April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mielenl, dat is idd ook erg leuk!!Bosch kan dus ook bij de klink?
    Tygho heeft gister ontdekt hoe het moet.
    Dus deuren dichtdoen heeft hier weinig nut meer hahahahaha.

Ik duim heeeel hard voor je dat je dit x maaaaaanden lang overtijd mag zijn :D

2. ik weet ook niet wat ik me bij die zomerschool voor moet stellen hoor! zou het liefst willen dat ze niet gaat, maar zelfs toen ik zei dat ze dan de enige zou zijn hield ze vol....mutsje he!!!!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, was ik weer. Net even naar de IKEA geweest, opdracht van boniman, maar denk dat dit wel de laatste keer was voor de bevalling dat ik naar zo'n winkel ga. Heb de laatste dagen echt meer last van de wond van de keizersnee, merk dat er meer druk op komt nu. En tillen van Jasmijn wordt dus lastiger maar daar ontkom je niet aan als je met de auto weggaat. Ze kan zelf nog niet in en uit haar autostoel klimmen. Dus laat dit soort uitstapjes vanaf nu maar zitten.
    Ben wel blij dat we een tijdje geleden begonnen zijn met het oefenen met de trap opklimmen, daar hoef ik haar in ieder geval al niet op te tillen.

Maar verder gaat alles prima. Heb vannacht ook goed geslapen gelukkig.

Simone, heerlijk zo lang vrij! En jeetje zomerschool, weet ook niet precies wat ik mij erbij voor moet stellen?

Mams, lief dat Tygho zijn knuffels alles aan het vertellen was...

Mielen, ben in ieder geval benieuwd voor deze ronde, hoop dat het raak is.

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh en over ondeugend, ik merk wel dat Jasmijn af en toe meer aan het uitproberen is. En dan vooral als ze het ergens niet mee eens is, kan ze zich zo heerlijk op de grond gooien haha. Maar dat gaat haar soms nog mis en dan stoot ze heerlijk haar hoofdje.. dat is dus huilen geblazen dan..
    Ben benieuwd wanneer de "ik ben 2 en ik zeg nee" zich helemaal gaat aandienen :D

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja hij kan al een tijdje bij de klink. dus de voordeur zit standaard op de knip, anders doet hij gewoon de deur open als de bel gaat (dat doe ik liever zelf, als het een onbekende is ;) )

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    boni wat vervelend zeg dat je last hebt van de ks-wond. klinkt natuurlijk wel logisch, maar blijft vervelend. Ennuh ikea is best leuk, maar niet als je tonnetje rond bent (nou heb ik het over mezelf op het einde van mijn zwangerschap ;) )

7. Bri

Bri Niet meer actief

mielenl, leuk weer wat van je te lezen! je weet, ik duim met je mee: ronde 11 doet 't vanzelf! sneu dat bosch naar de hap moest met benauwdheid... gelukkig slaat de behandeling goed aan!

kwebbel: vergeet het maar, dat jongetjes niet dat soort ondeugden uithalen (alles ondersmeren bijvoorbeeld). misschien is tijn nog een braafje (al kan ik mij dat niet voorstellen, hij heeft best een dondersteen-uitstraling en natuurlijk goed voorbeeld van z'n zussen), maar deane kan er wat van. hij krijgt inmiddels ook al best veel potjes open, ook draaidopjes, dus smeren kan hij wel!

ingrid, toch sterkte, ook al kende je de mede-fan niet persoonlijk. het raakt je toch extra, als je weet dat je iets met iemand gemeen hebt. en hoe dan ook moeten jonge mensen niet overlijden!

boni: hij is misschien nog geen 2, maar deane zegt heel overtuigend NEE... echt tot vervelens toe, soms. volgens mij is zijn eerste puberteit echt wel aangebroken, het valt ze ook op het kdv op dat hij voor zijn doen erg stout is en slecht luistert. dat is dus veel 'op de trap zitten' bij ons thuis, dat is z'n time-out plekje. werkt nog niet echt goed, maar we zijn er toch maar mee begonnen.
    't lijkt me wel naar dat je de ks-wond nu goed voelt. mag je eigenlijk (proberen) natuurlijk (te) bevallen? of wordt het sowieso weer een ks?
    fijn dat de controle goed was. ik mag morgen weer naar de vk.

sab: ik dacht al, waar is ze toch? zag je wel in kleinere topics maar niet bij de twee vaste groepen. maar geopereerd dus, aan je teen. gaat 't wel?

