hier is het potjes avontuur weer voorbij helaas... sinds Luna die erge diaree had wil ze er echt niet meer op. Toen was ze er op gegaan en toen ze geplast had en eraf ging liep de diaree langs dr benen op de grond. En sindsdien wil ze niet meer helaas... Maar ja ik probeer t wel telkens maar dan raakt ze echt in paniek, dus kan het ook niet afdwingen... Hier heerlijk genoten van het mooie weer vandaag!
ja, ja wrijf het er nog maar even in......de hele week gewerkt, en dan ben ik vrij, wordt het rotweer! (verder klaag ik niet hoor, want ik kan nog wel even teren op vorig weekend hahaha )
@ simone ach joh, komt vast wel weer. Had Bosch net weer even op het potje gezet, en ik ZAG gewoon dat hij moest plassen. Maar zodra hij zit, staat hij alweer op. Hij wilde in bad. En ja hoor, stop dicht en badschuim erin en DAN gaat hij plassen.....pffff.....alsof hij het erom doet!
Mielen....sorrie8) En moet wel lachen om die kleine Bosch Hier vanmorgen Tijn's cadeau alvast gehaald. Was nu namelijk in de aanbieding. Dit is hem geworden
@ kwebbel wat gaaaaaaaaf! ja wat is Bosch toch een grappig mannetje he.....wij liggen ook vaak in een deuk hoor. hoe verzint hij het af en toe! Vanmorgen bij de gyn geweest, ik stond binnen 5 minuten weer buiten met een recept voor clomid. Ben zo opgelucht, ik was bang dat ik hem nog moest overtuigen. Alleen nog "even" een ongi afwachten en dan kan het circus weer beginnen! Ik zie het weer een beetje positief in nu
Mielen...wat goed zeg dat je nu met clomid kan starten. Hopelijk heb je het maar even nodig. Wij vonden de loopfiets ook helemaal geweldig . En nog voor een leuke prijs ook. Zie website Halfords Aanbieding is t/m morgen geloof ik en ze hebben hem ook in het rose. Tijn kan net met z'n korte beentjes bij de grond Nog even over het plas gebeuren...ben ik straks Tijn in bed aan het leggen hoor ik de deurbel gaan. Ik roep nog naar Eva niet open doen, maar te laat. Ik dus Tijn even zonder luier in bed gezet met het idee dat hij net nog in de luier geplast heeft en nu niet hoef. Kom ik 1 minuut later weer boven zit hij met z'n handjes in het haar en roept vrolijk Tijn passie gedaan Bed en meneer zelf lekker nat. Meneer gauw onder de douche gezet, bed verschoond en nu slaapt hij prinsheerlijk. Kwebbel
Ook nog even de nieuwe stoere stappers van Tijn spammen Had nog een kortingsbon van Schuurman liggen...haha ben van de kortingen
bosch vindt de schoenen van tijn ook heel mooi.....en hij dacht dat hij zelf op de foto stond in het onderschrift van kwebbel......maar hij zegt nu "TIJN". Oh en de brommerrrrrt vindt hij ook mooi, maar hij krijgt al een tractor van opa & oma Wat een boef die Tijn, zijn bed onder plassen......ik denk dat Bosch en Tijn elkaar wel liggen , hahaha! Net zo gelachen op de fiets. Als hij iets leuks zag (een traktor, of een vogel, of een auto) dan belde hij met mijn fietsbel en ging hij zwaaien....zoooo lief! Trouwens......hebben jullie al een ander fietsstoeltje? Het stond me bij dat die stoeltjes aan het stuur t/m 13 kg zijn, en nou vindt Bosch het heeeeeeeel leuk om op de weegschaal te gaan staan, en hij weegt dus al over de 13! Alleen ik vind hem nog zo klein voor een stoeltje achterop....en ik vind het zo gezellig met hem voor me.
