Ryan en papa en mama op de valreep nog van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! We hopen dat je goed verwend bent! Jurre en papa en mama ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie bengel!
Jari en Dani ook van hieruit van harte gefeliciteerd voor jullie en jullie papa's en mama's (en noa met je grote broer!)
Gefeliciteerd, Jari en Dani!! (en ook nog van harte gefeliciteerd voor de kindjes die de afgelopen dagen hun 2e verjaardag hebben gevierd, hopelijk zijn jullie vreselijk verwend!!) Gisteren hebben we het verjaardagsfeestje van m'n neefjes gehad, was erg gezellig. Deane was eerst superverlegen, maar binnen een paar minuten merkte je daar al niets meer van. Hij vindt het nu echt leuk om met z'n neefjes te spelen - en met hun speelgoed!! M'n zus en ik hopen dat haar jongste en Deane heel hecht gaan worden; zou leuk zijn! Ik heb de eerste pakjes maat 50 alweer opgevouwen in de kast liggen... en dan bedoel ik de kast met opgeborgen kinderkleertjes. Betti kan haar benen er niet meer in strekken, dat meisje groeit volgens mij enorm hard. Morgen voor het eerst naar het CB met haar, ben benieuwd naar de metingen. Leuk natuurlijk, dat ze het zo goed doet, maar ik word er ook wel een beetje verdrietig van. 't Is toch voor het laatst; die pakjes ga ik nooit meer nodig hebben.... Ik bewaar voor allebei één superlief pakje, de rest moet maar weggegeven worden. Pffff, sentimentele muts hier! Ik hoor er eentje huilen, dus ik moet weer gaan. Fijne zondag nog!
Hier een super nacht gehad, Mirthe heeft tot 7 uur geslapen. Met Jasmijn gaat ook alles goed, heeft heerlijk ondeugende buien af en toe maar dat hoort erbij! Ze begint ook steeds meer begrijpbare zinnetjes te zeggen. Geweldig om te zien...
Zo, de kleine man is hier diep in dromenland De kamer is versierd en z'n slaapkamerdeur ook een beetje. We zijn er klaar voor! Morgen doen we niet al te veel, gewoon met z'n drietjes morgenochtend, cadeautjes uitpakken. Verder gaan we gewoon werken.Wel komen mijn ouders morgen nog. We vieren Tygho's verjaardag met de familie en vrienden woensdag en zaterdag. Ben benieuwd wat de kleine man zegt als hij morgen de kamer in komt! Hij zag net de slingers en zei al : Oeh WOW!! Marleen, jullie een fijne dag gewenst morgen met de verjaardag van Roel!! En uiteraard: GEFELICITEERD!!!
Hier hangen de slingers ook. We vieren het morgen de hele dag en ik heb er heel veel zin in. Ben zo benieuwd naar Roel zn reactie. Jullie ook alvast gefeliciteerd Mams!
Heel veel plezier alvast met de verjaardagen meiden! Van harte gefeliciteerd. En ook Booky van harte gefeliciteerd!
Roel en Tygho gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag. Mama's en papa's ook van harte en een hele fijne dag! Kwebbel
En weer twee jarigen.... GEFELICITEERD, Tygho en Roel!! Marleen, jij schiet ook al lekker op zeg, alweer ruim 11 weken zwanger... Wordt de misselijkheid al wat minder? En weet het verjaardagsbezoek eigenlijk al dat Roel straks Grote Broer gaat worden? Betti groeit echt lekker, ze woog gisteren al 4620 gram, dat is 900 gram meer dan bij geboorte. En ze is 53,4 cm lang (of kort). Geen wonder dat maatje 50 te kort begint te worden.
Nog even een anekdote.... Deane heeft sokken gekregen met daarop de tekst: Big Brother, aka The Boss. Dus ik zeg hem: daar staat op: Grote Broer, ook bekend als De Baas. Zegt hij (lekker wijs): Christie is de baas. (zo heet een leidster op de creche). Niet Cesar. (zo heet z'n vriendje op de creche). Ik kijk hem echt verbaasd aan en vraag: is Christie de baas? Hij denkt eventjes na en zegt: En papa! Weten we dat ook weer...