verder veel grappige, ontroerende en schattige berichtjes gelezen. mooie jasjes gezien ook. Deane heeft truien/jassen in maat 86/92. Broeken past hij 80 nog goed, maar nieuwe koop ik nu 86. Toch ietsjes groter dan Tijn en Jasmijn dus... maar een reus is hij niet (eerder een klein jerommeke: stevig bovenlijfje, korte beentjes).

ik zal 'ns kijken of ik me straks aan mijn dagelijkse meldplicht kan houden... ;)

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja, ik mag gewoon een natuurlijke bevalling proberen zoals het er nu voorstaat. Het was bij Jasmijn ook geen verdere medische reden dat ze met de keizersnee kwam, puur omdat ze zo slecht reageerde met haar hartslag op de weeën. Dus we zullen zien hoe het gaat.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni begrijpelijk dat je uitstapjes naar de ikea liever laat als je 38 weken zwanger bent ;)

Hahah ik geloof dat ik dat hier ook moet gaan doen Mielenl.
    En sommige deuren de klinken omhoog zetten :p

10. hier heeft Luna nog 86 aan van shirtjes en 80/86 van broekjes.
    al wordt 80 nu wel ineens wat kort...
    Heb wel een winterjasje mt 92 al
    en sommige shirtjes ook al wel.
    iedereen zegt ook ineens dat ze groot is geworden.

De deurklinken, nee dat heeft ze nog niet door.
    maar die zitten best wel redelijk hoog hier(nieuwbouwwoning).

Verder is Luna een enorm poepkontje! vanochtend al 5x een volle luier! Echt niet normaal hoor!

11. @ Boni, vervelend dat je nu zo'n last hebt van je KS wond. Idd maar niet teveel uitstapjes maken dan. Handig ook dat je al geoefend hebt, met Jasmijn zelf de trap op lopen. Proberen wij ook, maar Wayne stopt na de 3e trede, en wil dan absoluut niet verder.

@ Mielenl, ook mijn duimen draaien hoor.

@ Sab, beterschap met je teen. Hoop dat je er niet teveel last meer van hebt..

@ All, thnx voor de lieve woorden. Heb mezelf gelukkig alweer herpakt. Niet te lang mee blijven zitten. Das niet goed. We zullen (de fans) binnenkort tijdens een optreden ons moment nog even pakken om haar te herdenken, en dan moet het klaar zijn..

Hier staan in huis ook bijna alle deurklinken omhoog. Tenminste van alle tussendeuren in elk geval. De 2 buitendeuren niet. Maar de voordeur gaat altijd op de knip, en de achterdeur zit eigenlijk altijd op slot, die krijgt Wayne niet zomaar open.

Wayne is ook een beetje aan het puberen. Haalt vanalles uit, en als hij dan een standje krijgt, is het brullen.
    Hij loopt nu ook weer door de kamer, echt zo te kijken van wat zal ik nu weer eens gaan uitspoken.

Maarja, het hoort erbij he..

Hij is nu met de hond aan het spelen. Hij rent op en neer door de kamer, en de hond rent er dan kwispelend achteraan, waardoor Wayne dan moet lachen, en gaat gillen. Zo leuk om te zien.

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hoi meiden,

Ben helemaal happy. Heb een nieuwe laptop een Macbook maar had nog geen draadloos internet. Nu was vandaag het pakketje binnengekomen om het draadloos internet te installeren en het is me gelukt! Ben helemaal happy, nu lekker met mijn laptoppie op de bank.

Sab wat vervelend zeg van je teen, hopelijk ben je weer snel op de been. Beterschap.

Mielen jee joh zo onder het eten je tand afbreken, nee dat lijkt me geen pretje. Maar gelukkig hebben ze het goed kunnen maken.

Simone wat heb jij toch een lekkere studiebol. In de vakantie nog naar school willen.

Kwebbeltje zal zo even op je PB reageren :D

Mielen ah wat lief zeg. Wat begint je dag dan toch goed he!?

Boni vervelend dat je je Keizersnede begint te voelen. Ik zal er ook wat huiverig voor zijn dan om dan nog weg te gaan. Hopelijk duurt het niet al te lang meer voordat je je kleine moppie in je armen hebt.

Bri wij hebben hier ook een strafhoekje in huis. En ik moet zeggen dat het opzich wel goed werkt. Het is af en toe al bij hem dat als hij iets doet, waarvan hij denkt dat ik dat niet leuk zal vinden, zegt hij zelf al, mama Ryan daa zitte! Schatje!

13. hier ook de trap als strafplekje, dat ziet Luna ook van esmee natuurlijk.

