April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gefeliciteerd met Harmen!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gisteren gezellig onze verjaardagen gevierd voor vrienden en familie. Iedereen kwam mooi verdeeld over de middag en avond. En ook waren ze redelijk op tijd weer weg, dus hebben nog een redelijke nacht gehad. Hoop daar vannacht ook weer op..

En net weer eens gekolfd. Had het van de week ook gedaan omdat ik 's avonds wegging, maar toen kwam ze niet voor een voeding. Dus vandaag gaat manlief echt voor het eerst een flesje geven, ben benieuwd!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Hee, je bent er weer! Ik wist niet precies wanneer jullie weer terug zouden komen.

@Mams: Gefeliciteerd met Harmen!

Booky + man en Mats en Nils zijn vandaag bij ons geweest. Was erg gezellig! Ze zijn net vertrokken. Leuk om te zien hoe Mats en Roel met elkaar spelen.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Boni: Ik ben benieuwd of Mirthe het wat vindt om uit het flesje te drinken. Handig dat de visite een beetje verdeeld was over de dag.

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Niet verkeerd, kleding van Villa Happ voor de helft! Leuk dat jullie gezwommen hebben. Roel is ook gek op zwemmen.

@isra: De eerste afspraak bij de VK is volgende week maandag.

Ik ben nog steeds bij vlagen misselijk. Het is wel te doen, maar soms moet ik even rennen naar de wc. Vaak komt er niks uit, alleen maar "lucht" en dan gaat het een tijdje weer beter. (sorry! ;))

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Was ik nog vergeten te zeggen.. Vorige week hebben we pannenkoeken gebakken van het meel dat jij had meegebracht. Was inderdaad heerlijk!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Het ging prima, ze heeft 90 cc gedronken. Lag heerlijk bij papa op de arm..

8. ow wat gezellig marleen die visite!
    heb je geen leuke kids spam?

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier een lekkere nacht achter de rug, na het flesje van half zeven kwam ze weer rond middernacht en daarna vanochtend om half zes. Dus dat was wel eens lekker, bijna 5 uur aan een stuk slapen.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goedemiddag meiden.

Bedankt voor de felicitaties :)
    We hebben een gezellige dag gehad met non stop visite tussen 14:00 en 22:30.
    Was dus erg druk.
    Gelukkig ahd Tygho er geen last van, die heeft smiddags 2uurtjes geslapen en sliep savonds ook snel en vast!

Nu ligtie net te slapen(hoop ik) terwijl ik hem om half 1 ofzo al weg heb gebracht...hij blijft volhouden en terugkomen.
    Maar ik geef ook niet op:p

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbeltje ja het was gisteren wasdag en vandaag ook nog ☹ dat is het enige nadeel van op vakantie gaan.

Marleen we waren zaterdag teruggekomen.
    Wat leuk dat Booky met het gezin bij jullie is geweest, zal vast een gezellige dag zijn geweest!

Boni heerlijk zeg zo’n nacht achter de rug. Dan kan je zelf ook weer even lekker bijtanken.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    gute morgen! ;)

we zijn weer thuiuiuiuiuiuis! Beetje brak, niet terug gelezen. Maar wilde even melden dat ik het zoooooo leuk vond! Wel pijnlijk (schoenen, kramp, en nu spierpijn) maar zoooooooo leuk!
    Heb uiteindelijk geen complete afdaling gedaan (alleen mini-afdalinkjes van hetzelfde stuk), maar het ging me hard genoeg zo!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hallohallo Mielenl!
    Welcome back!
    Fijn dat jullie het leuk gehad hebben :D

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mielen ja leuk is het he!!! Ik kan er ook geen genoeg van krijgen! Maar super hoor dat het zo goed bevallen is! Enne mini afdalinkjes zijn toch ook leuk en je leert het best snel he?!

15. @Mielenl en Isra: welcome back!

16. hier was t weer vroeg dag vanochtend, om 6u was Luna wakker en ze had zo veel en dun gepoept dat alles er onder zat.
    Nou dat werd een totale verschoning, en dus zat ze om kwart over 6 al met dr kleren aan! haha
    want ja om ze nou voor 1 uurtje nog een pyama aan te doen vond ik ook onzin, ze ging toch niet meer slapen.

Vandaag lekker vrij... En ook echt vrij..schoonmoeders heeft gister heel mn huis weer gepoetst en alles gestreken.
    Dus hoef vandaag alleen te wassen en die op te hangen!
    en dat is het! Lekker hoor!

Ga zo met mn vriendin aan de wandel, ff richting de stad en een rondje doen. Doen we iedere week 1 keer nu.

Heb ook een nieuwe verslaving, Farmville.....
    echt te leuk om te doen!
    Zit de hele dag land te ploegen en te oogsten en ben bezig met huizen bouwen.
    Nog iemand die dit doen( ja op mams na want dat weet ik al)?

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Simone, moet je hier op de site bij clubs ff kijken.
    Heb meteen een hele waslijst om als buurtjes toe te voegen!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tis lang geleden dus ga ik maar weer ff spammen :)

hoe maak ik van de tafel een hindernis baan?(niet op de stof letten hoor hahahahahahaha)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Leuk zo'n tafel met vakjes!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837