Even zien wat ik zo nog weet, ben helemaal onder de indruk van het Marleen-nieuws.. Kwebbel, zag mooie foto's op de hyves. Mams. lekker bijgetankt vannacht dus! Bri, meldplicht! Hier ook een lange nacht gehad, 1 voeding om half 5 en we sliepen gisteren om half 1. Maar darna ook weer geslapen tot na 8 uur. Hoop dat dit een paar nachten zo blift. Gaan zo weg naar mijn broer, dus tot later.
Mielen leuke spam van je mannetje. Nikita wel fijn dat je je opleiding kan versnellen, maardoor wel heel heftig! Succes met studeren en stage lopen. Kwebbel mooie fotos hoor, had ze op je hyves bekeken. Succes met het maken van een keuze! Ik speel echt nooit meer een potje Catan. Ook te druk met mijn mannen en Studio Klik. Marleen fijn dat je weer wat bent opgeknapt. Ik ben ook helemaal niet fit. Zere keel, zwaar hoofd, bah. Hoop dat ik ook weer snel opknap. EN WAT ZIE IK, WAT LEUK!!! GEFELICITEERD! Hopelijk blijven je kwaaltjes achter wegen!
wow marleen wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding echt superleuk voor jullie! wel grappig , ik bedacht me pas nog als Bri is bevallen is er voor het eerst geen april mama meer zwanger , maar jij neemt het stokje mooi op tijd over nu mag bri gaan bevallen! Bri ik hoop dat het goed gaat met de laatste loodjes en dat het niet te lang meer duurt, ik ben zo benieuwd! ik lees wel mee hoor meiden maar even weinig reageer tijd
@ Marleen!!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Sorry dames nog ff verder niet teruggelezen.. Zit helemaal klaar en opgedirkt op de bank nu. Met een half uurtje komt mijn vriendin mij ophalen. En dan gaan we naar Groningen. We gaan eerst lekker dineren, en daarna door naar Mama Mia!! Heb er superveel zin in. Ben alleen nog snipverkouden, dus ik ga gewapend met paracetamol, neusspray en zakdoekjes. Maar ik ga.. Fijne avond allemaal!
Marleen GEFELICITEERD. Wat leuk dat jullie gezinsuitbreiding krijgen. Ingrid heel veel plezier vanmiddag/vanavond. Mams wat heerlijk wakker worden zeg. Wel een 'voordeel' dat hij in een groot bed ligt. Alyshia ligt nog in het ledikant en daar blijft ze voorlopig ook nog in liggen. Gisteren lekker uit eten geweest. Alyshia heeft zich supergoed gedragen. Lekker gespeeld in de speelhoek even iets eten en weer verder spelen. Vanmorgen weer voor het eerst wezen hardlopen. 3,5 kilometer maar wat pittig weer. Zat te rekenen en ik ben er wel 3,5 maand uit geweest. Morgen dus spierpijn maar voor het goede doel he. Voel wel weer goed zo hoor. Ga nu eten maken. Tot later.
@marleen, meid wat een leuk nieuws lees ik net! Van harte gefeliciteerd! En een hele fijne zwangerschap toegewenst! @ingrid: veel plezier vanaaf(al ben ik te laat want je leest dit niet meer) Hier vanochtend heerlijk getut.... Luna werd pas 10u wakker. Was vanochtend al 4,2 kg kwijt! Dus ben best trots op mezelf! Ga het nu proberen een week emt een eigen samengesteld dieet. Kijken of ik het door kan zetten! Vanmiddag verjaardag gehad en alleen 2 stukjes kaas en 3 handjes met japanse mix op. En net een half baguetje met 30+kaas/ei en komkommer. Dus ik ga mn best weer doen deze week!
Marleen ook ff via hier van harte meid. Super super!! Lekker genieten van deze bijzondere tijd. Die 2e zwangerschap gaat zo ONWIJS snel!!
Ja, idd helemaal met Booky eens. Lijkt nog maar zo kort geleden dat ik de test in handen had en nu is Mirthe al bijna drie weken. Dus lekker genieten! Simone, lekker dat het zo goed gaat. Ingrid, ben benieuwd hoe mama mia is vanavond! Helga, mmmmmmm lekker uit eten! Dat klinkt goed.. Sab, hoe gaat het met de webwinkel? Isra, las op hyves dat je een nieuwe camera gaat kopen, super! Heb je veel opdrachten? Vanmiddag dus naar mijn broer geweest, dat is drie kwartier met de auto. Maar ging hartstikke goed, Mirthe viel lekker in slaap in de maxi cosi. Haar bij mijn broer er weer uitgehaald en daar gevoed. Ze gedroeg zich voorbeeldig haha. Nu lekker rustig op de bank...
Fijn dat het zo goed is gegaan. Dit was de eerste keer zo ver weg toch. Altijd lekker als kinderen zich voorbeeldig gedragen.