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!

hier ook een strafplekje hoor, niet op de trap (daar zit een hekje voor) maar wel in de hal. Werkt prima. Hij begint echt te begrijpen waarom hij daar moest zitten (zit daar bv regelmatig omdat hij met zijn speelgoed gooit, en als ik hem weer ophaal, dan gaat hij direct opruimen wat hij daarvoor had weggegooid)

@ isra gefeli met je macbook. En luxe hoor, op de bank (zo zit ik ook altijd te countrylife-en 's avonds hihihi)

@ ingrid lijkt me idd grappig om te zien wayne met de hond aan het spelen. wat voor hond hebben jullie eigenlijk? (heb je vast allang een keer verteld maarja de ouderdom he ;) )

@ simone tandjes? bij Bosch is die hoeveelheid meestal een teken van een doorkomend tandje/kiesje

@ bri "ns kijken of je aan de meldplicht kunt voldoen" tssssss.....ik zeg DOEN! ;)

fijne dag allemaal!

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo,
    meldplicht! Haha, alles nog rustig hier. Heb duidelijk minder last van de wond. We hadden vanochtend afgesproken dat manlief Jasmijn zou verschonen en aankleden én naar beneden zou brengen, dat scheelde mij weer tillen. Nu is hij een paar uurtjes werken en daarna is hij weer thuis. Ben ook lekker even onder een warme douche geweest en die goed op de plek in mijn rug gezet waar ik last van had, dat is nu ook zo goed als weg.

Vanochtend dus maar even rustig aan.

16. Goedemorgen,

@ Boni, haha meldplicht. Haha.. Fijn dat de warme douche geholpen heeft..

@ Mielen, wij hebben een mechelse herder. Staat wel een foto van haar op hyves.

Hier een lekkere nacht achter de rug. Kon in eerste instantie niet in slaap komen. Kreeg gister via de post een Toekenning WW uitkering toegestuurd. En gisteravond zag ik daarin dus staan dat ik een uitkering kreeg toto 3 april 2010. En dat terwijl ik tijdens het aanvragen, een scherm kreeg waarin stond dat ik recht had op een uitkering van 14 maanden. Best een fors verschil. Maarja.
    Dus bij mij gingen alle radaren weer draaien in mijn hoofd, en kwam ik eerst moeilijk in slaap.
    Uiteindelijk toch in slaap gevallen, en goed geslapen..

Vanmorgen meteen maar even het UWV gebeld, maar het blijkt een typfoutje te zijn in mijn brief, er moet staan dat mijn uitkering loopt tot 3 april 2011. Nu hoop ik uiteraard deze niet zolang nodig te hebben, maar toch..
    Ik krijg nu een nieuwe toekenning thuisgestuurd, met de juiste datum.

Nou ja. Voor vandaag verder geen plannen..

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dom typefoutje Ingrid, maar gelukkig was het niet meer dan dat en heb je gewoon recht tot volgend jaar. Hopen idd dat je het niet nodig hebt.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mogguh meiden.

Boni, fijn dat het beter gaat.

Ingrid, lekkere typfout zet! Hopelijk heb je het idd niet zolang nodig.

Nou hier ten eerst geen trap, maar hadden we die wel dan was dat niet z'n strafplek want hij klautert er meteen op!:p

Isra, lekker hoor dat je nu op de bank kan internetten :D

Het slapen in het peuterbed gaat nog steeds goed.
    Alleen is meneer elke ochtend om 6uur wakker.
    Het maakt niet uit of we hem om 7 uur,8uur of half 9 naar bed doen.
    Sochtends 6 uur is meneer weer paraat!*gaaaaaaaaaaap*

19. @ Mams, en Boni, ja idd domme typfout. Maar toch liever een domme typfout, dan dat ze het verkeerd berekend hadden. Dan had ik helemaal in bezwaar moeten gaan, en dat had dan weer geduurd. Nu was ik in 5 minuten opgelucht. Hahaha..

@ Mams, oei vroeg 6uur. Wayne slaapt gelukkig weer door tot 8u in de morgen.

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ ingrid wat vervelend, lig je gewoon wakker van een typfout. Fijn idd dat je in elk geval niet officieel bezwaar hoeft te maken enzo. Da's altijd zo'n gedoe.

@ mams jemig dat is inderdaad vroeg! slaapt hij tussen de middag nog lang of valt dat ook mee? Ik merk ook dat het bij Bosch ook niets uitmaakt hoe vroeg of laat we hem op bed leggen, hij is altijd rond dezelfde tijd wakker (normaal rond half 8, maar op mijn werkdagen eerder want dan wordt hij wakker van de herrie hahaha)

Deel Deze Pagina