April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Boni, leuk boekje is dat idd van kleine Pluis hadden wij hier ook. Mats vond de buik ook helemaal geweldig. Vraag me alleen af of ie helemaal doorhad wat voor een gevolgen die buik ging hebben ;).

Knuffels, Mats ligt in bed met een Bumba knuffel en een slaapdoekje. Laats een ander extra slaapdoekje gekocht, mooi dat ie niet mee mocht. Hopen dat deze slapen het nog heel lang vol gaat houden...

Marleen, na de schoolvakantie begin ik rond september weer te werken. Bedoel je dat misschien???? De vakantie op Texel is mijn laatste schoolvakantieweek..

Ja uiteindelijk zijn de weken echt omgevlogen. Ben nu sinds de grote vakantie thuis. Ergens halverwege juli geloof ik.. Heb echt super veel zin om weer te beginnen en ik laat Nils (en Mats natuurlijk) met een gerust hart achter. Maar het komt nu ineens wel heel erg dichtbij hoor ;).

Kwebbel wat een leuke acties van Lodger!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Kleine pluis van nijn hier ook favoriet. Kan het boekje intussen wel dromen :D
    Boni..lees jij hem ook altijd zingend voor? Bij dat boekje moet ik de tekst gewoon altijd zingen :D...en de meiden kennen intussen de tekst tot vervelens toe ook.

Mams..ik zou ook gewoon overleggen en vertellen dat je het 8 maanden kan doen. Dan hoor je vanzelf of het een optie is.

3. Goedenavond.

Zo ben ik ook weer eens. Voel me de laatste dagen niet heel fijn. Zit nog steeds erg vol, verkouden gevoel. En daardoor veel hoofdpijn. Vooral links. Maar de HA vermoedt, dat het ook al een voorbode van het voorjaar kan zijn. Ik heb het namelijk elk jaar, aan het begin van de lente..

@ Marleen, zou je moeder echt al iets doorhebben?

@ Mams, leuk dat kegelen! Talentje dus!!

@ Simone, heeft Luna geen last van haar oortjes? Wayne had dit vorige week ook, totdat wij het hoofdeinde van zijn bedje iets hoger hebben gezet/gelegd, en sindsdien slaapt hij weer als een roosje.
    Vervelend dat Esmee waterpokken heeft.

@ Mielen, vervelend dat je lichaam zo met je dolt.. Hoop voor jullie dat het toch snel raak mag zijn.

@ Booky, je verlof ook alweer voorbij. HEt lijkt altijd zo lang, maar tis zo voorbij!!

@ Bri, spannend nu!

@ Knuffels. Wayne heeft een giraffen knuffel, die we Meneer Giraf noemen. Vraag me niet waarom we hem zo noemen, dat is vanzelf gegaan. Die knuffel is echt heilig voor hem, en die blijft ook boven. Op het KDV slaapt hij zonder knuffel.(verbaasde mij ook hoor). We hebben wel een reserve Meneer Giraf, want toen ik zwanger was, hebben we 2 dezelfde knuffels gekregen..

Nou ja. Verder gaat hier eigenlijk alles zijn gangetje. Maandagmorgen en woensdagmorgen, zijn nu mijn werkochtenden. Gaat goed, en ik vind het ook leuk. De uren zijn ook zo voorbij.

Vanmiddag lekker met Wayne naar de kinderboerderij in het bos geweest. Het was zulk lekker weer. En ik heb de buggy niet meegenomen. Ik heb Wayne lekker laten lopen. Ik had wel voor de zekerheid een polsbandje meegenomen, omdat Wayne het hier nogweleens presteert om te gaan rennen. En ik wil niet het risico lopen dat hij daar in het bos ineens wegschiet, of de vijver inrent. Maar het was niet nodig. Hij liep keurig aan de hand met me mee.

HIj vond de schaapjes, de geitjes, en de varkens erg leuk. En ook de konijntjes en de cavia's vond hij leuk. Bij de parkieten begon hij te gillen, want die "herkende" hij. Aangezien we hier ook 2 parkietjes hebben zitten. Erg leuk dus..

Nou ja. Nu ligt meneer alweer bijna een uurtje in bed.. Ik heb net een ibuprofen genomen, en mijn hoofdpijn zakt alweer wat. Gelukkig..

Straks GTST, NCIS en Trauma kijken. En dan is de avond alweer voorbij!!

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zingend voorlezen doe ik niet, maar ik hoef niet meer te kijken inderdaad. Ken hem al uit mijn hoofd :D
    Net als het badboekje van Dikkie Dik trouwens, die kan ik ook zo opzeggen (is wel wat korter maar toch).

