hi meiden Zo weer weekend. Vanmiddag hebben we een reunie van een oude woonwijk waar ik vroeger als klein meisje gewoond heb. Wel leuk en gezellig om alle oude vriendjes en vriendinnetjes te zien van vroeger! Mijn ouders kwamen daar wonen en dat was destijds ook een nieuwbouw wijk, met allemaal jonge (net getrouwde) stellen. En die kregen ook allemaal rond dezelfde periode kindjes dus jullie kunnen je eigen voorstellen dat het beste een leuke kindertijd daar is geweest. Het was ook nog is autovrij dus we konden er heerlijk buiten spelen. Erg leuk dat er zoiets georganiseerd wordt. Haha moet hier ook wel lachen om Ryan, die vond onze tuin nu een speeltuin geworden met een zandbak, schommel, glijbaan, speelgoed, trekker, fiets etc. Dus hij zegt nu de hele tijd mama ikke in speeltuin spele echt zo schattig. Alyshia gefeliciteerd
Beetje late reactie van mijn kant.. Er was een vraag over het nabewerken van de foto's. Ik ben er nog wel een dag of 2 mee bezig om alles helemaal mooi te krijgen en wat special effects toe te passen (bij sommige foto's wat randjes er omheen en zo). De ene reportage heb ik nu helemaal klaar, de tweede is al een heel eind klaar. Nou, spannend dat je met clomid gaat starten Mielenl. Ik ga heel hard voor jullie duimen! Was het de vorige keer snel raak met clomid? Leuke verjaardag vandaag Mams. Jullie gingen het vandaag nog vieren toch? Altijd leuk, een reunie, Isra! Jullie hebben in ieder geval heerlijk weer! Ik ga ook de zon maar eens in. Het stikt hier alleen van de dazen. Echt niet leuk meer. Ik heb er al meer dan 10 dood geslagen denk ik vanmorgen toen ik even buiten was.
Goedenavond!! @ All, bedankt voor de felicitaties. Ook die op hyves. Erg leuk.. We hebben 2 hele leuke dagen gehad. Gister met zijn drietjes naar de dierentuin in Emmen geweest. Nou het was prachtig weer, en ook nog eens lekker rustig. Wij en Wayne hebben er echt van genoten. We mochten zelfs helpen met de bavianen te voeren. Erg leuk. En we konden het baby-olifantje ook goed bekijken. En, we konden eindelijk het jonge pantertje bewonderen. Leuk om te zien hoor.. En vandaag hebben we het feestje gevierd met onze familie en vrienden. Waar ik alleen een beetje van baal, is dat mijn broer helemaal niks van zich heeft laten horen. Nog niet een kaartje.. Maarja.. Dat krijgt hij nog wel op zijn bord. Wayne is inmiddels goed verwend. We hebben haast een uitbouw nodig om alles kwijt te kunnen. Hahaha.. Nee grapje. Maar tis wel veel. Ik heb ook een heleboel foto's gemaakt volgens mij, maar die zet ik morgen wel even op de laptop. Nu geen zin meer in.. Fijne avond nog allemaal!!
Dames, ik lees hier eigenlijk nooit en kom nu dus even binnenwaaien hier omdat ik me afvroeg wat jullie je kleintjes hebben of gaan geven voor de verjaardag. Wij kopen zelf en aantal dingen van duplo en ze 'krijgt nog zón soort tekenset, de stift vul je dan met water. van mijn ouders krijgt ze een loopfiets en van mijn zusje een stofzuigertje.Van de rest weet ik niet.
Hier heb ik een aantal dingen van duplo gevraagd, een keukentje van de IKEA en een loopfietsje voor buiten. Ook nog wat boekjes. En verder is het afwachten...
Hier ook Duplo gevraagd, en bonnen van de intertoys omdat we voor Tygho de treinset willen kopen. Hij heeft kleren gekregen, alvast leuke setjes met boxertjes en hemdjes voor straks als de rompers de kast in gaat Een afstandbestuurbare auto, tractor met aanhangwagen met dieren die rijdt en geluid maakt, duplo, nepduplo, megablocks brandweerwagen, kiepwagens voor in de zandbak, doeltjes voor buiten te voetballen, smartville ark van noach, boerderijboek en nog veeel meer hahaha
Hier een gezellige dag gehad. Er kwamen vrienden langs, nog voor onze eigen verjaardagen en ook alvast voor die van Jasmijn. Ze heeft de eerste cadeautjes dus al binnen: een kleurboek met viltstiften, twee boekjes van Nijntje en een paar (gebrande) cd's van K3. Ook heeft ze een paar mooie tekeningen gekregen .
@ boni thanks. wilde net schrijven dat het weer iets beter ging, hoor ik hem heel zachtjes "mamma" over de babyfoon piepen. Weer het hele bed ondergespuugd, en 39+ koorts. Arm ventje. We zouden dus vandaag zijn verjaardag vieren, maar we hebben alle visite afgebeld, want hij was zo hangerig. Achteraf maar goed ook. Nouja, hopen maar dat hij snel weer een beetje opknapt.
