@Isra: Ik was helemaal vergeten te reageren op je verhaal over Ryan en zn waterpokken. Gelukkig dat het al een heel stuk beter is en dat hij er niet zoveel last van gehad heeft! @Boni: Zo te lezen heb je een leuk dagje gehad! We hebben de taart via onze supermarkt bij de locale bakker besteld. we konden kiezen uit verschillende plaatjes op de bovenkant. Hij was errug lekker in ieder geval!
grappig om te lezen dat zoveel april-kids een tractor hebben gekregen.....Bosch krijgt er ook een! (die staat al een halfjaar in de garage ) Ik weet niet welke kleur eigenlijk, maar dat zullen we zondag dan wel zien....maar het staat me bij dat het een groene is. kwebbel inderdaad een prachtige tekst.....hopelijk kunnen wij hem ooit een keer jatten voor een geboortekaartje of zoiets Isra en kwebbel bedankt voor de tips voor de waterpokken.....ik hoop dat ik ze niet vergeten ben als Bosch er last van krijgt, haha! @ bri wat een prachtige spam weer! En kan me je gevoel heel goed voorstellen, hopelijk kun je je vriend overhalen (al is dat dan wel weer een beetje een domper, het feit dat je hem moet overhalen) @ marleen idem dito. hoe gaat het verder met je? is de misselijkheid wat minder geworden nu? weet je omgeving trouwens al van je zwangerschap? @ boni klinkt als een lekker dagje. Al een beetje gewend aan het ritme met 2 kids? (van het weekend op kraamvisite geweest bij een babytje van 1 maandje oud.......aaaaaargh.....* kriebel * ) @ mams haha onze forum detective, nouja, je bent ervaringsdeskundige zullen we maar zeggen zo, en nu even de boterkoek gaar kijken. ik wil slapuh!
@Mielenl: Ik voel me momenteel eigenlijk prima! Heel af en toe nog overgeven, maar dan voel ik me daarna weer oke. Bij Roel was ik constant misselijk en voelde ik me beroerd en dat is nu niet. Verder ben ik wel wat moe, maar als ik gewoon doorga dan is het goed te doen. Al met al mag ik dus niet klagen. De omgeving weet het ondertussen wel. Ik heb het gisteren ook aan iedereen verteld die op Roel zn verjaardag is geweest. Maandag weer een echo en dan ga ik het helemaal "openbaar" maken.
Goeiemorgen! Mielenl, ik ervaringsdeskundige??? Oooh omdat ik ook mn naam heb veranderd Marleen, leuke spam van Roel's verjaardag! Isra, fijn dat de waterpokken indrogen, je zal er maar weer vanaf zijn he! Bri, mooie spam weer! Je hebt een prachtig stel kindertjes Kwebbel, inderdaad mooie tekst, ik ga hem onthouden voor als onze droom, 3 kindjes, is uitgekomen Tygho's feestje gister was erg gezellig, liep rustig door. We hebben de visite verdeeld over 2 dagen want met Harmen's verjaardag was het te druk, stoelen te weinig en alleen maar rennen voor drinken enzo hebben we zelf niks aan gehad. Tygho is iig lekker verwend al gister Ff spam, Tygho net wakker en bak duplo uitgepakt.
Tijn en Thomas, gefeliciteerd!! Marleen, wat lekker dat je je beter voelt dan in je eerste zwangerschap. De hele dag beroerd lijkt me nogal onhandig nu je Roel hebt rondlopen.... Isra, ik hoop dat ik het ga onthouden voor wanneer de waterpokken hier gaan toeslaan... havermout in het badje! Gewoon van die vlokken die bij de appie in het ontbijtproducten-schap staan, toch? mielenl, herkenbaar, van die cadeaus die een half jaar staan te wachten tot ze gegeven worden. wel leuk dat het nu voor jezelf ook weer een verrassing is. jouw ongi moet nu gauw komen, toch? kun je (eindelijk) aan de meds beginnen. ik weet er niks van, geeft clomid nog bijwerkingen? kindjes van 1 maand zijn zooooooo lief! je moet wel van steen zijn als het dan niet gaat kriebelen... mams: wat een leuke spam. lekker mannetje heb je! en je kunt al echt aftellen naar 10 mei, dat is al zo gauw. over het trouwen / GP-gebeuren: ik had me er allang bij neergelegd dat we niet zouden trouwen; daar is Briman al heel lang heel duidelijk over. en mijn belangrijkste wens (waar hij vroeger altijd z'n twijfels bij had) is uitgekomen: een gezin met 2 lieve, gezonde kindjes. dus ja, je kunt niet alles hebben. maar ik vind het een beetje vreemd dat hij wel een GP overweegt - zoveel verschil zit er namelijk niet in, praktisch gezien.
bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Ja, het gaat eigenlijk prima. Mirthe begint goed door te slapen nu, dus dat is wel lekker. En verder moet je gewoon een beetje flexibel zijn, alhoewel ik wel altijd op dezelfde tijd probeer te eten met Jasmijn. Alleen boodschappen doen met 2 kinderen is niet zo handig, djus dan ga ik vaak 's avonds naar de supermarkt of vrijdag, als Jasmijn naar het kdv is.
De jarigen gefeliciteerd. Wist eerlijk gezegd niet meer bij wie Thomas hoorde Mams....zie nu je spam.....erg leuk. Hij is al lekker verwend. Alvast veel plezier voor aankomend weekend. Boni...heerlijk dat alles lekker loopt. En boodschappen met 2 kids komt vanzelf.
Leuke foto's Mams! @Bri: Gelukkig is jouw wens wel uitkomen dan en heb je een prachtig gezinnetje! Ik ben een uurtje terug van de bruiloft waar ik de trouwreportage heb gedaan. Ik ben MOE!! Pfff.. Het was wel weer een erg leuke dag met een gezellig bruidspaar. Zo maar even met de benen omhoog op de bank lekker relaxen!
Ik doe trouwens even mee voor de titel van forumdetective: was even aan het kijken hoe het met bloempje79 is omdat ze jarig is en ook zij is weer zwanger! Nu 14 weken..