April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

achgoss, ryan met z'n "mama waterpokkie"... gelukkig heeft hij er niet zo'n last van, lijkt me vreselijk van die jeuk. toch beterschap gewenst!

bosch is volgens mij de eerste (bijna-)tweejarige die niet ondeugend is... en toch zo'n leukerd, hoe is het mogelijk?! geen wonder dat jullie zoooooo graag een tweede willen. (hopen dat de ongi gauw komt, zodat je aan de meds kunt beginnen en dan kunnen de duimen weer volop meedraaien!!)

afspraak voor Deane wordt hier in principe ook vanuit het CB gemaakt met een brief, maar ik moet er maandag toch met Betti naartoe, dan ga ik gelijk de afspraak voor hem maken want die brief hebben we nog niet gehad.

verder geen tijd nu; Deane is net wakker van z'n middagdut en ik wil nog even met hem (en Betti en oma) naar de speeltuin. 't is zulk mooi weer!!!!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nog weer meer waterpokken dan gisteren de arme schat. Maar heb nog steeds het idee dat hij er niet veel last van heeft! Vandaag was hij bij oma omdat ik moest werken en toen had hij jeuk op zijn gezicht en had toen tegen oma gezegd, oma ryan kiebel eve smere. Dus hij geeft het zelf goed aan wanneer we moeten smeren. We hebben de Poxclin ook in de koelkast staan dus dat is ook wel verkoelend als je het erop smeert. Hopelijk komen er niet meer bij.

Mielen super dat Bosch weer helemaal goed is gekeurd. Ik weet helemaal niet wanneer wij weer moeten, ze zouden een oproep per post versturen maar nog niks gezien. Voorheen ook altijd bij het bezoek aan het CB gelijk een nieuwe afspraak maken, maar ze zei dat we nu de oproep per post zouden krijgen omdat er zo’n lange tijd tussen zit.

Boni ach Mirthe ook alweer d’r 1ste prikjes en super dat Jasmijn ook weer goed is gekeurd.

Haha roel met zijn chippie.
    Succes met je drukken week! Ook wel even aan jezelf denken he!!

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ingrid...Gefeliciteerd

(kan nog net ;))

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Was vandaag nog niet eerder geweest, maar Ingrid: gefeliciteerd!

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ryan en Jurre GEFELICITEERD

Papa's en de mama's ook ;)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ryan en Jurre Van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!!!

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ohjee ik ben zo slordig en lui de laatste tijd! Gebeurd hier ook een hoop (Henk's zoon komt waarschijnlijk via de rechter een tijdje bij ons wonen, gaat niet zo goed bij zijn moeder) dus mijn hoofd stond er misschien ook niet zo naar. Maar in ieder geval alsnog van harte gefeliciteerd voor de kinderen die al jarig geweest zijn en vandaag zijn! Leuk dat we zo ongeveer alweer 2 jaar en negen maanden met elkaar kletsen!

Ryan: He getsie, wat rot voor Ryan! Hopelijk gaan ze snel weer weg...

Mielenl: Ik duim nog steeds voor een mooie Aeg of Candy electronics binnenkort bij jou. Fijn dat alles goed gaat met de kleine Bosch.

Marleen: Wij zijn gister voor het eerst met Jari naar de PSZ geweest en zijn erachter gekomen dat hij eral helemaal aan toe is. Zo eenkennig als hij was: nu heeft hij veel meer exploratiedrang. Ik schaamde me zelfs een beetje want hij was echt haantje de voorste bij de glijbaan. Een klein driftbuitje aan het eind omdat we toch echt weg moesten mocht de pret niet drukken.

Jari slaapt sinds twee dagen in zijn nieuwe bed. De eerste nacht was een drama, tweede nacht was hij al helemaal gewend. Hij klom er gister met een big smile in. We hebben een Bopita Belle (zilver) gekocht (niet de peutervariant want daar vond ik hem zo weinig ruimte in hebben, dus gelijk de grote) en zo'n Ikea uitvalbalkje erop gemonteerd. Het bed heeft voor en achter al opstaande randen dus nu is hij over de hele lengte beveiligd tegen uitvallen. Wat me verbaasd is dat hij er (nog) niet uitklimt. Hij blijft gewoon netjes in zijn bedje. En beer mag nu wel mee naar bed...

Mams: Ja, kan me voorstellen dat het vervelend is voor Thygo als zijn papa een week weg is! Ik wordt na een dag al gek van Jari, de hele dag roept hij Papa! Papa? Papa! Papa is daar! Papa auto! Als ik de hele dag weg ben schijnt hij de mamavariant te gebruiken...

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Kwebbel: Wat een goed nieuws voor je collega!

Ingrid: Veel plezier alvast bij de 3 J's!

Even Noa onde de kast vandaan plukken...

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ryan en Jurre, van harte gefeliciteerd met jullie tweede verjaardag!

Bekijk bijlage 64314

Veel plezier op jullie feestje!

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heftig van je stiefzoontje Nikita. En leuk dat Jari het zo naar zijn zin had op het psz.. maar dat is voor ons mama's toch weer een beetje loslaten.
    En super, in een groot bed. Het gaat hard!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He nikita!
    Long time no see!

Wat heftig met je stiefzoon zeg..Kan me voorstellen dat je dan wel wat anders aan je hoofd hebt dan hier buurten.
    En fijn om te lezen dat je 2 (b)engeltjes het goed doen!

