Mielenl, nee als ik dit diploma heb dan ben ik klaar. Heb inmiddels mn kinder-ehbo behaald. Nu moet ik voor de Helpende zorg en welzijn- gastouder nog 3 proeves doen(huishouding,persoonlijke/uiterlijke verzorging en activiteitenbegeleiding) 11 maart, 15maart bijeenkomst om verslagen te leren schrijven en daarna nog een assesment gesprek. Ik verwacht dus eind maart,begin april in het bezit te zijn van een niveau 2 diploma
Kwam er straks achter dat Tijn onderin twee nieuwe kiezen erbij heeft. Aan elke kant 1. Nu alleen bovenin nog 2 en dan is hij voorlopig klaar. Wel grappig.....de één is klaar en heeft dan alle tanden en de ander gaat beginnen met wisselen
Haha Marleen we goeien het op je zwangerschap dat je kwebbel bedoelde ipv mij. Mielen wat spannend meid al 2 dagen overtijd! Mijn duimen draaien op volle toeren. Mams gefeliciteerd dat je het theorie gedeelte hebt gehaald. Bri goed om te horen dat met Maartje alles goed gaat. Nu ga ik van het weekend weer op vakantie, dus Marleen wil je me weer op de hoogte houden als Maartje geboren wordt?? Vanochtend de laatste dingen ingeslagen voor de vakantie. En dacht even snel een kinderkleding winkel binnen te lopen en daar hingen me toch 2 leuke polo's van Vingino kon ze niet laten hangen Morgen de hele middag op pad voor Studio Klik er is een kindermiddag bij Team Kapsalon in Veenendaal en daar ga ik de hele middag foto's maken, vergelijkbaar met de foto's die altijd in de supermarkten worden gemaakt van Bell Photo en Profi Portrait. Dus mocht er iemand in de buurt wonen kom gerust langs! En dan donderdag en vrijdag nog werken bij Keyzer Reizen en donderdagavond heb ik nog een gesprek met een bruidspaar en dan zaterdag lekker met vakantie. Heerlijk heb er zoveel zin in met mijn mannen!
Kwebbel nou idd zo blijf je bezig en tegen die tijd dat ze allemaal hun grote mensen tanden hebben inclusief verstandskiezen, zijn jullie klaar voor een kunstgebit WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Grapje!
Ik weet ook niet meer wie het laatst vroeg of ik al was begonnen met minder te werken. Ja dat is per 1 maart ingegaan. Heerlijk geen koopavond meer en 1 x in de 3 weken ook niet meer extra op zaterdag! Maar dan de zaterdag ipv de donderdag!
Isra, lekker hoor, weer op vakantie Kwebbel...zo dan, zo ineens weer 2 kiezen erbij? heeft hij er geen last van gehad? Hahahaha idd...als ze allemaal grote mensen tanden hebben, kun jullie aan het kunstgebit hahahahahahaha
It was me Lekker hoor. Nog meer tijd voor studio Klik en je mannen. En heerlijk bijna op vakantie. Ben jaloers
Bri, maartje laat zich nog niet zien dus. Maar ben erg benieuwd, het schiet ook echt al op zeg! Mams, super van je diploma. En dan ga je eind dit jaar toch die andere opleiding doen? Geeft dit daar nog weer vrijstellingen voor? Kwebbel, super dat Tijn zomaar kiezen erbij heeft zonder dat je het hebt gemerkt. Isra, succes morgen met je opdracht. Is helaas iets te ver rijden voor mij Hier alles prima, lekkere dag gehad. Gaan er vanavond wel weer vroeg in, even weer bijslapen. Kon tussen de middag niet gaan liggen want Mirthe besloot dat ze haar huiluurtje dan maar had. Nu ben ik er wel achter dat het goed werkt om haar dan in de draagdoek te doen, maar ja, dan kan ik natuurlijk niet slapen . Dus zat met de draagdoek op de bank met de laptop. Morgen kraamvisite van mijn manager samen met mijn directe collega, leuk! Even alle nieuwtjes horen..
@ kwebbel mooie foto's. wat een prachtig gezin heb je toch! @ isra jij ook al tot je nek in de opdrachten, leuk! En lekker op vakantie zaterdag , heerlijk vooruitzicht!
