April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bumba puzzel maken

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn mooie man bij oma op het werk op bezoek.

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams prachtige spam! wat worden onze jongens toch al groot he!

@ simone ik ben er een tijdje geleden mee gestopt. idd verslavend spelletje ;)

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Morgen! Hier weer een "gewone" nacht achter de rug, late voeding was om kwart voor 12 en daarna rond half vier weer. Dus van gisteren was een gelukstreffer ;). Maar vandaag hoeven we weinig, dat is wel lekker. Ga straks nog maar even terug.

Mielen en Isra, welkom terug! Goede vakantie gehad lees ik.

Simone, Luna dus nog niet helemaal opgeknapt? Hoop dat ze dat snel is.

Mams, mooie spam.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tygho heeft trouwens 2 nieuwe hobbies :p
    Bij eentje moet papa hem op de grond ronddraaien en de andere is de Tsjoe Tsjoe Wa!
    YouTube - dollen met papa.AVI

6. Goedemiddag,

@ Mams, leuke spam! Leuke salontafel ook!!

@ Simone ik ben een tijdje geleden ook gestopt met Farmville, en Facebook. Vond er niets aan. Beterschap voor Luna..

@ Boni, straks nog lekker ff een tukkie doen! Groot gelijk..

Nou hier weinig bijzonders. Als het goed is wordt ik straks gebeld door mijn huisarts. Ik wil mijn medicijnen gaan afbouwen. Maar dat moet wel onder begeleiding van mijn huisarts. Dus maar ff afspreken hoe en wat. In de hoop, dat als mijn medicijnen eraf zijn, mijn gewicht ook wel zal zakken.
    Mijn moeder zei al, dikke kans dat als mijn HA hoort dat ik wil afvallen, maar dat niet lukt, dat mijn HA me doorstuurt naar een dietist. Maar we zien wel.. Eerst zo proberen.

Wayne ligt in bed. Ik ga lekker een broodje eten..

Fijne dag allemaal!!

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Mams leuke spam van je kleine mannetje.

Ingrid wat goed dat je je medicijnen wilt gaan afbouwen, dat is dus een teken dat je je eigen echt goed voelt?!

Vanmiddag lekker met de kleine man buiten in de tuin aan het spelen geweest. Het was echt niet koud en hij was lekker aan het rommelen en ik ook. Heb nu helemaal zin in de zomer! Ik merk ook gewoon aan Ryan dat hij het binnen zat wordt en lekker buiten uit wil razen!

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat een lieve boef is Tygho toch ook. Leuke foto's en filmpje :)

Mielen...ook welkom terug. Goed te lezen dat het geslaagd was.

Isra...hier wil tijn ook niets liever dan buiten spelen en ravotten. Ik moet zeggen bij droog weer is hij ook buiten:D

Ingrid...goed hoor dat je de medicijnen af wil bouwen. Hopelijk gaat het prima en blijf je jezelf goed voelen.

Vanmiddag hadden de meiden een sponsorloop op school. Heb ze uiteraard flink aangemoedigd. Zelfs Tijn stond aan de kant steeds heel hard ISA te schreeuwen...whahahahaha....moeders lag in een deuk!

Kwebbel

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbel ik dacht dat het nog steeds te koud was buiten om hem te laten spelen, maar vandaag scheen het zonnetje dus ik dacht hup naar buiten, we hebben de hele winter al binnen gezeten! Maar misschien denk ik al snel dat hij het te koud vind, omdat ik zelf namelijk ook een koud kleun ben!

Ah wat schattig dat hij zijn grote zus zo aanmoedigt, echt lief!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook lekker geSoetbalt vanmiddag.
    Het was echt heerlijk weer om buiten te spelen.
    Dit weekend gaan we de tuin helemaal schoonmaken en de zandbak weer klaarmaken.
    ZON!!! kom maar hoor, we zijn er klaar voor :D

11. Goedenavond!!

Ja dames, ik voel me echt heel goed. Al een aantal maanden. Die zelfbeeldgroep is toch wel goed voor me geweest. En het gaat gewoon ook stukken beter..
    Voordeel is ook wel, dat ik werk naar mijn zin heb nu. Ook al is het nog maar 5 uur per week, maar ik vind het reuze leuk. Het geeft mij zo'n goed gevoel, om voor iemand die dat zelf niet meer kan, een schoon huis te zorgen..

