April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ simone hoe is de nacht verder gegaan? Vervelend dat ze zo ontroostbaar was. Misschien was ze naar aan het dromen....
    Bosch heeft de laatste tijd een handje van dat hij bepaalde dingen alleen van mij wil ipv zijn vader, met name met eten. Best rottig want het zou best handig zijn als pappa af en toe een toetje kan geven. Maar dat lukt dus niet als ik in de buurt ben.

@ marleen hopen dat je snel van de verkoudheid af bent dan!

2. moguh(gaap gaap gaap)
    Nou een helse nacht hier...
    Ieder uur was Luna wakker, en huilen joh....
    mama, mama ,mama helemaal ontroostbaar.
    Maar merkte ineens vanacht wel dat ze t op dr stemmetje heeft, dus mss iets van keelpijn ofzo?
    Heb ze toen een lepel sinaspril gegeven en daarna is ze toch 3 uurtjes gaan slapen. Maar dat was mn nacht zeg maar.

En nu haalde ik vanochtend Esmee uit bed voor school, zit Esmee helemaal onder de rode vlekjes+blaasjes....
    Dus waterpokken!
    Denk dat t dan bij Luna n paar weken geleden ook de waterpokken waren.....

Fijn dagje dus zo hier.... 2 "zieke"kindjes en een mama die heeeel moe is.
    Ga straks toch wel gewoon naar Luna dr controle voor dr voetjes want ik heb t idee dat dr schoentjes een beetje te klein worden...

3. sorry trouwens voor t ego berichtje!

@Bri: ik hoop dat Maartje zich nu toch maar snel aankondigd hoor!
    iig wens ik je alvast een voorspoedige bevalling!

4. zo...net terug vand e controle voor Luna dr voetjes...
    Er zit vooruitgang in zagen we toen er afdrukken gemaakt werden. Maar tis nou niet zo dat het ineens goed is hoor, het gaat langzaamaan.

Wel is ze dus van okt tot nu enorm gegroeit met dr voeten kwamen we achter. Want ik gaf aan dat ik t idee kreeg dat dr schoenen wat te klein werden en dat klopt dus ook.
    Dus we hebben nieuwe uitgezocht.... mooie roze...
    Want nu moet ze er de grootste tijd met goed weer mee doorbrengen en dan is een lichtere kleur toch wel wat leuker.
    Over 3 weken krijgen we n belletje dan zijn ze binnen en worden ze aangemeten.

Ga nu met Esmee paastakken zetten. Moet dr een beetje bezig houden nu ze thuis is.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn dat er vooruitgang in zit Simone!
    Daar doe je het tenslotte voor.

6. Bri

Bri Niet meer actief

simone, beterschap voor je meiden! en sterkte voor je zelf met je slechte nachtrust...

mielenl, een treinbaan is ook echt leuk! misschien moeten we die maar aanschaffen voor Deane op z'n nieuwe kamer.... ben nog op zoek naar een leuk 'groot' stuk speelgoed waarmee hij zich kan vermaken.
    hij heeft net een knijpkat gekregen (zo'n zaklampje dat je aanzet door in het handvat te knijpen) en vindt het helemaal geweldig om met het lampje naar bed te gaan. hij speelt er een tijdje mee en legt het dan heel netjes bij z'n muissie-knuffel, zodat hij lekker kan slapen.

vanmorgen ben ik weer bij de vk geweest; alles gaat nog steeds goed. als ik zou willen, zou ik al volgende week naar het zkh kunnen om ingeleid te worden. fijne gedachte, maar ik wil toch het liefste thuis bevallen dus ik moet gewoon volhouden. volgende afspraak met de vk is bij mij thuis, ze komen dan bij 41+2 langs om te kijken of ze me kunnen strippen.
    er wordt volgens mij een heleboel voorwerk verricht door al dat gerommel. het doet pijn, maar het is te verdragen. gisteravond ben ik in bad geweest, daarna paracetamol genomen en met een warme kruik in bed gaan liggen. toen was het te doen, al heb ik wel heel slecht geslapen. kleine is inmiddels helemaal ingedaald, dat verklaart ook een deel van de pijn.

nou ja, genoeg geklaagd voor nu. ik ga ff een boterham eten en op de bank liggen.... hopelijk kan ik me gauw melden met spannend babynieuws!

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ simone fijn dat er vooruitgan zit in luna d'r voetjes!

