Mams, fijn dat Tygho zo goed heeft geslapen.. Kwebbel, gelukkig gaat het beter met de kleine van je collega. En super, weer naar K3! Bri, mooie spam! En geweldig, zo'n grote trotse broer! Kwebbel, alvast gefeliciteerd voor Eva! Hier een drukke dag gehad. Vanmorgen eerst Jasmijn weggebracht naar het kdv, daarna de boodschappen gedaan voor het paasweekend. Vervolgens naar huis, booschappen opgeruimd, zelf ontbeten en Mirthe gevoed. Toen moest ik nog een kadootje halen voor een verjaardag van vanmiddag en heb ik de Ikea en Prénatal meteen maar even met een bezoekje vereerd (was in de buurt...). Weer naar huis, weer eten en weer Mirthe voeden. Daarna naar de verjaardag, samen met Mirthe, daarna weer naar huis, weer eten en weer Mirthe voeden haha. Maar goed, alles ligt nu op bed te slapen. Eens kijken hoelang het nu rustig blijft... Heb wel gemerkt dat ik 's ochtends zelf nog iets eerder op moet staan aangezien ik pas om tien uur aan het ontbijt zat
Hi meiden, Mams lekker dat Tygho weer een goede nacht heeft gemaakt. Bri lekker hoor dat Betti ook zo goed heeft geslapen, dat doet een mens goed. Kwebbeltje fijn om te horen dat het kindje van je collega stabiel is, kan me voorstellen dat dat haar ook weer moed geeft. Fijn dat je ons ook ervan op de hoogte stelt. Heb ondanks ik deze mensen niet ken er toch veel aan moeten denken. En wat super leuk zeg weer naar K3 kan me voorstellen dat jullie een vreugdedans hebben gemaakt. Bri wat een mooi meisje is Betti echt een stel prachtige kindertjes heb je. En wat is Deane toch een trotse grote broer. Kwebbeltje mocht je dit nog lezen alvast gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van. Boni zo te lezen een druk daagje achter de rug. Kreeg vanavond van Ryan een kopstoot hij zat lekker op schoot en uit het niet gooide hij zijn hoofdje naar achter vol op mijn lip. Heb nu een dikke lip het zit er niet uit, maar hoop dat het na een nachtje slapen alweer opknapt.
Hi meiden, Mijn lip is gelukkig na een nachtje slapen weer geslonken. Vandaag super leuke kleertjes geshopt voor Ryan. 2 blousjes, 2 polo's, 1 t'shirt en 1 broek allemaal van het merk 717 echt een super leuk en stoer merk! En nog een broekje van Mexx en een boxer van Vingino echt te schattig gewoon. Iedereen fijne paasdagen.
Even snel.. Isra..oef een kopstoot van je zoon Gelukkig is de lip weer beter...was anders wel in stijl geweest een ei op je lip ...had je een paaslip gehad...whahahahaha (grapje) Ik ga hier snel de eiersalade maken voor de eerste visite gaat komen. Kwebbel
Bri, inderdaad nog gefeliciteerd met Deane! Jeetje, ook alweer 2 jaar, wat gaat het hard. Hebben jullie het goed gevierd?
Kwebbel nog gefeliciteerd met Eva. Bri nog gefeliciteerd met Deane! Heeft iedereen leuke paasdagen gehad? Hier zijn we vooral erg druk geweest 3 verjaardagen en voetbal!
Bedankt voor de felicitaies hier en op hyves. Eva is TE verwend. Niet normaal meer hoeveel kado's ze heeft gekregen. Kwebbelman zei al tegen mij....volgend jaar per stel/gezin nog maar 1 kado Was wel een hele gezellige dag. Nu de voorbereidingen doen voor morgen want dan is kwebbelman jarig. Heb net een saunadagbon voor ons 2-tjes als kadobon geregeld inclusief een behandeling naar keus Voor eind augustus te besteden dus hebben we lekker nog wat tegoed saam. Spelen jullie kleintjes ook zo graag buiten in het zand? Tijn rent tegenwoordig als eerste naar de zandbak en gaat flink graven. Daarna worden er taartjes gebakken om vervolgens het liefst al het zand mee naar binnen te nemen ...gelukkig ben ik meestal op tijd om daar een stokje voor te steken. Kwebbel
Hier ook eentje die graag buiten speelt en inderdaad zeker in het zand. Gelukkig zitten we heel dichtbij het strand, kan ie zich ook lekker uitleven
Hoi, @ Corina, nog gefeliciteerd met Jochem! @ Bri, nog gefeliciteerd met Deane! @ Kwebbel, nog gefeliciteerd met Eva. Hier verder alles goed. Weinig nieuws te melden. Alles gaat hier zijn gangetje.. Wel kreeg ik vrijdag bericht dat ik 2 kaarten heb gewonnen voor de try-out van de theatertour van de 3js. Daar mag ik donderdag samen met een vriendin heen. Vind het supergaaf, en heb er uiteraard superveel zin in.. Tot later!!
Hier ook leuke paasdagen gehad! 1e paasdag naar mijn moeder waar we hebben gegeten en 2e paasdag eerst een zwager op bezoek en 's middags naar mijn schoonouders. En boniman heeft lekker een paar dagen vrij, dus vandaag lekker naar Twickel geweest met de hond (= hondenlosloopgebied). Manlief had geluk, er was gisteren een evenement van keep them rolling geweest en er stond nog flink wat, dus daar ook even gekeken (van die oude legerauto's enzo). Morgen is boniman ook nog vrij.. Zandbak: is leuk, maar schommel en glijbaan zijn ook geweldig. Die laatste twee gaan we nog in de tuin maken voor haar verjaardag. Nu gaan we vaak naar het speeltuintje in de buurt. Ingrid, leuk! Gratis naar de 3js. Veel plezier. Iemand nog interesse in een borstkolf Marktplaats.nl > Medela borstkolf type swing in goede staat - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren
Hi meiden, Deane nog gefeliciteerd met je verjaardag, beter laat dan nooit! Kwebbeltje hier speelt Ryan ook zo graag buiten. Hier ook al een keer een emmer met zand leeg gegooid in huis. Daar was ik niet zo heel blij mee, maar daarna gelukkig niet meer gebeurd. Dacht laatst toch dat Ryan de waterpokken had (nadat we terug waren van vakantie), maar dat waren gewoon rode bultjes. Maar vanochtend toen ik hem uit zijn bedje haalde had hij er 2 in zijn nekje en in de loop van de dag kreeg hij er steeds meer bij. Vind het wel zielig zo voor zijn verjaardag, maarja je doet er niks aan! Heb hem net in een havermout bad gewassen, dat schijnt goed te zijn en daarna ingesmeerd met Poxclin. Hoop dat hij er weinig last van heeft.
Dus nu heeft hij wel waterpokken Isra?? Idd jammer zo voor zn verjaardag..Maarja je doet er niks aan. Boni, leuk joh! een glijbaan en een schommel in de tuin
Mams ja nu heeft hij echt de waterpokken. De vorige keer dacht ik het maar toen waren het rode bultjes en wist toen eigenlijk ook al heel snel dat het geen waterpokken waren, maar nu zijn het echt blaasjes en het worden er steeds meer dus nu kan het echt niet missen.