Hoe is het vandaag met Mika?? Hoop dat hij al wat is opgeknapt. Hier ligt Jasmijn al in bed, ze was helemaal doodop van gisteren. Niets was ook goed, alleen maar huilen. We waren aan het kleuren (HUILEN!), niets ging zoals zij het wilde (HUILEN!). Dus heb haar naar boven gebracht (HUILEN!), in bed gelegd (HUILEN!) en zodra ik de kamer uitging was het al stil . Die is volgens mij allang weer in dromenland... even bijtanken.
Mocht ik nog jarigen gemist hebben.....alsnog gefeliciteerd. Mielen...beterschap voor Bosch. En die arme Jasmijn ook een knuffel. Even rustig aan doen vandaag. Isra....klinkt leuk die reunie. Verder ben ik het even kwijt. Morgen onze kleine man jarig. We vieren het morgen klein en zondagmiddag is het GROOT feest. Heb er al zin in. Kwebbel
Ik hoop ook dat het weer wat beter gaat met Mika. @Boni: Ah, zielig is dat he als ze zo moe zijn.. Hopelijk kan ze nu een beetje bijslapen. Ik ben vanmorgen naar de VK geweest. Het duurde even voordat ze het hartje gevonden had, maar uiteindelijk was het toch goed te horen. Vanmiddag een echo.
Marleen, gefeliciteerd met je 12 weken, en dat je het hartje gehoord hebt! Nou nog een mooie echo en je dag kan niet meer stuk! Mika, Wayne en Alyshia, nog van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!!! Hopelijk is Mika weer een beetje opgeknapt (en hopelijk komt z'n broertje of zusje gauw! succes miele en siemens, maak er wat moois van!) en tinkerbel gefeliciteerd met jullie 2e kindje! en bloempje met je zwangerschap! (wat een goed nieuws allemaal) boni, heel herkenbaar zo'n oververmoeid kindje dat alleen nog maar wil huilen. gelukkig gaan die buien altijd weer over. mams: wat een schatje is Lulu! kan me voorstellen dat Tygho die zelf wil oppakken, dus dat hangslotje lijkt me geen overbodige luxe.
Hi meiden De reunie was erg geslaagd. Leuk om iedereen weer te zien en te spreken. Savonds nog een verjaardag gehad van een vriendin, was ook leuk. En gisteren hebben we een lekkere luie dag gehad. Mielen wat zielig dat Bosch ziek was op zijn eigen feestje. Beterschap voor de kleine man. Boni ja zon feestje hakt er lekker in bij die kleintje. Nou lekker dat ze iig goed ging slapen. Marleen oh ik denk dat dat best even spannend is als ze het hartje niet kunnen horen, maar gelukkig toch gevonden. Leuk weer een echo.
Hallo April mama's Ten eerste alle jarige bijna jarige of net jarig geweeste kindjes Gefeliciteerd 2 jaar alweer wat vliegt de tijd. Ik kwam Marleen tegen bij de November mama's in spe en ja ook ik hoor daar thuis. Denk even hier kijken. Zo te worden de kindjes dit jaar weer lekker verwend. Mams bijna trouwen wat leuk mag Thygo de ringen brengen? Bosch beterschap Kwebbeltje jij bent vorig jaar toch naar het zomerfestival geweest van studio 100, is dit al leuk voor deze leeftijd? Wil er eigenlijk naartoe maar twijfel of ze nog te klein is. All hoe gaat het bij jullie met de ik ben 2 en zeg nee fase? Sophie kan af en toe een behoorlijke kop op zetten zo eigenwijs is ze dan. Ook pakt de koektrommel uit de kast en komt ze met een grijns naar je toe Koekje eten ja ja.
Oh Wuppie, ik had je ook wel bij de novembermama's gezien, maar had nog even niet de link gelegd dat jij ook een aprilmama bent... Oeps!
....hmmm.....wat zal ik zeggen.....het gaat .....anders. Niet beter, niet slechter. Nouja, het goede nieuws is dat hij vandaag nog niet heeft overgegeven. Maar wel al de hele dag flinke koorts. Ligt nu al voor de 2e keer vandaag te slapen, wilde na de 1e keer alleen een paar stukjes peer eten en niets drinken. Hopelijk vanmiddag dan. @ marleen veel plezier bij de echo. jeetje, schrok je niet toen de vk het hartje niet kon vinden? gelukkig uiteindelijk toch wel een hartje gehoord, wat een opluchting. @ wuppie gefeliciteerd met je zwangerschap! hier ook af en toe een driftkikkertje hoor, als hij zijn zin niet krijgt. Het koek- en snoepkastje weet hij ook prima te vinden (hij heeft al een keer een chocolaatje gepikt toen mijn man op de wc zat....ging hij het nét buiten zijn bereik op zitten smikkelen) @ boni hopelijk heeft Jasmijn vanmiddag weer haar goeie zin terug. Ik merk het hier ook heel goed hoor, als we een drukke dag hebben gehad. Valt er niets mee te beginnen. owja belde vanmorgen naar het zkh, omdat ik eigenlijk op cd 12 een afspraak moet maken, maar dan zijn we op vakantie (we gaan vrijdag weg, en komen over een week of 3 weer thuis). Zegt die assistente, nou dat is dan jammer, dan moet u maar een maandje later met de behandeling starten. Terwijl ik dus al lang die pillen aan het slikken ben. Nouja, ik heb maar niks gezegd, ik hou mijn temp wel weer bij deze cyclus....