Ik ben er ook weer even. Momenteel ontzettend druk met fotografie-opdrachten dus niet zoveel tijd om te forummen. Ik ga even proberen om te reageren. Tandenpoetsen gaat hier ook niet zo goed. Roel vindt het niks en doet t liefst zn mond dicht of hij gaat kauwen op de tandenborstel. Zelf poetsen gaat beter, maar dan raakt hij de helft niet. @Ingrid: fijn dat je er uren bij hebt gekregen. @Mielenl: Ik was ook benieuwd hoe het geweest was bij de gyn. Lastig dat ze ws. niet zoveel voor je kunnen doen. Aan de andere kant wel fijn als er uit komt dat alles wel goed is. @Kwebbel: Wat een leuke kleertjes. Vooral de jurkjes vind ik super! (het andere ook hoor!) @Simone: Wat goed dat je aan het afvallen bent. Bij mij mogen er ook wel wat kilo's vanaf, maar ik kan even de moed niet opbrengen Hier ook geen voetbalfans. Ik zelf niet en man ook niet. Wij hebben er echt niks mee. Alleen met EK/WK kijken we weleens naar het NL elftal, maar anders niet. Ik heb ook schaatsen gekeken gisteren. Wat een domper zeg! Echt erg voor Sven. Maar ik moet zeggen dat ik het ook heel erg voor Gerard Kemkers vind. Dat heb ik dan altijd weer.... We zijn allemaal mensen en ik vond het drama voor beide. Dat hoopje ellende als je Kemkers zag.. Ook terecht dat Sven boos was overigens.
Bri, ben benieuwd hoe lang Maartje nog op zich laat wachten! H25, Mielen, wil hier ook weer beginnen met lopen, is toch de makkelijkste sport met kinderen. Je kunt gewoon gaan als het je een keer uitkomt. Zal wel weer met een beginnersschema starten, is toch al even geleden (ben in het begin van de zs gestopt omdat ik ivm mijn astma altijd medicijnen neem voor het hardlopen maar ik die ivm de zwangerschap juist niet zoveel mocht gebruiken). Marleen, lekker dat de opdrachten zo goed gaan!
goeiemorgen! @ marleen, lekker dat je het zo druk hebt met opdrachten! @ simone wat goed dat je al zoveel bent afgevallen! Ik heb ook weer een poging gedaan (dokter frank dieet), wel ietsjes afgevallen maar nu weer normaal aan het eten schiet niet echt op dus @ H25 ik heb zelf ook niet gelopen toen het zo glad was....twee weken geleden wel, toen had het gesneeuwd maar dat liep niet echt lekker (wel qua temperatuur ) Vervelend van die rugblessure. Ik moest ook HEEL rustig opbouwen vanwege mijn slechte knieën, mijn eerste poging zelfs onderbroken omdat ik gelijk al mijn enkels en knieën had overbelast @ bri grappig, dat je nu al verschil merkt. Ben benieuwd of zij (ik heb het gevoel dat het een meisje is) straks ook zo rustig is. Lijkt me aan de andere kant ook wel vervelend, dat ze zo rustig is (ik blijf gewoon stug volhouden, sorry als het stiekum toch een jochie is ). Of maak je je er niet zo ongerust om? ik heb van de week EINDELIJK eens de tijd genomen om iets met mijn naaimachine te doen. Ik wil een dekbed overtrek maken voor Bosch, dus eerst maar eens geoefend met een kussenhoes. Nou, die is best redelijk gelukt dus straks even snel wat stof halen. over sven, tsja ik vind het natuurlijk ook heel lullig dat hij op deze manier "zijn" medaille misloopt. maar ben ik nou de enige die het ook een beetje naief van hem vind, dat hij zelf ook had kunnen nagaan dat die wissel niet goed was? Het blijft natuurlijk een domme actie van kemkes om hem verkeerd te sturen, maar ik neem aan dat Sven ook weet wanneer hij moet wisselen. Trouwens ook lullig voor de 4-mans-bob (of moet ik zeggen 3-mans-bob). Eentje haakt af en de andere 3 hebben het maar te accepteren. Daar train je dan zo lang voor.