H25 lekker uit eten. Simone heerlijk dat Luna zo lekker heeft geslapen. En wat goed zeg dat je al zoveel bent afgevallen! Boni heerlijk dat het zo goed ging met Mirthe bij je broer. Ja ik ga morgen mijn nieuwe camera kopen, helemaal zin in. Qua opdrachten gaat het ook goed. En er staan nu wat grote opdrachten aan te komen dus een 2de body kan dan natuurlijk geen kwaad en deze camera is een full frame net wat professioneler.
Heej wat een leuk nieuws lees ik, Marleen van harte gefeliciteerd. En natuurlijk hou ik nog m'n mondje dicht op hyves. Simone, super dat er zoveel af is. Is dus het overwegen waard voor mij. Mielenl, super mooi dekbed. Ben zelf op zoek geweest voor Jochem z'n juniorbed, dat viel nog niet echt mee. Heb er nu inmiddels 2.
Ga je een fullframe kopen Isra? Mooi! Welke is dat? Ook een andere lens er dan bij neem ik aan? Super dat het zo goed is gegaan met Mirthe, Boni. Alle anderen ook weer heel erg bedankt voor de felicitaties!
Marleen, gefeliciteerd!!!! Dat is echt een verrassing, maar een superleuke. Ik hoop op een superzwangerschap voor je, met natuurlijk een heerlijk broertje of zusje voor Roel. Ik meld me weer, alles rustig aan het front. Over een uur mag ik weer naar de vk, zal wel goed zijn. Van mij mag het onderhand echt wel gebeuren! Afgelopen weekend is Deane nog even uit logeren geweest bij opa & oma, vonden zij alledrie erg leuk. Briman heeft thuis nog wat geklust en ik heb vooral veel geslapen. Ben niet echt uitgerust, maar wel wat fitter dan vorige week. Vannacht mocht ik er 3 keer uit om te plassen, ik geloof dat Maartje de uitgang gevonden heeft... oftewel: ingedaald, denk ik, en dus lekker kopstootjes aan het geven aan m'n blaas. mams: moeilijk he, die buien van je kleine... ik ben zelf altijd de rust zelve geweest (nogal een binnenvetter, introvert typje) maar het lijkt me helemaal lastig als je het zo van jezelf herkent - hij weet dan waarschijnlijk precies de verkeerde reacties te triggeren. Gelukkig zijn er niet alleen time outs voor dreumesen, maar ook voor hun mama's! Wel een ondernemend jochie trouwens, dat hij in no time buiten staat. mielenl, lekker aan het crea-bea'en geweest zie ik. leuke foto! we slaan hier het junior bedje over, Deane gaat van z'n ledikantje (hopelijk) in een keer over naar een 90 x 200. nikita: dat lijkt me zeker een pittige stageplek! maar wat kwebbel ook al zegt, ook enorm leerzaam. vk had mij ook al gezegd dat ik de bewegingen van maartje niet moet vergelijken met die van Deane, omdat het heel verschillende kindjes kunnen zijn, maar ik vind dat wel lastig... nou ja, afgelopen weekend heeft hij/zij een feestje gebouwd in m'n buik, er was echt volop beweging! misschien vindt hij/zij het een beetje sneu voor me als ik me ongerust ga maken...
Bri, klopt precies wat je zegt. Ik herken mezelf er zoooo in! En ik heb het van m'n vader dus die ziet de bui voor mij al hangen zeg maar Maargoed hij weet idd precies op welke knoppen hij moet drukken om mij boos te krijgen...En hij is nog niet eens 2...Dat belooft wat. Maar daarentegen...Kan hij me ook compleet inpakken! Gisteravond om 19:00 heb ik hem naar bed gedaan.Maar hij wou niet.Dus hij kwam steeds naar de kamer. Netjes volgens Nanny Jo's manier gewerkt met terugbrengen. Maar op een gegeven moment had hij in de gaten dat hij geen weltrustenkus meer kreeg...Dus wat gebeurde er. Komtie de kamer in rennen: Mamaaa KUSJE!!!! Aan de ene kant denk je dan...Joh ga slapen! Dat is DE methode....Maar aan de andere kant smelt je dan! En zie dan maar eens je poot stijf te houden Over die dekbedden voor peuterbed. Wij hebben gewoon een 2m dekbed op een 1,60bed. Maar hoeslakens en overtreksets koop ik dan gewoon bij ikea. De hoeslakens zijn dan wel 1.60. Ik kon echt nergens een dekbed van 1.60 vinden. Maargoed, had ik dat wel gevonden had ik waarschijnlijk nergens passende overtreksets kunnen vinden.
hehehe, ja ook dat is herkenbaar. ze winden je zo om hun kleine vingertjes - en dat is maar goed ook! Hema heeft wel wat dekbedjes en overtrekken voor kleinere maten, volgens mij 100x150 of zoiets. Maar de keuze is niet enorm.