Maar heb vanmiddag idd contact gehad met mijn huisarts, telefonisch, en hij vind het een prima plan, en tijdstip om mijn medicatie stapsgewijs af te gaan bouwen. Mag vanavond al terug naar 50mg, over 3 weken naar 25, en dan weer na 3 weken helemaal stoppen. En als dat 6 weken lang goed gaat, mag ik weer bellen, en dan worden de medicijnen uit mijn "systeem" gehaald.
    De huisarts is ervan overtuigd dat als ik helemaal gestopt ben, en de medicijnen, dat mijn gewicht ook zal zakken. Misschien niet zoveel als ik zou willen, maar mocht ik binnen een half jaar niet voldoende zijn afgevallen, dan krijg ik hulp.

Maar goed.. Lekker lang verhaal weer, maar ben er zo blij mee. Ook het gevoel gewoon van het "beter zijn" voelt zo goed..

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Fijn dat het zo goed gaat Ingrid. Ik hoop dat het stoppen ook helemaal goed verloopt en je over een tijdje weer medicijnvrij bent!

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dat tukkie doen is mij niet gelukt, ben nog wel in de douche geweest toen de dames in bed lagen maar net daarna werd Mirthe huilend wakker en daar werd Jasmijn ook weer wakker van. Maar die had nog lang niet genoeg geslapen, dus die weer in bed gelegd en maar met Mirthe naar beneden gegaan. Die had vandaag een off-day, ik denk het beruchte 5 weken sprongetje...
    Maar goed, ze liggen nu beiden weer in bed en mama gaat er ook vroeg in vanavond.

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier niet buiten gespeeld maar wel lekker gewandeld met de hond. En vervolgens heeft ze manlief geholpen bij de kipjes en een eitje geraapt.

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hey boni hebben jullie ook kippen? Bosch wil ook altijd helpen met eitjes rapen......zooooo schattig als hij HEEEEEEEL voorzichtig een eitje naar binnen brengt :)

@ ingrid wat super dat je je meds mag afbouwen! Helemaal geweldig dat je weer lekker in je velletje zit.

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Laatst was er een eitje gevallen, moest ze erg om huilen.
    Maar ze is idd altijd erg trots, komt ze binnen en roept EITIE, EITIE!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, wat fijn dat het zo goed gaat :D
    Hopelijk lukt het om helemaal van de medicatie af te komen, zou natuurlijk super zijn!

Vanmorgen kwam Tygho iets voor 7 onze kamer binnen...klom op bed en riep meteen: Papaaaa Mamaaaa Tsjoe Tsjoe Wa!!!
    Hahahahaha dat is nou niet echt het 1e wat ik wil doen als ik mn ogen los doe 'sochtends:p

Booky, geweldig filmpje op je hyves van Mats :D Wat een heerlijk kind:D

Hebben jullie gelezen dat er een agent is aangehouden in de zaak Milly Boele?En dat haar lichaam waarschijnlijk is gevonden...
    Vreselijk dat er alweer zoiets is gebeurt :( Wat gaat er door de koppen van die viespeuken!
    Je zou je toch zorgen gaan maken om je kinderen uberhaupt de straat op te laten gaan als je zelfs de politie niet kan vertrouwen :(

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams aaaaahhhhhh dat is toch heerlijk wakker worden!
    ja ik krijg er ook de rillingen van, dat verhaal over dat meisje. Wel een troost dat ze gevonden is. Maar verder.....tjee het zal je kind maar wezen......
    kan me trouwens ook heel goed voorstellen dat die ouders misschien als eerste naar hun buurman zijn gegaan toen ze ontdekten dat hun dochter weg was. logisch toch, als je een politieagent als buurman hebt.....getverdegetver!

@ boni hier is het altijd als we thuis komen vaste prik, dan gaan we eitjes rapen. Dan rent hij naar binnen, rechtstreeks naar de achterdeur "EITJE, EITJE"

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha zeker heerlijk wakker worden!
    Kan er zooo van genieten dat hij nu gewoon lekker slaapt en ons gezellig komt wakker maken(al hoor ik hem natuurlijk al door de babyfoon als hij uit bed komt)

Brrr idd...je zal maar compleet overstuur met je buurman de agent gaan praten en blijkt hij die verdomde klootzak te zijn die je dochter te grazen heeft genomen...
    Oooh ik zou niet voor mezelf instaan als iemand mijn kind(en ooit misschein wel kinderen) wat aan zou doen!

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb de zaak over Milly Boele ook op de voet gevolgd. Ze woonde in een straat achter de straat waar Marleenman is opgegroeid en waar mijn schoonouders nog steeds wonen. Heel dichtbij dus. Ik vond het zo'n enge gedachte... Vreselijk dat dit gebeurd is. De ouders zijn nu wel uit de onzekerheid. Heel erg om je kind zo te moeten verliezen.

Deel Deze Pagina