owja nog even een * smelt * anekdote Toen ik Bosch gisteravond naar bed bracht, was hij heerlijk aan het sabbelen op het pootje van oliemuis, en ik klets dan een beetje tegen hem terwijl ik hem uitkleed. ik "Oliemuis is jouw vriendje he? Kan jij "vriend" zeggen?" Bosch "RIENNNNN" ik "Goedzo! Oliemuis is jouw vriend!" Bosch * pakt een ander knuffeltje, houdt die - en oliemuis - omhoog * "RIENNNNN" ik "ja, dat is ook jouw vriend. Heb je nog meer vriendjes? Is ... (=zoontje van mijn vriendin) ook jouw vriend?" Bosch * begint te lachen * "Dajoooooo!" ik "en pappa? is pappa ook jouw vriend?" Bosch * begint nog harder te lachen * ik "en oma?" Bosch * gaat rechtop zitten, grote glimlach, kijkt me recht aan * "MAMMAAAAAA!" * smelt *
Ben gister lekker wezen shoppen voor de meiden. Alvast wat zomerkleertjes ingeslagen want ja over 2 maandjes zitten we al in t goede weer in Turkije, dus je kan t alvast maar hebben he! Ben goed geslaagd al zeg ik t zelf! @marleen: goed zeg dat je zoveel opdrachten hebt! Is ook veel belangrijker he als forummen Maar wel lief dat je toch af en toe ff jezelf laat zien hier hoor! @h25, ja het valt me niks tegen dat dieet tot nu toe... Na 3 dagen 3,5 kilo eraf. Maar ik ben ook behoorlijk flink hoor dus de 1e kilo's gaan dan altijd snel he. Maar wil het volgende week nog een keer 5 dagen doen en dan ga ik gewoon zelf proberen verder af te vallen.
Wat lief mielen! Simone, lekker geshopt, heerlijk (ik wil ook!). Hier vanmorgen het CB op bezoek gehad (stelde niet zoveel voor) en tussen de middag weer naar het CB toegeweest voor het weeguurtje (waarom nemen ze bij zo'n huisbezoek nou niet een weegschaal mee??). Maar goed, Mirthe was in 9 dagen 400 gram aangekomen dus het gaat super goed met de borstvoeding!
Marleen, lekker zeg dat het zo goed gaat met de studio! Simone, goed bezig zeg!! Toppie! Mielenl, ach wat is bosch een droppeke Echt superlief. Boni, fijn dat Mirthe het zo goed doet op de bv! En idd, je zou toch denken dat ze wel een weegschaal meenemen. Was hier iig wel zo! Pfff zit hier als een zombie. Heb vanacht maar 2,5uur geslapen. We waren gister op visite bij vrienden. Tygho sliep daar in het campingbed en dat ging allemaal prima. Maar thuis had hij besloten dat hij genoeg had geslapen. Dus steeds uit bed komen en naar onze slaapkamer komen. Schreeuwen,gillen en krijssen als we hem weer naar bed brachten. Ik was al niet lekker in orde dus kon het gewoon niet meer hebben, heb meneer in de kamer gezet in z'n campingbedje met de televisie aan. Daar heeftie nog een poos geschreeuwd om om 4uur in slaap te vallen en half 7 weer wakker te worden. En vandaag issie ook al niet te genieten...pffffffffffffff
Balen Mams dat Tygho gisteren zo slecht had geslapen, hoe ging het vannacht? Hier een goede nacht gehad, laatste voeding om 22.15, daarna kwam ze om 2 uur en vervolgens om 6 uur. Dus lekker tussendoor geslapen. Gelukkig gaan de voedingen ook steeds sneller, ze drinkt lekker door. Boniman heeft er zelfs helemaal niets van gemerkt vannacht haha. Dus die heeft een nachtje bij kunnen tanken. En dat doe ik vandaag, Jasmijn is naar het kdv dus kan het rustig aan doen. Gisteravond was trouwens wel rommelig, Mirthe had last van krampjes en moest erg huilen. Maar na de laatste voeding ging het beter gelukkig en viel ze snel in slaap. Jasmijn moest alleen ook getroost worden want die was weer van Mirthe wakker geworden. Maar tegen 11 uur kon het licht hier uit...
Vanacht ging het wel redelijk weer. Hij blijft uit bed komen, maar goed tussen 19:00 en 20:00 vind ik dat niet zo erg als midden in de nacht. Helaas werd hij wel om 5uur wakker vanacht..Maargoed, hij is zowieso strontvervelend de laatste dagen en gezien de mate waarin hij zich ineens ontwikkelt...kunnen we 1 en 1 wel bij elkaar optellen en noemen we dit maar een ontwikkelingssprong. Gaat vast snel weer over!
