April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen,

Nou ben ik weer hoor..Gistermiddag/avond was echt super.

We werden tijdens het diner, echt als VIPS behandeld. Zo gaaf gewoon. Het eten was echt heerlijk.
    En natuurlijk het belangrijkste, de musical. Die was zo gaaf. Zou zo weer gaan hoor. Echt geweldig. Heb van begin tot einde zitten genieten!!! Vond het echt jammer dat het afgelopen was.

Nou ja, en eigenlijk zou ik nu moeten werken, en ik ben ook gegaan, alleen toen ik aankwam gaf mw te kennen dat ze niet kon, een andere afspraak had, en of ik ff een uurtje wilde wachten. Dus ik kantoor gebeld, met wat moet ik nu doen. En daar werd mij verteld dat ik gewoon naar huis kon gaan, want wij zijn geen jojo's. Want mw had niet afgebeld. Dus ik krijg gewoon doorbetaald, en de uren worden ook gewoon bij mw in rekening gebracht.

Zometeen lekker Wayne weer ophalen. En dan vanmiddag een lekker stukje wandelen..

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, Wow dat klinkt idd als een erg leuk avond!
    Och en een paar uurtjes zomaar betaald is natuurlijk ook niet vergeet.

Ik ga er vandoor, mams heeft wat moois gezien voor de bruiloft en de keurmeester moet mee ;)

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bri bedankt voor de tip! zal eens bij de HEMA kijken. suc6 bij de vk zometeen

@ ingrid klinkt als een leuke dag (heb gisteren wel ergens gelezen wat jullie gingen doen...) en groot gelijk dat je niet hebt gewacht. raar hoor, dat die mevrouw gewoon een dubbele afspraak heeft laten staan.

@ boni wat fijn dat Mirthe het zo goed deed op zo'n lange reis!

fijne dag allemaal!

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen ja heb vandaag de Canon D5 Mark II gekocht met de 24-70 f/2.8 lens gekocht! De batterij zit nu in de oplader en kan niet wachten tot ik er mee kan gaan shooten!

Bri, maartje gaat vanaf vandaag echt een maartje worden ☺ hoe was het bij de VK??

Ingrid super leuk dat je zo’n geslaagde avond hebt gehad.

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Nou, je hebt een flinke investering gedaan zeg! Vast een super toestel met een super lens!

Ik kreeg vandaag een telefoontje of ik schoolfoto's wil maken op de peuterspeelzaal. Even kijken hoe ik dat het best aan kan pakken.

Verder vandaag naar de VK gebeld voor een intake gesprek. Dat is op 22 maart en naar de huisarts geweest voor andere medicijnen voor mn astma, want de medicijnen die ik normaal gebruik mogen nu niet.

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hee, ik had vanmiddag ook al een stukje tekst getypt, maar dat is blijkbaar niet geplaatst. Misschien heb ik het verkeerd gedaan..

@Ingrid: Leuk dat je zo'n geslaagde avond hebt gehad! Naar een musical gaan is altijd leuk natuurlijk!

@Mams: Gelukt met de kleding voor je moeder?

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja Marleen het was een aardige investering, ik loop weer lekker licht HAHA, alhoewel met een body van ruim 1 kilo om mijn nek met daarop een lens die ook nog is 1 kilo weegt, compenseert dat het lichtlopen wel weer WHAHAHA.
    Leuk hoor dat je gevraagd bent door de PSZ om foto’s te gaan maken, dat is dan inderdaad weer even kijken hoe je het het beste kunt gaan aanpakken, maar uiteindelijk komt het vast goed, daar ben ik niet bang voor bij jou!
    En de 22ste naar de VK, leuk hoor en ook wel weer spannend!

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra...leuk zeg weer een nieuwe investering. Heb even gegoogeld, ziet er goed uit.
    Ben je al begonnen met minder werken? En hoe gaat het met de kleine boef?

Ingrid...zo te lezen een leuke avond gehad.

Bri..alles goed bij de vk? Lekker dat je even bij hebt kunnen tanken. Kan me voorstellen dat je wilt bevallen...nouja dat je van 'Maartje' kan genieten. Of is bevallen je hobby :D

Marleen...leuk weer naar de verlosk. En een leuke opdracht erbij.

Simone...je gaat lekker met afvallen.

Boni...altijd fijn als de kleintjes het goed doen in de auto.

Dames bedankt voor jullie leuke reacties op hyves bij de foto's. :)
    Erg leuk. Voor mijn gevoel komt nu het moeilijkste....de mooiste gaan uitkiezen.
    Gelukkig hebben we alle tijd daarvoor.
    Ik ga vanaaf lekker met een boek op de bank. Heerlijk relaxen. Ben de rest van de week vrij. Dus laat het mooie weer maar komen.

Fijne avond.

Kwebbel

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Ja lastig he, als er veel leuke foto's bij zitten. Gaat je vast lukken! :D:D

10. Ik heb toen Esmee in een juniorbed ging gewoon een 1 pers dekbed gekocht en dat aand e onderkant onder dr matras gestopt. Want idd je kan niet zo makkelijk dekbedden + overtrekken vinden, En een 1 pers kan je later ook nog gebruiken!