@ bri, ik geloof niet dat bribeeb zo lang gaat wachten......wil je tegen d'r zeggen dat ze uiterlijk donderdag rond 18u geboren moet zijn, want dan ga ik een weekendje weg :D
    Die treinbaan kun je misschien ook via mp kopen even zoeken op fisherprice /geotrax.
    Ha, heeft Deane ook een muissie knuffel? Bosch heeft oliemuis, is een olifantje maar noemt hem muisje. Als ik hem naar bed breng dan lopen we de trap op en roepen we "muisje, waar ben je? ik wil met je knuffelen!", en dan giert hij het uit....zoooo schattig

p.s. bannerrrrt nog steeds niet veranderd......roze/bruinverlies is weer gestopt sinds vanmorgen, geloof ik......

8. Bri

Bri Niet meer actief

miele, wat is je lijf toch bezig om spelletjes met je te spelen.... lijkt me niet fijn!
    ik ga er ook van uit dat maartje er binnen een paar dagen wel is hoor, bij Deane hebben we toen ook zo'n heel plan besproken maar de vk kwam al bij me thuis voordat strippen e.d. aan de orde was, omdat het gewoon begonnen was. bovendien is m'n lijf hartstikke druk bezig, er gebeurt van alles bij dat gerommel, zo te voelen dan.

deane heeft zelfs 3 muizen: de liefste heet muissie, dan heeft hij een kleine groene muissiepuis (muizepluis) en een door oma gemaakte muis die hij zelf uitkleedt. hij heeft inmiddels ook door hoe de drukknoopjes weer dicht moeten, dus dat doet hij de hele tijd.

ik doe m'n best om zo snel mogelijk een berichtje hier te krijgen als het zo ver is, zodat jij ook met een gerust gevoel met vakantie kunt!

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bri ja Bosch heeft ook 3 oliemuizen, maar dat zijn gewoon dubbelgangers want ze moeten regelmatig uitgewassen :D

10. Bri

Bri Niet meer actief

hahaha, de dubbelgangertruc hebben wij alleen met nijntje gedaan... hij heeft er één in z'n bedje en één op het kdv.
    deane's muizen lijken in de verste verte niet op elkaar.

goed, dan ga ik nu echt maar eens op zoek naar m'n boterhammetje en de bank. ben de dvd-serie van 24-seizoen 6 aan het kijken en ben nu halverwege. oftewel: nog 12 afleveringen voordat maartje mag komen ;)

11. veel plezier op de bank bri!

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Spiek spiek. Bri spannend nu hoor met al dat gerommel!!

Mielen jeetje je lijf is wel heel gek bezig heh. Ik duim hier iedere ronde weer als een gek dat het raak is bij jullie. Hoop dat het snel gaat gebeuren.
    Ooh dat is een oliemuis, ik vroeg het me laatst al af :D.

Simone, och jeetje een verdrietige Luna. Pittig zo'n nacht.
    Fijn dat er vooruitgang in de voetjes zit.

Heb alleen ff de laatste pagina gepakt voor het reageren, sorry ;).

Hier gaat alles erg goed. Volgende week woensdag mag ik weer aan het werk. HEb er super veel zin in, al is het ook wel even slikken ;).

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    MAARTJEEEEEEEEE....... kom maar dan kunnen papa, mama en grote broer met je knuffelen.

Simoon..beterschap daar. En fijn dat de voetjes vooruit gaan.

Mielen...vervelend zeg dat je lichaam zo doet. Is dat aankomend weekend dat je gaat skieen?

Booky...dubbel he om weer aan de slag te gaan.

Ik las wat over muizenknuffels :D Tijn's bedknuffel is ook een muis. Nu hadden we hem ook vanaf het begin muis genoemd, dus iedereen zei er muis tegen behalve Tijn :$ Hij noemt hem Duco:(, zo heet onze hond. Lekkere logica dus hahaha
    Maar goed nu heet zijn knuffel dus ook Duco :)

Vanmorgen heerlijk een stuk gefietst met Tijn en de hond. Genieten met dit weer.

kwebbel

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo! Hier was ik weer.. vandaag een lekkere dag, gisteren zijn we er al erg vroeg ingegaan want de nacht ervoor was echt drama. Maar vannacht ging redelijk gelukkig.

Marleen, ben benieuwd of je moeder achteraf al iets doorhad..

Mielen, ben benieuwd of het nu wel of niet gaat doorzetten...
    En grappig met dat eten idd. Dingen waarvan je verwacht dat ze die niet lusten eten ze juist hartstikke goed van.