Boni, ik hoop dat er in januari/maart hier in doetinchem of arnhem nog weer een opleiding start. Dat is afhankelijk van de animo. Maar daar gaan we wel voor. Ik heb een contract getekend om minstens tot december bij het gastouderbureau te blijven. Ik weet niet of het vrijstellingen oplevert, denk het haast niet. Maar daar gaat het ook niet om...Ik haal nu een diploma, en ga dan leren voor iets wat me al jaren erg aantrekt Gezellig, morgen bijkleppen met collega's kunnen ze je weer mooi op de hoogte brengen van alle roddels
@ boni veel plezier met de kraamvisite! en hopelijk wil Mirthe nu wel haar middagdutje doen... @ mams klinkt veelbelovend allemaal. echt goed hoor, dat je die opleidingen gaat doen! (ik moet er echt niet aan denken, naast mijn werk & Bosch) vanmorgen heeft mijn nieuwsgierigheid gewonnen. Ik heb getest, maar negatief helaas. Dus maar weer een paar dagen afwachten... Zonet Bosch naar het kdv gebracht, gaat hij met een BABYPOP spelen! hihihi ik vond het wel heel schattig. En mamma hem proberen naar de autootjes te bewegen, maar nee hoor, hij ging met het poppenwagentje rijden.....owwwwww ik had er natuurlijk even een foto van moeten maken * slaat zichzelf voor haar hoofd-smiley *
Ahhh lieve Bosch! Alvast aan het oefenen voor wanneer mama straks een positieve test heeft en er een brusje komt Mielenl, het valt voor mij nog wel mee hoor. Ik werk 2 middagen in de week. Waarvan ik ook nog wachturen heb.De gastouder opleiding doe ik dus in die uren.Dat is meer dan voldoende. Thuis leer ik rustig verder voor de theorie voor de auto En dan als het zover is en ik kan een BBL plek vinden in de kraam, dan word dat ongeveer 20 uur per week en 2 lesdagen per 2 weken.Zal waarschijnlijk qua opvang wel een jaar lang behelpen zijn maargoed, ik wil het zoooo graag! Dat loopt wel los
@mielenl....ahhhh negatieve test..... duim duim duim dat het toch nog veranderd. En wat schattig bosch achter de poppenwagen! @mams: je wil is er iig om te leren dus dat komt vast goed! @Isra: zozo jij hebt het ook druk met opdrachten! Succes @boni, lekker bijgekletst met de collega's? Even wat anders, wat vragen jullie voor de kids voor hun 2e verjaardag? Ik weet het dus echt niet he.....
Haha, ben weer helemaal op de hoogte idd, was wel gezellig vanochtend. En mijn collega had haar zoontje (half jaartje ouder als Jasmijn) meegenomen dus die hebben beiden lekker gespeeld. Kreeg nog een mooi kadopakket van onze personeelsvereniging, ook erg leuk.
Middagdutje vandaag was een succes, maar mama had zelf nog wat andere dingen te doen, dus heb zelf niet geslapen. Mielen, balen dat je een nega-test had. Blijf voor je duimen. En haha, Bosch met een babypop. Hier was dus ook een jongetje op bezoek en die vond de wandelwagen erg interessant. Grappig!
Wat is het rustig hier. Iedereen druk? Mams knap van je dat je aan het studeren bent geslagen. heb je behoorlijk wat wilskracht voor nodig zeg. Theorie voor de auto en nog een studie. In ieder geval succes. Mielen wat balen van je negatieve test. Ook ik duim mee voor je. ik vind het wel iets schattigs hebben hoor jongens met poppen. ik werk op een 1,5 tot 2,5 jarigen groep en daar zie ik het regelmatig. Nou Bri ben ook benieuwd wanneer maartje zich laat zien. laat maar komen hoor. Boni hoe was het vandaag? Lekker bijgekletst? Kwebbel wat fijn dat je ventje geen last heeft gehad van de doorkomende kiezen. Hier is het stuk voor stuk rampenplan geweest dus het kan ook anders. Isra lekker druk lees ik. Fijn dat je er zaterdag dan even tussenuit gaat. Waar ga je heen of heb ik dat net gemist. Simone ik vind het ook moeilijk hoor. Van ons krijgt Alyshia een glijbaan (little tikes evergreen).Verder vragen we nog een junior laptop roze (is ze eigenlijk nog wat jong voor maar we zien wel wat ze al kan). Verder zwemt ze haast in het speelgoed dus als iemand inderdaad tips heeft hoor ik het ook graag. Hier vanavond lekker weer hard gelopen. Ging alweer een stuk beter als zondag. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend.
Wij gaan zelf een keukentje kopen. Dan kan ik ook attributen vragen aan iedereen. Verder heeft Jasmijn een bedelarmbandje waar nog heel veel bedels aan kunnen. Misschien vraag ik ook wel tegoedbonnen van bijvoorbeeld H&M of de HEMA? Scheelt natuurlijk dat Jasmijn bij ons de eerste is, denk dat het bij een tweede echt wel lastiger is.
Wij willen Tijn een loopfiets geven. (één met 2 wielen) Verder krijgt hij waarschijnlijk een houten werkbank, de nodige attributen ervoor en ik ga ook voor kledingpassen van hennes etc etc Moet ook nog wat voor Eva (04-04) 6 jaar en kwebbelman (07-04) 33 jaar bedenken Kwebbel