Pfff hier net weer ff lichte paniek.
    Tygho had een stukje van een snoepje vast in zn keel zitten.
    Liep al helemaal rood aan...bah!
    Godzijdank heb ik de kinder-ehbo gehad en wist ik wat ik moest doen.
    Maar je krijgt het er wel even flink benauwd van!
    hij is het gelukkig alweer vergeten:)

Tygho is wel helemaal blij dat zn papa er weer is!
    Steeds papa papa papa kuffel!!!!Nu is Harmen even naar het voetbalveld en dan zegt Tygho Dag papa! Dag auto!! Dag amaal!

Vanacht wel een heerlijke nacht gehad :D We mochten slapen tot bijna half 9!
    Vind het wel gezellig dat Tygho ons elke ochtend wakker komt maken :D(al ben ik natuurlijk al wakker omdat ik hem hoor door de babyfoon) Dan komtie, papa mama! Hoi! Kuffel :D
    Hihihi, lekker ding isset ook!

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Heerlijk zijn dat soort momenten he Mams? Lekker dat jullie hebben kunnen uitslapen!

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van dat snoepje. Ik ben wat dat betreft echt een angsthaas: Ik begin nog lang niet aan snoep. Het verhaal van een neefje van mijn oma dat bijna stikte op 2,5 jarige leeftijd en het maar net overleefde maakte me best bang.

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heftig mams! Gelukkig wist je wat te doen.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff ja nou ik had niet echt bedacht dat het met tumtummetjes(alleen de zachte) ook mis kan gaan.(ben wel als de dood voor lolly's en ander hard snoep)
    Maargoed blijkt maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit he.
    Maar kan me voorstellen dat je van zo'n verhaal wel angst in de benen krijgt.

Boni, mooie foto!
    Wat word ze al groot he?

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ryan en Jurre gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag.
    En de mama's natuurlijk ook gefeliciteerd.
    Met het weer treffen jullie het in elk geval

16. Goedemiddag,

@ Ryan en Jurre, gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag. De papa's en de mama's natuurlijk ook gefeliciteerd.

@ Mams, kan me voorstelen dat je ondanks dat je weet wat je moet doen, toch erg schrikt als het met je kindje gebeurt..

@ Boni, leuke foto's! Wat een mooie donkere ogen heeft Mirthe!!

Nou hier weer een beetje aan het bijtrekken.. Donderdag avond was de try-out, en ondanks dat het een klere eind weg was, en onwijs laat is geworden, of beter gezegd vroeg. Was het 100x de moeite waard. En ik vind het helemaal niet erg dat ik nog 3 keer naar de tour kan gaan kijken en luisteren.
    En wederom was het een avond met een lach en een traan. Sommige nummers die zijn zo mooi, dat ik het dan niet drooghou.. Maarja.. Dat mag.. Maar ik sta dan ook even zo goed bij het volgende nummer weer vrolijk mee te feesten..

Ik lag na het concert ook pas om 2u in mijn bedje. En gister om half acht werd ik geroepen: Mamma!! ikke akke!!! Oftewel, Wayne is wakker..

Wayne begint nu hij eindelijk helemaal opknapt, echt steeds meer en meer te praten. Komt haast elke dag wel wat bij. En vooral net napraten komt nu op gang. Dus opletten wat wij zeggen als hij erbij is..
    Gistermiddag zat ik op de bank, en hij was achter bij het raam bezig. Komt hij naar mij toe: kijke!! kijke!! Dus denk o leuk hij komt ff bij mij kijken. En hij loopt weer weg. Maar even later kwam hij weer kijke kijke! Ik begreep het in eerste instantie niet, en ik zei ja mama is er nog wel!
    Maar hij bleef maar kijke kijke roepen, en wees naar het achterraam. Toen ging er bij mij een lampje branden, dat ik ff mee moest gaan kijken.. En jawel hoor, er zat een mooie zwarte spreeuw in de tuin, opzoek naar lekker eten.. En daar stond Wayne dan voor het raam: kijke kijke!!

Nou ja.. Gister dus mijn verjaardag gehad. Maar niet echt uitgebreid gevierd. Alleen mijn ouders zijn geweest gisteravond, mijn schoonouders hadden afgebeld, wat ik achteraf niet zo erg vond, aangezien ik echt bekaf was nog van donderdagavond.

Ik heb van Ingman en Wayne een mooie nieuwe digitale fotocameraatje gekregen. En van Wayne uiteraard weer een mooie tekening.
    Van mijn ouders heb ik geld gekregen, omdat mijn moeder wist dat ik verliefd was op een paar leuke nette zomerschoenen voor mezelf. Dus ik vanmorgen meteen om half tien naar de winkel en ze gekocht..
    Bekijk bijlage 64347
    Deze schoenen dus..

Nou ja verder niet zo heel veel te vertellen. Straks even de mannen hun haar weer doen. Eerst Ingman met de tondeuse, en daarna Wayne even met de tondeuse doen. Weer lekker kort..

Fijne zaterdag allemaal nog!

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    lieve meiden bedankt voor jullie felicitaties. Hij ligt nu op zijn bedje en dan is hij helemaal klaar voor alle visite.

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    RYAN en familie gefeliciteerd met de 2e verjaardag

Jurre en familie ook van harte met de 2e verjaardag

Deel Deze Pagina