Mams, leuk, kegelen! Nu al een talentje dus haha.

Marleen, hier had ik een boekje van Nijntje gekocht, Kleine Pluis. En dat de laatste maand elke avond voorgelezen. Maar daarvoor wist ze al wel wat mama in de buik had, de buik moest ook worden geaaid en gekust (zo lief!).

Bri, nog steeds afwachten. Ik ben benieuwd naar maartje!

Simone, hoop dat Luna vannacht beter slaapt en Esmee snel opknapt. Fijn dat de schoenen iig wel helpen!

@knuffels: Hier van die knuffels die niet in de wasmachine mogen, dat is ook niet handig pff. Zo had Jasmijn gisteren haar tuitbeker op de kop gehouden boven zo'n knuffel, dus die heb ik maar een beetje onder de kraan afgespoeld. Volgens mij wou ze de knuffel ook een beetje drinken geven, het was lief bedoeld zeg maar :D

Jeetje Booky, al weer bijna aan het werk! Het gaat hard.. En dan heb jij nog wel extra lang verlof gehad of niet?
    Heb maar even gekeken, hier morgen over 11 weken dus dat duurt nog wel even..

Vanmorgen voor het eerst met twee kinderen naar de supermarkt geweest, had de draagdoek mee voor Mirthe en Jasmijn gewoon in het karretje. Ging prima!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ooh booky is het echt al weer zover dat je bijna weer gaat werken!
    Wat zijn die maanden snel gegaan zeg!

Leuk al die muizenknuffels.
    Tygho heeft helemaal niks met knuffels...Die wil alleen auto's en ballen haahah maargoed die gaan uiteraard niet mee naar bed:p
    Want in bed moet geslapen worden:D

Boni, fijn dat het boodschappen goed ging.
    Dan zijn die draagdoeken natuurlijk ideaal.
    Leek me altijd zo'n drama, boodschappen met 2 kinderen hahaha

Werd gister gebeld door een vriendin...of ik nog voor een paar uurtjes per week werk zocht.
    Gaat om haar nichtje van ik geloof 16. Ze heeft adhd en pdd-nos en ze zoeken iemand om via PGB 3uurtjes in de week met haar activiteiten te doen om haar voor te bereiden op een zelfstandig leven. Dus leren om een nuttige dagindeling te maken en na te leven,leren koken enzo.
    Nou is dat allemaal heel positief, en de extra inkomsten zijn uiteraard ook zeer welkom.
    Maar ik ga als alles goed loopt natuurlijk wel begin volgend jaar weer fulltime werken en leren. Dus ik kan maar voor ongeveer 8 maanden dat doen...Ik moet dus wel reeel blijven en in het voordeel van die meid denken...
    Vind het lastig of ik hier nu ja op moet zeggen of dat ik het voorbij moet laten gaan.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    haha boni, da's inderdaad niet handig! hier moeten ook 2x per dag de "tandjes" van oliemuis gepoetst worden, en als Bosch een pufje moet, dan moet oliemuis dat ook (en met een beetje pech beertje ook, als hij in de buurt is.......ja, en dan niet je geduld verliezen als je haast hebt ;))

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
  18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat een grappige actie van Lodger!

@Boni: Goede tip van het boekje van Nijntje. Die ga ik ook kopen denk ik.

@Booky: Is je verlof alweer bijna voorbij? Ik dacht dat je pas in september weer moest beginnen... Hoe kom ik daar nou weer bij??

Roel heeft een kikkerknuffel en een haasje. Van Kikker hebben we een reserve exemplaar.

@Simone: Hoe is het nu met Luna?

19. @Marleen: nou het is op en af hier met Luna.
    Het ene moment is ze vrolijk en t andere moment hangt ze aan mn lijf, mama mama te huilen.
    En vanaaf na het eten begon ze me te spugen joh.. niet normaal
    Hele stukken mandarijd kwamen er uit
    Maar nu is ze wel zonder probleem gaan slapen, dus hoop dat t vanacht beter gaat.
    Bij Esmee zijn er al weer aan aantal waterpokken bij gekomen, maar gelukkig heeft ze er weinig last van, als alleen jeuk.
    Ze ging gewoon vrolijk sceeleren vanmiddag!

20. @mams: je kan toch ook al aangeven dat je het werk maar voor een aantal maanden kan doen?
    Als hun er geen problemen mee hebben heb je toch al 8 mnd een lekker extraatje!

Deel Deze Pagina