op zijn hoofd, op zijn hand) en dan kan hij weer verder. Nou haalde ik hem zondagmiddag kleddernat uit bed, ik denk dat zijn luier niet goed zat ofzo. Dus ik ben hem helemaal aan het uitkleden, wijst hij op zijn been en roept "AU", dus ik geef hem daar een kus, vervolgens wijst hij op zijn piemeltje en roept "AU"......hmmmmm.....toen heb ik hem maar een kus op zijn voorhoofd gegeven @ kwebbel ik ken het merk ook niet. dus dat wordt spammen! @ boni wat lief dat Jasmijn zo'n trotse grote zus is! owja voetbal......hebben wij helemaal niets mee. Wij zijn meer van het autoracen. Bosch kan ook al "PORSCHE" zeggen hihihi. En van het weekend, toen we naar onze ouders reden (die wonen in Duitsland), dan zit ik met mijn ogen dicht als Siemens het gaspedaal intrapt, maar Bosch roept "HARDER PAPPA!"