@ boni wat fijn dat de bv goed loopt en wat heerlijk om die pas-geboren-nachtelijke-verhalen te horen tank maar lekker bij en geniet er van! @ missC wat vervelend dat Tygho niet meer wilde slapen. hopelijk heb je vannacht kunnen bijtanken... @ simone is luna ook weer helemaal beter trouwens? hier sinds een paar dagen weer met de pufjes begonnen. want het begon weer met een hoestje dat steeds lelijker werd. Maar ik geloof dat het al goed aanslaat want de afgelopen twee nachten heeft meneer nauwelijks meer gehoest (meestal het eerste teken dat hij opknapt ) en gisteren aan het crea-bea-en geslagen. ik had een dekbedje gekocht, alleen niet goed op de maat gelet, bleek voor een peuterbedje, dus net iets kleiner dan 1-persoons. En daar zijn wel wat overtrekjes voor te koop, maar die zijn zo 30/40 euro! Dus heb ik 2 heeeeeeele leuke stofjes gehaald, en gisteren zelf een dekbedhoes in elkaar geflanst. Nu alleen nog een kussensloop (al zullen we het kussen voorlopig nog niet gebruiken, maar dan is het in elk geval compleet).
Goh, ik ben blijkbaar niet de enige met slaapproblemen... sterkte meiden! Vanmorgen bij de VK geweest, controle was dik in orde. Maar omdat ik zelf toch onzeker werd doordat maartje zo rustig is, mocht ik gelijk door naar het zkh voor een CTG. En daar ben ik helemaal gerustgesteld. Maartje doet het prima, mooi hartritme, genoeg beweging. Ze hebben ook gelijk met een echo naar het vruchtwater en de placenta gekeken en ook dat zag er prima uit. Hij/zij (mielenl: ik denk ook dat het een meisje is hoor, ik betrap me daar steeds vaker op) heeft het blijkbaar erg goed hierbinnen, maar is gewoon niet zo'n druktemaker als Deane. Eigenlijk zou ik over een week weer naar de VK moeten, maar omdat er geen gaatjes meer in hun agenda zitten, wordt het gelijk aanstaande maandag al. Blijkbaar zit er een geboortegolfje aan te komen hier?? Hopelijk heeft dat geen gevolgen voor beschikbaarheid van VK als ik moet/mag gaan bevallen! Vanavond weer lekker schaatsen kijken. Ik hoop dat 'we' die ploegenachtervolging gaan winnen, dat maakt het een beetje goed voor de afgelopen week. Bij de vrouwen geef ik het weinig kans, die loting kon bijna niet slechter... (eerst Duitsland, daarna Canada).
Nou ik mag zo weer naar t werk... voor iedereen begint t weekend en voor mij begint t werken. Dat heb je he in een winkel....helaas... Maar goed, ben nu wel overdag thuis geweest dus heb vanochtend lekker gerelaxed en vanmiddag was ik er voor Esmee. Dus die ook weer blij. Luna zit gewoon op het kdv! Morgen moet ik ook nog werken,'savonds naar vrienden en dan zondag verjaardag van mn nicht/vriendin die 30 wordt! Dus weer een druk weekend. Corné kreeg vandaag te horen dat er bij hun op t werk 15 man uit moet....brrrrr hoop echt dat hij mag blijven zeg
@ bri fijn dat het allemaal goed was! kan me voorstellen dat het je toch niet lekker zat, dat ze zo rustig is. En ja, hopelijk is er wel een vk beschikbaar als de tijd rijp is.......lijkt me geen pretje om het alleen (of met z'n tweetjes) te moeten doen! @ simone tjee, dat is geen leuk bericht! Ik zal duimen voor eengoede afloop
Goedenavond!! @ Mams, nou ik kan je de hand schudden. Wayne is hier ook stierlijk vervelend de laatste dagen. Daar komt bij dat hij ook nog eens verkouden is geweest, dus het minste of geringste staat hij te piepen. Maar goed.. Het zal wel weer over gaan. @ Simone, jeetje. Nou duim mee hoor, voor een goede afloop. Nou hier alles kits... Eigenlijk alles rustig.. Woensdag gewerkt, en natuurlijk de gegevens van "mijn" nieuwe cliënt gekregen. Heb er nu al zin in. Maandagmorgen ga ik daarnaartoe.. Helaas heb ik de verkoudheid van Wayne overgenomen, hij is bijna beter, ik begin te snotteren. Maarja. Flink aan de nisyleen, want ik kan het nu niet gebruiken. Morgen gaan Ingman en ik allebei op jacht naar een nieuwe bril. En voor Ingman een nieuwe fiets kopen. En verder gewoon even lekker de stad in. Ja en zondagavond gaan ik dan met een vriendin naar Mama Mia!! Heb er superveel zin in. Dus dan moet ik neit ziek zijn. Verder weinig nieuws. Zal zo nog wat Wayne spam eroverheen gooien. heb weer leuke foto's gemaakt. Ook van zijn nieuwe, door mamma gemaakte coupe!!