heej dames! ben ik ook weer ff.... @Kwebbel: leuk verjaardagscadeau voor tijn! En ook mooie schoenen zeg! Ow, lees ook al een lekker ontdeugend ventje...snel plassen als mama ff weg is! haha @mielenl: meid gelukkig kon je zo aan de clomid...heel veel succes..w.e hopen op snel een beebje! Stoeltje voorop maar tot 13 kilo joh? Dat wist ik niet.... ons buurjongetje zat vorige zomer nog voorop en was toen al bijna 3... en die weegt toch heel wat. Ik vind het ook nog te vroeg voor achterop hoor..idd veelg ezelliger voorop! Hier ging het vrijdag weer goed met Luna op kdv gelukkig! Geen gehuil meer toen ik weg ging, hoop dat het een fase was. Kreeg bericht van het voetencentrum, donderdag de schoentjes van Luna aanpassen! Ben erg beneiuwd hoe ze in het echt zijn. Want ja het is toch altijd moeilijk hoor iets bestellen uit een boek! We hebben net koekjes gebakken hier, alleen Luna snapt het niet helemaal hoor...ze wil ze al gelijk opeten. Dus als wij ze op de bakplaat legden begon ze me toch te huilen zeg! Maar goed....de laatste lading zit nu in de oven... Mn stiefzusje viert dr verjaardag vandaag en die vroeg dus allemaal bakspulletjes...heb er een leuke mand van gemaakt en voor de meiden nog een etagiere gekocht waar nu dus de zelf gebakken koekjes op liggen en lekkere chocolaatjes! Morgen en woe een hele dag werken en vr. de ochtend en dan gaan we n weekendje weg met corne zn fam. Dus ben erg druk deze week. Dinsdag met Esmee dr klas naar kinderboerderij en donderdag voor Luna dr schoentjes weg. Dus meiden als ik er weinig ben weten jullie hoe t komt
Pff ik vind het alles behalve gezellig met Tygho voor op... Hij loopt constant mn handen van het stuur te trekken en gaat onwijs bewegen dat ik echt mn best moet doen om de fiets recht te houden... Nee als meneer 2 is komt er meteen een stoeltje voor achterop! We hebben gister een nieuwe hardhouten tuinset gekocht. Zat niet zo'n slimme meid achter de kassa Het set stond in de folder voor 119, stond buiten aangeprijsd voor 110. Dus wij potgrond en bloempjes bijgehaald zegt ze doodleuk: Dat is dan 109 euro alstublieft. Vrouw achter ons stond te grinniken Graag met de pin, ajuus!!! Slimmerd hahahaha
hi meiden, Kwebbel wat een stoere stappers zeg voor Tijn en wat een geweldige fiets. Mielen en Kwebbel moet wel lachen om jullie plas verhalen hihi. Mielen fijn dat je met clomid mag gaan beginnen, hopelijk gaat het nu allemaal snel lukken! En ik vind het ook nog zo gezellig met de kleine man voorop mijn fiets, vind er niks aan als hij al achterop moet gaan zitten! Dus hoop dat ik het deze zomer nog wel voorop kan zitten! Simone zo een lekker druk weekje in het vooruitzicht maar daarna lekker een weekend weg, lekker hoor! Het 1ste wat Ryan vanmorgen zei toen we beneden kwamen, 'Ryan buite spele' hihi hij heeft echt de smaak te pakken. Maar we moesten eerst lekker een broodje eten kopje thee drinken, maar toen hij het op had wist hij niet hoe snel hij zijn buitenspeeljas moest gaan pakken om naar buiten te gaan.
Leuk tuinset Mams. Ray heeft er zelf 1 gemaakt van steigerhouten delen. Hij staat nu nog op de boerderij moest geloof ik nog wat aan gebeuren maar zal hem tzt ook wel even showen.
Ben benieuwd Isra! Hier was het trouwens vroeg dag Tygho kwam om 02:30 onze slaapkamer binnen stormen. Papa Mama Hoi!! Soetbal!! En ja hoor, meneer had al een voetbal opgehaald en stond al op ons bed te stuiteren. Gelukkig daarna nog wel ongeveer 2uurtjes kunnen slapen maar voel me net een zombie Tygho ligt al vanaf half 10 in bed. Hij was Bumba aan het kijken op de pc en toen riep Harmen me ineens, zattie te slapen..Arme kind. En nu ligtie dus alweer ruim 2 uur te slapen. Als hij dat nou vanacht had gedaan... Vraag me toch af hoe z'n slaapritme nu ineens zo verstoord kan zijn?
das idd nie fijn zo midden in de nacht een kleintje die wil voetballen! Heeft hij nog lang geslapen vandaag?
Goedemiddag! Hier een paar goede nachten achter de rug. Ze heeft haar laatste voeding wat vervroegd, gisteren was het 21.15 en daarna 02.30 en 06.30. Kun je niets van zeggen toch.. wij zijn er allang blij mee. Kunnen we zelf voor de nachtvoeding al een paar uur aan één stuk slapen, heerlijk. Verder gaat het goed, manlief dacht net al een lachje te bespeuren. Ze is sowieso nu wat wakkerder na een voeding, erg leuk. Jasmijn begint steeds meer in zinnetjes te praten en kan nu zelf deuren openmaken en haar slaapzak uittrekken (al heeft ze die al achterstevoren aan). Ook zit ze duidelijk in de zelf doen fase: dan zegt ze telkens Mijn, Mijn (zo noemt ze zichzelf) of heppen (helpen).
Hier nog geen plasjes op het potje. Wel vanmorgen op de overloop naar zolder toen ze net was afgedroogd na haar bad en zonder luier rondliep boven, gelukkig ligt daar laminaat (onze kleine wildplasser haha). Kwebbel, gave loopfiets! En mooie schoenen. Hier ook laatst bij Schuurman gewinkeld voor haar met kortingsbon... ben dus niet de enige die dat doet. Mielen hoop dat de clomid héél snel mag helpen! En hier wordt het voorstoeltje ook al wat krap zei manlief... Weet niet welk zitje je hebt maar de bobike mini+ gaat tot 15 kilo (http://www.bobike.nl/pdf/gebruiksaanwijzing_mini+_nl.pdf) Simone, fijne week gewenst, lekker druk lees ik. Mams, mooi setje voor een leuk prijsje En balen van de slechte nacht. Marleen hoe gaat het met de misselijkheid? Isra, leuk dat Ryan zo gek is op buitenspelen.
Boni oh dat zitje van bobike heb ik ook. En Ryan is nog lang geen 15 kg dus voorlopig zit hij nog lekker voorop JOEHOE.