5. Bri

Bri Niet meer actief

ingrid, rot voor jou, maar ik hoop dat je ha toch gelijk heeft: ik ben wel toe aan lente!!! de zon is al zo lekker warm, als je uit de wind blijft tenminste.

booky, lekker dat je weer zo'n zin hebt om aan de slag te gaan.

kwebbel, goede actie van Lodger, ik denk dat we daar maar voor gaan! 't is een mooie wrapper en 10-03-10 is ook een mooie geboortedatum!
    enne.... ik heb net de vlos én de kraam maar een 'voorwaarschuwing' gegeven. heb sinds vanmiddag steeds terugkerende kramp, die weliswaar anders voelt dan de weeën van bij Deane, maar toch. het is nog onregelmatig maar wel goed pijnlijk. en ik verlies nu een beetje roodbruine meuk, dus er gebeurt echt wel wat van onderen.... goede vriendin staat 'standby' voor als Deane opgehaald moet worden en anders kunnen de schoonouders nog komen, maar die wonen een stuk verder weg dan zij.

ik heb zo het idee dat het 10 maart gaat worden, en dan waarschijnlijk (hopelijk) al 's nachts ook!! moet wel opletten dat ik goed ontspan, deze weeën zijn zo scherp dat ik de neiging heb om me schrap te zetten in plaats van er rustig doorheen te ademen. misschien maar weer lekker onder de douche gaan zitten, net als de vorige keer.

nou ja, de vlos komt zo meteen even kijken, ben benieuwd of er al wat 'open staat'. 't is jammer genoeg wel de nieuwe die nu dienst heeft... heb ik pas één keer gezien op controle. nou ja, zij zal het ook wel kunnen, toch?!
    ik weet niet wanneer ik weer online ga komen. tot later!!!!

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Leuk om te zien hoe ze echt ouder worden nu. Dat aan de hand meelopen doe ik ook wel eens bij de winkels, als we alleen een kleine boodschap moeten. Wordt ze helemaal trots van :)

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Woehoe! Spannend :D :D
    Ik ben benieuwd (en zo'n gratis lodger is altijd meegenomen toch! Helaas heb ik die op 1 dag na gemist..)

8. @ Bri, het wordt echt spannend dus. Als ze scherper worden, is toch wel een goed teken!! Succes!!
    Ik ben trouwens ook wel toe aan de lente, aan het mooie weer.. Dat ik er meteen met mijn luchtwegen op reargeer, is een nare bijkomstigheid, maar daar is wel wat aan te doen! En het is meestal maar een paar dagen bij mij, dan ben ik ervanaf! FF doorzetten dus nog.

@ Boni, ja ze worden echt groot. Hij was vanmiddag trots, maar wat dacht je van mij!! Trots op mijn hummeltje dat zo braaf meeliep!!

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    OOh Bri wat spannend!!! Ik hoop dat het echt begonnen is en dat je over 4 uurtjes (dan is het de 10e) 'Maartje' in je armen hebt :D

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Vader Pluis en moeder Pluis
    die hadden een geheim
    En op een mooie voorjaardag
    vertelde zij het Nijn :D:D:D:D:D:D

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Owww Bri spannend! Zet hem op meid. Hopelijk kan de verloskundige melden dat er al sprake van enige ontsluiting is.

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    hoi-hoi riep nijn, hoi-hoi hoi-hoi,
    en danste door het huis
    want weet je wat zij had gehoord
    er kwam een kleine pluis 8) 8) :D

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri, heeeeeel veel succes meid!
    Zet em op!
    Toi Toi Toi :D
    Spannend!

Maartje, kom maar hoor :D

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bri succeeeeeeessssssss!!!

@ boekjes hier is nijntje in de dierentuin favoriet. Bosch kan al heel goed een olifant (goog) nadoen, en een apie :D
    En idd, ik laat hem de plaatjes zien en vertel het verhaaltje uit mijn hoofd......heb het al zoooooo vaak gelezen!

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    ik maak maar vast een tekening
    zo mooi als ik het kan
    dacht nijn, met kuikentjes erop
    daar houden baby's van :):)

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Het werd een tekening
    met wel acht kuikentjes erop
    en vader maakte toen een lijst
    en hing hem daarna op

HIHI

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Geweldig, die teksten van Nijntje! Ik heb het net voorgelezen aan Marleenman en die vond het ook leuk.

@Ingrid: Ik denk niet dat mijn moeder het echt door heeft. Volgens mij vond ze echt dat ik een "vetrol" heb en ik denk niet dat ze er iets achter zoekt. De vorige keer heb ik het heel snel verteld en ik denk dat ze dat nu ook wel verwacht.

@Bri: Oh spannend joh! Ik denk ook dat morgen DE dag wordt!

@Booky: Ik ben gewoon in de war denk ik met je verlof. Ik denk ook dat het komt doordat je na Texel moet gaan werken. Ik heb een verkeerde link gelegd denk ik.

@Simone: Wel fijn dat Esmee niet zo'n last heeft van de waterpokken. Ik hoop op een goede nacht voor jou.

18. Bri: heel veel succes meid!!!!!!

19. Net lekker wezen zwemmen...heerlijk weer!
    Had ik wel nodig na zo'n dagje zusteren.
    Hopelijk slapen de meiden n beetje goed...
    want een goede nachrust kan ik wel gebruiken nu!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    bri-check!!! he jammer nog geen maartje te bekennen.....

@ kwebbel jaaaaaaa we vertrekken morgennnnnnn :D :D

@ simone goed kunnen slapen vannacht?

Deel Deze Pagina