Wauw, Nikita die geen tijd heeft voor Catan, dan is het echt druk Maar is voor het goede doel toch! Waar loop je je stage trouwens? 16 uur per week, dan ben je dus drie dagen in touw. En moet je nog veel studeren?
Zit hier heel rustig op de bank, ben echt moe, moe en nog eens moe. Afwachten tot de laatste voeding dus en hopen dat we lekker kunnen slapen....
Heb nog niet terug gelezen. Vanmorgen fotoshoot gehad met ons gezin. Vanmiddag de eerste foto's al binnen gekregen ** zie hyves ** Owww, het zijn er zoveel in totaal....nu nog een keus gaan maken welke we willen hebben. Kwebbel
Op een speciale school, bij leerlingen die intern in een psychiatrische kliniek verblijven. En daar dan de heftigere gevallen van, die niet in gewone klassen met interne psychiatrische kinderen kunnen werken. Dinsdag begin ik daadwerkelijk met de stage, ik vind het spannend en toch ook wel heel leuk. Henk neemt in principe twee dagen voor zijn rekening en mijn schoonmoeder één. Henk en ik zien elkaar de aankomende vier maanden weinig maar door vier maanden te versnellen loop ik er acht in... Anders was ik pas in februari 2012 klaar....
Zo even terug gelezen. Nikita..goed van je zeg dat je je studie zo combineren kan met je gezin. Pittige stageplek lijkt me, maar wel erg leuk en leerzaam. Simone...is Luna alweer opgeknapt? En na 5 dagen dieet een goed resultaat? Mams...inderdaad schrikken zeg. Boni...hopelijk aankomende nacht naast de voeding lekker slapen. Mielen...wat is Bosch een heerlijk ventje zeg. En leuk dekbed ook. Daar zal hij (straks) heerlijk onder slapen. Marleen...fijn dat je weer bent opgeknapt. Booky....Mats nog steeds klachtenvrij? Tijn had hier vorige week een loopoortje. had geen klachten, maar heb toch de poli KNO (bekend ivm buisjes) gebeld. Druppels gekregen en het was met 1 dag over. Zo ben geloof ik weer aardig bij. Vanmorgen dus foto's wezen maken en vanmiddag met z'n allen naar de stad. Tijn MOEST nieuwe shirts hebben. Zijn kast is weer gevuld. Ben dus goed geslaagd. Over het algemeen maat 92 en een enkele 98-104. Voor de dames nog wat leuke dingetjes en kwebbelman heeft ook nog wat leuke shirts gekocht. Next time for me Oja...Isa zit nu sinds 3 weken op logopedie. Met name de K en T waar ze moeite mee heeft. En slissen, maar dat wordt later behandeld. Nu oefenen we dus elke avond na het eten even 10 minuten en meestal gaat tijn er dan bijzitten. Ik merk dus nu echt dat Tijn veel woorden ineens heel duidelijk en goed kan uitspreken ...ongemerkt leert hij er ook van. Want ook tijn zei bijvoorbeeld toe ipv koe. En nu dus niet mee. Kwebbel
Ja klopt corina, ben daar eigenlijk niet zo voor maar tis erg goed te doen hoor! Heb totaal geen honger gehad
@kwebbel: mooie foto;s!!!!! @booky, welke action is dat? welke plaats? heb t nog nie gehoord @mams: ow das idd wel ff schrikken als Tygho zo op straat staat! @boni, hoe ging de auto rit? @Nikita, ik heb ook minder tijd voor catan of andere spellen, vindt het heerlijk met de meiden bezig te zijn. @ingrid en Nikita, mooie spam! er is op 5 dagen 4 kio agfegaan, ga het nu vd week op eigen initiatief proberen met yoghurt/muesli-crackers/fruit ed... Als er dan eind vd week weer af is blijf ik t zelf doen, en anders doe ik weer 5 dgn dat dieet. Want het was echt goed vol te houden! Vanmiddag verjaardagsfeestje van mn nichtje die 30 wordt woensdag, hebben vanacht de voortuin versierd. Dus ben benieuwd wat ze er van vindt Fijne zondag allemaal
Simone, knap hoor dat het zo goed gaat met het dieet. Kwebbel, wat een mooie foto's zeg! Heb je die bij Marleen laten maken?? Vanmorgen heerlijk wakker geworden. Om half 8 hoorde ik geklop op de slaapkamerdeurapa,Mama!!! Kwam meneertje onze kamer in, klom op bed en gaf me een dikke vette knuffel en kus.*smelt* Wat is het toch ook een lekker ding @ Iedereen, dat was zeker schrikken! Dat word dus klinken omhoog zetten!Gelukkig is het hiervoor een doodlopend stuk dus er komt praktisch nooit verkeer.