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland

Hihi...ik denk dat je mij bedoelt, zwangerschapshormonen?:D

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo allemaal. Hier nog even rustig op de bank, we gaan er vanavond vroeg in want afgelopen nacht was minder (drie uur opgezeten met Mirthe...). Dus vannacht maar een beetje bijslapen.

Bri, ben wel erg benieuwd naar Maartje!

Ingrid, wat een verhaal van je werk, gelukkig was het kantoor aan jouw kant.

Isra, ben benieuwd naar de eerste foto's met de nieuwe camera.

Marleen, leuke opdracht op de PSZ.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oeps! Ik bedoel inderaad jou, Kwebbel!

14. goeiemorgen!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!

@ marleen leuke opdracht, lijkt me ook best lastig met van die hele kleintjes, maar vooral heel leuk denk ik :)

@ isra jaaaaaa nieuwe camera-spam (en dan heb ik het natuurlijk niet over foto's VAN de camera ;) )

@ kwebbel sterkte met kiezen! (ik ben geen hyves-vriendje dus kan ze helaas niet bewonderen....)

@ bri hoe was het bij de vk? van mij mag maartje ook wel komen, ben zoooooo benieuwd!

@ simone tsja als ik het van tevoren had geweten, had ik ook gelijk een 1-pers gekocht. Dus voorlopig maar effe met deze doen :)

@ mams en? geslaagd voor de kleding?

@ boni heb je een beetje bijgeslapen? Was Mirthe van slag van die lange reis?

hier weer in afwachting. sinds gisteren geen bloed meer gezien, maar durf nog niet te testen (heb ook geen tests in huis, dus dat is makkelijk :D )

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden!!

Gister niet geslaagd voor kleding voor m'n moeder.
    Er hangt nog te veel lange mouwen spul in de winkel...Dus we gaan over een maandje nog weer eens kijken of er dan wat meer zomers spul hangt.
    Mams heeft het altijd onwijs warm, die heeft deze hele winter geen sokken aangehad!!Brrrrrr

Wel heeft Tygho een onwijs leuke blouse met een trui eroverheen gekregen van oma. Staat echt erg stoer!

Gister werd ik gebeld dat ik de toets van de gastouder -Helpende zorg en welzijn- gehaald heb:) Dat betekend dat ik de theorie klaar heb.
    11 maart komen ze me de proeves afnemen,15 maart bijeenkomst om verslagen te schrijven en dan nog een assesmentgesprek.En dan is het klaar :)

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mams, super dat je geslaagd bent voor de toets!

Mielen, spannende tijden bij jou dus weer.. ben benieuwd.

Hier inderdaad lekker bijgeslapen, gisteren lagen we er vroeg in. En Mielen, ze had vooral last van darmkrampjes, als ze dat heeft is ze vaak wel even van slag. Meestal volgt dan bij de volgende voeding een poepluier, dus dan is de oorzaak vaak weer duidelijk...

18. @mielenl: spannend meid! Duim voor je!

@mams: gefeliciteerd!

19. Bri

Bri Niet meer actief

mielenl, wat een spannende tijd weer.... ik duim voor jullie!!! maar ik snap heel goed dat je niet durft te testen, na de vorige twee rondes. vasthouden, pattexje!!!

maartje zit nog lekker in de buik. vk was prima: 110/65, buik 39 cm. ik heb het weer wat meer benauwd, kleintje is een stukje ingedaald (dat gaf even wat verlichting) maar groeit natuurlijk wel lekker verder. vk en stagiaire schatten maartje op 3700 gr, net zoiets als Deane dus. lijkt me prima!!
    na de vk ben ik gisteren lekker nog naar de kapper geweest, heb er ongeveer 2 uur gezeten dus de dag was gauw om ;)

isra: dat is nogal een gewicht zeg, die nieuwe camera!!
    marleen: leuk, weer in de vk-molen... ik zal het wel gaan missen, gek genoeg.
    kwebbel: het gaat wat ver om te zeggen dat bevallen mijn hobby is, maar ik heb goede herinneringen aan de eerste keer. op een heel kort stukje na, vond ik het wel te doen en het was natuurlijk enorm indrukwekkend. dus gek genoeg heb ik er ook wel zin in... (al ben ik ook wel nerveus hoor, want het deed natuurlijk wel pijn en het was ook zwaar, maar dat moment dat je je kleine glibber op je buik krijgt ook zo onwerkelijk mooi, daar heb ik vooral wel zin in!!)
    ingrid: groot gelijk van je bureau dat die uren gewoon in rekening worden gebracht (en betaald). natuurlijk kan het haar ook een keer niet uitkomen, maar dan moet ze dat van tevoren maar zeggen!
    mams: gefeliciteerd dat je geslaagd bent!!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams gefeliciteerd! moest je nou nog meer opleidingen doen ivm je gastouderschap of ben je hierna helemaal klaar? hoe gaat het trouwens met je rijlessen?

@ boni fijn dat je weer een beetje bent uitgerust. altijd vervelend, die krampjes.

@ bri apk sticker weer binnen, goedzo! Hoever was je nou toen Deane geboren werd? Ik kan me herinneren dat je toen iets voor je uitgerekende datum bent bevallen, of zit ik helemaal mis?

haha pattex.....mooie werktitel :)

Deel Deze Pagina