Nee Kwebbel's foto zijn niet bij mij gemaakt Ik zag op Hyves dat ze een cadeaubon had gehad voor een fotograaf (bij haar in de buurt denk ik) @Mams: Wat lief dat je gewekt werd met een dikke knuffel! Het andere "avontuur" is gelukkig goed afgelopen. Schrikken als je Tygho ineens op straat ziet lopen! @Simone: Gaat snel met afvallen! @Boni: Alles nog goed met je meiden? Vandaag ging je met de auto weg toch? Hier gaat alles zn gangetje. Ik ben weer zo goed als beter. Alleen 's nachts is drama want ik heb allemaal kriebelhoest en dan kan ik niet slapen en hou mijn wederhelft ook wakker.
Fijn dat je weer bent opgeknapt Marleen. Ben wel benieuwd naar de foto's die jij van Kwebbelfamilie hebt gemaakt hoor!
Ik heb geen foto's gemaakt van Kwebbelfamilie. Ze waren vorige maand bij ons op visite, maar toen heb ik alleen uitleg gegeven over de camera. Verder hebben we geen foto's gemaakt.
@Mielenl & Mams: Bedankt! Het moet nog steeds een beetje landen hier. Voelt heel onwerkelijk. Even nog een klein verzoekje ook... Hier graag niks over op Hyves zetten. We willen het voor familie, vrienden en bekenden nog even "geheim" houden. Het is nog zo pril allemaal. Maar dat hadden jullie vast zelf ook wel bedacht.
Marleen...Super gefeliciteerd. Wat leuk dat Roel een broertje of zusje gaat krijgen. Voel je je verder goed? Had je bij Roel veel last van kwaaltjes? Mams...wij hadden inderdaad een kadobon gekregen van familie. Hebben in groessen de foto's laten maken. Helemaal super. Bij Marleen zijn in januari geen foto's gemaakt ....waren zo druk met workshoppen....in de zomer misschien een herkansing . En lief hoor wakker worden met een dikke knuf van je 'allessie' Kwebbel
Uiteraard blijft je nieuws op ZP hangen Marleen! Zijn jullie lang bezig geweest voor deze zwangerschap?? Oooh ik dacht echt dat jullie wel foto's hadden gemaakt! Jammer! Misschien in de zomer dan he
Even de vragen beantwoorden... @Kwebbel: Ik voel me op zich goed. Alleen ben ik erg moe, maar dat komt denk ik omdat ik nog aan het beter worden ben van van de week (grieperig). Ik ben nog niet misselijk of zo. Bij Roel was ik wel erg misselijk. Ik hoop dat het zo blijft. @Mams: We wilden wel graag een keer een tweede kindje, maar hadden er geen "haast" mee. Bij Roel duurde het vrij lang, een maand of tien. We hadden bedacht dat we er in maart echt voor zouden gaan (de komende cyclus dus), maar we gebruikten nu al geen voorbehoedsmiddelen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het sowieso weer een tijdje zou gaan duren. Maar niet dus! Gisteren getest en er stonden twee streepjes.
Marleen, echt super!! Ook fijn dat het zo snel is gegaan Hoop voor je dat je geen nare kwaaltjes gaat krijgen en lekker kan genieten!